Yahoo: Jatkoaika5

  • 28 736
  • 631

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Voisin tulla mukaan jos vain tilaa on ja arvon pelitoverit haluavat paljon kauppoja kauden aikana tekevän managerin messiinsä.

Joukkueen nimeksi tulee HC Brahma Bull jos se mukaan hyväksytään.

Eli jos pääsen mukaan niin se joka tätä liigaa hoitaa voisi vaikkapa informoida minua yksityisviestillä asiasta kertoa liigan salasanan yms.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse toivoisin liigaan lisää joukkueita, vaikka mukaan varmasti eksyisikin muutamia epäaktiivisia yksilöitä eikä sarjasta saataisikaan tasan kaksinkertaista. Kahdellatoista joukkueella jokaiseen joukkueeseen tulee lähes pelkästään ykkös-kakkosketjun ukkoja, mikä ei mielestäni ole hyvä asia.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkään en välttämättä välitä sarjaohjelman täydellisyydestä, parhaat seuloutuvat joka tapauksessa. Olisiko 16 sitten parempi joukkuemäärä? Täydet 20 on mielestäni jo liikaa. Tällä hetkellä kiinnostuneita on sekä vanhat että uudet mukaanluettuina 11, viidelle olisi sen jälkeen siis vielä tilaa (Henkka, ozo ja kolme muuta?). Lisää mielipiteitä asiasta, kiitos.

Sopiiko muuten, että drafti järjestetään vasta lähellä kauden alkamista? Ainakin ikäviä loukkaantumistapauksia voisi siten ehkä välttää.

Särki: Minäkin olen tuota rankkausta tehnyt, on se vain vaikeaa puuhaa. Viime vuonna varaustilaisuus meni täysin pieleen, nyt pitäisi olla viisaampi. Kuinka saada hyviä pelimiehiä tasaisesti eri pelipaikoille, kas siinä pulma.
 

Särki

Jäsen
Joukkueita voisi kyllä olla enemmänkin kuin 12, ehkä se 16 olisi sopiva määrä. Tällöin ns. joukkueiden ykkös- ja kakkoskenttien miehet olisvat varattuina joukkueissa, eikä vapaina agentteina, mikä ei olisi oikein mielekäs pelisysteeemi.

Live Draft on kyllä kiinnostava vaihtoehto, mutta taitaa automaattinen draft olla parempi vaihtoehto (helpommin järjestettävissä), joten eiköhän pysytä siinä. Ajankohta voisi olla vaikka parin viikon päästä, kauden alkuun nyt jotain 40+ päivää, joten kiire ei vielä ole, jos vain malttaa odottaa aikaisempikin ajankohta käy. Ja voihan nyt loukkaantuneina olevat pelaajat laittaa hylkäyslistalle, joita ei halua joukkueeseensa, tyyliin. Joseph.

Vaihtopenkillä voisi istua 5-6 ukkoa, niin pientä vaihtelua kentällisissä ja pelaajissa voisi harrastaa.

Alivoimapisteet tuovat uuden lisän pistekategoriohin ja ovat ihan jees. Eikös viime kautena ollut ainoastaan yli- ja alivoimamaalit, mutta ei erikseen yli- ja alivoimapisteitä? Näin muistelisin.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Te, jotka jo rekisteröidyitte, mutta ette ole tänään käyneet Yahoossa: käydään joukkuemäärä- ja muu sääntökeskustelu loppuun siellä.

Joukkueita on nyt muuten liigassa kahdeksan.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähetin kutsut viidelle jonottaneelle (kangaroo, Cosmo, InSideHockey, lintu, The Rock). Jäljelle jäävät kaksi paikkaa ovat vielä auki vanhoille managereille, joilla on huomiseen (kello 16.50:een :) asti aikaa ilmoittautua. Muuten paikat menevät jakoon Cosmon kaverille, joka kuulemma on hyvä manageripeleissä, mutta ei ole jatkoaikalainen (ongelma?), sekä jollekulle muulle.
 

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Mukana ollaan, kuten viime vuonnakin. Joukkueeni nimi on vain vaihtunut viime vuotisesta sen verran, että se on nyt: Paine-Pressure.

Viime kauden hopeatila olisi tarkoitus kirkastaa kullaksi joten vaihtoruljanssi käynnistyy heti kun joukkueet selviävät draftissa.

Ei sitten muuta kuin onnea kaikille ja paras voittakoon eli minä.

If Ya Smell What The Rock Is Cookin'!
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viimeinen paikka on varattu Henkan kaverille.

Nyt, kun joukkue- ja pelaajamäärä on saatu sovittua, teen vielä ehdotuksen pistekategorioihin liittyen (älkää suuttuko). Uudet lihavoituna:

Kenttäpelaajilla maalit, syötöt, +/-, jäähyminuutit, yv-pisteet, av-pisteet, voittomaalit, laukaukset, voitetut aloitukset, hävityt aloitukset; yhteensä 10 kategoriaa.

Maalivahdeilla voitot, torjunnat, torjuntaprosentti, nollapelit; yhteensä 4 kategoriaa.

Systeemi kasvattaisi hieman maalivahtien roolia (3/12 -> 4/14) ja antaisi huonojenkin joukkueiden maalivahdeille mahdollisuuden voittaa ainakin yksi kategoria. Tuo kenttäpelaajien lisäsarake voitaisiin luoda myös jakamalla yv-pisteet maaleihin ja syöttöihin.
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Demon Allbran
kenttäpelaajien lisäsarake voitaisiin luoda myös jakamalla yv-pisteet maaleihin ja syöttöihin.

Kannatan tätä ehdotusta, koska yv-maaleja on kumminkin viikon aikana vaikeampi saada kuin syöttöjä ja näin ollen ne olisivat todella arvokkaita.
 
K

kangaroo

Onhan pelitapa siis head-to-head, kun en tuosta nimenomaista mainintaa tästä ketjusta löytänyt ? Vai ?
 

Särki

Jäsen
Pistekategorioista:

Hävittyjä aloituksia mielellään ei, mutta ylivoimapisteet voidaan jakaa maaleihin ja syöttöihin.
Maalivahtien kategoriat onkin monimutkaisempi juttu, voitot ja torjunnat ovat ihan aiheellisia, mutta kolmanneksi ottaisin torjuntaprosentit ja jos neljäskin kategoria otetaan mukaan niin sitten vasta nollapelit.
Kolmekin kategoriaa riittäisi, ettei maalivahtien painoarvo nousisi liikaa, mutta neljäskin sopii jos niin sovitaa. Mutta ainakin voitot, torjunnat ja torjuntaprosentit mukaan, kiitos.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Pistekategorioista:

Viestin lähetti Särki

Kolmekin kategoriaa riittäisi, ettei maalivahtien painoarvo nousisi liikaa, mutta neljäskin sopii jos niin sovitaa.

"Hyvä maalivahti on puoli joukkuetta". :)

Todellakin, nyt kun otit asian puheeksi, nollapelisarake on turhahko. Mutta jos se poistetaan (siis korvataan torjunnoilla), on parempi olla lisäämättä kenttäpelaajille kategorioita.

Taas kaivataan lisää mielipiteitä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
ISH liittyy mukaan kunhan ehtii. Nyt on duunissa hullun kiire.

Ja kyllä, aion olla loppuun asti mukana ja muutenkin aktiivinen.
 

The Rock

Jäsen
Kyllä mun mielestä nollapeli-sarake on tarpeellinen, koska nollapelejä ei kumminkaan tule hirveän usein ja ne olisivat näin todella arvokkaita taisteltaessa voitosta.

Lisäys vielä, että hävityt aloitukset pois ja AV-pisteet jaettaisiin maaleihin ja syöttöihin.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jeah, mukana ollaan HC Väkipyörällä. Ponteva nimi on puoli cuppia! Ensinnä vastaan asettuu näköjään Neitikiekko. Ihan hyvä läpihuutoreeni.

Niin, tuliko kaikki paikat täyteen vai pyydänkö sitä mun wannabe-managerichamppia mukaan?
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Otteluparit tuntuvat muuttuvan sitä mukaa, kun uusia joukkueita tulee mukaan. Saa nähdä, miltä avauskierros lopulta näyttää.

Toinen jäljelläolevista tyhjiöistä on varattu kaverillesi, joten pyydä vain. Kunhan hän sitten on aktiivinen ja mielellään vaikuttaa myös Jatkoajan puolella.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ei prkl, oli liikaa noi vaatimukset, ei se mun kamu tulekaan. Isot oli puheet, mutta tosin paikan tullen meni pupu pöksyyn. Sitä se on näitten Urpojen kanssa.

Eli paikka vapautui!
 
K

kangaroo

Siis 14 joukkuetta tällä hetkellä. Kaksi lisää kun saataisiin, niin olisi liiga valmis ja diktaattorimme pääsisi pyöräyttämään draftin käyntiin.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaa että oikein diktaattori...

Odottelemme siis jotakuta vapaaehtoista sekä Henkan kaveria, jolla on kuulemma muutto kesken. Henkka, tiedätkö milloin kamusi pääsee koneen ääreen?

Kuinka moni on tehnyt pelaajarankkauksensa? Draftissa koko kausi voi mennä pilalle, joten kannattaa hiukan katsoa, keitä joukkueeseensa haluaa. Liigan täytyttyä annettakoon kaksi päivää aikaa, ennen kuin drafti pannaan käyntiin - elleivät kaikki ole tehneet rankkauslistaa sitä ennen.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä "kuka kukin on" -lista, jonka editoin täydelliseksi, kunhan liiga täyttyy.

All-Starssi = Jokeri
Bran Buds = Demon Allbran
Falcons = hamy
Fury of 53 = Pioneer
HC Väkipyörä = Cosmo
Hiilen Hiilet = Hiili
Ice Kangaroos = kangaroo
ISH Stars = InSideHockey
M#28 = ?
Moskovan Majava = lintu
Neitikiekko = Särki
Paine-Pressure = The Rock
Team Ebbe = Ebbe
Threat Wings = Henkka
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhdelle vapaaehtoiselle (aktiiviseksi lupautuvalle) on siis liigassamme tilaa. Ilmoittaudu tässä ketjussa. Hopihop.

Ovathan säännöt kaikille selvät? Viime vuonna minulle ja joillekin muillekin säännöt selvisivät vasta draftin jälkeen, ei hyvä.

Ja vielä: kannattaako keskustelu keskittää tänne vai Yahooseen? Täältä viestejä on miellyttävämpi lukea, mutta tarkkailevatko kaikki tätä viestiketjua säännöllisesti?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Huomenna pääsee kaveri koneelle ja rekisteröi joukkueensa.

M#28 on nimim. Makkuri Tapparan palstalta.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Demon Allbran
[BOvathan säännöt kaikille selvät? Viime vuonna minulle ja joillekin muillekin säännöt selvisivät vasta draftin jälkeen, ei hyvä.[/B]

No en ole tuota draftia pidemmälle vielä sääntöjä tutkinut, mutta ukkoni olen laittanut järjestykseen, eli drafiin olen minäkin valmis. Pitää tutkia ketjua tarkemmin kun on aikaa. Tosin mä draftaan niin hyvän jengin, että sama se mitkä säännöt on, kuppi tulee himaan. Saako uhosta jotain pisteitä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös