Yahoo: Jatkoaika5

  • 28 794
  • 631

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tapahtui nolosti...

Minulla on Yahoolle parikin nimimerkkiä, en millään tiedä mille nimimerkille olen tuon pistänyt. Olen yrittänyt "forgot your passwor"-osiolla, valitettavasti se antaa vain muiden nimimerkkien salasanat. Onkohan jossain mahdollista nähdä millä nimimerkillä olen kirjaantunut sinne, silloin pääsisin myös pelailemaan. Anteeksi nyt sössimistäni...
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti lintu
Nyt tapahtui nolosti...

Minulla on Yahoolle parikin nimimerkkiä, en millään tiedä mille nimimerkille olen tuon pistänyt. Olen yrittänyt "forgot your passwor"-osiolla, valitettavasti se antaa vain muiden nimimerkkien salasanat. Onkohan jossain mahdollista nähdä millä nimimerkillä olen kirjaantunut sinne, silloin pääsisin myös pelailemaan. Anteeksi nyt sössimistäni...

Sun nimimerkkisi näkyy olevan: lintuja

ps. Koskas olisi mahdollista saada toi drafti pyörimään? Sormet syyhyää jo pelaajakauppoja...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Rocky, nyt pääsin sisään.

Juu, live-draft voisi olla mielenkiintoinen juttu jos aiankohta saadaan sovittua. Joskus jonain iltana 9-10 aikaan varmaan olisi paras mahdollinen aika. Kyllä minulle tuo auto-draft kelpaa, ei siinä mitään. Voi olla että joskus joudun säännöissä neuvoja pyytämään, yritän olla huolellinen, rookielle kuitenkin aina virheitä sattuu..
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, pelisysteemistä lyhyesti (lyhyesti, koska kello on aika paljon).

Kaksi joukkuetta pelaa viikon kestävässä ottelussa vastakkain. Joukkueiden kaikkien pelaajien yhteenlaskettuja tuloksia joka pistekategoriassa (maalit, syötöt, +/- jne.) verrataan toisiinsa; joka kategorian voitosta saa kaksi pistettä. Tasapelin sattuessa molemmat saavat yhden pisteen. Tavoitteena on siis kerätä kauden aikana mahdollisimman paljon pisteitä. Jäähyminuuteista saa muuten plussaa, muistakaahan se.

(Huom! Yksittäisten otteluiden tuloksissa otetaan huomioon vain voitolliset pistekategoriat, joista saa yhden pisteen, eikä tasapeleistä saa pisteitä; siis jos esim. 14:stä pistekategoriasta kaksi menee tasan, viikon tulos voi olla 5-7, 6-6 jne. Näillä ottelutuloksilla ei ole muuta kuin psykologista merkitystä, sarjataulukkoon vaikuttavat vain yksittäisten kategorioiden voitot.)

Kauden päätyttyä maaliskuun 8. päivä 12 joukkuetta pääsee playoffseihin: kuusi ensimmäistä Championship Bracketiin ja sijoille 7-12 sijoittuneet Consolation Bracketiin. Yahoo-kausi päättyy, ennen kuin oikeat NHL-playoffsit alkavat, joten tosielämän pudotuspelien merkitystä ei kannata esim. kauppoja tehdessä miettiä.

Lisää tarvittaessa, nyt pehkuihin. Ai niin, The Rockille vielä: laitan draftin käyntiin niin pian kuin mahdollista, eli kun liiga tulee täyteen. Huomenna tulevat mukaan Henkan kaveri ja toivottavasti se kaivattu 16. peluri.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Äläs vielä hätäile sen draftin kanssa. Jos vaikka maanantaina pistät sen käyntiin?
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Morjens!
Tulin täyttämään liiganne täyteen joukkueella FaithNoMore
Draftia kehiin vaan
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Demon Allbran
Maanantai sopinee. Muutan viikonlopun aikana, joten sinä aikana koneellepääsy on vähän vaikeampaa.

Mutta yhä edelleen yksi puuttuu. :) [ /B]


No niin, ei puutu enää.

Maanantaina mylly pyörimään. :)
 
K

kangaroo

Hyvä homma, että saatiin liiga täyteen. Toivottavasti kaikki hoitavat rankkauksensa kuntoon maanantaihin mennessä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tällä kertaa en valitettavasti voi osallistua, vaikka haluaisin.. Managerointi vaatii paljon aikaa netissä, ja sitä ei mulla ole intissä.. :( Anyway, kiitos kutsusta ja onnea kaikille muille!

- ozo
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka monta pelaajaa minun tulisi rankata? Ja nyt mennään siis Auto-draftilla?
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaajia varataan 368, joten aika pitkän listan voit halutessasi tehdä. Tärkeintä on kuitenkin aivan listan kärkipää, johon kannattaa lisätä kaikki haluamansa pelurit. Luulisin noin 100 pelaajan listan riittävän, sen jälkeen pelaajat alkavat olla jo aika samantasoisia. Näin olen ainakin itse päättänyt uskoa. :)

Muista muuten lisätä Exclude-listaan Tverdovskyt ja muut vastaavat, jottei turhia pelaajia tule joukkueeseen.

Niin ja kyllä se auto-draftilta näyttää.

Mutta niistä kategorioista:

12 (maalit, syötöt, +/-, jäähyminuutit, yv-pisteet, av-pisteet, voittomaalit, laukaukset, aloitusvoitot, voitot, torjuntaprosentti ja nollapelit)
vai 14 (maalit, syötöt, +/-, jäähyminuutit, yv-maalit, yv-syötöt, av-pisteet, voittomaalit, laukaukset, aloitusvoitot, voitot, torjunnat, torjuntaprosentti ja nollapelit)? Itse annan ääneni 14:lle.
 
Viimeksi muokattu:

Särki

Jäsen
14 kategoriaa saa ääneni ja maanantai kuulostaa hyvältä draft päivältä.
Itse olen omaa draftlistaa pyöritellyt ja väännellyt melkein joka päivä uuteen uskoon, mutta noin sata pelaajaa siinä tällä hetkellä löytyy. Määrä ei ratkaise vaan laatu!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
12 kategoriaa on ehkä silti parempi. Ylivoimamaalit jakaantuvat lähes poikkeuksetta hyökkääjille, joten nuo pelkät yv-pisteet parantavat hieman puolustajien osuutta vaikuttaa peliin. Molareille en lisäisi torjunta-kategoriaa, vaan pelattujen otteluiden määrän.
 

Pioneer

Jäsen
Noista vaihtoehdoista 12 kategoriaa miellyttää minua enemmän.

Hyvä juttu muuten, että tämä ketju pomppasi ylös. Meinasin unohtaa noiden draft-listojen säätämisen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse väänsin 94 nimeä draftiin...

Kannatan 12 pistekategorian systeemiä.
 

Ebbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado
14 kategoriaa saa minun ääneni ja maanantaina voidaan minun puolesta suorittaa draft.

Draft-valinnoissa on Team Ebben kohdalla painotettu laatua, kun ainoastaan reilut 70 kaveria listasin ja ajattelin että näillä mennään.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Henkka
Molareille en lisäisi torjunta-kategoriaa, vaan pelattujen otteluiden määrän.

Tuollaista kategoriaa ei ole, aloitetut ottelut kylläkin. (Aika sama.)

Kyllä tuokin minulle käy (mieluummin tosin ne torjunnat). Aloitettujen pelien sarake ei varsinaisesti suosi heikompien joukkueiden maalivahteja, mutta olisi kuitenkin mukaan tullessaan ainoa maalivahtikategoria, johon joukkueen taso ei vaikuta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Miksihän liigassa on 14 kategoriaa nyt vaikka tuo 12 sai enemmän kannatusta?
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laskin äänien menneen 4-4:

12: Henkka, Pioneer, lintu ja hamy
14: The Rock, Särki, Ebbe ja minä

Tasatilanteessa käytin valtaani. Mutta asetuksia voi vielä muuttaa ennen kauden alkua, näin olen ymmärtänyt.

Oletko muuten huomannut, että Yahoon Public-liigoissa kenttäpelaajilla on kuusi kategoriaa ja maalivahdeilla neljä? Ainakaan tuohon verrattuna maalivahdeilla ei ole nykyasetuksin liigassamme liikaa painoarvoa. :)
 

Makkuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA, Ottawa sekä LIVERPOOL
Vamista on.... listat omista ja vieraista nähtävillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös