Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 349
  • 5 199

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Juhannukset ohi, paluu "arkeen" eli tähän lomailuun. Menipäs päivä nopeasti. Siivoamista ja pikkuveljen kuskaamista, välissä toki pyörimistä kaupungilla nimimerkin @SeQuins kanssa. Hieno päivä kyllä kaikkinensa! Nyt taas perinteiseen tapaan Spotifyn soittolista rullaa korvissa.

Hieno tarina nimimerkiltä @Taccutucca, siellä selvästi jäänyt hampaankoloon tuo poika. Mitäs kanssaturkulaisen yöhön tänään?

Ja mitä muille kukkujille kuuluu? Täällä Turussa satoi ja oli ankeaa siihen saakka, että yökkösketjun tutkaparini, eli vasen laitahyökkääjä, saapui Turkuun. Oli kivaa. :) Meinasi tosin käydä hassusti, Porin bussi kun nimittäin tuli ajallaan asemalle, eikä neiti SeQuinsia näkynyt missään. Heti perään tulikin sitten onneksi toinen bussi Porista, mutta vähän kyllä ihmettelin tilannetta. Onneksi en sentään lähtenyt turhaan kauempaa etsimään.

Taas joku kironnee näyttönsä takana, että eikö se siirappi sun muu höpötys ole vieläkään ohi. Mutta tosiaan, huomenta kaikille, täällä ollaan taas pikku paussin jälkeen! Tampereen Virvelipoikakin suoritti urheasti ja kunnialla viikon taukonsa loppuun - mitäs sinne?

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Valvotaan siihen asti kun jaksetaan. Ja pelataan World of Tanksia. Kohta tulee 40 000 peliä täyteen sitä peliä reiluun 2,5 vuoteen.

Oluttakin tuli ostettua. Saako Yö-ketjussa olla kännissä?

Tällainen Youtuben lista on kuuntelussa: https://www.youtube.com/watch?v=nZRMajL_ulA

Kohta on itse asiassa lista kuunneltuna ja tarvitsisin uutta.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tampereen Virvelipoikakin suoritti urheasti ja kunnialla viikon taukonsa loppuun - mitäs sinne?

Sehän tuon teki. Pahaa kuuluu, kun ei ole tullut selänpesukerhon unisilta yhden yhtä ääntä vaaleissa, mutta muuten kuuluu sellaista neutraalia. Päässäni on ajatusten myllerrys, ideoita sinkoilee, toteutus nolla. Nyt haluaisin vain olla napapiirin - mieluummin Suomen rajan - pohjoispuolella nauttimassa puhtaasta ilmasta, soijasta, kaloista ja ajoteknisistä asetelmista riippuen oluista, miksei muistakin sopivan rentouden aiheuttajista.

@Hauptmann Yö-ketjussa tuskin voi muut kuin porilaiset selvänä ollakaan (onko ne ikinä?), mutta Yöketjussa selviää ilmankin. Kiellettyä se ei toki ole, ehei.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näköjään Youtube tarjosi tällaista listaa: https://www.youtube.com/watch?v=4b8D_K1sqq4

Ainakin hyvin alkaa, kun ensimmäisen kappale on "Welcome to the Jungle".

Lämpötilat ovat olleet aika huonoja tällaiselle kesäkuussa lomaansa pitävälle, mutta toisaalta kerrostalossa asuvalle ne ovat ihan sopivia. Kun ulkona on yli 20 astetta lämmintä, niin täällä on sisällä on aika lämmintä.

Suosikkijoukkue
Lämpötilat ovat olleet aika huonoja tällaiselle kesäkuussa lomaansa pitävälle, mutta toisaalta kerrostalossa asuvalle ne ovat ihan sopivia. Kun ulkona on yli 20 astetta lämmintä, niin täällä on sisällä on aika lämmintä.

Lämpötiloista tulikin mieleeni. Ajattelinpa ohimennen sellaista asiaa, että medioissa saavat valtavasti palstatilaa punkit. Aivan suhteettoman paljon siihen nähden, miten paljon suomalaisia niihin kuolee vuosittain (ja kuolemaa voidaan kulttuurissamme pitää kaiken ylittävänä röllipeikkona). Paljon vähemmän puhutaan järvistä, joihin kuolee paljon enemmän finskejä. Rattijuopotkaan eivät kerää yhtä paljon otsikoita per ruumis, kuin punkit. Punkki on joku suuri perkele, ja hyttyset ikäviä, mutta mehiläiset on tosi kivoja. Siinä teille nykymedian objektiivisuuden taso.

No, miten tämä liittyy lämpötilaan. No, lämpimät säät ne vasta ihmisiä tappavatkin. Kun puhutaan kauhu-/hirmu- ja tappajapunkeista, niin samaan aikaan nähdään varsin perverssejä otsikkoilmaisuja, kuten "seksihelle" ja "helle hellii".

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sehän tuon teki. Pahaa kuuluu, kun ei ole tullut selänpesukerhon unisilta yhden yhtä ääntä vaaleissa, mutta muuten kuuluu sellaista neutraalia. Päässäni on ajatusten myllerrys, ideoita sinkoilee, toteutus nolla. Nyt haluaisin vain olla napapiirin - mieluummin Suomen rajan - pohjoispuolella nauttimassa puhtaasta ilmasta, soijasta, kaloista ja ajoteknisistä asetelmista riippuen oluista, miksei muistakin sopivan rentouden aiheuttajista.

Aivan tosiaan, pitikin kiittää sinua hyvä veli äänestäsi vaaliketjussa. Olin kyllä budjetoinut itselleni yhden äänen, mutten arvannut sen tulevan sinulta. Minä panttaan vielä ääntäni, pohdin tarkoin ja päätän sitten. En lämmennyt tuolle viskiehdotuksellesi, sillä minä en tunnetusti erityisemmin alkoholista piittaa. Minulla ei tainnut edes olla vaaliohjelmaa, mutta päädyit silti meikäläistä äänestämään. Lupaan toki kehittää Jatkoajan ja Slovakian välistä yhteistyötä, luoda Jatkoaikaan Godla-uskonnon ja tehdä Tappajahaista kansalliselokuvan, mutta muita suunnitelmia en ole vielä ehtinyt tarkemmin miettiä.

Norja olisi kyllä mukava paikka visitoida. Pohjoismaista olen käynyt vain Ruotsissa, joten uudet aluevaltaukset ovat aina positiivinen juttu.

Disturbedin Enough on hyvä kappale. Tuokin bändi on alkanut sosiaalisen median puolella vihjailla paluullaan. Kaksi viimeisintä albumia olivat mielestäni heikompaa tuotantoa, mutta vanha musiikki upposi kyllä hienosti. Onko palstalla tämän chicagolaisen metallipumpun kuuntelijoita?

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ainakin se avautui, että Nirvanan Smells Like Teen Spirit on hyvä kappale. Olen aika sivistymätön näissä rock-kappaleissa (missä en olisi?). Vedetään sitten tämä Youtube-lista loppuun, niin ehkä sivistyn taas lisää.

edit. Nirvanan kappaleella 265 miljoonaa näyttökertaa. Aikamoista.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Aivan tosiaan, pitikin kiittää sinua hyvä veli äänestäsi vaaliketjussa. Olin kyllä budjetoinut itselleni yhden äänen, mutten arvannut sen tulevan sinulta. Minä panttaan vielä ääntäni, pohdin tarkoin ja päätän sitten. En lämmennyt tuolle viskiehdotuksellesi, sillä minä en tunnetusti erityisemmin alkoholista piittaa. Minulla ei tainnut edes olla vaaliohjelmaa, mutta päädyit silti meikäläistä äänestämään. Lupaan toki kehittää Jatkoajan ja Slovakian välistä yhteistyötä, luoda Jatkoaikaan Godla-uskonnon ja tehdä Tappajahaista kansalliselokuvan, mutta muita suunnitelmia en ole vielä ehtinyt tarkemmin miettiä.

Noo, eiköhän smurffipäiväkin saada johonkin tammikuulle järkkäiltyä ;)

Mites noi mun vaaliteemat muuten, puhutteliko yhtään? Voin mä puhutellakin, kyllähän se tähän politiikkahommaan kuuluu, että omaa konepeltiä vahataan jatkuvasti.

Tunnetko olosi väsyneeksi? Tuntuuko, että sinut pakotetaan elämään muiden mukaan? Tunnetko, ettei kaltaisiasi arvosteta yhteiskunnassamme? Yöketjulainen, tartu tilaisuuteen ja äänestä Virveliä kainaloon Jatkoajan parlamenttiin! Lupaan säätää aamuisia herätyskelloja seitsemästä kymmeneen ja tarjota vasemmistopuolueen viralliselta valtiolliselta äänenkannattajalta laatuviihdettä aamuneljään asti. Jokaiseen makuun.

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noo, eiköhän smurffipäiväkin saada johonkin tammikuulle järkkäiltyä ;)

Otetaan selfie, jossa kannatellaan yhdessä smurffilupaus-lappua ja virnuilet sitten kuin Stubb konsanaan.

Mites noi mun vaaliteemat muuten, puhutteliko yhtään? Voin mä puhutellakin, kyllähän se tähän politiikkahommaan kuuluu, että omaa konepeltiä vahataan jatkuvasti.

Kaloista ja politiikasta minä mitään ymmärrä! On kuitenkin arvostettavaa, että olet jalkautunut kenttätöinesi tänne rahvaan sekaan yöketjuun. Vähäinen on äänestysprosentti, Jatkoajan kansa ei ole ainakaan vielä suunnannut sankoin joukoin vaaliuurnille.

Täytyy kyllä tosissaan harkita Virvelipoikaa. Nuoria eduskuntaan minun lisäkseni. Ulkomaankauppa Slovakian ja Norjan suuntaan olisi sitä myöten hanskassa. Toki Norjan orastava nousu palstallamme voisi poikia keskuuteemme norjalaismielisiä trolleja. Asioilla on tapana eskaloitua nykyään kovin nopeasti. Miksi Norjasta ei tule hyvää musiikkia? Suomella on Nightwish, Tanskalla on Volbeat ja Ruotsilla on [kaikki].

Vaalikauden keskeisimpiä kysymyksiä:
- miten vähemmistöjen, kuten yöketjulaisten, elinoloja aiotaan parantaa Jatkoajassa?
- kuinka ehdokkaat suhtautuvat söpöilyyn/söpöyteen ja hymiöihin?
- miten Liigaan saataisiin lisää slovakialaisia jääkiekkoilijoita?
- mihin Turun kaupunginosaan Denis Godlan patsas tulisi pystyttää?

Minä en tykkää politiikasta, mutta nyt ollaan niin tärkeiden asioiden äärellä, että aion minäkin kantaa näissä korteni kekoon tulevalla edustajakaudellani.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Smells Like Teen Spirit oli varhaisnuoruuteni top3-kappale, vaikka muuten en ollut mikään sen suurempi Nirvanan fanittaja. AC/DC:n Thunderstruck oli myös siellä top3:ssa. Musiikista tuli mieleeni, että tänään ostin lipun QStockiin, siellähän on vaikka mitä bändejä, kuten esim. Nightwish. Minun reissut kyseiseen tapahtumaan vaan sattuu olemaan, noh, sangen vauhdikkaita. Vuonna 2012 treffasin päiväseltään siellä yhden naisen, joka oli myöhemmin tv:stä tuttu. Oltiin netin kautta sovittu, että nähdään siellä 5 minuuttia. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun nähtiin, ei minua sytyttänyt. Samana iltana olin jonkun milfin kanssa pusikossa ja seuraavana iltana lähdin kesken Roxetten keikan festareilta kaupungille eli baariin. Baarissa kohtasin erään ja heräsin yhden myöhemmin tosi-tv-ohjelmassa olleen vierestä. V. 2013 en tohtinut koko festareille. Ja viime vuonnakin sattui yhdenlaista, mutta ei niistä nyt enempiä. Että QStock hieman hirvettää, mutta jospa se tällä kertaa menisi asiallisesti...

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jag heter Peter.

Pitkä teksti Käyttäjänimettömältä. Minä olen jo valitettavasti ääneni käyttänyt Jatkoajan vaaleissa. Tuo Smells Like Teen Spirit on aika kova kappale. Thunderstruck ei juuri vakuuttanut.

Mutta toivotan kaikkea hyvää sinne Ouluun (vai minne lie, kadotukseen?).

Suosikkijoukkue
Juuri päättyneen Norja-Englanti-jalkapallo-ottelun n. viimeiset viisi minuuttia menevät ehdottomasti kategoriaan "Jalkapallohistorian irvokkaimmat näytelmät". Jalkapallo on peli, jota pelataan metri x metri -kokoisella alueella ja lopussa lädit voittaa. Sen ainoan kerran, kun en ole niiden puolella.

Suosikkijoukkue
Vaalikauden keskeisimpiä kysymyksiä:
- miten vähemmistöjen, kuten yöketjulaisten, elinoloja aiotaan parantaa Jatkoajassa?
- kuinka ehdokkaat suhtautuvat söpöilyyn/söpöyteen ja hymiöihin?
- miten Liigaan saataisiin lisää slovakialaisia jääkiekkoilijoita?
- mihin Turun kaupunginosaan Denis Godlan patsas tulisi pystyttää?

Ehdottomasti pohtimisen arvoisia ongelmia. Toivottavasti näihin saadaan selvyys jo vaalien aikana. Omia näkemyksiäni:

-Yöketjulaisten asemaa voitaisiin parantaa laskemalla jokainen Yöketjuun kirjoitettu viesti kahdeksi viestiksi

-söpöilyssä ei toki ole mitään vikaa. Olen hyvin suvaitsevainen, ja minulle söpöily on jokaisen oma asia. Kannatan söpöavioliittoa. Hymiöissä suosikkejani ovat :X :G :O :Z :C :P :Y :V sekä :D, mutta muutkin voitaisiin sallia.

-Liigan tulisi kannustaa slovakkityöntekijän palkkaamiseen verohelpotuksilla sekä palkkatuilla. Lisäksi jokaiselle slovakkipelaajalle tulisi Liigan maksaa bonuksia ja tarjota laadukas työsuhdeasunto.

-Miksi Turkuun? No, sen saa Denis Godla päättää. Minusta paras paikka Denis Godlan patsaalle olisi Tampereen Keskustorin suihkulähteessä. Joka tapauksessa on säädettävä, että kuin ei saa Chuck Norrisin etu- tahi sukunimeä saa mainitsematta jättää, ei sitä pidä tekemän myöskään Denis Godlan tapauksessa. Tämän perustan siihen, mitä lähi-itäisessä, joskin kaukoeteläisessä legendassa opetetaan.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä on mielessä käynyt paljon koskien Saksan kansallislaulua ja paljon muutakin.

Mutta jos vain heittäisin tähän väliin Finlandia-hymnin alun: "Oi Suomi katso, sinun päiväs koittaa taas, yön uhka karkoitettu on jo pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa, kuin itse taivaan kansi sois..."

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sulla oli muistaakseni aika kovat statsit (ellen sitten erehtynyt henkilöstä). Mutta ei muuta kuin onnea matkaan (kunhan et tapa mua).
No joo onhan ne ihan kivat, vaikka itse sanonkin. Silti -500k päivästä, vaikka käytössä on premitili, kun pelaa pelkillä lighteilla. Mukana tietenkin ne colat sun muut mässyt, mutta ei varmaan ilmankaan niitä tekisi juuri voittoa crediiteissä.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No joo onhan ne ihan kivat, vaikka itse sanonkin. Silti -500k päivästä, vaikka käytössä on premitili, kun pelaa pelkillä lighteilla. Mukana tietenkin ne colat sun muut mässyt, mutta ei varmaan ilmankaan niitä tekisi juuri voittoa crediiteissä.
Eli sä vedät pelkällä kullalla, ylimääräisillä ruokapakkauksilla ja sen sellaisilla koko ajan?

Mietin vain, että pärjäähän sitä paljon vähemmälläkin. Mutta ihan miten vaan. Pääasia on, että kaikilla on hauskaa.

Tässä on mielessä käynyt paljon koskien Saksan kansallislaulua ja paljon muutakin.

Mutta jos vain heittäisin tähän väliin Finlandia-hymnin alun: "Oi Suomi katso, sinun päiväs koittaa taas, yön uhka karkoitettu on jo pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa, kuin itse taivaan kansi sois..."
Saa nähdä koska se typerä "Viron kansallislaulu" (= oi maamme) heivataan tuon tieltä. Toivottavasti mahdollisimman pian.

Juuri päättyneen Norja-Englanti-jalkapallo-ottelun n. viimeiset viisi minuuttia menevät ehdottomasti kategoriaan "Jalkapallohistorian irvokkaimmat näytelmät". Jalkapallo on peli, jota pelataan metri x metri -kokoisella alueella ja lopussa lädit voittaa. Sen ainoan kerran, kun en ole niiden puolella.
Teillähän on selvästikin Jawsin kanssa henkisen kisastudion paikka sitten kun jämämaanne Norja ja Slovakia seuraavaksi kohtaavat Skoda-cupissa.

Suosikkijoukkue
Teillähän on selvästikin Jawsin kanssa henkisen kisastudion paikka sitten kun jämämaanne Norja ja Slovakia seuraavaksi kohtaavat Skoda-cupissa.

Eipä tuossa ole paljon jännäämistä. Toisen, kärkimaan, käyrä osoittaa vahvasti ylöspäin, kun toisen menestys on kaukainen muisto vain. Nähtiinhän se tämänkin kevään keskinäisessä.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue

Eipä tuossa ole paljon jännäämistä. Toisen, kärkimaan, käyrä osoittaa vahvasti ylöspäin, kun toisen menestys on kaukainen muisto vain. Nähtiinhän se tämänkin kevään keskinäisessä.

Henkisessä kisastudiossa nimenomaan jännätään saman maan puolesta, eikä olla napit vastakkain. Ja (fyysiset sekä henkiset) kisastudiot ovat jo buukattu myös ensi vuodelle. Lätkän MM:ää ja futiksen EM-kisoja myöten. Slovakia muuten pelannee molemmissa, Norjalla on vähän tiukemmalla. :)

Hienoa, että Virvelipoika on suvaitsevainen söpöilyä kohtaan. Olin jo nukkumassa, mutta piti tulla vielä katsastamaan meno. Öitä kaikille.

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Eli sä vedät pelkällä kullalla, ylimääräisillä ruokapakkauksilla ja sen sellaisilla koko ajan?

Mietin vain, että pärjäähän sitä paljon vähemmälläkin. Mutta ihan miten vaan. Pääasia on, että kaikilla on hauskaa.
Lighteissa käytän niitä ruokapakkauksia sammuttimien tilalla, kun harvemmin ne ehtii ottaa niin paljon hittiä, että syttyisivät palamaan. Kultapanoksia on mukana jonkun verran, mutta eipä niitä juuri tarvitse käyttää (eikä hirveästi ole varaakaan), kun pääasiassa pitää muutenkin ampua pelkästään kylkiin ja perään.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lighteissa käytän niitä ruokapakkauksia sammuttimien tilalla, kun harvemmin ne ehtii ottaa niin paljon hittiä, että syttyisivät palamaan. Kultapanoksia on mukana jonkun verran, mutta eipä niitä juuri tarvitse käyttää (eikä hirveästi ole varaakaan), kun pääasiassa pitää muutenkin ampua pelkästään kylkiin ja perään.
Ihmettelin vain, että millä sitä saa tehtyä 500 000 päivässä tappiota. En oikein jaksa uskoa, että niitä -500k päiviä tulisi koko ajan. Mutta jos tulee, niin sitten tulee. Onnea matkaan joka tapauksessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy