Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 479 844
  • 5 191

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huomenta.

Tänään tuli käytyä katsomassa tuo uusin Terminaattori (Genisys). Oli ihan mukava mättö-leffa ja mukavaa, kun Sarah Connorin roolia veti Khaleesi. Vaikka rinnuksia ei siis mitenkään erityisesti korostettu, niin onhan tuo Emilia Clarke pärstältään ihan mukavan näköinen nainen. Jostain syystä kaverini haukkui elokuvan aivan lyttyyn, vaikka omasta mielestä oli varsin viihdyttävä leffa. Noh, ei kaikkia voi tyydyttää.

Tänään tuli myös täytettyä SuPerin sekä KELA:n hakemus, joista jälkimmäiseen tarvitsi kolme liitettä + "introduction" ja kirjekuori, niin ei sitä aivan turha olo ole tänään ollut. Niin ja tuo perkulan pakastinkin piti sulattaa ja sekin vei aikaa. Mutta tällä hetkellä oikeastaan olen varsin hyvällä päällä, etenkin kun Panthersin kausiketjussa on eilisen vuorokauden aikana 14 viestiä, it's a good time to be a panther.

Mitäs muut olette tänään tehneet / tekemättä jättäneet.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vanhana voin sanoa, että kerkesin minäkin nähdä Alice Cooperin livenä. Vaikken kyseisen artistin tuotantoa kuuntelekaan saatika hänen faninsa ole, niin kivaa oli ja tunnelma oli hyvä.

(Lauantain) In Flamesin keikka oli energisin ja mieleenpainuvin, mutta siihen on monia syitä. Ennen festareita odotin eniten Sabatonia, mutta kuinka kävikään - muistanen tämän viikonlopun tulevaisuudessa näistä kahdesta jälkimmäisestä pääesiintyjästä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun pitäisi näillä minuuteilla saapua Tallinnaan ja olla siellä sen verran, että perjantai-aamuna olisin takaisin Oulussa. Vaan eilen päätin, olin päätöksentekohetkellä selvinpäin, että hittoako minä sinne menen. Kaikki oli jo maksettuna. 45 euroa maksoin turhaan jos en menisikään. Kyllä se on niin, että matkustelu on yliarvostettua ja Oulussa on kivempaa kuin Tallinnassa!

En enää kunnolla innostu muista kuin pohjoismaista. Italiassa saatan vielä joskus käydä. Jos oikeasti huvittaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitäs muut olette tänään tehneet / tekemättä jättäneet.

Ajanut venettä, sen jälkeen autoa, ja sitten pelasin semmoiset neljä tuntia MW2:ta. Olin pelannut mitään CoDia tai ylipäätään mitään FPS:ia viimeksi joskus kolmisen vuotta sitten, ja vähän enemmänkin kanssa n. 4 vuotta sitten, mutta viime viikolla teki mieli pitkästä aikaa kokeilla. Enää ei jaksa noista häkseistä sillä lailla harmistua, kun lähinnä vähän pelailee.

Taidot on ainakin ruosteessa. Aikanaan lähti quickscopet sun muut ihan tuosta vaan, mutta nyt saa tyhjentää pari lippaallista osumatta kehenkään. Tai siis alkuun, kyllä tuo nyt jo jotenkuten alkoi sujua. Varmaan tällä ja ensi viikolla pelaan tuota aika paljon. Töiden jälkeen ei paljon muutakaan tekemistä ole.

Saapa nähdä moneenko menen aamulla, kun annettiin mahdollisuus tulla seitsemältä tai kahdeksalta. Varmaan jossain siinä välillä. Ei nyt ihan hirmuna innosta, mutta saapahan hyvät reissurahat. Ensi viikollahan tulee myös nuo DIA-valinnan tulokset. Kerroinko jo pisteeni? Fysiikka 18/36, matematiikka 13/36 = 31/72 --> 17,22
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minun pitäisi näillä minuuteilla saapua Tallinnaan ja olla siellä sen verran, että perjantai-aamuna olisin takaisin Oulussa. Vaan eilen päätin, olin päätöksentekohetkellä selvinpäin, että hittoako minä sinne menen. Kaikki oli jo maksettuna. 45 euroa maksoin turhaan jos en menisikään. Kyllä se on niin, että matkustelu on yliarvostettua ja Oulussa on kivempaa kuin Tallinnassa!

En enää kunnolla innostu muista kuin pohjoismaista. Italiassa saatan vielä joskus käydä. Jos oikeasti huvittaa.

Matkustelu on perseestä. Tai ei kaikki matkustelu. Mutta siis sellainen matkustelu, jossa mennään jonnekin haistapaskamaahan paistumaan ja syömään lihapullia. Samoin kuin sellainen matkustelu, jossa mennään jäätävään turistiläjään ihmettelemään jotain taulua, taloa tai taltalla hakattua kivenpalasta.

Minä en ainakaan tykkää moisesta, vaan etsin lomaillessani kokonaistunnelmaa, kuvaa kulttuurista, aitoa elämystä, tai sitten ihan vaan kaloja.

T. En ole käynyt Lontoota etelämpänä.

Toki kävisin, jos olisi mahdollisuus. Tai ehkä onkin, muttei sellaiseen paikkaan etelässä, mihin voisin haluta mennä. Eli siis Patagoniaan tai Uuteen-Seelantiin. No, ensi kuussa varmaan käydään taas suuressa ja mahtavassa. Ja toivon mukaan myös Norjassa.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Hehe, itsekkin sosiaalisen paineen vuoksi tuli joskus pienenäsuurena miehenä MW2 pelattua ja olihan se välillä hauskaa. Harmillista vaan oli se, että jos esim. pelattiin neljästään 2v2 tiimeinä, joko:
a) mut lynkattiin kokoajan
b) lynkkasin muita ja sain "screencheattaajan" lisänimen

Tosin välillä oikeasti screencheattasin, kun oli pitkä kuolemaputki. Mutta katson sen oikeudeksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Matkustelu on perseestä.
Te olette hieno nuori mies, arvon ympäristöministeri. Käytän myös tahallani nimenomaan muotoa "matkustelu": Matkailu on päättäväisempää, matkustelu on merkonomitason puuhastelua, sellaista juuri, jota viestissäsi kuvailitkin. Minulla olisi ollut ilmainen majoitus ja menomatka Tallinnaan, mutta kun ei vaan jaksa. Ja voisin varmaan myydä nuo paluuliputkin, vaan en minä jaksa. Eräälle Tallinnassa usein käyvälle nimimerkille lupasin ilmaiseksi laivalippuni. Täytyyhän harrastetta tukea. Me hallituksessa olemme auttavaisia, emmekä ahneita riistäjiä!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Katson Nascaria, jossa
Yeah, we like the track, yup. We gotta graft them banks an' specs, it's like an oval, so we're gonna drive straight and then we're gonna be turnin' to the left
Ei vaan, suorat urheilulähetykset ovat elämän rikkakasvi. Pyysivät lähetyksessä kunnioittamaan veteraaneja twiittaamalla #NascarSalutes. Pistin asian harkintalistalle.
 

Nick Neim

Jäsen
Hehe, itsekkin sosiaalisen paineen vuoksi tuli joskus pienenäsuurena miehenä MW2 pelattua ja olihan se välillä hauskaa. Harmillista vaan oli se, että jos esim. pelattiin neljästään 2v2 tiimeinä, joko:
a) mut lynkattiin kokoajan
b) lynkkasin muita ja sain "screencheattaajan" lisänimen

Tosin välillä oikeasti screencheattasin, kun oli pitkä kuolemaputki. Mutta katson sen oikeudeksi.

Mitä mitä? 2vs2 pelin perusidea on se, että television keskelle siihen päälle asetetaan lätkämaila, joka peitetään pyyhkeellä. Ylävasen ja alavasen on jengi, jolloin tuollaisiin koiruuksiin ei pysty kun toisen puolta ei näe. Voin muuten sanoa, että vasta tuon jälkeen niihin 2vs2 peleihin tuli järkeä ja niistä innostui ihan eri tavalla.

Joo, tuli nörttifiilis. Kolme tuntia herätykseen. Kohta voisi jo nukahtaa. Moikka moi.
 

Nick Neim

Jäsen
Jees. Kunnolla kun nukkuu kerrankin viikonloppuna, niin eiköhän se heti ensimmäisenä yönä kostaudu. Vähän yli tunti unta takana. Vittu.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huomenia, huomenia.

Tänään allekirjoittaneella oli vähän mitäänsanomaton päivä. Odottelin kutsua töihin, vuoroon #timantin kanssa, mutta pitäkööt tunkkinsa. Eivät siis soittaneet. Ainoa tapahtuma tänään, mistä voi olla tyytyväinen, oli varmaan viestini siteeraus jatkoajan parhaat letkautukset & läpät yms. ketjussa. Tosin viesti oli kirjoitettu yli 10 päivää sitten.

Noh, mitäs muut velikullat?

e: löysin näköjään lisättävää ko. ketjuun. loistava heitto virveliltä, repes kyllä hieman.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alkaa hiljalleen tuntumaan siltä, että työpaikkani ja alani muuttunevat vielä tämän vuoden aikana. Vuodesta 2003 ollut samassa firmassa töissä, joten aika pitkä taival on tullut tehtyä. Kahtotaan, mitä tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
e: löysin näköjään lisättävää ko. ketjuun. loistava heitto virveliltä, repes kyllä hieman.

Mitä tuossa muuten tapahtui? Täysin tahatonta, tai sitten ymmärrän uudestaan väärin mitä heitin, tai siis täh? Saatoin aidosti vahingossa onnistua liittämään semi-harmittomaan vastaukseeni the inttikaverin sun muuta. Tai sit en tajua mitä heitin? Mitä mä edes kirjoitin? Tuon viestin voi tulkita niin monella tapaa, että ei aukea millä tapaa sen tulkitsit?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Alkaa hiljalleen tuntumaan siltä, että työpaikkani ja alani muuttunevat vielä tämän vuoden aikana. Vuodesta 2003 ollut samassa firmassa töissä, joten aika pitkä taival on tullut tehtyä. Kahtotaan, mitä tapahtuu.
Itse ainakin näen asian niin että se on hyvä että viihtyy samassa työpaikassa 5-10v ja vieläpä niin ettei tarvi potkuja pelätä, mutta toisaalta - vaihtelukin virkistää ja uudet haasteet ei ole pahaksikaan.

Eli jos tuntuu siltä että houkuttelisi vaihtaa muihin hommiin - niin anna mennä.

Saatoin aidosti vahingossa onnistua liittämään semi-harmittomaan vastaukseeni the inttikaverin sun muuta.
Se muutes on the inttikaveri
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Mitä tuossa muuten tapahtui? Täysin tahatonta, tai sitten ymmärrän uudestaan väärin mitä heitin, tai siis täh? Saatoin aidosti vahingossa onnistua liittämään semi-harmittomaan vastaukseeni the inttikaverin sun muuta. Tai sit en tajua mitä heitin? Mitä mä edes kirjoitin? Tuon viestin voi tulkita niin monella tapaa, että ei aukea millä tapaa sen tulkitsit?

Niin no ajattelin, että Tukiaisen kaltaisen ydinaseen / rikoksen ihmisyyttä vastaan kanssa makaaminen olisi vähintään sotarikos. Noh, eipä se mitään.

Tosin Tukiais-viha on mielestäni hieman lapsellista, vaikka on jo elämänsä "hyvällä julkisuudella" pilannut.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Alkaa hiljalleen tuntumaan siltä, että työpaikkani ja alani muuttunevat vielä tämän vuoden aikana. Vuodesta 2003 ollut samassa firmassa töissä, joten aika pitkä taival on tullut tehtyä. Kahtotaan, mitä tapahtuu.

No jaa, pitkä ja pitkä, itse olen ollut saman firman palkkalistoilla vuodesta -84. Olen ehkä urautunut.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Lupasin itselleni eilen, että nukkuisin ennen ensimmäistä päivää uudessa työpaikassa. 5.17 eli 87 minuutin päästä olisi hälytys soimassa. Mikäs tässä.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Pakko sanoa, että jostain syystä heräsin täysin pirteänä tunti sitten. Onpa tähän aikaan jo valoisaa! Ja tyyni on saaristo.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vittu mitä paskaa. Toissapäivänä sammuin ja eilen menin nukkumaan about tähän aikaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Se on tämä kesä nyt, joka on saanut yöketjunkin aika hiljaiseksi. Mökillä on tullut aikaa vietettyä, eikä sen takia ole juuri ollut tänne asiaa. Nyt pari päivää Turussa, ja sitten taas auton nokka kohti saaristoa. Onko meillä tänä yönä osallistujia?

Tekisi muuten mieleni ostaa jotain fanituotteita, vaikken niitä nyt yleensä päälläni pitäisikään. Joku Sharks-päähine suojaamaan kesähelteillä pollaa, ja vaikka joku Godlan paita.

Olen muuten aika palanut. Ei pitäisi viettää liikaa aikaa auringossa.
 

Nick Neim

Jäsen
Mä en lupaa sen kummemmin osallistua, mutta arvelinkin täältä saavani vastauksen nopeimmin kysymykseeni ennen nukkumaan menoa.

Tuli luettua tuolta toisesta ketjusta, että sait @Jaws opiskelupaikan Turusta ja elämä jatkuu siellä. Onnittelut siitä. Kuitenkin, asuitko sä jossain välissä Lahdessa, vai sekoitanko sut nyt johonkin toiseen?

Asialla ei sen kummempaa informaatioarvoa ole, kunhan saan tämän hillittömän uteliaisuuteni tyydytetyksi. Ärsyttäviä nämä muistan lähes varmaksi, mutta en kuitenkaan riittävän varmaksi tyyppiset asiat.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tuli luettua tuolta toisesta ketjusta, että sait @Jaws opiskelupaikan Turusta ja elämä jatkuu siellä. Onnittelut siitä. Kuitenkin, asuitko sä jossain välissä Lahdessa, vai sekoitanko sut nyt johonkin toiseen?

Lah(d)essa en ole asunut, mutta siellä oli se yksi muuan tyttö, josta ompi voinut joistain minun viesteistäni joskus taannoin lukea. Enää en siis (onneksi) juuri tekemisissä ko. ihmisen kanssa ole, joten Lah(d)en visiititkin ovat sittemmin jääneet sikseen.

Koko ikäni, liki 20 vuotta, olen siis asunut vain ja ainoastaan Turussa. Kiitoksia mielenkiinnosta ja kysymästä.

Heh, nyt kun yöketjussa ollaan, niin varmaan joku ajattelee, että kylläpä tuolla Jawsilla noita naisia riittää. Se on väärä tulkinta, se. :)

Ai niin, kiitokset myös onnitteluista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös