Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 064
  • 5 190

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Näin opiskellessa on näköjään helppo laittaa yörytmi päälle. Harmi vaan, kun kuukauden päästä alkaa kesätyöt, jolloin pitäis jaksaa arkisin herätä kuudelta. Täytyy kyllä sanoa, että yliopisto-opiskelu ainakin näin ensimmäisen vuoden osalta on tuntunut paikoittain vähän turhankin helpolta. Mitä nyt kaikessa aina myöhässä, tentteihin luvut tehdään kiireessä jne. mutta kaikesta on toistaseksi (kop kop) selvitty ihan kunnialla!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lukioaika oli hyvää aikaa. Nyt molemmilla edessä pääsykokeet. Kunpa tulisi niitä onnistumisia ja mentäisiin eteenpäin. Voi kunpa.

Niin se kai on, että jos et itte tee, niin kaveri tekee. Pitäis vaan koittaa olla kärsivällinen ja paiskia hommia, luottaa siihen omaan sapluunaan, niin sillä voidaan saavuttaa ihan mitä vaan. Ihan ensiksi kannattaisi varmaan oikeasti alkaa lukemaan. Tai siis kertaamaan. Tai no, sekä että, olen sen verran käsi matematiikan kanssa. Panda tarkoitti totta kai Fiat Pandaa, siinä on auto kuin na...kki, kevytnakki.

Keskiviikkona herätys siinä puoli kuusi, en nauti. Jotain duunia olisi, ei mitään käryä palkasta. Varmaan pääsen puutavaraa kantamaan/soraa lapioimaan. No, reissussa raha ratkaisee.

On tässä suunnittelun alla viikon kalastus-/kännäysreissu Lappiin kesäkuulle. Kannattaisi varmaan suunnitella jotain muuta vielä tässä vaiheessa.

E: Jännästi kirjoittelin samaa asiaa kuin viime yönä. No, eipä tämän päivän tapahtumista, tai siis eilisen, paljoakaan sanottavaa jäänyt.
 

Bacon

Jäsen
Alkaa väsy painamaan siihen malliin, että unten maille se on painuttava. Huomenna onkin hieno päivä, kun sieltä tulee junnujen MM-finaali ja vielä Wildin matsi ihan ihmisten aikaan. Siinäkin olisi katkon paikka.

Koitahan Virvelimies jotenkin toipua tuosta matsista, vaikka se varmasti hetken viekin. Tappara pelasi kuitenkin erittäin komean kauden taas, mutta se kanisteri ei vaan tunnu millään löytävän tietä sinne Tampesteriin. Täällä jännitettiin kavereiden kanssa ihan tosissaan, kuinka finaalisarjassa käy ja oltiin kaikki teidän junan kyydissä. Harvemmin sitä SaiPan jälkeen muu jengi tuolla tavalla herättää tunteita, mutta olihan tuo Tapparan porukka jotenkin poikkeuksellinen. Hienoja pelaajia joukkue täynnä.
 
Autokeskustelua on näköjään ollunna, ou jeah.

Sanokaas miksi tuntuu siltä että Güntherlandian autonomistajat on niitä leuhkimpia. Jos erehtyy puhumaan vähänkin autoista ja tekniikasta niin ei mene kauaa kun joku mainitsee kuinka ajokissa on jerkkua, nahkasisustat yms kallista tavaraa samalla kun haukutaan muut vehkeet.

t. laiska japsi

Tähän on muuten olemassa parannuskeino. Tai en tiedä onko parannuskeino oikea sana, mutta noissa "autoporukoissa" kun mainitsee omistavansa moottoripyörän niin puheenaihe jotenkin kummasti vaihtuu :D

Sen verran väsynyt ja lapsekas olo on, että ihan hyvin voisin nyt leikkiä barbeilla @SeQuins sun kanssa. Kerrankos sitä! :)

Barbit rocks! T: 32v vanha parta
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Alkaa väsy painamaan siihen malliin, että unten maille se on painuttava. Huomenna onkin hieno päivä, kun sieltä tulee junnujen MM-finaali ja vielä Wildin matsi ihan ihmisten aikaan. Siinäkin olisi katkon paikka.

Koitahan Virvelimies jotenkin toipua tuosta matsista, vaikka se varmasti hetken viekin. Tappara pelasi kuitenkin erittäin komean kauden taas, mutta se kanisteri ei vaan tunnu millään löytävän tietä sinne Tampesteriin. Täällä jännitettiin kavereiden kanssa ihan tosissaan, kuinka finaalisarjassa käy ja oltiin kaikki teidän junan kyydissä. Harvemmin sitä SaiPan jälkeen muu jengi tuolla tavalla herättää tunteita, mutta olihan tuo Tapparan porukka jotenkin poikkeuksellinen. Hienoja pelaajia joukkue täynnä.

Kiitos näistä rohkaisevista sanoista. Kyllähän se mieltä lämmittää, kun verivihollisen kannattajatkin osoittaa myötätuntoa. Millaisena muuten, Pekonimies, näet asetelmat seuraavaan El Klasikoon? Siellä on teillä aika väkevä sentterinelikko, ratkaistaanko peli keskikaistalla? Tapparan maalivahtipeli on Metsolan mahdollisesti siirtyessä KHL:aan aika iso kysymysmerkki - sopimuksen alla on vain Hrachovina.

Ja onnittelut jo etukäteen Finnesotan jatkopaikasta.

E: Kai otit livevetoon kiinni? Ns. helpot rahat. Itse en ottanut. Aina menee veikkaukset oikein, kun ei pelaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Jotenkin tullut nyt koko tämän vuoden ajan uhrattua yöunet aina kaiken turhan paskan takia, tämä yö jatkaa samaa rataa. Koulussa on ollut hullun rankkaa mutta olisi varmaan vähän iisimpää jos joskus harkitsisi nukkuvansa. Se on vaan kumma että on luonnostaan jotenkin yökukkuja, aamut ovatkin sitten aina melkoista tuskaa.

Näin yöllisenä tunnustuksena voin sanoa vaikkapa että tulevaisuus pelottaa aika tosi paljon.
 

Bacon

Jäsen
Millaisena muuten, Pekonimies, näet asetelmat seuraavaan El Klasikoon? Siellä on teillä aika väkevä sentterinelikko, ratkaistaanko peli keskikaistalla? Tapparan maalivahtipeli on Metsolan mahdollisesti siirtyessä KHL:aan aika iso kysymysmerkki - sopimuksen alla on vain Hrachovina.

No sanotaan näin, että SaiPalla on sentterikaista ja maalivahtiosasto hyvässä kunnossa joten siitä on ehdottomasti apua. Varsinkin kun sentterit ovat täsmälleen samat kuin tällä kaudella oli. Vihdoinkin täällä pysyy runko melko hyvin kasassa. Tuohon saattaa vielä yksi sentteri tulla mukaan, jos valmennus näkee McIntyren paikan laidassa. Siellä mies veti pudotuspeleissä iha kiitettävän hyvin.

Tapparalla paletti ilmeisesti hajoaa aika pahasti osiin, mutta kyllähän sinne myös kovia pelimiehiä jää. Ja varmasti teidän resursseilla löytyy pätevät korvaajat tilalle. Sielläkin kun tunnutaan osaavan tuo scouttaaminen. Maalivahtiosasto onkin sitten vähän kinkkisempi juttu, jos Metsola lähtee. Siitä ei käytännössä voida tulla kuin alaspäin, koska Metsola oli ylivoimaisesti Liigan paras veska tällä kaudella. Näkisin siis SaiPan etuna tuon jatkuvuuden tulevalle kaudelle ainakin syksyn vääntöihin, mutta keväällä se on enää kosmetiikkaa. Toivottavasti päästäisiin vääntämään keskenään poffisarja. Siinä olisi viihdettä koko rahan edestä.

Ja onnittelut jo etukäteen Finnesotan jatkopaikasta.

Kiitos, tätä täytyy huomenna juhlistaa lonkerolla.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Joo reilu viikon päästä matkaan Turkuun, niin voidaan sitten leikkiä yhdessä barbeilla :3

Yritin äsken saada unta, mutta ei siitä mitään tullut. Ei tule uni millään. Oli sitten pakko tulla tänne kurkkamaan tilanne. Hienoa @SeQuins että tulet Turkuun, tervetuloa kotikaupunkiini! Ota barbit mukaan niin voidaan leikkiä, minulla moisia ei syystä tai toisesta ole.

Voisihan sitä yrittää saada unta palloon. Tiedä vaikka näkisin unta nyt barbeista ja SeQuinsin Turun-vierailusta!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tähän on muuten olemassa parannuskeino. Tai en tiedä onko parannuskeino oikea sana, mutta noissa "autoporukoissa" kun mainitsee omistavansa moottoripyörän niin puheenaihe jotenkin kummasti vaihtuu :D
Etenkin jos alla on joku Suzukin GSX-R vai mikä se tehokas motti olikaat. Hayabusa nyt ainakin.

On muuten nuo 2-pyöräiset perkeleen vikkeliä kiihtymään ja vauhtiakin niillä saa aika roimasti mutta kyllä sen edestäkin sattuu sitten kun tuleekin vähän väärä nuotti ja ylikovaa mutkaan. Tuossa pari kesää sitten kuulin jostain eräästä tapauksesta jossa oli lähtenyt motoristilta henki kun yöajelulla oli vähän lipsahtanut... Ei ollut mitään kivaa kuultavaa. Yksityiskohdat jätän sanomatta tarkemmin mutta oli aika raaka näky ollut vissiin ekalle paikalletulijalle.

Ennustan että yöketjussa on jonkinsortin romanssia alkamassa jos viimeöiden keskusteluja jaksan oikein tulkita. Mutta, se siitä.
Nopeampi netti ois kiva. Nyt meinaa netti olla niin perkeleen hidas yhtä 1Gb videoklippiä ladatessa. Ilmeisesti netti on sukua nimimerkille, heh.

Hidas Kapteeni kuittaa ja päättää lokikirjan sivunsa tähän.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hihihi :3 viikon kestää vierailuni Turussa.

Kiva juttu, mutta ei täällä kyllä minun lisäkseni ole viikoksi paljoakaan nähtävää. Toivottavasti silti viihdyt! :)

Eli hyvää yötä haipoika! Näemme unissa, in a barbie world!

Nämä hyvän yön toivotukset jäivät eilisyönä näkemättä. Lähetän vastineeksi toivotukset sinne, eli hyvää yötä sinne Porin barbitytölle, tavatkaamme unissa taas!

Tästä yöketjusta alkaa tulla varsinainen mun ja nimimerkin @SeQuins öinen chatti-osio. Sen on haipoika huomannut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kiva juttu, mutta ei täällä kyllä minun lisäkseni ole viikoksi paljoakaan nähtävää.

:D Tietämättä sen tarkemmin, niin ei siellä kyllä tosiaan paljon nähtävää ole. Rautatieasemalle kun tulee, niin ei pysty sanomaan, onko Vorssassa, Parkanossa vai Turuus.

Haipoikakin on näemmä vaihtanut suosikkijoukkuettaan. Tai siis ei se ole vaihtunut, mutta kirjoitusasussa tietty muutos ja sieltä on Äs ja Makrillit kadonneet. Ja Denis Jumala. Ehkä, ehkä luen liikaa Jatkista. Ainakin puhun, eli kirjoitan ihan liikaa.

Tämä ketju on ainakin ollut varsin hämmentävää seurattavaa viime aikoina. Tai no, hämmentävää ja hämmentävää, mutta tässä on vähän samaa henkeä, kuin kuuluisassa Pekka Saurin Yölinjassa. Vai oliko se Yöradio? Se mihin Klunssila soitteli (kannattaa katsoa Youtubesta, jos ei tiedä aiheesta). Tai no, en tiedä kannattaako, aika monta vuotta sitten nuo Klunssila-pätkät kuuntelin ja silloin ne oli ihan lystikkäitä. Kepekset mustana jne.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Bacon

Jäsen
On. Soma. Ja tuleehan Turusta tietysti Helsingin sinappi.

Vai Helsingin sinappi.

Ja jos haluaa aistia TPS:n kotiotteluiden tunnelmaa niin nyt siitä saa parhaan kuvan, kun menee nakkiareenalle istumaan. Ja sitten Turun Harbourin eli sataman lähellä on pari todella tasokasta viiden tähden yökerhoa sen ruskean joen vieressä, jotka kannattaa ehdottomasti käydä testaamassa. Todella fantastisia paikkoja, toisessa oli jopa biljardipöytä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vai Helsingin sinappi.

Ja jos haluaa aistia TPS:n kotiotteluiden tunnelmaa niin nyt siitä saa parhaan kuvan, kun menee nakkiareenalle istumaan. Ja sitten Turun Harbourin eli sataman lähellä on pari todella tasokasta viiden tähden yökerhoa sen ruskean joen vieressä, jotka kannattaa ehdottomasti käydä testaamassa. Todella fantastisia paikkoja, toisessa oli jopa biljardipöytä.

Nimenomaan Helsingin sinappi. Pakkauksessa ainakin lukee "valmistettu Turussa".

Mutta ei kai TPS:n kotiotteluiden tunnelmaan päästäkseen tarvitse mennä nakkiareenalle. Riittää, kun maalaa seinät punaisiksi ja panee korvatulpat päähän.

Toki jos siellä on biljardipöytä, niin heti Turkuun! Oon muuten ihan käsi biliksessä. Siis oikeesti ihan naurettavan huono. Osaan vaan yhdenlaista bilistä. #kunmeneevyönali
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hähhää, enpäs mennytkään vielä nukkumaan!

Haipoikakin on näemmä vaihtanut suosikkijoukkuettaan. Tai siis ei se ole vaihtunut, mutta kirjoitusasussa tietty muutos ja sieltä on Äs ja Makrillit kadonneet. Ja Denis Jumala. Ehkä, ehkä luen liikaa Jatkista. Ainakin puhun, eli kirjoitan ihan liikaa.

Kyllä Godla tulee aina olemaan minulle jumala, mutta näin MM-kisojen alla pitää tunnustautua vain Slovakian kannattajaksi. Godlakin teki ylösnousemuksen peräti kahteen kertaan takaisin leirimiehistöön, sekin on saavutus sinänsä. Onko asiaa, johon Denis Godla ei pystyisi?

Mukavaahan täällä on jutustella mukavia! Varmaan innolla odottelet Mm-kisojen alkua? Onkos Slovakian joukkueeseen nimetty/odotettavissa isompiakin nimiä? Tai Porin omaa poikaa Zaborskya kenties? Jos haluaisit vähän valaista? :) olen aina tykännyt Slovakian joukkueesta, kun on niin symppiksiä ja söpöjä.

Todella innolla odottelen, niin paljon aion ahmia pelejä kuin suinkin! Slovakiaa edustaa kisoissa (ainakin) viisi NHL-vahvistusta, mainittavin näistä Marián Gáborík. Euroopassa pelaavista kannattaa seurata Martin Réwayta, joka on samaa ikäluokkaa kanssani (1995) ja melkein yhtä söpökin kuin minä (oletan). Zabolla puolestaan on valitettavasti sukset sen verran ristissä, että hän ei suostu edustamaan maataan ainakaan ihan lähiaikoina.

Totta kai haluan valaista, mukava kun kysyit. Tietysti Slovakia on symppis ja söpö, kun minäkin olen.

Onhan Turussa se ruskea joki. Se on kaunis.

Aurajoki on myös symppis ja söpö, kun minäkin olen Turusta.

Minäkin oon symppis ja söpö.

Hyvää yötä. :)
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Uni ei oikein tahdo tulla, kun niin kutkuttavat perjantaina alkavat MM-kisat. Ainahan nuo ovat kiinnostaneet, mutta nyt kiinnostus on noussut ihan uudelle levelille, kun sen verran superstaroja on keväiseen Tshekkiin saapumassa. Gaborik, Crosby, Rinne, Kopitar.. Alkais jo.
 

Bacon

Jäsen
Nimenomaan Helsingin sinappi. Pakkauksessa ainakin lukee "valmistettu Turussa".

Mutta ei kai TPS:n kotiotteluiden tunnelmaan päästäkseen tarvitse mennä nakkiareenalle. Riittää, kun maalaa seinät punaisiksi ja panee korvatulpat päähän.

Toki jos siellä on biljardipöytä, niin heti Turkuun! Oon muuten ihan käsi biliksessä. Siis oikeesti ihan naurettavan huono. Osaan vaan yhdenlaista bilistä. #kunmeneevyönali

Okei se on sitten kyllä Helsingin sinappia. Parempi kuitenkin kuin Jörgenin sinappi.

Itse olen biljardissa niin kauan ihan melko osaava pelaaja, kunnes tulee juotua se yksi lonkero liikaa. Sen jälkeen sillä kepillä ei osu mihinkään, vaikka miten sohii. Miltähän impotentista tuntuu pelata sitä miesten omaa biljardia. Se maila kun on vähän löysähkö.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
On taas tullut aika.

Joo nukkumaan! Hyvää yötä söpö ja symppis ja kaikki muutkin söpöt ja symppikset. Viime yönä nukuin 2,5 tuntia ja päivällä otin puolentunnin päikyt. Zzzzz.....

Aika vähille yöunille on siellä ilmeisesti jääty, vieläkö ollaan hereillä vai onko nukkumatti käynyt vierailulla? Nyt kaivattaisiin pirteää estrogeenia taas näihin keskusteluihin, toki väsynytkin käy.

Sitä minun piti virvelipojalta kysellä, että onko ajatuksena käydä asepalvelus ja missä? Tuleeko Niinisalo kyseeseen, kun kuitenkin Pirkanmaan seutuvilla taidat asustella? Tägätään vielä, jotta varmasti tunnistaa itsensä tästä viestistä: @Virveliä kainaloon
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sitä minun piti virvelipojalta kysellä, että onko ajatuksena käydä asepalvelus ja missä? Tuleeko Niinisalo kyseeseen, kun kuitenkin Pirkanmaan seutuvilla taidat asustella? Tägätään vielä, jotta varmasti tunnistaa itsensä tästä viestistä: @Virveliä kainaloon

Jippiii!! Ajatuksena on ja käskytys kävi tappamaan se pask... Siis tuota Säkylään. Säkylään komensivat, juu. En mä varmaan siellä missään kuntotesteissä tule loistamaan, mutta kyllä mä varmaankin pyssyllä maaliin osun. Ja tuskin tuo nyt niin paha rasti on, kun on tottunut tetsaamaan, heräämään teltasta soijassa/jäässä (kerran aurinko porotti suoraan telttaan ja meinasin pyörtyä heti herättyäni + tetsaus vitunmoisen(anteeksi) rinkan kanssa heti siihen, siis varmasti yksi elämäni paskimmista(anteeksi) aamuista) ja ylipäänsä olemaan keskellä korpea.

Saa nähdä mitä se sitten on, mutta enemmän odotan metsäkuraa kuin juoksu- ja haarahyppykuraa. Tipsejä en ota vastaan - kyllä niitä on saanut kuulla jo ihan tarpeeksi :D

Olipahan lukukelpoinen viesti. Käytänkö liikaa sulkeita yleensä näissä mun viesteissä? Ja oli siinä vähän liikaa pilkkujakin.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tipsejä en ota vastaan, kyllä niitä on saanut kuulla jo ihan tarpeeksi :D

Olipahan lukukelpoinen viesti. Käytänkö liikaa sulkeita yleensä näissä mun viesteissä?

Sulkeista en tiedä. Sääli, minulta jää moni inttistoori kertomatta. Olenko kertonut sen, kun istuin kuorma-auton lavalla yli neljä tuntia armottomassa viimassa ja kylmyydessä kesätakki päällä muiden sankareiden kanssa? Ja sitä, kuinka samaisella matkalla tuska rakossa kävi niin sietämättömäksi, että piti virtsata energiajuomapulloon? Takamukseni oli varmaan tupakaverin naamassa likipitäen kiinni, mutta naurulla silloinkin selvittiin. Kuolleen mummon löytämiseen metsästä on paha tipsejä antaa, mutta se onkin jo eri tarina sinänsä, kunnia hänen muistolleen ja niin edespäin. Ei ole hauskaa enää tuo, joten ei tarinoida siitä sen enempiä.

Eihän minun edes pitänyt lähteä tarinoimaan, mutta saitpa lukea kuitenkin. Vai, että Säkylään. Kaikkea siitäkin paikasta sai kuulla, mutta mahtoivatko puolet olla tottakaan. Tornihuhuista siellä intissä eniten ärsyyntyy, kun ei tiedä enää mihin uskoa.

