UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Kokikohan joku taas rajun kohtalon ja joutui baariin istumaan. Rankka maailma suomalaiselle tämä.
Annaku mä arvaan, Biden kuuluu siihen samaan pedofiilisatanistirinkiin jotka uhraavat lapsia Washington DC:ssä olevan pizzerian kellarissa?Jokainen tulkitsee itse.
Onhan Biden hieno mies jne. Mutta, kun kaivaa vähän syvemmälle henkilöä, niin löytyy vaikka mitä "kivaa"
Tässä kuvakaappauksia Ylen lähetyksestä. Sniff Joe sniff..
Sama se. Suomalaiset ovat nyt niin pähkinöissään Joe sedän vierailusta, ettei tuosta maailman mahtavimmasta miehestä voi sanoa mitään pahaa, olis vähän ilonpilaaja..Annaku mä arvaan, Biden kuuluu siihen samaan pedofiilisatanistirinkiin jotka uhraavat lapsia Washington DC:ssä olevan pizzerian kellarissa?
(jossa ei ole kellaria, mutta kuka sitä nyt pikkuisiin yksityiskohtiin haluaisi puuttua)
Snakes on the Air Force One? Katsoisin.IS SEURAA:
Air Force One nousi ilmaan Biden kyydissään.
Pedro-boa otti ja lähti, eikä kukaan tiedä, missä se on.
1 + 1...
Mitä helvettiä sä selität? Taitaa oma mielikuvituksesi olla hieman sairas.Tuossa muuten viimein kuva tosta hauskasta Joe sedän nuuskimisesta, tytön ilmeen jokainen sitten tulkitsee valitsemallaan tavalla.
Tämä sama mestariteos tuli juuri itsellänikin mieleen! :DSnakes on the Air Force One? Katsoisin.
IS SEURAA:
Air Force One nousi ilmaan Biden kyydissään.
Pedro-boa otti ja lähti, eikä kukaan tiedä, missä se on.
1 + 1...
Näköjään joo! Mutta ei siinä, näköjään tollanen vieraita lapsia nuuskiva setä on täällä jatkoajassa ihailtavaa, eikä ollu häneltä eka kerta. Pidän sairaan mielikuvitukseni :DMitä helvettiä sä selität? Taitaa oma mielikuvituksesi olla hieman sairas.
Vähän kyllä nauratti nuo turvatoimet. Varmaan jenkeissä on ihan hyvä olla vähän tiukemmat turvatoimet, mutta Suomeen nuo tuntuivat ”vähän” ylimitoitetuilta. Eiköhän se pappa olisi vähemmälläkin pysynyt hengissä.
Helsinki-Vantaallakin oli jo iltapäivällä puolet lentokentästä suljettuna ainoastaan sen takia, että Biden lähti tänään monta tuntia myöhemmin pois. Sen verran sekaisin oli lentokentän toiminta, että eiköhän tuosta useampi jatkolennolle suunnannut henkilö/vähintään heidän tavarat jääneet Helsinkiin.
Taitaa lainaamasi käyttäjä olla mahdollisesti nähnyt jonkin viraalivideon Bidenista, jota on editoitu harhaanjohtavasti ja tekee tulkintansa tilanteesta siltä pohjalta. Tässä aivakin vasta somessa levisi video Bidenista, jossa hän muka aggressiivisesti haistelee nuorta lasta. Videota oli kuitenkin rajattu ja siihen oli jälkikäteen lisätty nuuhkimisääniä.Mitä helvettiä sä selität? Taitaa oma mielikuvituksesi olla hieman sairas.
Aika usein sitä tunnistaa samankaltaisia ihmisiä kuin itse on... Tietää ns. Mitä katsoa ja hakea...Näköjään joo! Mutta ei siinä, näköjään tollanen vieraita lapsia nuuskiva setä on täällä jatkoajassa ihailtavaa, eikä ollu häneltä eka kerta. Pidän sairaan mielikuvitukseni :D
Itse ajattelen, että turvatoimet ovat suhteessa siihen, millaiset tahot saattaisivat haluta jonkun valtionjohtajan hengiltä. Ruotsalaisia, norjalaisia ja tanskalaisia täällä vierailee vähän väliä, eikä sitä katukuvassa huomaa. Sen sijaan USA:n presidentti on sellainen maali, että maailmalta löytyy riittävän varakkaita ja halukkaita tahoja, jotka olisivat valmiit näkemään enemmänkin vaivaa saadakseen shokeerattua Yhdysvaltoja ja siinä sivussa länsimaita yleensäkin. Joten siltä kannalta ajattelen, että turvallisuusorganisaatioissa ajatellaan, ettei anneta edes sitä pientä siimaa järjestää etusivun otsikoita.Vähän kyllä nauratti nuo turvatoimet. Varmaan jenkeissä on ihan hyvä olla vähän tiukemmat turvatoimet, mutta Suomeen nuo tuntuivat ”vähän” ylimitoitetuilta. Eiköhän se pappa olisi vähemmälläkin pysynyt hengissä.
Itse ajattelen, että turvatoimet ovat suhteessa siihen, millaiset tahot saattaisivat haluta jonkun valtionjohtajan hengiltä. Ruotsalaisia, norjalaisia ja tanskalaisia täällä vierailee vähän väliä, eikä sitä katukuvassa huomaa. Sen sijaan USA:n presidentti on sellainen maali, että maailmalta löytyy riittävän varakkaita ja halukkaita tahoja, jotka olisivat valmiit näkemään enemmänkin vaivaa saadakseen shokeerattua Yhdysvaltoja ja siinä sivussa länsimaita yleensäkin. Joten siltä kannalta ajattelen, että turvallisuusorganisaatioissa ajatellaan, ettei anneta edes sitä pientä siimaa järjestää etusivun otsikoita.
Joo, kyllä varmaan juuri näin! Suomihan koettaa profiloitua turvallisuuden tuottajana, joten siihen istuisi todella huonosti se, että Yhdysvaltain presidentti murhattaisiin vierailulla ollessaan. Olisi kyllä melkoinen katastrofi alkavalle Nato-aikakaudelle...Ja Suomi ei varmasti halua profiloitua maana, joka juuri Natoon päästyään liian lepsujen turvatoimien takia aiheuttaa Yhdysvaltain presidentin kuoleman.
Joo, kyllä varmaan juuri näin! Suomihan koettaa profiloitua turvallisuuden tuottajana, joten siihen istuisi todella huonosti se, että Yhdysvaltain presidentti murhattaisiin vierailulla ollessaan. Olisi kyllä melkoinen katastrofi alkavalle Nato-aikakaudelle...
Aikoinaan kun eräs kuningas vieraili kotikylällä, niin jouduin välillisesti mukaan järjestelyihin. Toimitin suunnitelmia yhdestä kohteesta, johon olin tehnyt suunnitelmia jollekkin suojelupoliisia salaista palvelua muistuttavalle organisaatiolle. Turvajärjestelyihin kuului jos jonkunlaisia suunnitelmia ja alue vilisi turvallisuusväkeä.Itse ajattelen, että turvatoimet ovat suhteessa siihen, millaiset tahot saattaisivat haluta jonkun valtionjohtajan hengiltä. Ruotsalaisia, norjalaisia ja tanskalaisia täällä vierailee vähän väliä, eikä sitä katukuvassa huomaa. Sen sijaan USA:n presidentti on sellainen maali, että maailmalta löytyy riittävän varakkaita ja halukkaita tahoja, jotka olisivat valmiit näkemään enemmänkin vaivaa saadakseen shokeerattua Yhdysvaltoja ja siinä sivussa länsimaita yleensäkin. Joten siltä kannalta ajattelen, että turvallisuusorganisaatioissa ajatellaan, ettei anneta edes sitä pientä siimaa järjestää etusivun otsikoita.
Ei voinut radiossa. T: autossa kuunnellut.No jokainenhan pystyy itse valitsemaan, katsooko lähetystä kääntämisen kanssa vai ilman. Jos YLE:n lähetystä tarkoitat.
Vapaan maailman johtaja.Biden ylistää Suomea
Yhdysvaltojen presidentti Joe Biden kiitteli Suomea Twitterissä.www.iltalehti.fi
Kiitos Joe, kiva kun kävit ja tule uudestaankin.