Ihmettelen suuresti miten joukkueeni näin korkealla edelleen.. :) Nyt on matsi parhaan buddyn kanssa ja ollaan tilanteessa 8:8.. *jännitynyt tilanne*
Nyt on aika katsastaa kauden treidit:
out - Kozlov, Viktor (C, RW-Fla)
out - Miller, Kip (LW, C-Was)
in - Boguniecki, Eric (C, RW-StL)
in - Johnson, Mike (RW-Pho)
Olen erittäin tyytyäväinen tähän kauppaan. Varsinkin Johnson on pelannut loistavasti ja nostanut itsensä jopa ykkösketjuun asti. Boguniecki on myös hyvin monipuolinen, vaikka tahti on hieman hiipunut.. Uskoisin, että All-Starssikin on tyytyväinen?!
out - Hrdina, Jan (C-Pit)
out - McInnis, Marty (RW-Bos)
in - Lindros, Eric (C, RW-NYR)
in - Zubrus, Dainius (RW-Was)
Erinomainen kauppa.. Lindros pelaa heikosti, mutta silti.. Zubrus on aika huono, mutta parempi kuin McInnis..
out - Allison, Jason (C-LA)
in - Friesen, Jeff (LW-NJ)
Hyvä kauppa. Allison on loukkantuneena koko ajan ja Friesen on pelannut hyvin..
out - Shields, Steve (G-Bos)
in - Klesla, Rostislav (D-Cls)
in - Modin, Fredrik (LW-TB)
Shields oli kolmosmaalivahtina mulla.. Klesla osoittautui flopiksi, mutta Modin on erinomainen.. Hyvä kauppa.
out - Corson, Shayne (LW-Tor)
out - McGillis, Dan (D-SJ)
in - Laaksonen, Antti (LW-Min)
in - McCabe, Bryan (D-Tor)
McCabe on pelannut ihan hyvin, mutta McGillis vielä paremmin.. toisaalta Corson ei ole pelannut yhtään paremmin kuin Laaksonen.. Kohtuullinen kauppa.
out - Hlavac, Jan (LW-Car)
in - Barnaby, Matthew (RW, LW-NYR)
Tasaista.. mielestäni Barnaby on parempi..
out - Kravchuk, IgorNA (D-Cgy)
out - Slegr, JiriNA (D-Det)
out -Titov, GermanNA (LW-Anh)
in - Hannan, Scott (D-SJ)
in - Miller, Kip (LW, C-Was)
Loistava kauppa! Kaikki myymäni pelaajat saivat myöhemmin NA-statuksen, mä sain loistavan Hannanin ja Millerin, joka tosin lähti myöhemmin pois.. Sori, HC Vilttiketju!
out - Prospal, Vaclav (C, LW-TB)
in - Simon, Chris (LW-Chi)
Surkea kauppa. Simon on ihan perseestä, kun taas Prospal on pelannut loistavan kauden! Onnittelut, All-Starssi!