Orbon on siis sittenkin päässyt mukaan tapaamaan Bideniä. Todennäköisesti tarjoilijana ja seuraukset lienevät samat kuin tässä vanhassa Black Adder-jaksossa(Hugh Laurie on siis Orbon):
Katso vaikka Hesarin sivuilta, siellä ei suomenneta.Miksi tuota pitää yrittää suomentaa lennosta? Paljon paremmin ymmärtäisi kun saisi kuunnella pappojen puheet ja kysymykset itse.
No juu, tiedän kyllä että netistä löytyisi, mutta voisi nämä päälähetykset jättää pilaamatta silti. Oisin tässä töllöstä katsellut muun homman ohessa, niin viitsi mitään muita vehkeitä alkaa virittelemään.Katso vaikka Hesarin sivuilta, siellä ei suomenneta.
Uskoisin, että syynä on kielitaidottomat ihmiset, jotka muodostavat melko ison osan lähetyksen katsojamäärästä.Miksi tuota pitää yrittää suomentaa lennosta? Paljon paremmin ymmärtäisi kun saisi kuunnella pappojen puheet ja kysymykset itse.
Telkun äänivalikosta löytyy myös englanninkielinen ääniraita eli ilman tulkkausta.No juu, tiedän kyllä että netistä löytyisi, mutta voisi nämä päälähetykset jättää pilaamatta silti. Oisin tässä töllöstä katsellut muun homman ohessa, niin viitsi mitään muita vehkeitä alkaa virittelemään.
Miksi tuota pitää yrittää suomentaa lennosta? Paljon paremmin ymmärtäisi kun saisi kuunnella pappojen puheet ja kysymykset itse.
No jokainenhan pystyy itse valitsemaan, katsooko lähetystä kääntämisen kanssa vai ilman. Jos YLE:n lähetystä tarkoitat.Miksi tuota pitää yrittää suomentaa lennosta? Paljon paremmin ymmärtäisi kun saisi kuunnella pappojen puheet ja kysymykset itse.
No en kyllä tuollaista pääse omistani valitsemaan. Liittyneekö siihen, että antenni on paskana, niin pystyy tällä hetkellä katsomaan töllöä vain telian digiboksin kautta.No jokainenhan pystyy itse valitsemaan, katsooko lähetystä kääntämisen kanssa vai ilman. Jos YLE:n lähetystä tarkoitat.
Lähtikö Bidenin letka Manskua pitkin kentälle? Ihan vaan kun tässä manskun varrella asun.Kerrankos sitä Yhdysvaltain presidentti saattueineen menee tuosta ikkunan alta. Oli aikamoinen letka kaikenlaisia pikkubusseja, panssariautoja ja ties mitä tutka/ johtoautoa ja lopuksi tietysti pari ambulanssia ja taivaalla helikopteri.
Äsken kulkivat Hämeentietä pitkin siis.Lähtikö Bidenin letka Manskua pitkin kentälle? Ihan vaan kun tässä manskun varrella asun.
Joella näköjään joku fiksaatio Kallion hipstereihin.Äsken kulkivat Hämeentietä pitkin siis.
Hyvää piriä liikkeellä, joten kurvasivat taas Piritorin kautta. Pysyy papparainen hereillä vielä hetken.Joella näköjään joku fiksaatio Kallion hipstereihin.
Sinne meni jenkkien pressa:
Eiku....
Edit: hieno vierailu, hieno ukkeli. Tervetuloa uudestaan!
En osaa tulkita näitä kuvia. Onko tässä siis jotain kummallista menossa?Onhan Biden hieno mies jne. Mutta, kun kaivaa vähän syvemmälle henkilöä, niin löytyy vaikka mitä "kivaa"
Tässä kuvakaappauksia Ylen lähetyksestä. Sniff Joe sniff..
Jokainen tulkitsee itse.En osaa tulkita näitä kuvia. Onko tässä siis jotain kummallista menossa?
Kerrankos sitä Yhdysvaltain presidentti saattueineen menee tuosta ikkunan alta. Oli aikamoinen letka kaikenlaisia pikkubusseja, panssariautoja ja ties mitä tutka/ johtoautoa ja lopuksi tietysti pari ambulanssia ja taivaalla helikopteri.
Onhan Biden hieno mies jne. Mutta, kun kaivaa vähän syvemmälle henkilöä, niin löytyy vaikka mitä "kivaa"
Tässä kuvakaappauksia Ylen lähetyksestä. Sniff Joe sniff..