Taccutucca
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Uni on hyvä juttu.
Tampereen Virvelipoikakin suoritti urheasti ja kunnialla viikon taukonsa loppuun - mitäs sinne?
Lämpötilat ovat olleet aika huonoja tällaiselle kesäkuussa lomaansa pitävälle, mutta toisaalta kerrostalossa asuvalle ne ovat ihan sopivia. Kun ulkona on yli 20 astetta lämmintä, niin täällä on sisällä on aika lämmintä.
Sehän tuon teki. Pahaa kuuluu, kun ei ole tullut selänpesukerhon unisilta yhden yhtä ääntä vaaleissa, mutta muuten kuuluu sellaista neutraalia. Päässäni on ajatusten myllerrys, ideoita sinkoilee, toteutus nolla. Nyt haluaisin vain olla napapiirin - mieluummin Suomen rajan - pohjoispuolella nauttimassa puhtaasta ilmasta, soijasta, kaloista ja ajoteknisistä asetelmista riippuen oluista, miksei muistakin sopivan rentouden aiheuttajista.
Aivan tosiaan, pitikin kiittää sinua hyvä veli äänestäsi vaaliketjussa. Olin kyllä budjetoinut itselleni yhden äänen, mutten arvannut sen tulevan sinulta. Minä panttaan vielä ääntäni, pohdin tarkoin ja päätän sitten. En lämmennyt tuolle viskiehdotuksellesi, sillä minä en tunnetusti erityisemmin alkoholista piittaa. Minulla ei tainnut edes olla vaaliohjelmaa, mutta päädyit silti meikäläistä äänestämään. Lupaan toki kehittää Jatkoajan ja Slovakian välistä yhteistyötä, luoda Jatkoaikaan Godla-uskonnon ja tehdä Tappajahaista kansalliselokuvan, mutta muita suunnitelmia en ole vielä ehtinyt tarkemmin miettiä.
Itsekin aktivoiduin taas tänään (tai eilen) kahden kuukauden tauon jälkeen. Jotain päälle 70 peliä on tullut pelattua Bulldogia, LTTB:tä ja 13 90:a, eli ihan mukava urakka.Valvotaan siihen asti kun jaksetaan. Ja pelataan World of Tanksia. Kohta tulee 40 000 peliä täyteen sitä peliä reiluun 2,5 vuoteen.
Sulla oli muistaakseni aika kovat statsit (ellen sitten erehtynyt henkilöstä). Mutta ei muuta kuin onnea matkaan (kunhan et tapa mua).Itsekin aktivoiduin taas tänään (tai eilen) kahden kuukauden tauon jälkeen. Jotain päälle 70 peliä on tullut pelattua Bulldogia, LTTB:tä ja 13 90:a, eli ihan mukava urakka.
Ja itselläni soi tällaista settiä: Best Progressive House Mix 2014 Vol.#1 Amazing Melodies - YouTube
Noo, eiköhän smurffipäiväkin saada johonkin tammikuulle järkkäiltyä ;)
Mites noi mun vaaliteemat muuten, puhutteliko yhtään? Voin mä puhutellakin, kyllähän se tähän politiikkahommaan kuuluu, että omaa konepeltiä vahataan jatkuvasti.
Vaalikauden keskeisimpiä kysymyksiä:
- miten vähemmistöjen, kuten yöketjulaisten, elinoloja aiotaan parantaa Jatkoajassa?
- kuinka ehdokkaat suhtautuvat söpöilyyn/söpöyteen ja hymiöihin?
- miten Liigaan saataisiin lisää slovakialaisia jääkiekkoilijoita?
- mihin Turun kaupunginosaan Denis Godlan patsas tulisi pystyttää?
No joo onhan ne ihan kivat, vaikka itse sanonkin. Silti -500k päivästä, vaikka käytössä on premitili, kun pelaa pelkillä lighteilla. Mukana tietenkin ne colat sun muut mässyt, mutta ei varmaan ilmankaan niitä tekisi juuri voittoa crediiteissä.Sulla oli muistaakseni aika kovat statsit (ellen sitten erehtynyt henkilöstä). Mutta ei muuta kuin onnea matkaan (kunhan et tapa mua).
Eli sä vedät pelkällä kullalla, ylimääräisillä ruokapakkauksilla ja sen sellaisilla koko ajan?No joo onhan ne ihan kivat, vaikka itse sanonkin. Silti -500k päivästä, vaikka käytössä on premitili, kun pelaa pelkillä lighteilla. Mukana tietenkin ne colat sun muut mässyt, mutta ei varmaan ilmankaan niitä tekisi juuri voittoa crediiteissä.
Saa nähdä koska se typerä "Viron kansallislaulu" (= oi maamme) heivataan tuon tieltä. Toivottavasti mahdollisimman pian.Tässä on mielessä käynyt paljon koskien Saksan kansallislaulua ja paljon muutakin.
Mutta jos vain heittäisin tähän väliin Finlandia-hymnin alun: "Oi Suomi katso, sinun päiväs koittaa taas, yön uhka karkoitettu on jo pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa, kuin itse taivaan kansi sois..."
Teillähän on selvästikin Jawsin kanssa henkisen kisastudion paikka sitten kun jämämaanne Norja ja Slovakia seuraavaksi kohtaavat Skoda-cupissa.Juuri päättyneen Norja-Englanti-jalkapallo-ottelun n. viimeiset viisi minuuttia menevät ehdottomasti kategoriaan "Jalkapallohistorian irvokkaimmat näytelmät". Jalkapallo on peli, jota pelataan metri x metri -kokoisella alueella ja lopussa lädit voittaa. Sen ainoan kerran, kun en ole niiden puolella.
Teillähän on selvästikin Jawsin kanssa henkisen kisastudion paikka sitten kun jämämaanne Norja ja Slovakia seuraavaksi kohtaavat Skoda-cupissa.
Teillähän on selvästikin Jawsin kanssa henkisen kisastudion paikka sitten kun jämämaanne Norja ja Slovakia seuraavaksi kohtaavat Skoda-cupissa.
Eipä tuossa ole paljon jännäämistä. Toisen, kärkimaan, käyrä osoittaa vahvasti ylöspäin, kun toisen menestys on kaukainen muisto vain. Nähtiinhän se tämänkin kevään keskinäisessä.
Lighteissa käytän niitä ruokapakkauksia sammuttimien tilalla, kun harvemmin ne ehtii ottaa niin paljon hittiä, että syttyisivät palamaan. Kultapanoksia on mukana jonkun verran, mutta eipä niitä juuri tarvitse käyttää (eikä hirveästi ole varaakaan), kun pääasiassa pitää muutenkin ampua pelkästään kylkiin ja perään.Eli sä vedät pelkällä kullalla, ylimääräisillä ruokapakkauksilla ja sen sellaisilla koko ajan?
Mietin vain, että pärjäähän sitä paljon vähemmälläkin. Mutta ihan miten vaan. Pääasia on, että kaikilla on hauskaa.
Ihmettelin vain, että millä sitä saa tehtyä 500 000 päivässä tappiota. En oikein jaksa uskoa, että niitä -500k päiviä tulisi koko ajan. Mutta jos tulee, niin sitten tulee. Onnea matkaan joka tapauksessa.Lighteissa käytän niitä ruokapakkauksia sammuttimien tilalla, kun harvemmin ne ehtii ottaa niin paljon hittiä, että syttyisivät palamaan. Kultapanoksia on mukana jonkun verran, mutta eipä niitä juuri tarvitse käyttää (eikä hirveästi ole varaakaan), kun pääasiassa pitää muutenkin ampua pelkästään kylkiin ja perään.