Vielä kun joskus tajuaisi mitä siellä kentällä tapahtuu. "Ton mustan esineen oon joskus nähnykkin mut mitä ne viivat siä kentäl on?" :D
No eihän se juusela mikään "jim hughson" ole. Toisaalta onneksi vielä kauempana "anssi kukkosesta". Useimmiten jo sillä, ettei ulosanti ole kovin ärsyttävä, pärjää aika hyvin. Asiantuntemus on sitten plussaa. Näin neljän vuoden välein ainakin.
Väärin! Selostaa valitetettavasti kaikki naisleijonien pelit.
Pystyn kyllä mainiosti katsomaan matsia äänettömänäkin, sillä jos istun itse katsomossa, ei kukaan sielläkään minulle peliä selosta.
Mutta Anssiin viitaten Juuselalta puuttuu se kenties tärkein eli vakuuttavuus: hirveästä yrityksestä huolimatta ei tunnu koskaan olevan koko sydämellään pelissä ja vaikka olisikin niin kyvyt ei yksinkertaisesti riitä tunnelmanluomiseen.
Ne jatkuvat virheetkin häiritsee vähemmän YLEiskuvaa.
Mitkä ovat olleet pahimpia näistä jatkuvista virheistä? Kukkonenhan oli ihan pihalla sellaisistakin asioista kuin paitsio tai pitkäkiekko. Juusela ainakin tuntee tuollaiset perusjutut.
Toivon todella, että Niki "Kuin Konsanaan" Juusela oppisi selostamaan ilman jatkuvia vertauskuvien laukomisia. Sillä alkoi kolmannessä erässä olla vertauskuvat niin vähissä, että joutui käyttämään kulunutta sanontaa "toimii kuin junan vessa".
Mulla on MTV3:lle aivan huikea business-idea:
Palkatkaa Kaj Kunnas kevään MM-kisoihin ilmaiskanavalle selostajaksi
Hei jäbä, aivan huikee idis!
Mä katsoin Kunnaksen pelit ruåttin kielellä selostettuna, mikä toimi ihan hyvin. Ymmärrän toki, että osa diggaa Kunnaksen tyylistä, mutta koska valtaosa ei, luulisi Ylenkin siihen reagoivan.
Onkohan se Joren RUS-USA -pelin aikainen juttu noista Ovechkinin himonu... viiksistä mennyt kokonaan porukalta ohi, kun en oo nähnyt mitään mainintaa täälläkään. Harmi, jos meni. Siinä nämä kultturellit pojat pääsivät väläyttämään myös elokuva-asiantuntemustaan.Jore heittää jatkuvalla syötöllä aika hyvää läpyskää. Äsken naureskeli Ketolalle, kun Vellu yritti epätoivoisesti perustella, miksi Salmisen pitäisi jatkaa kokoonpanossa.
Onkohan Saarisella twitteriä käytössä?
Mitä sitten pitäisi tapahtua, että joku selostaja olisi huono? Sinä et saisi tykätä? Muillakin voi olla mielipiteitä.Määrittele "valtaosa". Valtaosa kansasta ei ole sama asia kuin Jatkoajan foorumin ammattivalittajat, joille ei tunnetusti kelpaa oikein yksikään selostaja paitsi maagiset ja mystiset NHL-selostajat, jotka osaavat ääntää pelaajien nimetkin ainoalla oikealla tavalla eli päin vittua jenkkiläisittäin tiimuselaani-hengessä.
Valtaosalla ei varmasti ole sen kummempia Kunnasta vastaan. Ei yhdenkään firman, median tai joukkueen kannattaisi koskaan reagoida mitenkään nettifoorumien valitukseen, koski se sitten liigajoukkueita, maajoukkuetta, mediaa tai oikeastaan mitä tahansa. Ns. nettiraivo on merkityksetön lähes kaikilla elämänalueilla. Nämä ovat näitä "kun satatuhatta tykkää Facebookissa niin tulee yleislakko => pari hörhöä hihhuloi eduskunnan edessä"-tilanteita mitä suuremmassa määrin.
Kunnaksen hyvyys tai huonous määritellään muilla kriteereillä kuin nettifoorumien likakaivoja tonkimalla. Onhan Mertarantaakin parjattu vuosikausia esim. Jatkoajassa, ja kumma kyllä mies vain silti on suuren yleisön parissa niin suosittu, että hänen äänellään saadaan myytyä reippaasti maksullisia MM-kisapaketteja ja Mertaranta on juontajaksi julkkis.
Kunnaksen kohdalla ihan sama juttu, vaikka tietysti pienemmässä mittakaavassa kuin Mertarannan kohdalla. Karavaani kulkee ja koirat haukkuvat.