MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Imo koko tuo lähtöajatus on jo väärä, joten mitäpä tuohon lisäämään. Vanha kunnon edistysharha.
Tottakai maailma muuttuu on aina muuttunut, mutta niin kauan kuin ei haluta anarkiaa pitää olla sääntelyäkin.
Njaa, mielestäni tästä on ihan empiriaan pohjautuvaa todistusaineistoa, niin polleista kuin sekä liberaali- että konservatiivimedioiden haastattelemien Trump-kannattajien ajatuksista. Tiivistettynä moni ihminen on pettynyt siihen, etteivät republikaanit ole pystyneet viimeisen 20 vuoden aikana pysäyttämään ajan rattaita... korostan sitä, että en mä tuossa mielipiteessä ja pettymyksessä mitään itsessään väärää näe, kunhan mietin, kuinka realistista tämä on.
...
Yksi esimerkki. Eikö aseen omistusoikeus ole todella liberaalia? Miksei media aja siis tuota näkyvästi...
Mä olen joskus miettinyt sitä, että olisivatkohan "maan isät" kirjanneet perustuslain toista lisäystä tuohon muotoonsa, mikäli olisivat tienneet, mitä tuleman pitää. KO jenkeissä käsittelee aivan lähikuukausina pariakin isoa ennakkotapausta tähän liittyen ja konservatiivit ovat panostaneet tähän all in-mentaliteetilla ja asiasta on puhuttu aika paljon mm. FOXilla.
Onhan tuo aika hämmentävää, että miksi ihmiset edes haluavat jotain puoliautomaattisia aseita kämpät täyteen. Veljeni oli jenkkien road tripilla paikallisen punaniskan kämpillä ja kävivät mönkijällä autiomaassa ammuskelemassa, koko pickupin kontti lattiasta kattoon täynnä aseita...
Mun mielestä joku käsiaseen kanto varmaan riittäisi aivan hyvin, perustuslain laatijat tuskin noina rauhattomampina aikoina ajattelivat, että myös rauhallisten aikojen koittaessa on suotavaa, jotta osa ihmisistä varustatuu kuin maailmanloppuun.