Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 488
  • 5 190

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Palasin viime yönä Helsingistä, oli mainio reissu, vaikka tappio Suomelle tulikin.

Aina hieno kuulla, että urheilutapahtumasta nautitaan, vaikka tapahtuman taso tai lopputulos ei olisi häävi. Mun makuuni maailmassa on liikaa niin sanotusti tosikko-faneja, jotka eivät pysty nauttimaan mistään urheilutapahtumasta jos sen taso ei ole maailmanluokkaa tai jos oma joukkue ei pärjää. Urheilu on kuitenkin ainakin minulle hauskaa viihdettä. Ei kai sitä jaksaisi seurata jos niskakarvat nousisivat pystyyn joka tappion jälkeen.
 

Kafrom

Jäsen
Aina hieno kuulla, että urheilutapahtumasta nautitaan, vaikka tapahtuman taso tai lopputulos ei olisi häävi. Mun makuuni maailmassa on liikaa niin sanotusti tosikko-faneja, jotka eivät pysty nauttimaan mistään urheilutapahtumasta jos sen taso ei ole maailmanluokkaa tai jos oma joukkue ei pärjää. Urheilu on kuitenkin ainakin minulle hauskaa viihdettä. Ei kai sitä jaksaisi seurata jos niskakarvat nousisivat pystyyn joka tappion jälkeen.
Urheilusta ei voi olla nauttimatta. Itse elän tunteella joka pelissä, pelin lopussa tämä tunne yleensä katoaa eikä vaikkapa tappio aiheuta suurempaa vitutusta. Pitää vain pystyä ymmärtämään, että yleensä se parempi voittaa. Urheilu on hienoa.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Hullun raskas kolmen päivän mökki/ryyppyputki takana, pääsin illalla kotia ja nukahin puoleks tunniks. Nyt en sit enää saakkaan unta. Hurraa!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Aina hieno kuulla, että urheilutapahtumasta nautitaan, vaikka tapahtuman taso tai lopputulos ei olisi häävi. Mun makuuni maailmassa on liikaa niin sanotusti tosikko-faneja, jotka eivät pysty nauttimaan mistään urheilutapahtumasta jos sen taso ei ole maailmanluokkaa tai jos oma joukkue ei pärjää. Urheilu on kuitenkin ainakin minulle hauskaa viihdettä. Ei kai sitä jaksaisi seurata jos niskakarvat nousisivat pystyyn joka tappion jälkeen.

Just näin. Enkä rajaisi tätä tosikkoutta pelkästään urheiluun, vaan ihan yleisestikin ihmisiin. Tuntuu kuin suurin osa ei nauttisi elämästään, menisi vain rutiinin mukana oravanpyörässä. Minä en sellaista elämää osaa elää. Kaverini kanssa mietittiin, että onpa ollut upea vuosi. Kaikkea voi tehdä, koska elämässä ei oikeasti ole kovin isoja rajoituksia. Pitää vain osata ajatella ja käyttää mielikuvitustaan. Olisi tylsää kuolla vanhana ja ajatella, että olipa kurja elämä. Suomi hävisi Unkarille, mutta mulle jäi reissusta käteen paljon muutakin kuin pelkkä peli tai tulos. Joku ajattelee varmasti nytkin, että "paska reissu, mutta tulipa tehtyä." Minä en.

Ottakaa rennosti. Täällä palstallakin kaikki ovat olleet viime päivinä ihmeen kireitä. Posin kautta, koska elämä on lopulta aika kivaa. :)

Hah, Spotifysta 5FDP:n Wrecking Ball. Mahtava biisi.

Why - should I
Always be the one to back away
Why - should I
Have to be the one to not say what's on my mind
 

Transsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yö saapuu, haaveet kaatuu.

Viideltä (aamulla) on E3-konferensseissa Bethesdan puheenvuoro, mitä olen odotellut jo vuoden 2011 E3:sta saakka (New Vegas oli enemmänkin DLC Fallout 3:seen).

Itseä ei Falloutit sytytä sitten millään tapaa, vaan odotan vesi kielellä Bethesdan tilaisuudessa materiaalia kehityshelvetissä junnanneesta uudesta Doomista. Gameplayta ei kyseisestä tuotoksesta vielä ole kolmen sekunnin teaseria lukuun ottamatta julkaistu, joten allekirjoittanutta syyhyttää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pitäähän tuo Bethesdan Pressi katelle.

Kannattaisko mennä nukkumaan ennen sitä? Seiskalta pitää olla takas töissä.

edit: kirjoitusvierheitä
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittujen kevät.

Ei minuuttiakaan unta toistaiseksi, tulee varmaan todella pirteä maanantai. Nukahdan luultavasti n. tunnin päästä vihdoin tähän sohvalle, ja sen jälkeen vasta onkin vauhdikas olo kun heräilee joskus kuuden ja seitsemän välillä tunnin yöunien jälkeen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huomenta.

Menen tässä vetämään pikkunokoset ennen peliä, mutta ajattelin sitä ennen avata täällä huikean intensiivisen keskustelun tällä lyhyellä, mutta inspiroivalla viestillä. ripuli on märkää kakkaa
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuuntelin 5FDP:n uuden singlen, joka julkaistiin tänään netissä. Albumi on ostettavissa vasta elokuun lopulla, mutta Jekyll and Hyde -niminen biisi tuli ulos jo nyt. Ihan kelpo biisi ensikuuntelemalta. Yksinkertainen ja sellainen aika varma veto. Mielenkiinnolla odotan tuota Got Your Six -albumia.

Tägätään tähän vielä @Bacon, mies kun on tunnetusti myös 5FPD:n sanansaattajia, ja ollut täällä yöketjussa aiemminkin puhetta hänen kanssaan ko. orkesterista. Joko, Pekoni, olet kuunnellut Jekyll and Hyden?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se jännä miten ihminen on tottunut nukkumaan toisen kanssa. Tyttöystävä yövuorossa ja itselle ei millään tule uni taaskaan. Sama oli viime kerrallakin hänen ollessa yövuorossa.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Miksi ihmiset kannattavat Realia?

Tähän unohtui vastata joskus. Onko kannattaminen järjestä kiinni? Jos olisi, ehkä kannattaisin seuroja, jotka menestyvät pienellä budjetilla ja samalla kehittävät laadukkaita pelaajia. Kuten Atletico tai Porto. Mutta ei se ole järjestä kiinni. Eikä kannattaminen lopulta ole aina tunteistakaan kiinni. Joskus alkanut kannattaa, niin ei sitä vaihtamaan lähdetä. Itselle se oli FIFA2003 ja Roberto Carlos. Siitä lähtien kannatettu, eikä sitä vaihdeta, vaikka jotkut isojen siirtosummien benzemat ja balet siellä pelaa. Väärää joukkuetta ei voi kannattaa ideologisesta näkökulmasta, väärin voi kannattaa. En koe kannattavani väärin. Ja tarjoaahan Real enemmän onnistumisen kokemuksia kuin Avalanche kuitenkin. Ehkä kompensoin toisen menestymättömyyttä toisen menestyksellä.

Onpa elämä ollut sekaisin viimeisen viikon. Tunteita ladasta laitaan, välillä oksettaa, kun niin huono olo, välillä olo kuin taivaassa. Enemmän on oksettanut. Lomakin kohta ohi, eikä mitään ole tehnyt.

Pitää sitäkin kommentoida, että ilmeisesti @Jaws on myös HIMYM-fani? Legen - oota -daarista! (Onpa suomennettuna tylsä.) Tai ainakin siihen malliin olet puhunut wingmaneista yms. Multa jäi viime kesänä vähän kesken katsominen, tänään (tai siis eilen) taas aloin katsomaan. Onhan se sellainen must see -sarja myös tällaiselle tallaajalle, joka ei yleensä sarjoja katso. HIMYM on tasoa Frendit (fani olen), hauska, tunteitaherättävä ja samalla opettava. Pystyn samaistumaan ja pystyn ihailemaan. Se on harvinaista, että yhtä sarjaa katsomalla pystyy tekemään molempia. Psykologisesti myös erittäin kiinnostavaa. Samaistun Tediin (teen tedmosbyja) ja ihailen Barneyta. On se vain huikea sarja.

Kohta toinen erä jääkiekkoa. Mun Fanipalat loppuivat, nyt on kriisi käsillä. Miten pärjään ilman niitä?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Niin, ja Taccutuccan viestien ajoista päätellen on ihan hyvä, että muutto Jenkkilään on joskus edessä. Nukutko koskaan? Ainoa meistä, joka kirjoittelee alkuyöketjusta loppuun asti.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
HUOMENTA!

Onko kannattaminen järjestä kiinni?

Heh, eihän kukaan täysijärkinen kannattaisi Panthersiä, jos tämä olisi totta.

Niin, ja Taccutuccan viestien ajoista päätellen on ihan hyvä, että muutto Jenkkilään on joskus edessä. Nukutko koskaan? Ainoa meistä, joka kirjoittelee alkuyöketjusta loppuun asti.

Niin no nyt työttömänä on tullut paljon valvoiltua. Heinäkuun alusta syyskuuhun asti olisi luvassa töitä (ja silloin onkin helpompaa hakea töitä, kun kaikki opiskelijat ovat opiskelemassa, eivätkä viemässä valmistuneiden työpaikkoja), mutta kyllähän tämä tuntuu varsin parodiselta. Siis oikeasti, "100% työllistetyllä alalla" työntekijöitä a) kohdellaan paskasti* b) ei täysin työllistetä. 17 päivää on ollut kuntarekryssä kaksi hakemusta lyhytaikaisiin sijaisuuksiin (sellaisiin, missä lähetetään x määrälle ihmisiä viesti ja sitten niistä nopeiten vastaava saa paikan) + työhakemukset kolmeen muuhun paikkaan eikä mistään ole tullut mitään vastausta.

Hyvänä puolena tässä työttömyydessä on pitkään valvominen sekä helpompi keskittyminen muihin asioihin, kuten ajokortin suorittamiseen ja... Loistavalla koneellani pelaamiseen...

*voin avata tätä yksityisviestillä, julkisesti en saa ko. organisaatioita arvostella
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kaksi viikkoa elin lomaa kuin ihminen. Nyt alkaa vuorokausirytmi kellahtaa persiilleen. Siitä seuraa tietysti armoton saamattomuus josta seuraa depressio (ei oikea vaan sellainen fiilis niinku).

No, kolmen viikon päästä alkaa työt. Siitä se sitten taas.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Paon neljännestä tuotantokaudesta kolme ekaa jaksoa katsottu. Nyt tunti lepoa, ja sitten URU-ARG. Suosittelen yökyöpeleitä katsomaan tuon pelin, jos vaan jalkapallo vähääkään kiinnostaa.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ai niin, ei olekaan koskaan tullut seurattua MM- ja EM-kisojen lisäksi mitään muita maajoukkueturnauksia. Aika jännä. Tosin katsoin kyllä Afrikan finaalin, kun Ghana siellä pelasi. Ei olisi kannattanut...
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tulipa nyt taas aivan turhaan valvottua koko yö ja vielä kännykkää näprätessä, milloin a) ei jaksanut jakaa mietteitään täällä ja b) syöpä (implying, että vihaan älypuhelinten käyttäjiä, mutta itse käytän sellaista >5h putkeen, yök)
 

Nick Neim

Jäsen
Väsyttää. 8 tunnin päästä alkaa onneksi pitkät juhannusvapaat. Ryyppäämistä mökillä. Kelpaa.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Ohhoh, justiinsahan katselin, että "perskuta, puolentoista tunnin päästä pitää kirjoitella viestiä yöketjuun" ja perhana se on jo 0:48.

Vaikea sanoa päivästä mitään. Kävin autokoulussa ja join Novellea. That's about it.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Taccutucca älä turhaan ota roolia. Mennään vain kaikki nukkumaan, kun ei ole mitään sanottavaa. Hyvää yötä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nukkumaan vaan kaikki. Ei täällä mitän nähtävää ole! Sieltä alkaisi tunnin päästä Brasilia-Kolumbia pelikin, mutta taitaa tältä yöltä jäädä katsomatta.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Jälleen tuli opittua huikeasti kaikkea turhaa. Noh, heinäkuussa työt alkaa ja syyskuun puoliväliin saakka on tarkoitus siellä olla, niin eiköhän silloin saisi tämän unirytmin kohdalleen. Tai sitten ei saa, you never know.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huomenta. Olisiko tänään ketään allekirjoittaneen lisäksi paikalla tässä ketjussa?

Tänään hmm... Pelasin porukalla Payday 2 ja CS:GO. En oikeastaan tehnyt mitään hyödyllistä. Ostin Skyrimin legendary editionin CD-keyn Steamiin 11 eurolla ja nyt se on latautunut, mutta olen kyllä konsolilla tahkonut sen niin paljon läpi, ettei varmaan heti tule pelattua. Mutta sitten kun pelaan, niin on jumalaton määrä modeja päällä.

Pian on juhannus. Mitäs muut? Mitä teette juhannuksena? Ite meen mökille.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään hmm... Pelasin porukalla Payday 2 ja CS:GO. En oikeastaan tehnyt mitään hyödyllistä. Ostin Skyrimin legendary editionin CD-keyn Steamiin 11 eurolla ja nyt se on latautunut, mutta olen kyllä konsolilla tahkonut sen niin paljon läpi, ettei varmaan heti tule pelattua. Mutta sitten kun pelaan, niin on jumalaton määrä modeja päällä.

En kyllä tajunnut tuosta yhtään mitään, mutta varmaan ihan hyvä juttu?

Ei kaikesta tarvi kai mitään ymmärtääkään, varsinkaan näiden nuorisolaisten pelijutuista. Niitä pelaamisiahan näytetään nykyään telkkaristakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös