Ok....perustellaan sitten lisää, jos mielestäsi lapsellinen kommenttini loukkasi tunteitasi ja ehkä myös Alpon tunteita.
Pidän A Suhosta aivan täytenä "akkana" ja neitikiekkoilun kannattajana. Hän ei kovinkaan usein sano pelistä mitään, vaan yrittää olla mielestäni liian sivistynyt ja fiini jutuissaan. Jääkiekko on kuitenkin jätkien peli. Viimeinen pisara minun maljaani oli taannoin televisiossa esitetty dramatisoitu "oikeudenkäynti", jossa Kalervo Kummolaa syytettiin jääkiekon väkivallasta. Ystäväsi AS oli oikeudenkäynnissä "todistajana". Siinä mies sitten tv-ruudussa kaiken kansan edessä syyllisti Kummolan, Kiekkoliiton, Sm-liigan, seurajohtajat, valmentajat, pelaajat ja varmaan vielä katsojatkin. Voi vittu.....liigavalmentaja kusee omiin muroihinsa. Ei kyllä minun ymmärrykseeni istu miten tämä ringettekoutsi voi olla Ässien valmentaja....joukkueen, joka on perinteisesti profiloitunut äijäkiekkojoukkueeksi. No, menestyskin puhuu kyllä puolestaan. Siinä minun arvostukseni Suhosta kohtaan, olkoon sitten ollut änärissä ihan millä pallilla tahansa, mitä sitäkin suuresti ihmettelen. Kommentaattorihommissa olisi varmaankin enemmän kotonaan puhumassa vaikka tangomarkkinoista.
Tässä sinulle arvoisa Ouninpohja selvennetty mielipiteeni, ja koska tämä on mielipidefoorumi niin tohdin sen täällä esittää.
Kiitos vain mielipiteestäsi. Sinulla todellakin on siihen oikeus. Mutta: ensinnäkin, tunteitani kommenttisi ei loukannut millään lailla. Toiseksi, en pidä Suhosta ystävänäni - en millään muotoa. Kolmanneksi, olen aika pitkälti samaa mieltä kanssasi tästä Suhosen esiintymisestä "TV-oikeudenkäynnissä".
Olen kuitenkin vuosien varrella oppinut erottamaan toisistaan erilliset asiat ja varomaan liiallisia yleistyksiä, joten vaikka henkilö olisikin neitikiekon kannattaja, hän voi silti olla hyvä kommentaattori. Tähän Suhonen/neitikiekko -asiaan en ota sen enempää kantaa - saattaa olla osin näin, kuten totesit, en tiedä. Kuitenkaan silläkään ei ole loppupeleissä tekemistä sen kanssa, minkälainen hän on kommentaattorina. Asia, johon kiinnitin huomiota, on, että en kaikilta osin ymmärrä sitä, että Suhosta dissataan kommentaattorin työssään hänen "muitten ominaisuuksiensa" takia (eli juuri neitimäisyys, teatteritaustat jne).
Korostan vielä, että vaikka tunnustankin ässävärejä, se ei vaikuta tähän Suhos-kantaani millään lailla. Jos luet aiemmat viestini tarkasti, huomannet, etten minäkään häntä sen kummemmin kehuskele, muuta kuin sen verran, minkä hän mielestäni ansaitsee. Sen sijaan hänkään, vaikka Suhonen onkin, ei mielestäni ansaitse aiheetonta dissausta.