Niin, pitäisi ja pitäisi, mutta kun eivät ole. Ja jos siellä Trumpista ja Harrisista joku äänestäjä ITSE KOKEE Trumpin vähemmän huonoksi vaihtoehdoksi, niin mikä tässä on ongelma demokratian kannalta?
Kun nyt kaivoit noinkin vanhan lainauksen esille, niin selvä. Kyllä minunkin mielestäni noiden elokapinalaisten, jotka tuota töhrimistä olivat toteuttamassa, pitää saada osallistua tulevaisuudessa niin halutessaan vaikkapa eduskuntavaaleihin. Sitäkö tässä siis hait takaa?
Jos kyseiset elokapinalaiset muuten täyttävät minun kriteerit hyvästä ehdokkaasta (tuskin, koska niihin lukeutuu oikeistolainen talousajattelu), niin ei tuollainen olisi minulle siinä vaiheessa este äänestämiselle. En vain usko, että kompetenssia löytyy heiltä tarpeeksi. Ja jottei mene tuohon vasemmisto-oikeisto keskusteluun, niin sama pätee myös vaikkapa noihin bensalenkkareihin, jotka siellä Mannerheimintiellä silloin ryyppäsivät ja rellestivät. (edit. tämä siis olettaen valtaosan siitä sakista olleen persu-henkisiä)
En tiedä, yritätkö tarkoituksella viedä sivuraiteelle tätä keskustelua osaltani, mutta edelleenkin totean sen, että alkuperäinen kommenttini oli ihmettely ja osittainen halveksunta näille "Trump-äänestäjät on idiootteja"-kommenteille. Samoilta porukoilta, jotka ovat vuoden ihmetelleet Trumpin vastapuolta parjaavaa ja polarisoivaa käytöstä. Seems legit.