Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 830
  • 5 190

Kafrom

Jäsen
Urheilulehdestä sen verran, että itse paljon mielummin lukisin nuo kaikki jutut. Täyttä paskaa, kun pitää avata joku U-Studio ja kuunnella 5min paskanjauhantaa. Kirjoittamalla syntyisi paljon parempaa jälkeä, veikkaan että suurinosa kuitenkin lukisi nuo jutut mielummin.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Urheilulehdestä sen verran, että itse paljon mielummin lukisin nuo kaikki jutut. Täyttä paskaa, kun pitää avata joku U-Studio ja kuunnella 5min paskanjauhantaa. Kirjoittamalla syntyisi paljon parempaa jälkeä, veikkaan että suurinosa kuitenkin lukisi nuo jutut mielummin.

Tähän vahva sama. Aikaisemmin tuli luettua mm. niitä SeppäsEskon kolumneja, vielä kun niissä oli sisältöä (viitaten Seppäsen nykyiseen antiin, mikä on huomion hakemisen turruttamana varsin laihaa).
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tuli sitten kulutettua yö mm. Filthy Frankkiä ja muuta katsomiskelvotonta materiaalia katsellessa. Oikeastaan etsisin koko yön Filthy Frankin videoista tätä kohtaa, mutta en ole vieläkään löytänyt sitä. Noh, tulipas luovasti käytettyä hirveä määrä aikaa.

e: Löytyi vanhalta kanavalta. Laatukamaa.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mitä ihmiset puuhaa?

Itse olin lähdössä tuonne baariin, kun siellä kerta itse Darude tänään soittaa. Kengät jalassa jo olin tuossa eteisessä, mutta sitten mietin, että njääh ei huvita ja tulin sänkyyn makoilemaan. Hakkasin vähän Plants vs. Zombiesia ja nyt tekee mieli ruokaa.

Unohda skruudi, juo. Ja käy kuittaamassa Cicciolinan finaalimesta.

Nyt tiedän sen naapuriin nimen, joka missinä esittäytyy. Sen frendit ovat yhtä dorkia kuin se naapuri.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Valmistaudun huomiseen, jolloin äiskä täyttää 62. Niin se aika rientää.

Tämä päivä meni vähän plörinäksi. Käytiin äiskän kanssa Tammistossa vaateostoksilla ja paluumatkalla saatiin kummatkin auringonpistos, kun ei oltu varauduttu niinkin kovaan auringonpaisteeseen. Kolme tuntia kesti kotosalla toeta pistoksesta ja vieläkin on heikohko olo.

Törmäsin Darudeen runsaat 12 vuotta sitten ollessani Citykäytävällä matkalla jonnekin. Tosi pitkä heppu oli, luultavasti parimetrinen.

Kukakohan muuten määrittelee, millaiset vaatteet urheiluvaateliikkeissä olevilla nuorilla naisilla tulee olla päällä? Tänäänkin minua palveli joku ihan katseen kestävä friidu, jolla oli niin tiukat housut, että pakosti tunsin katseeni harhautuvan sinne suuntaan. En kadu sitä, että katsoin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jukolan viestiä Yleltä koko yö. Suunnistus ja tulokset ei sinänsä juuri kiinnosta, mutta se miten tällainen massiivinen suurtapahtuma on organisoitu, niin siinä on jotain hienoa. Se kaikki infra ja logistiikka mitä tuo vaatii, on kovan duunin takana. Ja silti monet ovat järjestelyissä puhtaasti talkoohengellä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Jukolan viestiä Yleltä koko yö. Suunnistus ja tulokset ei sinänsä juuri kiinnosta, mutta se miten tällainen massiivinen suurtapahtuma on organisoitu, niin siinä on jotain hienoa. Se kaikki infra ja logistiikka mitä tuo vaatii, on kovan duunin takana. Ja silti monet ovat järjestelyissä puhtaasti talkoohengellä.

Jukolan viesti on parasta urheiluviihdettä mitä löytyy. Pesee mennen tullen kaikki potkupallot.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jukolan viestiä Yleltä koko yö. Suunnistus ja tulokset ei sinänsä juuri kiinnosta, mutta se miten tällainen massiivinen suurtapahtuma on organisoitu, niin siinä on jotain hienoa. Se kaikki infra ja logistiikka mitä tuo vaatii, on kovan duunin takana. Ja silti monet ovat järjestelyissä puhtaasti talkoohengellä.

Sama täällä. Ensimmäistä kertaa seuraan Jukolaa televisiosta. Pakko arvostaa noita urheilijoita ja tapahtuman järjestäjiä. Hienoa urheilukulttuuria.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos Valavuori tulisi vastaan viestillä, niin huutaisin että ''Turku'' ja lähtisin himaan. Meillä on kaupunkeja, jotka kusee, mutta Jukola vie voiton.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Unohdan, kun ei ole mitään syötävää. Ja eilen join sen verran, ettei vähään aikaan taas tarvitse...

Minä en mistään cicciolinoista tiedä. Enkä kyllä ala ottaa selvääkään.

Et edes jos minä opetan? Olen kuitenkin ikäkriisiä lähestyvä dorka, jonka hiukset on aina tiptop ronniewood-kunnossa? Cicciolinan matka takaa politikkaa, jynkkyä ja musaa. Se on vahva nainen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Mitä ihmiset puuhaa?

Vaarin ja mummin luona yötä. Tähän suostun laittamaan hymiön, koska ovat niin sympaattisia kavereita :3

Piti ihan kolmeen saakka koisia, kun silloin alkaapi peli, mutta ei sitä oikein pystynyt enää yhdestä eteenpäin nukuskella.
 

Ralph

Jäsen
Katselen jotain hupaisaa kauhukomediaa. Hyvää ajanvietettä, kun odottaa NHL-matsia.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mitä ihmiset puuhaa?
Viimeiset ~64 tuntia - muutama tuhat kilometriä + vajaat 9 tuntia unta, joista osa puoliunessa istuma-asennossa.

Täytyy sanoa, että olosuhteisiin nähden yllättävänkin pirteä olo tällä hetkellä. Tosin yksikin alkoholipitoinen juoma todennäköisesti kaataisi mut seuraavaksi vuorokaudeksi sängyn pohjalle täysin tiedottomaan olotilaan. Maanantaina lääkäri sanoi, että mun polveni kaipaa ennemmin liikuntaa kuin lepoa - noh, sitä se on ainakin saanut riittämiin muutaman viime päivän aikana.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Hienoa, että jotkut tekevät jotain oikeasti siistiä, eivätkä vaan itseni kaltaisesti istu perseellään ja odota kohta alkavaa SC finaaliottelua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Unohdan, kun ei ole mitään syötävää. Ja eilen join sen verran, ettei vähään aikaan taas tarvitse...
Minä en mistään cicciolinoista tiedä. Enkä kyllä ala ottaa selvääkään.

Dorka voi selvittää?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Hienoa, että jotkut tekevät jotain oikeasti siistiä - - -
Äänistä päätellen vartti sitten naapurissa muuten paneskeltiin... ehkä sielläkin vain odoteltiin matsin alkua?

HYVÄÄ YÖTÄ!!!
 

Bacon

Jäsen
Tulipa nähtyä nimimerkki @Theofilus ihan livenä jalkapallon merkeissä. En tiedä onko saavutus, mutta mainitsinpa silti. Arvostan kyseistä henkilöä korkealle, kun tykkää Oulun suuntaan suuta paukuttaa.

Ja joo sori kyseiselle nimimerkille, eksyttiin Birran kautta Amarilloon, jos Ilonaan menit. Lähinnä seurasin johtajaa tuossa touhussa. Tosin ns. johtaja lopetti touhun kesken ihan ennen aikojaan, mutta kuitenkin. Ja kyllä, varmasti pidän krapulaketjua yllä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Olipas tylsä yö. Oli turha mennä mummin ja vaarin luokse katsomaan tätä peliä, koska olin jo etukäteen melko varma, että Tampa häviää kotona ja voittaa vieraissa. Noh, ei voi mitään. Filppula sentään oli hyvä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Yö saapuu, haaveet kaatuu.

Viideltä (aamulla) on E3-konferensseissa Bethesdan puheenvuoro, mitä olen odotellut jo vuoden 2011 E3:sta saakka (New Vegas oli enemmänkin DLC Fallout 3:seen). Kyseisen esityksen aikana Bethesda näyttää gameplaytä sun muuta Fallout 4:sesta ja hyvin todennäköisesti julkaisupäivän (mikä on tod. näk. sama päivä, kun pommit putosivat, eli 23.10). Ei voisi kyllä olla enempää hypetettynä asiasta, niin monta kertaa olen joutunut pettymään E3:sten aikaan...

Entäs muut?
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä on viime aikoina ollut kovasti pinnalla yöketjun rosteri. Mä olen pelannut RD:n mielestä liian luovaa taktiikkaa ja palkkiona mut heitetään koirankopista Keupaan. Hiljaiseloa siis luvassa, pitäkäähän ketjua pystyssä. Viikonlopun voi niputtaa aika tehokkaasti lainiin "Life's a bitch and then we die". Siinäpä pähkinää yöksi, joka googlaamatta tunnistaa biisin, josta teksti on irroitettu.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Työntäyteinen viikonloppu takana porukoiden luona leipomassa ja tiskaamassa sukujuhlissa. Työ lankeaa lähes aina minulle kun taidan olla suvun taitavin keittiön puolella. Ja kivaahan se on ja ehtii hyvin seurustella ihmisten kanssa.

Nyt yöllä kun on aikaa rauhoittua niin, valmistelua syyskuun puolimaratonille eli treeniohjelman tekoa. Suosittelen kyllä kaikille puolimaratonin juoksua. Itse olen siihen hurahahtanut ja tavoittelen jo kovaa aikaa syksyksi tiukan ohjelman avulla.

Kesäyö on jännittävää aikaa. Ulkona on valoisaa ja lämmintä. Tekee mieli lähteä lenkille. Ehkä se lenkki jää kuitenkin tällä kertaa kun pitää aamulla nousta aikaisin töihin. Maanantai....
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Palasin viime yönä Helsingistä, oli mainio reissu, vaikka tappio Suomelle tulikin. Meinattiin kaverin kanssa jäädä SMJK:n marssin ja ratsupoliisien konien alle, mutta selvittiin hengissä takaisin Turkuun. Sitten oli kaveri meillä yötä. Oli hauska nähdä pitkästä aikaa, ei se jalkapallo siinä se varsinainen pääasia ollut. Nyt alkaneena maanantaina tiedossa jotain terassien pesua ja vieraaksi tulevaa koiraa pitäisi vahtia yön yli. Sitten tiistaina suunnaksi Jyväskylä, sinne kaverille yöksi ja sitten keskiviikkona viimeinen pääsykoe.

Sellaiset kuulumiset. Sabaton - Gott mitt uns ja tietysti ruotsiksi nyt Spotifysta korvissa. Olipa hieno viikonloppu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös