Yhdysvaltain presidentinvaalit 2016

  • 391 002
  • 3 327

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Teille tämä saattaa tulla yllätyksenä mutta tuonkaltaista suhmurointia on tapahtunut kaikkialla ja aina. Nyt vain se pääsi julkisuuteen asti. Notorius H.R.C. tuskin osallistui asiaan.
Kuten jo aiemmin todettu, myöskään Trumpia esivaalien fiksaaminen ei haitannut yhtään, koska hän voitti...

"You've been hearing me say it's a rigged system, but now I don't say it anymore because I won. It's true. Now I don't care."
 

Tuamas

Jäsen
Sinä näköjään tunnet puolueen säännöt paremmin kuin New York Timesin toimittaja. Liekö ko. toimittelijakin sellainen "hompanssi".

http://www.nytimes.com/2016/07/26/us/politics/dnc-wikileaks-emails-fundraising.html

Some of the emails revealed internal discussion by committee officials — obligated under party rules to remain neutral in the presidential primary — about how to discredit Senator Bernie Sanders of Vermont, enraging some of his supporters.

Höpsis taas pikku höpönassu.

Nyt vain Putinin pikku apulainen pääsi käsiksi maileihin ja asia tuli julki, edelleen ihan business as usual.
 
Höpsis taas pikku höpönassu.

Nyt vain Putinin pikku apulainen pääsi käsiksi maileihin ja asia tuli julki, edelleen ihan business as usual.

Eli New York Timesin toimittaja valehtelee, ja mitään sääntöjä ei ole rikottu. Hyvä että tuli sekin selväksi. Oliko mielestäsi väärin, että Wasserman Schultz joutui eroamaan? Entä olisitko itse halunnut mieluummin nähdä ehdokkaana Sandersin vai Clintonin? Oletettavasti vastaus on Clinton, koska Sanders on sellainen hompanssien suosikki.
 

Tuamas

Jäsen
Eli New York Timesin toimittaja valehtelee, ja mitään sääntöjä ei ole rikottu. Hyvä että tuli sekin selväksi. Oliko mielestäsi väärin, että Wasserman Schultz joutui eroamaan?

Höpsis taas pikku höpönassikkainen.

Suhmuroitiin normaalisti, mutta nyt jäätiin kiinni ja Wasserman Schultz pääsi kantamaan moraalisen ja poliittisen vastuun.

Entä olisitko itse halunnut mieluummin nähdä ehdokkaana Sandersin vai Clintonin? .

Riippuu hieman katsantokannasta, jos ajatellaan jenkkien oma etu edellä, olisi Sanders pitänyt ehdottomasti valita ehdolle.
Mutta jos ajatellaan Suomen geopoliittista tilannetta, niin Clinton on Suomelle turvallisempi valinta ehdokkaaksi.

Oletettavasti vastaus on Clinton, koska Sanders on sellainen hompanssien suosikki

Jannu hakee jotain olkiukkojen massamurhaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jotenkin tulee @Kirjoittelijasta mieleen ne tyypit jotka valittavat opiskelun vaikeutta kun eivät osaa ruotsia ja sitten eivät saa yo-lakkia tai maisterin papereita. Tai no ehkä paarialuokkaan kuuluminen aiheuttaa tuollaista käytöstä.
 
Jotenkin tulee @Kirjoittelijasta mieleen ne tyypit jotka valittavat opiskelun vaikeutta kun eivät osaa ruotsia ja sitten eivät saa yo-lakkia tai maisterin papereita.

Olet aika hyvin jäljillä. Ruotsi oli minusta ihan saatanan vaikea kouluaine. Sain siitä kuutosia, kun suomesta, englannista, ranskasta, latinasta ja saksasta tuli ysejä ja kymppejä. Ruotsi on todella vaikea kieli.

Suhmuroitiin normaalisti, mutta nyt jäätiin kiinni ja Wasserman Schultz pääsi kantamaan moraalisen ja poliittisen vastuun.

"Vastuun kantaminen" tarkoitti tässä tapauksessa kunniavirkaa Clintonin kampanjassa.
 
Viimeksi muokattu:

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
"Mutku noiki." Aina mahtava argumentti.
Kas kummaa, et löytänyt tuohon mitään sanottavaa enää.

Trump-fanipoikien on ihan turha alkaa jeesustelemaan sillä mitä Clintonin puolue on tehnyt, kun Trump itse on julkisesti hyväksynyt sen että "it's a rigged system". Eli ei sillä väliä onko reilu systeemi, kunhan hän voittaa.
 
K

kiwipilot

Jotenkin tulee @Kirjoittelijasta mieleen ne tyypit jotka valittavat opiskelun vaikeutta kun eivät osaa ruotsia ja sitten eivät saa yo-lakkia tai maisterin papereita. Tai no ehkä paarialuokkaan kuuluminen aiheuttaa tuollaista käytöstä.

@Kirjoittelija on klassinen nettipalstojen huomiohuora joka tekee mitä tahansa saadakseen trollattua jengin mukaan peliinsä. Luultavasti taustalla on pershäiriötä sekä jotain narsismiin viittaavaa. Ignoreenhan tuo kuuluu, varsinkin kun kaverilla on selkeästi ylläpidon puolelta avoin valtakirja jatkaa trollaamistaan vuodesta toiseen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Kirjoittelija on klassinen nettipalstojen huomiohuora joka tekee mitä tahansa saadakseen trollattua jengin mukaan peliinsä. Luultavasti taustalla on pershäiriötä sekä jotain narsismiin viittaavaa. Ignoreenhan tuo kuuluu, varsinkin kun kaverilla on selkeästi ylläpidon puolelta avoin valtakirja jatkaa trollaamistaan vuodesta toiseen.
Joo tiedetään, mutta yhtäläisyydet olivat hyvin samanlaiset.
 
Trump-fanipoikien on ihan turha alkaa jeesustelemaan sillä mitä Clintonin puolue on tehnyt

Minkä helvetin Trump-fanipoikien? Lasketko oikeasti ne demokraattien puoluekokouksessa mieltään osoittaneet ja puoluejohdolle buuanneet ihmiset "Trump-fanipojiksi"? Kyllä tällekin herralle tulisi varmasti melkoisena yllätyksenä tieto siitä, että hän on Trump-fani:
Bernie Delegate: Can’t “Look At My Children” and Vote For Clinton - YouTube

Ja jos Clinton ei tuota Sandersin vastaista lokakampanjaa hyväksyisi, miksi ihmeessä hän olisi pestannut Wasserman Schultzin kampanjaansa duuniin ylistyssanojen saattelemana?
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minkä helvetin Trump-fanipoikien? Lasketko oikeasti ne demokraattien puoluekokouksessa mieltään osoittaneet ihmiset "Trump-fanipojiksi"? Ja jos Clinton ei tuota Sandersin vastaista lokakampanjaa hyväksyisi, miksi ihmeessä hän olisi pestannut Wasserman Schultzin kampanjaansa duuniin ylistyssanojen saattelemana?

Mikä Sandersin vastainen lokakampanja? Puolueen johto pyrki toimimaan puolueen parhaaksi, jotta valituksi tulisi se ehdokas, jolla on parhaat edellytykset voittoon. Ainoa lokakampanja näissä vaaleissa on ollut Clintonia vastaan, kun vasemmistolainen siipi on mennyt Trumpin taakse. Jos ollut koko elämänsä katkera, reilu tappion myöntäminen on mahdotonta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Kuinkakohan monta kertaa minun pitää kertoa kannattavani Jill Steinia, jotta se menee perille. Minä en halua nähdä Donald Trumpia USA:n presidenttinä mutta en halua nähdä siinä duunissa myöskään Hillarya.

Jommankumman joudut näkemään, tiedät sen itsekin.

Kumman mieluummin?
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos DTn kampanja saa pidettyä rivit kasassa ja HC äänestäjät kaikkoaa pienehdokkaiden kelkkaan, niin voidaan saata mielenkiintoista DDT-aikaa. Ei toki täyttä 4 vuotta, mutta kuitenkin.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Kuinkakohan monta kertaa minun pitää kertoa kannattavani Jill Steinia, jotta se menee perille. Minä en halua nähdä Donald Trumpia USA:n presidenttinä mutta en halua nähdä siinä duunissa myöskään Hillarya.
Sillä ei ole paljonkaan merkitystä, kun viesteistäsi paistaa jatkuvasti pelkkä yksipuolinen ristiretki Clintonia vastaan, ja kilahtaminen kun joku arvostelee Trumpia samoista asioista joista syytät Clintonia.
Eipä sinulla Steinista ole ollut paljon sanottavaa, mutta se on ihan ymmärrettävää koska hyvin todennäköisesti et tiedä hänestä mitään.
 
viesteistäsi paistaa jatkuvasti pelkkä yksipuolinen ristiretki Clintonia vastaan, ja kilahtaminen kun joku arvostelee Trumpia samoista asioista joista syytät Clintonia.

