Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 644
  • 5 189

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
:D

Ärsyttää jo tämä kännykällä kirjoittelu. Tämä päivä muistetaan siitä, että ala-asteen paras kaverini varattiin NHLään. Huh huh.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voe voe, ei kyllä varmaan tee yhtään mieli juoda mitään vähään aikaan. Amorphisin keikasta en muista mitään. Tai no sen, että yleisössä olin osan keikasta. In Flames oli ihan huikea, mutta oltiin kyllä velipojan kanssa sen verran tiloissa, ettei ihme. Nyt onneksi laskeutunut jo. Väsyttää. Huominen vielä, jaksaa jaksaa. Sainpahan In Flamesin paidankin, eikä tämän keikan jälkeen harmita yhtään. Huh :) hyvää yötä.

Mitä? Menit ottaan eeässää?

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tämä päivä muistetaan siitä, että ala-asteen paras kaverini varattiin NHLään. Huh huh.

Aleksi Saarela?

Missäs sairaalassa @Taccutucca työskentelee? Eilen lähettämäsi viesti tähän samaiseen ketjuun herätti uteliaisuuteni ja koska minulla ei parempaakaan tekemistä ole, voisin kurvata rikospaikalle ja tehdä vaivihkaa lähempää tuttavuutta tuohon hoitsuun.

Mainittakoon, että työskentelen Turun kaupungin hyvinvointipalvelun eräässä yksikössä, mikä ei valitettavasti ole sairaala.

Mainittakoon muuten myös, että ko. henkilön isä on oman isäni työkaveri. Kyseli, että "Ootko sen ******* **********ssa työskentelevän ***** poika?" (hitto muuten, on paljon, mitä en halua tuossa kyseissä sitaatissa sanoa, koska paljastaisi henkilöllisyyteni todella helposti) Noh anyways, oli ihanan akwardia keskustella kyseisen hlön kanssa kahden vuoron ajan. Ihan, kuin tunne olisi kahden suuntainen. Noh, eipä siinä mitään.

Oli muuten mukava työvuoro tuossa perjantaina, kun edellisenä päivänä oli iltavuoro ja nukuin yöllä 10 minuuttia (piti mm. opiskella SOADin sanoja ja pelata EHM:EA). Eipä siinä mitään, yhdentoista aikaan sanottiin, että kuntarekrystä tuleva sijainen ei tulekkaan, niin jäin tietenkin tekemään pitkää päivää ja samalla jäi NHL draft seuraamatta. Samoilla unilla 8+15 tuntia duunia, not bad. Bonarina duunissa oli keskustelut #timantin kanssa.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olemme asuneet noin kilsan päässä toisistamme Jämsässä. Make sitten siirtynyt Jyväskylään, minä muuttanut muualle.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ahaa. Voi harmi. Olen peloissani. Olet ilkeä.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oon kateellinen sulle. Oot niin hyvännäköinen noin nuorena. Minä olen vanha ja raihnainen. Enkö voisi olla vaikka Noah Hanifin Samisalon tilalla?

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin no ajattelinkin, että voisit vaihtaa, ku on huono jos on kaksi rightin pakkia. Mut mielestäni voisit olla jo tasonsa näyttänyt Hedman, joka on todennäköisesti sinun ikäinen ja pelaa Floridassa. Ja on Skandinaavista verta.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo en ymmärrä kuka on valmentajana, kun kaksi rightia. Hedman ei ole ikäiseni, muuten erinomainen ehdotus.

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, jäätävää rightien tuhlausta.

Seuraava viestisi kannattaa muuten miettiä tarkasti, koska kyseessä on 500. viestisi tälle palstalle. Ihmiset ympärilläni vol. 5?

Jawsillakin jo 300 viestiä tähän ketjuun. Ja niissä on usein jotain asiaakin.

Suosikkijoukkue
Jérémy Royn tyylissä oli määrättyä pride-henkeä, mutta mistä tähän Hanifin ja Hedman repäistiin?

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomenta.

Tänään tuli käytyä katsomassa tuo uusin Terminaattori (Genisys). Oli ihan mukava mättö-leffa ja mukavaa, kun Sarah Connorin roolia veti Khaleesi. Vaikka rinnuksia ei siis mitenkään erityisesti korostettu, niin onhan tuo Emilia Clarke pärstältään ihan mukavan näköinen nainen. Jostain syystä kaverini haukkui elokuvan aivan lyttyyn, vaikka omasta mielestä oli varsin viihdyttävä leffa. Noh, ei kaikkia voi tyydyttää.

Tänään tuli myös täytettyä SuPerin sekä KELA:n hakemus, joista jälkimmäiseen tarvitsi kolme liitettä + "introduction" ja kirjekuori, niin ei sitä aivan turha olo ole tänään ollut. Niin ja tuo perkulan pakastinkin piti sulattaa ja sekin vei aikaa. Mutta tällä hetkellä oikeastaan olen varsin hyvällä päällä, etenkin kun Panthersin kausiketjussa on eilisen vuorokauden aikana 14 viestiä, it's a good time to be a panther.

Mitäs muut olette tänään tehneet / tekemättä jättäneet.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vanhana voin sanoa, että kerkesin minäkin nähdä Alice Cooperin livenä. Vaikken kyseisen artistin tuotantoa kuuntelekaan saatika hänen faninsa ole, niin kivaa oli ja tunnelma oli hyvä.

(Lauantain) In Flamesin keikka oli energisin ja mieleenpainuvin, mutta siihen on monia syitä. Ennen festareita odotin eniten Sabatonia, mutta kuinka kävikään - muistanen tämän viikonlopun tulevaisuudessa näistä kahdesta jälkimmäisestä pääesiintyjästä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun pitäisi näillä minuuteilla saapua Tallinnaan ja olla siellä sen verran, että perjantai-aamuna olisin takaisin Oulussa. Vaan eilen päätin, olin päätöksentekohetkellä selvinpäin, että hittoako minä sinne menen. Kaikki oli jo maksettuna. 45 euroa maksoin turhaan jos en menisikään. Kyllä se on niin, että matkustelu on yliarvostettua ja Oulussa on kivempaa kuin Tallinnassa!

En enää kunnolla innostu muista kuin pohjoismaista. Italiassa saatan vielä joskus käydä. Jos oikeasti huvittaa.

Suosikkijoukkue
Mitäs muut olette tänään tehneet / tekemättä jättäneet.

Ajanut venettä, sen jälkeen autoa, ja sitten pelasin semmoiset neljä tuntia MW2:ta. Olin pelannut mitään CoDia tai ylipäätään mitään FPS:ia viimeksi joskus kolmisen vuotta sitten, ja vähän enemmänkin kanssa n. 4 vuotta sitten, mutta viime viikolla teki mieli pitkästä aikaa kokeilla. Enää ei jaksa noista häkseistä sillä lailla harmistua, kun lähinnä vähän pelailee.

Taidot on ainakin ruosteessa. Aikanaan lähti quickscopet sun muut ihan tuosta vaan, mutta nyt saa tyhjentää pari lippaallista osumatta kehenkään. Tai siis alkuun, kyllä tuo nyt jo jotenkuten alkoi sujua. Varmaan tällä ja ensi viikolla pelaan tuota aika paljon. Töiden jälkeen ei paljon muutakaan tekemistä ole.

Saapa nähdä moneenko menen aamulla, kun annettiin mahdollisuus tulla seitsemältä tai kahdeksalta. Varmaan jossain siinä välillä. Ei nyt ihan hirmuna innosta, mutta saapahan hyvät reissurahat. Ensi viikollahan tulee myös nuo DIA-valinnan tulokset. Kerroinko jo pisteeni? Fysiikka 18/36, matematiikka 13/36 = 31/72 --> 17,22

Suosikkijoukkue
Minun pitäisi näillä minuuteilla saapua Tallinnaan ja olla siellä sen verran, että perjantai-aamuna olisin takaisin Oulussa. Vaan eilen päätin, olin päätöksentekohetkellä selvinpäin, että hittoako minä sinne menen. Kaikki oli jo maksettuna. 45 euroa maksoin turhaan jos en menisikään. Kyllä se on niin, että matkustelu on yliarvostettua ja Oulussa on kivempaa kuin Tallinnassa!

En enää kunnolla innostu muista kuin pohjoismaista. Italiassa saatan vielä joskus käydä. Jos oikeasti huvittaa.

Matkustelu on perseestä. Tai ei kaikki matkustelu. Mutta siis sellainen matkustelu, jossa mennään jonnekin haistapaskamaahan paistumaan ja syömään lihapullia. Samoin kuin sellainen matkustelu, jossa mennään jäätävään turistiläjään ihmettelemään jotain taulua, taloa tai taltalla hakattua kivenpalasta.

Minä en ainakaan tykkää moisesta, vaan etsin lomaillessani kokonaistunnelmaa, kuvaa kulttuurista, aitoa elämystä, tai sitten ihan vaan kaloja.

T. En ole käynyt Lontoota etelämpänä.

Toki kävisin, jos olisi mahdollisuus. Tai ehkä onkin, muttei sellaiseen paikkaan etelässä, mihin voisin haluta mennä. Eli siis Patagoniaan tai Uuteen-Seelantiin. No, ensi kuussa varmaan käydään taas suuressa ja mahtavassa. Ja toivon mukaan myös Norjassa.

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hehe, itsekkin sosiaalisen paineen vuoksi tuli joskus pienenäsuurena miehenä MW2 pelattua ja olihan se välillä hauskaa. Harmillista vaan oli se, että jos esim. pelattiin neljästään 2v2 tiimeinä, joko:
a) mut lynkattiin kokoajan
b) lynkkasin muita ja sain "screencheattaajan" lisänimen

Tosin välillä oikeasti screencheattasin, kun oli pitkä kuolemaputki. Mutta katson sen oikeudeksi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Matkustelu on perseestä.
Te olette hieno nuori mies, arvon ympäristöministeri. Käytän myös tahallani nimenomaan muotoa "matkustelu": Matkailu on päättäväisempää, matkustelu on merkonomitason puuhastelua, sellaista juuri, jota viestissäsi kuvailitkin. Minulla olisi ollut ilmainen majoitus ja menomatka Tallinnaan, mutta kun ei vaan jaksa. Ja voisin varmaan myydä nuo paluuliputkin, vaan en minä jaksa. Eräälle Tallinnassa usein käyvälle nimimerkille lupasin ilmaiseksi laivalippuni. Täytyyhän harrastetta tukea. Me hallituksessa olemme auttavaisia, emmekä ahneita riistäjiä!

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Katson Nascaria, jossa
Yeah, we like the track, yup. We gotta graft them banks an' specs, it's like an oval, so we're gonna drive straight and then we're gonna be turnin' to the left
Ei vaan, suorat urheilulähetykset ovat elämän rikkakasvi. Pyysivät lähetyksessä kunnioittamaan veteraaneja twiittaamalla #NascarSalutes. Pistin asian harkintalistalle.

Nick Neim

Jäsen
Hehe, itsekkin sosiaalisen paineen vuoksi tuli joskus pienenäsuurena miehenä MW2 pelattua ja olihan se välillä hauskaa. Harmillista vaan oli se, että jos esim. pelattiin neljästään 2v2 tiimeinä, joko:
a) mut lynkattiin kokoajan
b) lynkkasin muita ja sain "screencheattaajan" lisänimen

Tosin välillä oikeasti screencheattasin, kun oli pitkä kuolemaputki. Mutta katson sen oikeudeksi.

Mitä mitä? 2vs2 pelin perusidea on se, että television keskelle siihen päälle asetetaan lätkämaila, joka peitetään pyyhkeellä. Ylävasen ja alavasen on jengi, jolloin tuollaisiin koiruuksiin ei pysty kun toisen puolta ei näe. Voin muuten sanoa, että vasta tuon jälkeen niihin 2vs2 peleihin tuli järkeä ja niistä innostui ihan eri tavalla.

Joo, tuli nörttifiilis. Kolme tuntia herätykseen. Kohta voisi jo nukahtaa. Moikka moi.

Nick Neim

Jäsen
Jees. Kunnolla kun nukkuu kerrankin viikonloppuna, niin eiköhän se heti ensimmäisenä yönä kostaudu. Vähän yli tunti unta takana. Vittu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy