Rekisteröityneet: Demon Allbran, hamy, Hiili, Jokeri, Pioneer, Särki
Ei vastausta kutsuun: Henkka, ozo (viestiseurannan mukaan Henkka on lukenut viestinsä, ozo ei)
Viimevuotiset mukaan haluavat: vielä kukaan ei ole ilmoittautunut
Uudet mukaan haluavat: kangaroo, Cosmo, InSideHockey, lintu
Ja kun noita asetuksia kerran voi vielä muuttaa, niin varmistetaan, ettei mikään mene väärin.
Draft Type: Auto
Livedrafti on itse asiassa alkanut houkutella minua yhä enemmän, mutta onko muilla siihen halukkuutta? Yhteensä pelaajia varataan reilut 250, aivan älyttömän pitkään se ei kestä. Varauksethan voi tehdä Yahoon ulkopuolella ja syöttää sitten Yahooseen. Onnistuisiko se irkissä tai jopa täällä?
Maximum Number of Teams: 12
Onko 12 nyt varmasti oikea määrä? Tuolla lukumäärällä saa tosiaan täydellisen kaksinkertaisen sarjan, mutta muutamat lisäjoukkueet lisäävät kilpailua. Minulle asia on loppujen lopuksi melko sama.
Maximum Players on a Team: 22
Kuinka suuren vaihtopenkin haluamme? Mitä suurempi penkki, sitä varmemmin kaikki pelipaikat saa täytettyä, mutta sitä vähemmän kelvollisia pelimiehiä säilyy vapaana. Aloituskokoonpanoon mahtuu siis 9+6+2=17 pelaajaa.
Waiver Time: 1 days
Riittääkö yksi päivä? Tarkoittaa siis sitä, että liigaa on parempi käydä tarkkailemassa joka päivä (etenkin silloin, kun tulokkaat ilmestyvät pelaajalistaan).
Last Trade Date: Wednesday, March 10
Deadlinen voi siirtää viikon tai kaksi eteen- tai taaksepäin tai poistaa jopa kokonaan. Miten on?
Trade Reject Time: 1 days
En jaksa uskoa, että epäreiluja kauppoja sattuu, ellei viimevuotiseen tapaan tapahdu huijausta - yksi päivä riittänee vetoajaksi?
Statistical Categories (Forwards/Defenseman): Goals, Assists, Plus/Minus, Penalty Minutes, Powerplay Points, Shorthanded Points, Game-Winning Goals, Shots on Goal, Faceoffs Won
Ainoa järkevä tapa päästä eroon alivoimapisteistä on jakaa ylivoimapisteet maaleihin ja syöttöihin. Silloin tosin ykkösylivoimissa pelaavat pelaajat saattaisivat olla jo kohtuuttoman ylivertaisia?