Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 308
  • 5 190

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos heitän vähän ruotsin kieltä tähän keskusteluun:

"Vi har vunnit Eurovision sång tävling sex gånger. Vår Måns är verkligen en man. Han har haft många kvinnor i sitt liv."

Antakaa anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jaaha, kolmisenkymmentä viestiä tullut illan mittaan pauhattua. Jokohan riittäisi? Öitä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Finland är Finland och de har deras eget politik. Men vi hoppas att Sannfinnländare är inte en del av Finlands regering.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Heittäydyn myös vuoteen omaksi. Muut yökukkujat saavat puolestani pitää nyt ketjua yllä. Meillä pienokaisilla on nyt nukkumaanmenoaika. Olihan melkoista menoa taas. Öitä väki.
Paikallisessa s-ryhmän juottolassa paska meno, n. tunti sitten lähti kovimmat rääkyjät. Taidan itse myös lähteä kotiin polkemaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Paikallisessa s-ryhmän juottolassa paska meno, n. tunti sitten lähti kovimmat rääkyjät. Taidan itse myös lähteä kotiin polkemaan.

En tiedä viittasiko tuo viimeinen lause polkemisineen tuohon aiempaan keskusteluun, mutta jos viittasi, niin tähän aikaan vuorokaudesta pitäisin sitä mestarillisena, jos jaksaisin ajatella.

Nyt menen oikeasti unille. Hyvää yötä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kysymys kuuluukin, mikä kirvoitti nimimerkin @ZayWest alun alkaen kyselemään moisia?

No mikähän vittu kirvoitti? Siinäpä se oleellinen. Saatanan homopopikot vai miten se sana sanotaan? Eikö hokijutit kestä hinttailupainotteisia mesitseitseiä? Nih. Vitun rasistit.

Jaws, saadaan homoiltua kunhan jompikumpi ensin paskantaa muijasi tuheron päälle. Ei tarvitse koko ajan ylläpitää kipeitä reppureikiä.

Edit. Lea Laven - Ei oo, ei tuu (1979) - YouTube

Linkki youtubeen, mutta on se saatana jos ei kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ylilyönti.
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Se on taas mennyt viime aikoina unirytmi sellaiseksi, että menen nukkumaan kolmen ja neljän välillä. Ai saatana, viikon päästä pitäisi herätä viideltä töihin. Miten sitä taas jaksaa koko kesän tuota helvettiä? Voi sitä onnea kun pääsis joskus iltapainotteiseen työhön.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Missä meidän fiksut ja mukavat jyväskyläläiset olivat tänä yönä? @Captain Slow? @Tähtipakki? Tulkaa hakemaan tuo yksi pois, hänelle on tarjoiltu muutama liikaa. Kyllä minä jaksan vaikka kuinka sietää jotain homosteluvitsejä, mutta muuatta kolmatta persoonaa ei olisi välttämättä tarvinnut tällä kertaa ottaa ihan tähän sentään mukaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jaws, älä itseesi ota tätä! Kunhan huonoa viljelin vain, luulosi ennakkoon jätä! en ole homosetä lain,
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En minä itseeni ottanutkaan, minut voit puolestani kuvitella vaikka minkälaisiin fantasioihin tahansa, se on mulle ihan sama. Mutta pidä jooko SeQuins erossa tuommoisista. En kauheasti tykännyt lauseesta, jossa hänet mainitsit. Väsymys tai alkoholi ei ole sitten mikään syy.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Mitäs täällä on tapahtunut? Pari tuntia poissa, niin hirveä hälinä käynnissä.

Pitäs mennä nukkumaan. Ei väsytä. Ainut vaan et huomenna pitäs töihin mennä kahdeksaksi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mutta pidä jooko SeQuins erossa tuommoisista. En kauheasti tykännyt lauseesta, jossa hänet mainitsit. Väsymys tai alkoholi ei ole sitten mikään syy.

Sanoinko jossain hänen nimensä julmassa kontekstissa vai otitko hänet itse esiin? Touche, ehkä sopisi tähän. Sinulle voidaan vihjailla, mutta sinä sen sisällön avautumisen määrität. Ei muut.

Sen verran tosikkomenoa että taidan etsiä Jani Toivolan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tuohon ZayWestille voisi keksiä vaikka minkämoisia kuittauksia, mutta jätetään tällä kertaa sanomatta. Kuten virvelikainalo sanoikin, ylilyönti. Eikä kerta näköjään riittänyt. :)

Pidät vain keskusteluun liittymättömät kirjoittajat erossa, niin ei mitään ongelmaa. Tuollaisenaan oli totaalisen mauton viesti. Jokohan saisin nukkua?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei huvita. Tää ketju meni viime yönä ihan vituralleen ja nyt tuolla ihmetellään jotain kuolemisjuttuja. Valmiiksi jo vitutti, tosin en tiedä miksi, sellainen yleinen vitutus. Varmaa on vain epävarmuus, haluaisin vain pitää hauskaa ja rällätä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Haluaisin aloittaa tämän yön puheenvuoroni jakamalla "virallisemmat" pahoitteluni nimimerkille @ZayWest. ZayWest, kirjoitit tänään itkunauruketjuun, että visiittisi oli taatusti viimeisesi yöketjun saralla. Olet puolestani tervetullut keskustelemaan tänne myös jatkossa - myönnän, että eilen tuli väsyneenä ainakin minulta ylilyönti, tai ehkä parempi sana olisi ylireagointi. Joskus tämä on sisäsiittoista, myönnettäköön, ja joskus allekirjoittanutkin on turhan tosikko.

Katsoin tässä aiemmin illalla The Change-Up -elokuvan TV5:lta. Jos leffa ei ole tuttu, niin siinähän kaksi henkilöä siirtyvät vahingossa toistensa kehoihin ja joutuvat (tai pääsevät) elämään hetken toistensa elämää. Siirtymä tapahtuu, kun miehet esittävät suihkulähteeseen kusiessaan toiveen. Joten ZayWest, mikäli Suomi voittaa tässä lähivuosina vaikkapa jääkiekon maailmanmestaruuden, niin tulethan kanssani virtsaamaan ureaa johonkin tarkoin valittuun suihkulähteeseen?

Asiaa sulattelin ja totesin itselleni haluavani tehdä tällaisen virtuaalisen kädenpuristuksen. Toivottavasti keskustelemme myös jatkossa öisissä merkeissä. Vilpittömät anteeksipyyntöni aiemman tiimoilta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
No voi vittu mitä tänne voi enää kirjoittaa. Ei yhtään mitään. Nää suomalaiset on niin kateellista porukkaa. Heti kun jollain on vähän massia päällä, niin heti on joku läski vinkumassa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
No voi vittu mitä tänne voi enää kirjoittaa. Ei yhtään mitään. Nää suomalaiset on niin kateellista porukkaa. Heti kun jollain on vähän massia päällä, niin heti on joku läski vinkumassa.

Mikään maailman mahti ei estä sinua pystyttämästä leirinuotiota ja laulamaan sitä kumbaijaa, jota olet jo monesti toivonut. Kursivoidusta tekstistä sanon vain sen, etten taaskaan ymmärrä mitä sinä höpäjät.

Keitä kaikkia täällä on tällä kertaa hereillä? Virvelipoikaa masentaa, löytyykö piristäjiä?
 
Kursiivi kummelista. Mutta mitä yöketjuun muuten tulee, niin kyllä minä mieluusti jatkaisin vielä sillä tuheroon paskantamis linjalla. Vaikka eihän ne karhutkaan riehu koko aikaa, ne vetää välillä puolukoita.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kursiivi kummelista. Mutta mitä yöketjuun muuten tulee, niin kyllä minä mieluusti jatkaisin vielä sillä tuheroon paskantamis linjalla. Vaikka eihän ne karhutkaan aina riehu.

Jaa, en minä mitään Kummelia ole koskaan katsonut. Se(kin) on huonoa huumoria. Muutamia pätkiä nähnyt, mutta ei naurata. Voithan sinä paheroon tuskantaa, mutta minä jätän nuo jutut sikseen.

@Virveliä kainaloon voisi vähän piristyä, niin ei olisi niin ankea meininki. Täältä loppuvat muutoin aktiiviset kanssakeskustelijat kesken.

Minä kuuntelen täällä pimeydessä Arch Enemyn War Eternal -albumia. Ensimmäisen kerran kuulin Arch Enemyä viime vuonna intin alokasajalla. Biisi oli Time Is Black.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä ylläolevan viestin jälkeen meni kirjoitushalut. Mahaan sattuu, vaikken ole syönyt mitään erikoista :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös