Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 043
  • 5 189
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Huomasihan @Taccutucca suosikkijoukkueeni. Tribuutti laadukkaasta Panthers-työstä. Maanantaina palataan taas vanhaan päiväjärjestykseen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noniin, propaganda rupeaa uppoamaan jopa tamperelaisiin - hyvää työtä tosiaan olen näköjään tehnyt.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Niinä hetkinä on vaikea olla WhatsApp-addikti, kun kaikki ne kaverit, joiden kanssa on tottunut WhatsAppissa höpisemään, ovat joko unten mailla tai muualla. Tällöin tuntee pakonomaista tarvetta purkaa ajatuksiaan tekstuaaliseen muotoon, ja kaipa tämän palstan paskanjauhanta voi toimia jonkinlaisena kompensaationa tähän addiktioon. Olen kauan ollut tietoisesti kirjoittamatta tänne, joten voiko tähän heikonlaisesti argumentoitujen haja-ajatusten yhteiseen teknologiseen konvergenssiin jäädä uudestaan koukkuun?

Saatanan tunarit, kun tämänkin ketjun olette liki hunningolle jäljiltäni jättäneet.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä maailmaan aina kehäpäätelmiä ja deduktioita mahtuu, ei muuta kuin tervemenoa takaisin Jatkoajan joukkoon tummaan paiskomaan mustavalkoisia ad hominemeja, hassuttelemaan, sekä muulla tavoin muusta kuin jääkiekosta ja Corey Elkinsistä keskustelemaan. Tänne on sitä paitsi huomattavasti ergonomisempaa tuottaa tekstiä kuin WhatsAppiin, koska näppäimistö on kookkaampi ja näyttö laajempi. Ja aina voi elää toivossa, että näitä mielentuotteita verkkokalvoilleen rekisteröi joku muukin kuin Bing-botti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei se nyt tainnut oikein irrota.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mikään ei muutu, sinäkin olet @Virveliä kainaloon näemmä entisesi. Eluveitieta (sveitsiläinen folk metal -yhtye) tässä kuuntelen valmistautuakseni joulukuun alun Helsingin-keikkaa varten. WhatsApp on siitä kätevä, että puhelin kulkee taskussa mukana, eikä siellä ole tarpeen olla tällainen palstaminäni kaltainen filosofi käydäkseen keskustelua vahvalla murteella ja mitäänsanomattomalla asiapitoisuudella.

Nimimerkille @KiVi totean käyttäväni konvergenssi-sanaa puhuttaessa erilaisista alustoista, onhan tämä palstakin eräänlainen yhteensulautuma kaikkine ajatuksineen. Eli käyttämäni termi oli sinänsä ihan korrekti. Tämän ei silti tarvitsisi mennä saman tien metakeskusteluksi, joten miksi tyhmyyttäni en tätä sivuuttanut olankohautuksella?

Ja @mikko6000 lukee viestini myös uudestaan, siinä puhuin huonosti perusteltujen haja-ajatusten teknologisesta konvergenssista. Samaa konstruktiota virkkeessäni kaikki tyynni!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikään ei muutu, sinäkin olet @Virveliä kainaloon näemmä entisesi. Eluveitieta (sveitsiläinen folk metal -yhtye) tässä kuuntelen valmistautuakseni joulukuun alun Helsingin-keikkaa varten. WhatsApp on siitä kätevä, että puhelin kulkee taskussa mukana, eikä siellä ole tarpeen olla tällainen palstaminäni kaltainen filosofi käydäkseen keskustelua vahvalla murteella ja mitäänsanomattomalla asiapitoisuudella.

Onko tämä nyt sitä positiivista palautetta ?

WhatsApp on siitä ongelmallinen, että sielläkin on jostain syystä tarpeen olla tällainen palstakinminäni kaltainen tyhjänlässyttäjä.

Miten muuten voi välttää metakeskustelun Yöketjussa? Yöstä keskusteleminen voi nimittäin käydä pidemmän päälle pitkäveteiseksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Miten muuten voi välttää metakeskustelun Yöketjussa?

Kyllä se onnistuu, kun viestin ainoaksi sisällöksi jää eräillä yhteen sanaan tarttuminen, kun viestin sanomaa ei ole kunnolla sisäistetty.

Positiivista tai negatiivista palautetta - se on niin kuin sen itse vastaanotat.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Niinä hetkinä on vaikea olla WhatsApp-addikti, kun kaikki ne kaverit, joiden kanssa on tottunut WhatsAppissa höpisemään, ovat joko unten mailla tai muualla. Tällöin tuntee pakonomaista tarvetta purkaa ajatuksiaan tekstuaaliseen muotoon, ja kaipa tämän palstan paskanjauhanta voi toimia jonkinlaisena kompensaationa tähän addiktioon. Olen kauan ollut tietoisesti kirjoittamatta tänne, joten voiko tähän heikonlaisesti argumentoitujen haja-ajatusten yhteiseen teknologiseen konvergenssiin jäädä uudestaan koukkuun?

Saatanan tunarit, kun tämänkin ketjun olette liki hunningolle jäljiltäni jättäneet.
Nöyrimmät anteeksipyyntöni. Ei vaan oo oikeen ollut asiaa.

Mitäs muuten Jawsille kuuluupi. Joku voisi haukkua runkkurinkiläiseksi nyt mutta ei oo herra pahemmin tänäsyksynä kirjoitellut tänne. Onks kaikki okeii?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä se onnistuu, kun viestin ainoaksi sisällöksi jää eräillä yhteen sanaan tarttuminen, kun viestin sanomaa ei ole kunnolla sisäistetty.

Positiivista tai negatiivista palautetta - se on niin kuin sen itse vastaanotat.

Kysymyshän oli hyvin pitkälti retorinen, sillä kaikki palautehan on aina positiivista. Tuossa oli itse asiassa lopussa emoji, joka toimi vielä pari päivää sitten, muttei näemmä toimi enää ☹.

HAA, SE PYÖRII SITTENKIN!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nöyrimmät anteeksipyyntöni. Ei vaan oo oikeen ollut asiaa.

Ei mittää.

Mitäs muuten Jawsille kuuluupi. Joku voisi haukkua runkkurinkiläiseksi nyt mutta ei oo herra pahemmin tänäsyksynä kirjoitellut tänne. Onks kaikki okeii?

Hyvää kuuluu ja kaikki on ok, kiitos kysymästä. Opiskelu ja muut hommat vain verottavat leijonanosan ajasta, joten ylimääräistä aikaa on jäänyt hirmuisen vähän. Nyt haksahdin, ja pelkäänpä tämän jäävän pidemmäksi käynniksi, vaikka pikainen visiittihän tämän vain olla pitäisi. Täytyy myöntää, että vähän kyllästyinkin tähän palstaan, mutta täällä sitä taas ollaan.

Niin, mitäs muuten tänne palstalle kuuluu? Onko Cicciolina yhä tapetilla?

HAA, SE PYÖRII SITTENKIN!

Woop woop, yöketjubileet! *WhatsAppin punamekkoinen biletyttö -emoji*
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Woop woop, yöketjubileet! *WhatsAppin punamekkoinen biletyttö -emoji*

Jotta päästään ihan solutasolle sinne Yöketjun ytimeen, niin vastaa tähän tiukkaakin tiukempaan kysymykseen:

Mikä hiustenväri-ihonväri-yhdistelmä on päällä WhatsAppisi punamekkoinen biletyttö-emojissasi? Mulla on mustat hiukset ja toi vaalein ihovaihtoehto(toinen vasemmalta).
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mikä hiustenväri-ihonväri-yhdistelmä on päällä WhatsAppisi punamekkoinen biletyttö-emojissasi? Mulla on mustat hiukset ja toi vaalein ihovaihtoehto(toinen vasemmalta).

Tämä smuidu näyttäisi olevan myös toinen vasemmalta, joten veli on *krhm* asian ytimessä siellä Tampereen lämpöisässä officessa!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tämä smuidu näyttäisi olevan myös toinen vasemmalta, joten veli on *krhm* asian ytimessä siellä Tampereen lämpöisässä officessa!

Tampereesta tuli muuten mieleen, että vaikutan ylihuomenillalla Turussa. Sekä maanantai-iltana. Sinne sitä vaan joutuu pieni ihminen matkaamaan, suurkaupunkiin. Otanko kannullisen bensaa mukaan?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Otanko kannullisen bensaa mukaan?

Ota vain, saavat paikalliset jotain tekemistä Turun palo vol. kakkosta sammutellessaan, kun ei täällä juuri muutakaan voi tehdä.

Mitä sinäkin tänne tulet, kun eihän täällä ole kuin museoita ja kaikkea muuta kulturellia, johon retalejengillä ei ole asiaa?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
ja muut hommat
= nainen?

