Tämä jos mikä on mielenkiintoista:
How Popular Is Donald Trump?
Trumpin kannattajien mielestä presidentin oudot lääketieteelliset neuvot, jotka raportoidusti ovat johtaneet siihen, että jotkut ihmiset ovat myös noudattaneet Trumpin pohdintoja, eivät vaikuta mitenkään presidentin saamaan tukeen. Lyhyesti, tekipä Trump mitä tahansa, hän saa kannatuksemme! Mitään gäppiä viime päivät eivät ole aiheuttaneet kannatuksessa.
Tästä tulee mieleen seuraava rinnastus, ohessa Gaussin käyrä tulkittuna älykkyysosamäärän näkokulmasta.
Olisikohan todella niin, että Trumpin kannattajat ovat tuossa kuviossa niitä keskikohdan vasemmalla puolella olevia? Toisin sanoen, lähes kaikki kannattajat mahtuvat sopivasti alta sadan oleviin lukemiin? Poikkeuksena jotkut todella oudot tyypit, kuten Bannon etc.
Toinen, jo aiemmin spekuloitu asia on, että Trump haluaisi itse sabotoida oman kampanjansa. Hän on kuitenkin liian omahyväinen luopuakseen jatkosta, hän vain tekee kaikkensa, jotta häntä ei valittaisi. Mutta tässä Trump taitaa epäonnistua, sillä kannatus pysyy ja paranoo, kuten Mietaan mämmiennätykset.
Minun on pakko kertoa Trumpin kannattajille yksi hyvin epämiellyttävä tosiasia. Te ette ole ole Trumpin suhteen koskaan voittajia, vaan häviätte aina. Jos Trump on niin fiksu, kuin hän itse kuvittelee, silloin on selvää, että Trump halveksii teitä, te olette hänelle kuin Biafrasta tulleita. Ja jos Trump on idiootti, silloin te kannatatte idioottia, mikä taas ei sekään liene miellyttävää.
Avaan tätä. Trump itse hehkutti Amerikan avaamisella ja vapauttamisella. Kun Georgian Kemp ryhtyi tuumasta toimeen, Trump heitti hänet välittömästi bussin alle. Trump pelaa kaksilla ellei monilla korteilla niin että kukaan ei pääsisi arvostelemaan häntä koronakriisin hoidossa. Kun te puolustelette idolinne mitä kaistapäisempiä ulostuloja, tarjoaako Trump teille teetä ja sympatiaa?
Ei, hän tarjoaa teille puhdistusaineita sisäiseen käyttöön. Eikä Trump tietenkään ota vastuuta siitä, että jotkut vähäiset veljenne oikeasti noudattavat hänen ohjeitaan. Trump, jos on hyvin fiksu, haluaa teistä eroon, sillä hän ei pidä ollenkaan kannattajiensa sijainnista ÄO-jakauman vasemmistossa. Muistuttaa hiukan tapaa, jossa Stalinin aikaan suhtauduttiin intohimoisiin aatteen miehiin: näytösoikeudenkäynnit ja sen jälkeen täydellisen nöyryytyksen jälkeen hyvästit!
Trump todella haluaisi, että ns. valhemedian kanavat ylistäisivät häntä. Mutta siinä tapauksessa hänen pitäisi hylätä kannattamansa aatteen. Senkin hän tekisi mielihyvin, mutta fiksumman porukan äänet eivät enää hänen tule hyväkseen, vaikka hän saisi tuon paljon puhutun "Noblen rauhanpalkinnon".
Jos hän, kuten monet arvelevat, on idiootti, silloinkaan ei ole kovin turvallista seurata häntä. Sokea bussikuski ei herätä matkustajassa luottamusta, vaikka hänellä olisikin oikean puolueen jäsenkirja ja kosolti kokemusta bussilla ajamisesta.
@Adolfille. Sinun kannattaisi ensin katsoa Trevor Noahin esitys ja sen jälkeen arvioida, miten suuri Trumpin kannattaja Noah nyt mahtoikaan olla.