viesteistäsi paistaa jatkuvasti pelkkä yksipuolinen ristiretki Clintonia vastaan, ja kilahtaminen kun joku arvostelee Trumpia samoista asioista joista syytät Clintonia.
Minä olen ihan samaa mieltä siitä, että Trumpin lausunnot ovat viime aikoina olleet törkeitä ja pöyristyttäviä esim. irakilaisen sotaveteraanin vanhempiin ja NRA:n pököjen Hillaryn kimppuun yllyttämisen suhteen. Näistä asioista täällä kuitenkin puhutaan ihan riittävästi ilman minunkin panostani, kun teitä hillboteja riittää aina vino pino tuomitsemaan nuo Trumpin möläytykset. Jotka siis mielestäni ehdottomasti pitääkin tuomita. Mutta tämä ei mielestäni ole mikään peruste maalata Ylen ja Hesarin tyyliin äititeresaa Clintonista, joka puhuu myös paskaa (vaikkakin selvästi lievempää sellaista Trumpiin verrattuna) suut ja silmät täyteen. Saarikoskella ja Pöntisellä on varmasti ihan hyvä syy olla huolissaan siitä, mitä Trump USA:n presidenttinä merkitsisi, mutta tuo heidän tyylinsä kampanjoida tätä skenaariota vastaan hehkuttamalla Hillarya maasta taivaisiin tuo mieleen lähinnä "jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa" -tasoisen huumevalistuksen. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että toimittajat lyövät Trumpia kuin vierasta sikaa mutta jotta objektiivisesta tiedonvälityksestä voitaisiin puhua, olisi demokraattien puoluekokouksen kohdalla voinut puhua myös siitä, miten voimakas protestimieliala siellä kyti.
Voisitko sinä kertoa ihan rehellisesti, mitä mieltä olet Wasserman Schultzin nimittämisestä Clintonin kampanjan "honorary chairiksi"? Ja mitä mieltä olet näistä Clintonin vastauksista Wikileaksin sähköposteihin liittyen.
Hillary Clinton Comments On Wikileaks Leaked DNC Emails #DNCLeaks - YouTube
Tähän lienee turha odottaa vastausta. Tai jos sellainen tulee, se on luultavasti "mutku Trump, mutku muutki, mutku mutku mutku".
Minun mielestäni Donald Trump on möläytyksineen osoittanut olevansa aivan luokattoman huono presidenttiehdokas. Asehullujen yllyttäminen vastaehdokkaan murhaamiseen on sellainen pohjanoteeraus, että eivät demokraatit niin alas pysty vajoamaan mitenkään. Ja mielestäsi olen "Trumpin fanipoika". Teiltä hillboteilta sen sijaan on turha odottaa näkevänsä kriittistä sanaa Clintoniin liittyen. Mutta te ilmeisesti ette ole fanipoikia. Melko looginen on tuo "fanipojan" määritelmä.