Cicciolina on tapetilla ain' välillä joo. Ja erinäköiset juupaseipäs pakolaisia vai ei - väännöt. Tai mistä mä tiedän. En oo jaksanut moisia lueskella. JYP-osio ja muu kannustustoiminta kiinnostaa enempi.

Ei oikeen keksi ny mitään järkevää sanottavaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ota vain, saavat paikalliset jotain tekemistä Turun palo vol. kakkosta sammutellessaan, kun ei täällä juuri muutakaan voi tehdä.

Mitä sinäkin tänne tulet, kun eihän täällä ole kuin museoita ja kaikkea muuta kulturellia, johon retalejengillä ei ole asiaa?
Turku nyt on ihan puhtaasti läpikulkupaikka. Kolmen pisteen vihje: Ilman retalejengiä retalejengisimpään paikkaan ikinä missään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
= nainen?

Cicciolina on tapetilla ain' välillä joo. Ja erinäköiset juupaseipäs pakolaisia vai ei - väännöt. Tai mistä mä tiedän. En oo jaksanut moisia lueskella. JYP-osio ja muu kannustustoiminta kiinnostaa enempi.

Ei oikeen keksi ny mitään järkevää sanottavaa.

Oman näkemykseni mukaan palstalla on jääkiekon osalta keskusteltu ensin yleisömääristä, sitten kurinpidosta. Vapaalta olen lukenut vain Star Wars- ja Bond-ketjuja, ja Kierrätyksessä toivotaan kovasti Hyviä, Pahoja ja Rumia takaisin telkkariin. Niin, ja Päivän lööppiä. Lisäksi esiintyy ajoittaista Jay Saarinen-hassuttelua sekä Tompan haudalla tanssimista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens

Ei, vaikka kivoja otuksia ovatkin. Ihan muita hommia vain.

Ei oikeen keksi ny mitään järkevää sanottavaa.

Saatko vaikutelman, että kävisimme virvelipoikain kanssa järkevää keskustelua? Kerro vaikka päivän tekemisesi, niistä on hyvä alkaa.

Turku nyt on ihan puhtaasti läpikulkupaikka. Kolmen pisteen vihje: Ilman retalejengiä retalejengisimpään paikkaan ikinä missään.

Varissuolle, miksi ihmeessä?

Edit: tai jaa, läpikulkupaikka mainittu, joten Turun alueen Espoo eli Raisio saattaa tulla kyseeseen. Ihmettelen yhä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saatko vaikutelman, että kävisimme virvelipoikain kanssa järkevää keskustelua? Kerro vaikka päivän tekemisesi, niistä on hyvä alkaa.
Ei nyt pahemmin järkevää oo tullut tehtyä tänään. Kaupoilla käyty ja otettu vähän neuvoa-antavaa.

Jotenkin tästä keskustelusta tulee mieleen eräs repliikki... Naisia sais olla enemmän, ei tarvis yksin hiihtää tms sanoisi Kummeli. Se on eri juttu kuka sen meistä kolmesta sanois (..ttu kaikki?)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä en tehnyt tänään oikeastaan mitään. Tärähti alaselkä eilen lattiaan, ja ajattelin ottaa rauhan kannalta tänään, josko se tuosta elpyisi. Jossei tiistaihin mennessä ole elpynyt, niin täytynee käydä lekurilla.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huti tuli. 2 pisteen vihje: tähän liittyy vesi sekä sanan 'pieni' johdannainen.

En minä tiedä. Lisää vihjeitä.

Ei nyt pahemmin järkevää oo tullut tehtyä tänään. Kaupoilla käyty ja otettu vähän neuvoa-antavaa.

On tuossakin jotain. Minä puolestani olin osa TPS:n salibandyjaoston ennätysyleisöä. Lisäksi olen kirjoittanut tänään paljon kaikenlaista. Koulujutut painavat, niihin pitäisi keskittyä enemmän. Motivaation löytäminen onkin sitten vaikeampi juttu.

Aamulla katsovat, että ei perkele, joko se syöpä on tullut tänne takaisin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Aamulla katsovat, että ei perkele, joko se syöpä on tullut tänne takaisin.
Illan viimeinen kysymys: Miltä tuntuu se että JYP-seuraikoni paukuttaa pistepörssin kärjessä teidän paidassa?

(Meiltä JYP-faneilta ei tarvi kysyäkkään)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös