kesätyttö69
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Laura Ruohola tekee yllätyspaluun YLE Urheiluun ja kisastudioon, kertoo YLE Urheilun nettisivut.
Nyt on Tuomo Ruudulle sitten käyttöä kisoissa!
Laura Ruohola tekee yllätyspaluun YLE Urheiluun ja kisastudioon, kertoo YLE Urheilun nettisivut.
Tapio Suominen sairauslomalle. Laura Ruohola paikkaa.
Eilinen selostus ja kommentointi toimi nimenomaan viihteenä. Ainakin itse ulvoin alkuhämmennyksen jälkeen naurusta koko matsin ajan Kunnaksen kuiskailujen ja Haapasalon puhkumisen ja ähkymisen ansiosta. Rouvakin ihmetteli, että onko se naisten lätkä todellakin niin hauskaa, että pitää huutonauraa jatkuvalla syötöllä.
Jääkiekossa selostaja ei asiantuntemuksellaan ole tuottanut lajisivistyksellistä lisäarvoa vuosiin ellei vuosikymmeniin.
Asiantuntemusko mitataan näillä termeillä? Oikeastiko ajattelet että Kunnas ei tiedä että se on ristikko?
Käsittääkseni Kaisa Mäkäräinen ja naisten ampumahiihto otetaan ainakin vähän alusta tosissaan myös Jatkoajan rennomman osaston parissa, joten voisi vaikka sinne kokeilla seuraavaksi jotain Aku Hirviniemeä, onhan se varmasti intin käynyt ja tietää näin ollen jotain aseista ja hiihdosta.
"Nyt on Kaisalla kyllä luisto kohdillaan, kyllä kelpaa lykkiä, heh heh!"
"Hitsi kun Kaisalle tuli yksi sakko, mutta kyllä firma kustantaa, heh heh!"
"kikkelikakkapissi, heh heh!"
No niin, joko Laura Ruoholan perse-ketju on vapautettu bannista?
Flippasiko Tabza taas? Toivottavasti kuitenkin syy olisi joku muu...
Ei taida Tapsasta enää olla entisen kaltaiseksi studioisännäksi ja asiantuntijaksi. Sääli sinänsä.
Tästäkin Kunnaksen ja Haapasalon selostuksesta joku väsänny näemmä teknojumputusbiisin..
- Kaj Kunnakselta ja Ville Haapasalolta kisahitti | Yle Urheilu | yle.fi
Kunnaksen selostukseen alkaa jo tottua, itse asiassa moinen höpötys, kähisevä kuiskailu ja kukkuu-huudot sopivat naisten jääkiekkoon varsin hyvin. Selostus tuo peleihin viihdearvoa lisää. Kuka helvetti jaksaisi näissä otteluissa jotain ylitaktista otteluanalyysia tai viivelähtöjen laskemista otsa rypyssä?
Kunnaksen selostukseen alkaa jo tottua, itse asiassa moinen höpötys, kähisevä kuiskailu ja kukkuu-huudot sopivat naisten jääkiekkoon varsin hyvin.
Kunnaksen selostukseen alkaa jo tottua, itse asiassa moinen höpötys, kähisevä kuiskailu ja kukkuu-huudot sopivat naisten jääkiekkoon varsin hyvin. Selostus tuo peleihin viihdearvoa lisää. Kuka helvetti jaksaisi näissä otteluissa jotain ylitaktista otteluanalyysia tai viivelähtöjen laskemista otsa rypyssä?
Älkää nyt hyvänen aika Kunnasta kritisoi! Mieshän on loistava selostaja naisten lätkään. Miesten peleihin ei todellakaan sovi mutta naisten lätkä on vähä tuommoista epämääräistä (erittäin mielenkiintoista) sählyä, joten kyllä nuo eläytymiset ja kukkuu-huudot sopii tuohon pakettiin erinomaisesti.
Ei olla niin tiukkapipoja.
Kohuselostaja Kunnakselta uusi repkiekko - Ilta-Sanomat- Haluan selostaa näissä kisoissa jääkiekko-ottelun Kalle Palanderin kanssa. Ja ihan miesten kamppailun, Yleisradion kohuääni Kaj Kunnas paljastaa Ilta-Sanomille.