YLE Sotšissa

  • 243 838
  • 877
Tila
Viestiketju on suljettu.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Vaikka olen kohtalaisen pitkäpinnainen ja en välitä kuka selostaa tai kommentoi otteluita, niin tämä uhkakuva puistattaa meikäläistä.
Kohuselostaja Kunnakselta uusi repkiekko - Ilta-Sanomat

Onhan tämä toteutuessaan aivan naurettavaa katsojien aliarvioimista. Tai sitten minulla on ehkä huono huumorintaju tai jotain...

Nyt äkkiä tekemään uusi adressi ettei mene yöunet. Hitto kun ei itse omaa sellaista katsantokantaa, että joku selostaja tai kommentaattori pystyisi aiheuttamaan minulle tunteen jossa koen tulleeni aliarvioiduksi. Pienet on murheet.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Vaikka olen kohtalaisen pitkäpinnainen ja en välitä kuka selostaa tai kommentoi otteluita, niin tämä uhkakuva puistattaa meikäläistä.
Kohuselostaja Kunnakselta uusi repkiekko - Ilta-Sanomat

Onhan tämä toteutuessaan aivan naurettavaa katsojien aliarvioimista. Tai sitten minulla on ehkä huono huumorintaju tai jotain...
Jos tuo pelleily toteutuu, niin en henkilökohtaisesti ainakaan selostuksen kera kyseistä Suomen ottelua katsele.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Nyt äkkiä tekemään uusi adressi ettei mene yöunet. Hitto kun ei itse omaa sellaista katsantokantaa, että joku selostaja tai kommentaattori pystyisi aiheuttamaan minulle tunteen jossa koen tulleeni aliarvioiduksi. Pienet on murheet.
Isot on teikäläisen murheet, kun täytyy jokaista Kunnasta arvostelevan kommentin perään tulla tuo toteamaan. Yritä nyt kestää. Ei sinun koko ajan tarvitse näppäimmistön äärellä istua ja olla valmiina kommentoimaan muiden murheita.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ylellä on pelipaikalla oma studio, mutta silti kuvaa lähetetään Pasilasta, jossa studioisäntänä on jalkapallomieheksi tunnustautunut Riku Riihilahti. Yksi studio riittää, vaikka joku asiantuntija olisikin Pasilassa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Isot on teikäläisen murheet, kun täytyy jokaista Kunnasta arvostelevan kommentin perään tulla tuo toteamaan. Yritä nyt kestää. Ei sinun koko ajan tarvitse näppäimmistön äärellä istua ja olla valmiina kommentoimaan muiden murheita.

Koko ajan tästä aiheesta? 36 tuntia sitten kävin vastaamassa SINUN esittämääsi kysymykseen... Kyllä se kestäminen on kortilla ihan muualla kun kanavat vaihtuu ja mutella katsellaan pelejä. :D
 

Fubar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olis nää Ylen monet studiot voineet analyysien lisäksi esitellä myös joukkueiden ketjut.
 
Naisetki sai katottavaa kun Lunkka pääsi haastatteluun.

Suikkaselta ihan asia tekstiä tähän mennessä, vähän voisi vielä tiputella paria detailimpaakin asiaa tonne.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Olis nää Ylen monet studiot voineet analyysien lisäksi esitellä myös joukkueiden ketjut.

Tämä.

Ehditään kuitenkin pitkään puhumaan pelaajista jotka eivät pelaa turnauksessa. Se ja se on loukkaantunut, sitä ei valittu ja hän ei halunnu tulla.
 

SH67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Ei näistä helppoja kisoja venäläisille tule"

Jortikka aloitti itsestäänselvyyksien latelun asiantuntijan oikeudella.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Koko ajan tästä aiheesta? 36 tuntia sitten kävin vastaamassa SINUN esittämääsi kysymykseen... Kyllä se kestäminen on kortilla ihan muualla kun kanavat vaihtuu ja mutella katsellaan pelejä. :D
Kuten aiemmin totesin, niin en kannata mitään adresseja, mutta mielestäni on ihan asiallista antaa palautetta selostajasta, mikäli selostus oikeasti häiritsee pelin katsomista. Selostajan tärkein tehtävä on tuoda lisäarvoa pelille tai ei ainakaan ottaa siitä mitään pois. Mielestäni Niki Juusela hoitaa tuon homman ihan mallikkaasti, eikä kauheasti valittamista ole. On Juuselaa parempiakin olemassa, mutta hänen ääni ja rauhallisuus eivät millään tavalla häiritse ottelun seuraamista. Jortikka sen sijaan on kommentoijana aivan kujalla.

Jos ajatellaan kokonaisuutena YLE:n panosta selostaja- ja asiantuntijapuolella, niin aika minimaalisin panoksin Yleisradio on liikkeellä. Ainakin jääkiekon puolella tilanne on surkea, kun asiantuntijat ovat Törmäsen, Suikkasen ja Jortikan tasoa. Parhaimmillaan Törmänen ja Suikkanen menevät, mutta eivät ole sellaisia "johtavia" studiossa. Naisten jääkiekosta ei viitsi edes sanoa mitään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ei pahalla, mutta kyllä selostaja on vähä pihalla. Ja Jortikan huomiot on huvittavia välistä.

Jortikka nyt on ihan kummelihahmo, mutta mulla ainakin alkaa tulla korvista ulos tämä selostajista vouhottaminen. Laittakaa se telkkari mutelle, saatana.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jortikka nyt on ihan kummelihahmo, mutta mulla ainakin alkaa tulla korvista ulos tämä selostajista vouhottaminen. Laittakaa se telkkari mutelle, saatana.

Tämä neuvo ei mene koskaan perille, sama virsi ja valitus vuodesta toiseen. Yksikään selostaja ei koskaan kelpaa. Ei ole sellaista selostajaa syntynytkään, joka hyvä olisi. Ja jos ei selostajasta ole moitittavaa, niin sitten pitää haukkua Jortikka pystyyn.

Katsokaa matseja Ylen softan kautta. Selostuksen saa kokonaan pois ja pelkät halliäänet. Tai sitten saa selostuksen englanniksi tai ruotsiksi suomen lisäksi. Jo on kumma, jos ei mikään kelpaa.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Jortikka nyt on ihan kummelihahmo, mutta mulla ainakin alkaa tulla korvista ulos tämä selostajista vouhottaminen. Laittakaa se telkkari mutelle, saatana.

Ei minua haittaa selostaja, mutta nuo virheet välistä vaan huvittaa, joten ei tarvitse laittaa mutelle.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Välillä olis kiva, että varsinkaan selostajat ei vetelis älyttömän pitkälle vieviä johtopäätöksiä joukkueiden tasosta muutamien minuuttien pelin perusteella. Selostakaa sitä peliä, älkääkä alkako viisastelemaan jos ei taidot riitä, kiitos. Se jääkiekko kun tuppaa olemaan sellaista, että momentumit vaihtelevat. Jortikkaa myöten kaikki ihan pihalla. "Ruotsi lopettaa pelaamisen" Ja höpö höpö. Siellä nyt vaan sattuu olemaan Tsekeilläkin kohtalaisia jääkiekkoilijoita, jotka osaavat myös pelata.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Auts! Studioisäntä päästi todellisen sammakon suustaan ja totesi Jokerikasvatti Karlssonin olevan NHL:n paras puolustaja. Nyt meni äänet mutelle.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Päivällä kuuntelin Ylepuheelta tuota Suomi-Sveitsi naistenmatsia ja yllättävän hyvä oli mielestäni fudisäijä Ennekari. Selkeää, hyvää tunnelmaa, ei änkytystä, pelaajat hallussa ja hyvin sai kuvan pelitapahtumista! Minä pidin...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä Ylelle kompakti studio rakennettu hallille, Ape, Ändi ja studioisäntä melkein sylikkäin tuolla.

Tää studioisäntä on heikko esitys Yleltä, ei pitäisi olla noin vahvaa murretta kansallisessa TV-lähetyksessä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vai on Itävalta turnauksen ainoa keskieurooppalainen maa. Yleisradioon tiedoksi, että rautaesirippu on kaatunut, joten Tšekki ja Slovakia ovat Keski-Eurooppaa. Ja onhan siellä Sveitsi.

Olen ollut pitkään tyytyväinen, että Yle pitää Riku Salmista radiossa, jotta MTV ei häntä löydä. Nyt tämä vaara on realisoitunut. Erittäin pätevä toimittaja, jonka yleissivistys kattaa muutakin kuin urheilua.
 
Suosikkijoukkue
Bruins
Yle vaikuttaisi vetävän ihan mainiosti. Kunnas ja kump. oikein viihdyttäviä ja tässä Tsekki-Ruotsi matsissa mukava kun on kommentaattori. Jortikka nyt ei todellakaan kummoinen kommentaattori ole, mutta silti mieluummin näin kuin kuunnella sitä Mertarannan soolohuutamista.

Hienoa yle!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tsekki-Ruotsi -matsin studioisäntä ei ole olympiatasoa; ärsyttävä murre ja muutenkin suht heikkoa suorittamista.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tsekki-Ruotsi -matsin studioisäntä ei ole olympiatasoa; ärsyttävä murre ja muutenkin suht heikkoa suorittamista.

Itse olen ollut siinä käsityksessä, että tuo Riku Salminen on tuolla Sotshin päässä ainoa studioisäntä tuolla hallilla pelattavissa otteluissa. Toivon todella, että olen väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös