Itse googlaan joka päivä ’Trump’, ja tänään tosiaan tulee yksi Foxin artikkeli ja yksi New York Postin artikkeli.
Loput 10 on demokraatti-mediasta mukaanlukien 2 CNN-artikkelia, 2 pieniltä vasemmiston web-sivustoilta.
On aika harvinaista, että tuossa haussa tulee yhtään konservatiivi-median artikkelia. Vähän luulen, että Google muutti kiiruusti algoritmia täksi päiväksi heti Trumpin tviitin jälkeen.
Kirjoitin some-jättien vallan väärinkäytöstä tälle palstalle jo varmaan ensimmäisessä viestissäni. Google on monopoli, josta suurin osa ihmisistä saa nykyään tietonsa. Jotta se voisi olla osa reilua yhteiskuntaa, kyllä sen hakutulosten pitäisi heijastella yhteiskunnan ajatuksia tasaisemmin, ei suhteessa 5-95.
Ja kyllä konservatiivi-mediasta löytyy joka päivä halutessa paljon laatujournalismia (Fox, New York Post, Breitbart, Wall Street Journal, Washington Examiner, Fox Business, Daily Caller, Daily Wire, Lifezette, jne)
Vastustan Trumpia sen takia, että hän on etova ihminen. Kiusaaja. Narsisti.
Oletko joskus tavannut Trumpin henkilökohtaisesti, vai onko käsityksesi muodostunut demokraatti-mediasta?
Tarvittaessa voi linkata ison kasan juttuja, joissa Trumpin oikeasti tuntevat ihmiset sanovat että hän on mm. huomaavainen, auttavainen ja huumorintajuinen. Löytyy mm. paljon juttuja, joissa Trump on (vuosikymmeniä ennen poliitikoksi ryhtymistään) auttanut hänelle ennestään tuntemattomia ihmisiä rahallisesti, rahaa keräämällä tai muuten. Löytyy myös esimerkiksi NY Daily Newsin juttu vuodelta 1991, kuinka Trump pysäytti limusiininsa ja meni yksin väliin kun ihmistä hakattiin baseball-mailalla.
Sen lisäksi kannattaa ymmärtää, että mustat itse asiassa pitivät paljon Trumpista ennen kuin hän ryhtyi poliitikoksi ja demokraatti-media alkoi mustamaalata. Hän mm. esiintyy monissa rap-sanoituksissa ihailun kohteena. Aiemmin linkkasin tänne miten Jesse Jackson kehuu Trumpia maasta taivaaseen 90-luvun lopulla.