Espanjassa olen, ei vaan näkynyt, ei edes bootin jälkeen.Missä päin maailmaa? Toimii vain EU-alueella kaikilla sisällöillä. Jalkapallon karsintaottelut ovat luultavasti sellaista sisältöä, jota ei EU:n ulkopuolelle jaella.
Espanjassa olen, ei vaan näkynyt, ei edes bootin jälkeen.Missä päin maailmaa? Toimii vain EU-alueella kaikilla sisällöillä. Jalkapallon karsintaottelut ovat luultavasti sellaista sisältöä, jota ei EU:n ulkopuolelle jaella.
Kokeilin android puhelimellani. Käynnistin suorat, kaikki kanavat käynnistyivät ilman ongelmia. Kokeilin tallennetta, hyvin toimiYle Areena ei toimi puhelimella eikä tabletilla, olenko yksin ongelmani kanssa?
No niin, vian täytyy siis olla jossain evästeiden joukossa. Kiitos avusta.Kokeilin android puhelimellani. Käynnistin suorat, kaikki kanavat käynnistyivät ilman ongelmia. Kokeilin tallennetta, hyvin toimi
Sama juttu, ei onnistu luurilla (One Plus 9 pro) suorat eikä tallenteet, siis ns tv jutut. Audiota voin kyllä kuunnella sujuvasti esim Android auton yli ja muutenkin. Pitää vielä kokeilla tuota uudelleenkäynnistystä. Force stop ja cachen tyhjäys tehty. Reissussa (Espanja) tosin taisin jo kokeilla uudelleenkäynnistystä kun halusin katsoa Huuhkajien peliä eikä se auttanut.No niin, vian täytyy siis olla jossain evästeiden joukossa. Kiitos avusta.
Edit. Jaa-a, mitäköhän mä nyt sitten tein että Areena rupesi pelittämään.
Tuntemattomat ovat androidin Herran polut.
- Sovelluksen tietojen ja evästeiden poisto - ei auttanut
- Sovelluksen poisto ja uuden asennus - ei auttanut
- Chromesta kokeilumielessä evästeiden poisto - ei auttanut
- Puhelimen sammutus ja uudelleen käynnistys - Areena alkoi toimimaan sekä puhelimessa että tabletissa, vaikka tein tämän kaiken vain puhelimella.
Kaikkien aikojen paras kotimainen --- ööö sketsisarja? Komedia? No? Mutta kuitenkin, ylivoimainen ykkönen. Oon katsonut niin saakelin monta kertaa.Ihmebantut ovat Areenassa. Ai että tuli taas naurettua tuota Vemparen-sketsiä
Ihmebantu
Ihmebantu sukeltaa esiin huumorin synkimmät simpukat. Kulttiklassikko naurattaa ja hämmentää katsojaa häiriintyneellä huumorillaan. Katsottavissa kaikki tutut korvanapit, vemppaukset, monologit ja muut. Ihmebantu on Filmiteollisuus Finen tuotanto vuodelta 2009. Ohjaaja: Jani Volanen...areena.yle.fi
Mä huomasin jossain vaiheessa, että ei olekaan kestänyt kovin hyvin aikaa. Hyvä toki edelleen, ja aikoinaan aivan käsittämättömän kova.Studio Julmahuvi menee mulla vielä himpun edelle mutta aika tasoissa mennään.
Mä huomasin jossain vaiheessa, että ei olekaan kestänyt kovin hyvin aikaa.
Meikä kans. Oon tykänny kyllä tosi paljon muistakin tämäntyyppisistä Tervon juontamista sarjoista. Mitä niitä nyt olikaan.Tykkään tästä Tervon historiasarjasta, toimivaa ajankuvaa: Kun Suomi muuttui - levottomat ajat 1961-1981
Politiikka-Suomi, Rock-Suomi, Iskelmä-Suomi, Klassinen- Suomi kaikki aivan loistavia, tosin en tiedä miten noita on nyt Areenasta nähtävinä, Youtubesta taitaa ainakin joitain jaksoja löytyä. Kaikkien noiden taustalla vaikuttaa Pekka Tapani Laine.Meikä kans. Oon tykänny kyllä tosi paljon muistakin tämäntyyppisistä Tervon juontamista sarjoista. Mitä niitä nyt olikaan.
Ja kaikki nuo Politiikka-Suomet ja muut - parhautta. Mitä me katsoisimmekaan, jos meillä ei olisi Yleä? Jotain saakelin huimat huushollit joka kanavalta.
Totta, se oli tosi hyvä!Yle ei ole jostain syystä saanut hankittua areenaan 70-luvun sekahaku-sarjaa joka on aika saman tyyppinen kuin tämä uusi sarja, tosin kuten nimestäkin näkyy keskittyy 70-lukuun. Sitä olen vähän areenaan kaivannut.
Samojen tekijöiden tuotantoa, kuin useampi aiempi laatusarja.Tykkään tästä Tervon historiasarjasta, toimivaa ajankuvaa: Kun Suomi muuttui - levottomat ajat 1961-1981
Taelgia
Todella ajankohtainen kuusiosainen sarja, joka sijoittuu Södertäljen lähiöön, Ronnaan.
Kovat oli odotukset tätä sarjaa kohtaan heti kun sen Areenasta bongasin, enkä joutunut pettymään. Ehdoton suositus!
Taelgia
Ruotsalainen jännityssarja jengirikollisuudesta. Kun 16-vuotias Gabriel muuttaa Södertäljeen, hänet ottaa siipiensä suojaan Marko, yksi naapurustoa hallitsevan rikollisjengin alaikäisistä juoksupojista. Heistä tulee ystäviä ennen kuin Gabriel ehtii tajuta Markon roolin. Sitten Marko tekee ison...areena.yle.fi
Myös minusta tämä on hieno sarja, ehkä siksikin että olen itse elänyt nuo vuodet. Olen nyt vuosissa -77-78, joista Tervo kertoo, että ne olivat Suomessa tunkkaista aikaa. No toki Sex Pistolsin maahantulo kiellettiin, mutta ei sitä tunkkaisuutta itse huomannut yo-kirjoitusten paineessa. Ja ravintoloihinkin aloin pääsemään iän puolesta luvallisesti, eli olihan se ihmisen parasta aikaa!Tykkään tästä Tervon historiasarjasta, toimivaa ajankuvaa: Kun Suomi muuttui - levottomat ajat 1961-1981