Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 358
  • 5 190
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kytkintä voi myös raiskata.

Montaa asiaa voi raiskata. Kertaluonteisesti olen kuullut äärettömän monesta asiasta käytettävän ilmausta raiskata. Yhtäkään ei tosin tule nyt mieleen, mutta yhdessä vaiheessa tuo sana kuului lähes joka tilanteessa. Ylilyönti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itse olen käynyt nyt pari kertaa Hervannassa, ja voin sanoa, että siellä en ole montaa kertaa käynyt. Ja on kyllä ihan oma maailmansa. Porukka haahuilee minne sattuu, joka kolmas näyttää nörtiltä, joka kolmas potentiaaliselta paloittelijalta ja joka kolmas vaikuttaa intialaistaustaiselta. Vähän kuin Oulu pienoiskoossa?
Viharikos siellä. Uusi oikeusministerimme on kuolemanrangaistuksen kannalla, joten kannattaisi nyt olla varovaisempi siellä mouhijärvelläkin, että mitä sitä ilmoille päästää. Ouluun liittyvän murreviharikoksenkin teit muutamia päiviä sitten, me emme unohda.

Ajoin äsken 40 min kuntopyörällä ja tein sen päälle vähän kuntopiiriliikkeitä, siis vatsaa ja punnerruksia. Kello 00.05 katsoin ulos, että onpa valoisaa, kello 00.12 aloitin treenini. Seuraavaksi ohjelmassa on noin 70 cm leveään wanhan ajan kirjoituskoneeseen tutustuminen, sain sen viitisen tuntia sitten. Jahka olen siihen perehtynyt, niin kirjoitan sillä viestini ja faksaan ne tänne.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sanoinhan, ettei minun kanssani kannata ottaa puheeksi mitään vekottimia. Olen niin ulkona nyt, etten tiedä mistä tässä puhutaan. Siis se Suzuki on kaiketi joku mopo, minun autoni on ainakin ymmärtääkseni auto. Viattomien aivojeni kaksimielisyyden marginaaliosa yrittää vihjata minulle, että polkemisella tarkoitetaan nyt jotain muuta kuin kulkuvälineitä. Siis voihan kaasua polkaista, mutta se on miten sen ottaa.

Tägään nyt tähän kaikki, jotta tulisitte selvittämään tämän asian. Matti Kyllösen sanoin: nyt täytyy kyllä kysyä, että mistä tässä ylipäänsä on edes kysymys? @ZayWest @kahden suunnan sentteri @Virveliä kainaloon
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eroon siitä on päästävä, kun sain tänään ensimmäistä kertaa koskaan Ilves-Sanomat postiluukusta. Tuo ei voinut olla vain sattumaa.

Meille tulee Ilveslehti joka aamu. Aikoinaan tuli kyllä Ilves-Sanomatkin, mähän olen Ilvesperheen monivuotinen jäsen ;)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Viharikos siellä. Uusi oikeusministerimme on kuolemanrangaistuksen kannalla, joten kannattaisi nyt olla varovaisempi siellä mouhijärvelläkin, että mitä sitä ilmoille päästää. Ouluun liittyvän murreviharikoksenkin teit muutamia päiviä sitten, me emme unohda.

Katso mihin astut.

Faksista ehdottomasti plussaa. Mikähän mahtaa olla Jatkoajan faksi? Itse olen tainnut kerran nähdä faksin, ikinä en ole faksannut mitään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Helsingin ja Tampereen välinen junamatka maksaa 5€, jos rekisteröityy VR:n sivuilla. On aika mielenkiintoista.

Pitää varmaan sitten vielä kesäkuussa käväistä kerran Tampereella ihan junalla, eikä omalla autolla, kuten yleensä. Mutta niinhän sen ihan järjellä ajateltuna pitäisikin mennä, että julkinen liikenne on halvempaa kuin yksityisautoilu.
 

von Vitalis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä kulloinkin
....Seuraavaksi ohjelmassa on noin 70 cm leveään wanhan ajan kirjoituskoneeseen tutustuminen, sain sen viitisen tuntia sitten. Jahka olen siihen perehtynyt, niin kirjoitan sillä viestini ja faksaan ne tänne.

Lupathaan viestissäsi käyttää Hervannan kirjoittamiseen h a r v e n n u s t a ja muuten korostuskeinoja kirjoittaen uniVERSAALISTI ymmärrettävää tekstiä, jotta Tampereen ja Oulun monikulttuurisemmatkin kansanosat ymmärtävät?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lupathaan viestissäsi käyttää Hervannan kirjoittamiseen h a r v e n n u s t a ja muuten korostuskeinoja kirjoittaen uniVERSAALISTI ymmärrettävää tekstiä, jotta Tampereen ja Oulun monikulttuurisemmatkin kansanosat ymmärtävät?
En lupaa.

Nyt alan katsoa Mollbergin ohjaamaa Tuntematonta sotilasta. Sen kesto on 3 h 20 min. Niin ainakin takakannessa lukee, älkää minua syyttäkö jos se vaikka kestääkin 3 h 19 min.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En lupaa.

Nyt alan katsoa Mollbergin ohjaamaa Tuntematonta sotilasta. Sen kesto on 3 h 20 min. Niin ainakin takakannessa lukee, älkää minua syyttäkö jos se vaikka kestääkin 3 h 19 min.

Älä, saatana, helvetissä katso. Se on ihan paska. Näin tavallisimmin käytetyn vehnäjauhon karkeusasteen puitteissa ilmaistuna. Edvin Lainetta vaan kuvaputkesta sen kuudennentuhannennen kerran.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
ŠIKAANI, JAWS, ŠIKAANI!

Hei pöllöt, ei tämä ŠIKAANI-vastaus nyt riittänyt. Vai onko pupukin siellä? Ihan oikeasti olen aivan kassalla. Mikä se Suzuki- ja polkemiskeskustelu oli, jos ei mopo- tai autokeskustelu? Mikä se ZayWestin viesti oli ja mitä virvelipoika siinä ymmärsi mitä minä en? Ja mitä se kahden suunnan sentteri tuli vielä mun Volkswagenista huutelemaan?

Tiedottomuuden tila on kammottava olotila. Varsinkin, kun taidan olla ainoa täällä, joka ei nyt ymmärrä (sattumoisin kai ainoa turkulainenkin, älkää pilkatko).
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hei pöllöt, ei tämä ŠIKAANI-vastaus nyt riittänyt. Vai onko pupukin siellä? Ihan oikeasti olen aivan kassalla. Mikä se Suzuki- ja polkemiskeskustelu oli, jos ei mopo- tai autokeskustelu? Mikä se ZayWestin viesti oli ja mitä virvelipoika siinä ymmärsi mitä minä en?

Tiedottomuuden tila on kammottava olotila. Varsinkin, kun taidan olla ainoa täällä, joka ei nyt ymmärrä.

Olen hämilläni. Ei, ei keksi mitään nohevaa tähän, kun ei voi eikä pysty. Eikä osaa. Tosin ZayWestin viesti hieman nosti kulmakarvoja, sillä olen pitänyt tätä varsin konservatiivisena keskustelufoorumina.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Älä, saatana, helvetissä katso. Se on ihan paska. Näin tavallisimmin käytetyn vehnäjauhon karkeusasteen puitteissa ilmaistuna. Edvin Lainetta vaan kuvaputkesta sen kuudennentuhannennen kerran.
No siksi en olekaan sitä katsonut kunnolla varsinaisesti koskaan, koska se on näkemättä paskaa. Kirjastosta lainasin, ja piti käydä kirjastossa eilen uusimassa se lainakierre, kun olin sen jo viisisen kertaa uusinut. "Tässäpä tämä on, ehjänä kuin neitsyen pillu, en ole raapustanut sisältä enkä ulkoa, sopiiko nyt, herra kirjastotäti, uudemman kerran ottaa tämä lainakseni?". Ja niin minä otin sen taas mukaani. No ok, en minä sille paljon mitään sanonut, ynähdin, että uusiksi tämä, mutta melkeinhän se meni noin, kuten ensin kuvailin.

Tämä tehdään suoritushengessä, että kerran sen katson, eikä tartte sitten enää ikinä katsella.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens

Kyllä minä tähän toteaisin Tarja Halosen äänellä ja äwwäwiawwa, että nyt on awkwawd feewing. Forrest Gump -ilme on oikeastikin. Saattaa olla, että jotain jäi välistä, mutta nyt pyysinkin uskollista seuraajaani virvelipoikaa ihan yksityisviestitse valaisemaan asiaa.

Minua ei turhaan ole "siunattu" vaaleahkoilla hiuksilla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ilmeeni kun aiemmin pohdin, onko se tosissaan vai ei.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onhan nesteytys kunnossa ja venyttelyt hoidettu hyvin? Muista pitää hyvä peliasento.
Vichyä olen tässä olen tunnin sisään juonut yli litran. Vastaukseni on siis siltä osin: on. Juuri nyt kyllä tuntuu siltä, että mieluummin lähden saman tien palauttamaan tuon DVD:n kirjastoon kuin että alan katsoa sitä. Rauni Mollberg oli huono ja ikävä ihminen, ja sen huomaa elokuvasta. Ei, kyllä se on nyt tehtävä. Isänmaa kutsuu. Lotnamoro.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ymmärsin ZayWestin viestin, mutta sinun seuraavan viestisi kohdalla menin hämmennyksiin. Noita teikäläisen horinoita tähän aikaan yöstä hahmota.

Huikeita juttuja. Pitkästä aikaa lähti Yöketju oikein kunnolla lentoon. Näin käy, kun kaksi hyvää joukkuetta pelaa vahvuuksillaan eivätkä tuomarit sotke ketjun kulkua.

Okei, nyt en enää itsekään ole mukana. Tällaista sattuu joskus, kun nopeassa prosessissa yliajattelee asioita. Nyt yritän alitajuisesti keksiä jotain mattikyllös-huudahduksia. Mitä tähän sanoo Jaaaas!?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Yöketjussa olen huomannut olevani hiukan turkulainen ja hiukan ilvesläinen. Mitä seuraavaksi, joku tuntematon sukulainen on Saksasta? Kommari? Itse asiassa kyllä mun suvussa on kommunistejakin ollut. Muistaakseni. Joo, on.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huikeita juttuja. Pitkästä aikaa lähti Yöketju oikein kunnolla lentoon. Näin käy, kun kaksi hyvää joukkuetta pelaa vahvuuksillaan eivätkä tuomarit sotke ketjun kulkua.

Tekniikkakeskustelu + Jaws = sekasorto. Mutta päädyin nyt Virvelipojan opastuksella siihen tulokseen, että ymmärsin ZayWestin ensimmäisen viestin ihan oikeasti väärin, sitten tuli kaksimielinen viesti (joka aiheutti allekirjoittaneessa yllättyneisyyttä ja suurta hämmentyneisyyttä) jonka ymmärsin, mutta sitten eksyin polulta taas Virvelipojan seuraavan viestin takia. Kysymys kuuluukin, mikä kirvoitti nimimerkin @ZayWest alun alkaen kyselemään moisia?

Sanokaa nyt, että löysin kompasseineni vihdoin pois metsästä. Kartalla ollaan.

Okei, nyt en enää itsekään ole mukana. Tällaista sattuu joskus, kun nopeassa prosessissa yliajattelee asioita. Nyt yritän alitajuisesti keksiä jotain mattikyllös-huudahduksia. Mitä tähän sanoo Jaaaas!?

Matti Kyllösen huudahduksia on useampia, samoin tokaisuja. Näitä tiedän monia, vaikken autoihmisiä olekaan. Skotti, hameet korville ja tietä, Häkkinen tulee takaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sanokaa nyt, että löysin kompasseineni vihdoin pois metsästä. Kartalla ollaan.

Matti Kyllösen huudahduksia on useampia, samoin tokaisuja. Näitä tiedän monia, vaikken autoihmisiä olekaan. Skotti, hameet korville ja tietä, Häkkinen tulee takaa.

Joo, löysit. Kovasti joitin sitoa silmät ja pyörittää ympäri.

Youtubessa oli joku hyvä Kyllös Matti-imitaatiovideo, joku Pietarinkadun Oilersin nauha, mutta kun en pysty linkittämään iPadillä YouTubeen. Mobiilisivu kun ei toimi, vaan ohjaa sovellukseen.

E: "Kyllösen selostus"
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös