Osoittautui vaikeaksi, eli ihmiset antoi sitä kontekstia, että vaikea paskasta on suklaata tehdä pelkästään karkkipaperiin käärimällä?
Voitko nyt todeta, että Xi on saanut paljon hyvää aikaan. Kovin on vaikean oloista sitä myöntää.
Jos paskasta voi tehdä suklaata, se on suklaata vaikka olisi paskasta tehty, eikö?
Ja voin todeta, ei ongelmaa. Xi on paljon saanut aikaan hyvää (tämä tosin mutulla koska en ole häneen tutustunut mutta hyvin on Kiina viime aikoina porskuttanut joten kai siellä jotain on oikein tehty hänen aikanaan). En tosin tiedä mitä kostuu kun en ole väittänyt vastaan, etteikö näin olisi mutta jokainen tyylillään.
Ei minulla ota koville yhtään mikään, enemmän huvittaa pullistelusi näin joutavan asian ympärillä ja lähinnä säälittää se että pyörit keskustelupalstalla aamusta iltaan keskustelematta varsinaisesti yhtään mistään.
Minulla ei ole mitään tarvetta muistuttaa itseäni tai ketään muutakaan siitä että Trump olisi tehnyt presidenttinä myös hyviä asioita. Ei ole, koska pidän häntä hänen huonojen puoliensa takia yhtenä maailmanpolitiikan vaarallisimmista henkilöistä omana elinaikanani ja olen helvetin onnellinen siitä ettei hän ole enää Yhdysvaltojen presidentti. Toivon ettei hän tai kukaan hänen kaltaisensa pääse enää mihinkään valta-asemaan ja että hänen valtakautensa perintö hautautuisi mahdollisimman pian mahdollisimman syvälle. Toivo saattaa olla turha mutta toivossa on hyvä elää; mieluummin siinä kuin siinä toivottomuudessa mitä Trump ja hänen kaltaisensa kansalle kaupittelevat.
Edelleen kuulisin mielelläni mikä juuri sinun mielestäsi teki Trumpista niin hyvän presidentin että hyvien puolien luetteluun menisi loppuelämä. Onko lähettämissäsi linkeissä joku asia joka on sinun mielestäsi erityisen hyvä ja tärkeä? Tästä keskustelu lähti alun perin liikkeelle ja vaikka tuskin olen mielipiteistäsi samaa mieltä, lukisin silti mieluummin niitä kuin väsynyttä pätemistä asian vierestä. Ollaanhan nyt sentään kuitenkin keskustelupalstalla.
Tai ainakin voisit vastata jo aiemmin esittämääni kysymykseen: miksi Trumpin hyvistä puolista muistuttaminen on sinulle noin tärkeää? Sovellatko samaa logiikkaa myös Vladimir Putiniin?
Kauhea tekstiseinä vain sitä varten, ettei luonto anna periksi sanoa että Trump sai aikaan myös hyvää. Hyvin sä vedät ja naureskelet vielä muille, että keskustelevat sanomatta mitään.
Toisesta kappaleesta samaa mieltä koskien Trumppia.
Kun nyt haluat, että nimeän jonkun niin nimetään nt vaikka Trumpin lähi-itään aikaan saama rauha, hyvä ja tärkeä asia koko maailmalle. Nyt varmaan sinä vastaat minun kysymykseeni, saiko Trump jotain hyvää aikaan? Ei tarvita tekstiseinää vaan riittää lyhyestikin.
Keskusteluhan ihan alunperin lähti siitä, että totesin olevan joillekin vaikeaa myöntää tosiasioita, ei siitä, että olisin tullut muistuttamaan Trumpin hyvistä puolista. Tämän pystyt itse toteamaan lukemalla viestejä. Sovellan samaa ajattelutapaa ihan kenen vaan, minun ei tarvitse suu vaahdossa kiistellä tosiasioita.