Minä olen ihan samaa mieltä siitä, että Trumpin lausunnot ovat viime aikoina olleet törkeitä ja pöyristyttäviä esim. irakilaisen sotaveteraanin vanhempiin ja NRA:n pököjen Hillaryn kimppuun yllyttämisen suhteen. Näistä asioista täällä kuitenkin puhutaan ihan riittävästi ilman minunkin panostani, kun teitä hillboteja riittää aina vino pino tuomitsemaan nuo Trumpin möläytykset. Jotka siis mielestäni ehdottomasti pitääkin tuomita. Mutta tämä ei mielestäni ole mikään peruste maalata Ylen ja Hesarin tyyliin äititeresaa Clintonista, joka puhuu myös paskaa (vaikkakin selvästi lievempää sellaista Trumpiin verrattuna) suut ja silmät täyteen. Saarikoskella ja Pöntisellä on varmasti ihan hyvä syy olla huolissaan siitä, mitä Trump USA:n presidenttinä merkitsisi, mutta tuo heidän tyylinsä kampanjoida tätä skenaariota vastaan hehkuttamalla Hillarya maasta taivaisiin tuo mieleen lähinnä "jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa" -tasoisen huumevalistuksen. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että toimittajat lyövät Trumpia kuin vierasta sikaa mutta jotta objektiivisesta tiedonvälityksestä voitaisiin puhua, olisi demokraattien puoluekokouksen kohdalla voinut puhua myös siitä, miten voimakas protestimieliala siellä kyti.

Voisitko sinä kertoa ihan rehellisesti, mitä mieltä olet Wasserman Schultzin nimittämisestä Clintonin kampanjan "honorary chairiksi"? Ja mitä mieltä olet näistä Clintonin vastauksista Wikileaksin sähköposteihin liittyen.
Hillary Clinton Comments On Wikileaks Leaked DNC Emails #DNCLeaks - YouTube

Tähän lienee turha odottaa vastausta. Tai jos sellainen tulee, se on luultavasti "mutku Trump, mutku muutki, mutku mutku mutku".

Minun mielestäni Donald Trump on möläytyksineen osoittanut olevansa aivan luokattoman huono presidenttiehdokas. Asehullujen yllyttäminen vastaehdokkaan murhaamiseen on sellainen pohjanoteeraus, että eivät demokraatit niin alas pysty vajoamaan mitenkään. Ja mielestäsi olen "Trumpin fanipoika". Teiltä hillboteilta sen sijaan on turha odottaa näkevänsä kriittistä sanaa Clintoniin liittyen. Mutta te ilmeisesti ette ole fanipoikia. Melko looginen on tuo "fanipojan" määritelmä.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuinkakohan monta kertaa minun pitää kertoa kannattavani Jill Steinia, jotta se menee perille. Minä en halua nähdä Donald Trumpia USA:n presidenttinä mutta en halua nähdä siinä duunissa myöskään Hillarya.

Eli haluat Donald Trumpin presidentiksi. Kannattamalla marginaaliehdokasta, viet äänen pois Clintonilta ja autat näin Trumpia.
 
Eli haluat Donald Trumpin presidentiksi. Kannattamalla marginaaliehdokasta, viet äänen pois Clintonilta ja autat näin Trumpia.

Jos Sandersin kannattaja ei asu swing statessa, hän voi äänestää Jill Steinia vailla mitään pelkoa siitä, että tämä vaikuttaisi osavaltion voittajaan. Mutta jos Stein saa kohtuullisen kannatuksen, tämä on demokraateille viesti siitä, että ehkä heidän ei kannattaisi jatkossa halveksua vasemmistolaisia potentiaalisia äänestäjiään ihan niin avoimesti kuin he puoluekokouksessa esim. nimityspäätöksillään tekivät. Joissain vaaleissa se voi vielä kostautua, jos reput löytävät vähän vähemmän sekopäisen ehdokkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tänään muuten Hillary Clintonin puhe noin 20:15 alkaen. Itse en Jokeri-harkkamatsin takia ehdi, mutta olisi kiva, jos joku ehtisi vähän referoida pääpointteja. Toki englantia pitää osata...
 

Wolves

Jäsen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös