Voi voi, jos en kaikkeen kerkeä ottamaan kantaa, niin keksi sillekin sitten vapaasti parhaiten istuva motiivi ja pidä siitä kiinni.
Hyvin kerkesit ottamaan kantaa muihin osiin samoista kirjoituksista, joten kyse ei ollut siita etta sinulla olisi ollut muita juttuja tuolloin. Siksi kyselin.
En usko, että on hyödytön
No sitten menit metsaan valittomasti. Todistin sen hyodyttomaksi ihan puhtaasti matemaattisestikin. Nollaa parempaa tulosta ei tuossa voi saada.
Ei kyse ole uskomisesta vaan siita etta mika on totta. Uskosi ei merkitse mitaan, tuota nollatulosta ei voi bannilla parantaa. Sita voi ainoastaan yllapitaa tai heikentaa. Ja siina sivussa vittuillaan koko muslimimaailmalle ja se taas EI ole kenenkaan muun etujen mukaista kuin niiden tahojen jotka haluavat uskonsodan ja kaaoksen. Jos kuulut niihin porukoihin, sitten siita olisi sinun tarkoitusperillesi hyotya. Silloin kommenttisi olisi oikein.
ihmisten cherry pickailu laillisten mahdollisuuksien mukaan on hyvä keino valtiolle olla mahdollisimman kilpailukykyinen
Niin, laillisten mahdollisuuksien mukaan. Yhdysvaltain laki ei tuollaista mahdollisuutta kuitenkaan anna.
Ja jos sita cherry pickailua turvallisuusnakokulmasta tehtaisiin, silloinhan valkoiset oikeistolaiset kristityt pitaisi bannata koska he niita iskuja nayttavat suorittavan. Tai esimerkisi Saudit ja UAE, Jemen.
Haluaisin kyllä nähdä suoran lainauksen attorney generalilta kuinka hän toteaa asian. Minulla on epäilykseni, että hänkin kuitenkin testauttaisi jokatapauksessa mielipiteensä laillisessa prosessissa, eikä ylennä näkemystään sinun tavoin suoraan oikeaksi.
No se loytyy helposti. Ja sehan on selvaa etta han ei ole tuomari eika kirje ole oikeussali, joten han ei teknisesti edes voi sita suoraan laittomaksi
tuomita, vaan sanoo etta talla hetkella hanen lain ymmarryksensa mukaan tuo on laiton.
On January 27, 2017, the President signed an Executive Order regarding immigrants and refugees from certain Muslim-majority countries. The order has now been challenged in a number of jurisdictions. As the Acting Attorney General, it is my ultimate responsibility to determine the position of the Department of Justice in these actions.
My role is different from that of the Office of Legal Counsel (OLC), which, through administrations of both parties, has reviewed Executive Orders for form and legality before they are issued. OLC’s review is limited to the narrow question of whether, in OLC’s view, a proposed Executive Order is lawful on its face and properly drafted. Its review does not take account of statements made by an administration or it surrogates close in time to the issuance of an Executive Order that may bear on the order’s purpose. And importantly, it does not address whether any policy choice embodied in an Executive Order is wise or just.
Similarly, in litigation, DOJ Civil Division lawyers are charged with advancing reasonable legal arguments that can be made supporting an Executive Order. But my role as leader of this institution is different and broader. My responsibility is to ensure that the position of the Department of Justice is not only legally defensible, but is informed by our best view of what the law is after consideration of all the facts. In addition, I am responsible for ensuring that the positions we take in court remain consistent with this institution’s solemn obligation to always seek justice and stand for what is right. At present, I am not convinced that the defense of the Executive Order is consistent with these responsibilities nor am I convinced that the Executive Order is lawful.
Consequently, for as long as I am the Acting Attorney General, the Department of Justice will not present arguments in defense of the Executive Order, unless and until I become convinced that it is appropriate to do so.