Kiss FM:stä
Jo se kertoo jotain Kiss FM:n musiikkipolitiikasta, että itse Mamba on nostettu yhdeksi johtohahmoksi mitä kanavan musiikkitarjontaan tulee. Oikein hymyilytti tässä yhtenä päivänä kuunnella ukon imelää haastattelua, jossa tietenkin muistettiin kehua artisti ja radiokanava maasta taivaisiin, liekkö ollut koko jutustelun perimmäinen tarkoituskin? Aamulähetys oli Henkan, Jennin ja Tuomaksen aikaan viihdyttävää kuunneltavaa kaikin puolin, mutta nykyisen formaatin suurta suosiota (tai näin ainakin kanava itse toitottaa) en kykene ymmärtämään. Timpen erittäin keskinkertaiset huumoripläjäykset höystettynä Sirkun teinikikatuksella - muutenkin on hermo ihan riittävän kireällä aamuisin heräillessä. Lisäksi lähes kaikki aiheet tuntuvat liittyvän tavalla tai toisella seksiin, mikä taas ei ainakaan minulla ole ensimmäisenä mielessä aamumuroja rauskutellessa tai ruisleipää voidellessa. Mieluummin kuuntelen Juuuson ja Peltsin höpinöitä, saa välillä nauraa ihan spontaanisti eikä tarvitse ainakaan kuunnella 47-vuotiaan yksinhuoltajaäidin hekumallisia kertomuksia ensiaktista kolmenkymmenen vuoden takaa juontajakaksikon höröttäessä taustalla vesi kielellä.
Miksikö sitten kuuntelen Kiss FM:ää? No, öiseen aikaan Mafian klassiset ym. eivät sytytä, ja kuitenkin tykkään taustamusiikista nukkuessa. Yöllä Kissiä voi jopa kuunnella, koska tekopirteät ja hölmöt juontajat eivät ole joka minuutti toitottamassa edustamansa kanavan ylivertaisuutta ja musiikkitarjontakin on jotain muuta kuin Texasin Summer sonia vähintään 4 kertaa tunnissa. Aika paska kanava kuitenkin loppujen lopuksi.
Tämä siis vastineena niille, jotka fiksuina ovat kirjoittaneet ketjuun jotain tyyliin "hyvä että se Mafia loppuu, kun en minä sitä tarvitse kun minulla on jo Kiss FM".
Niin, ja te Kiss-fänit, tarkentakaa nyt hieman mikä siinä yksitoikkoisessa työpaikkaradiokanavassa oikein lopulta kiehtoo?