Nyt todella kaivataan nimimerkkiä @SeQuins ja vähän äkkiä, haluan barbit uniini enkä mitään inttimuistoja. Armeijasta tulee (valitettavasti) nähtyä tarpeeksi unia muutenkin. Missä yöketjun feminiinisempi osasto oikein viipyy? :3

Edit: Hetken tuumailtuani voi muuten olla, että SeQuins on jo saapunut kotikaupunkiini ja lähtenyt niin sanotusti Turun yöhön. Pitääkö lähteä tarkastamaan, onko barbityttö kunnossa? Koodinimi "vanha uskollinen" odottaa kyllä pihassa, mikäli kutsu käy.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt todella kaivataan nimimerkkiä @SeQuins ja vähän äkkiä, haluan barbit uniini enkä mitään inttimuistoja. Armeijasta tulee (valitettavasti) nähtyä tarpeeksi unia muutenkin. Missä yöketjun feminiinisempi osasto oikein viipyy? :3

Kuitenkin sytyt maastomiehistä. Salaa uneksit hikisistä, savisista siilitukista. Eikä siinä mitään, se on ihan ok. Kyllä mä ymmärrän. Meilläpäin suvaitaan kaikenlaisia. Joo, ei nyt ole mitään erikoisempaa asiaa, taidan päättää täältä tähän. Ellei vaikkapa @Bacon tai joku muu, miksei haipoikakin, saavu paikalle uusin ideoin.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Sulkeista en tiedä. Sääli, minulta jää moni inttistoori kertomatta. Olenko kertonut sen, kun istuin kuorma-auton lavalla yli neljä tuntia armottomassa viimassa ja kylmyydessä kesätakki päällä muiden sankareiden kanssa? Ja sitä, kuinka samaisella matkalla tuska rakossa kävi niin sietämättömäksi, että piti virtsata energiajuomapulloon? Takamukseni oli varmaan tupakaverin naamassa likipitäen kiinni, mutta naurulla silloinkin selvittiin. Kuolleen mummon löytämiseen metsästä on paha tipsejä antaa, mutta se onkin jo eri tarina sinänsä, kunnia hänen muistolleen ja niin edespäin. Ei ole hauskaa enää tuo, joten ei tarinoida siitä sen enempiä.

Eihän minun edes pitänyt lähteä tarinoimaan, mutta saitpa lukea kuitenkin. Vai, että Säkylään. Kaikkea siitäkin paikasta sai kuulla, mutta mahtoivatko puolet olla tottakaan. Tornihuhuista siellä intissä eniten ärsyyntyy, kun ei tiedä enää mihin uskoa.

Nyt todella kaivataan nimimerkkiä @SeQuins ja vähän äkkiä, haluan barbit uniini enkä mitään inttimuistoja. Armeijasta tulee (valitettavasti) nähtyä tarpeeksi unia muutenkin. Missä yöketjun feminiinisempi osasto oikein viipyy? :3

Edit: Hetken tuumailtuani voi muuten olla, että SeQuins on jo saapunut kotikaupunkiini ja lähtenyt niin sanotusti Turun yöhön. Pitääkö lähteä tarkastamaan, onko barbityttö kunnossa?

Ette kuitenkaan joutunut matkustamaan vuorokausitolkulla karjavaunuissa?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuitenkin sytyt maastomiehistä.

Syttyä noista oikein ei voi, sopivaisten naisten kohdalla roihahtaa. Muotoillaan asia näin infernaalisin sanankääntein.

Joo, ei nyt ole mitään erikoisempaa asiaa, taidan päättää täältä tähän.

Sama homma, kun vähän pelkään, ettei Porin oma tyttökään taida olla tänä yönä tänne tulossa. Oi ja voi!

Ette kuitenkaan joutunut matkustamaan vuorokausitolkulla karjavaunuissa?

Tämä jäi ikävä kyllä kokematta, vaikka paljon muistoja jäikin. Onko sinulla mahdollisesti tällainen inttikokemus? Jos on, niin valaise ihmeessä lisää. Kuulostaa perin kiintoisalta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No mutta huomenta vaan kaikki. @Jaws ja @SeQuins on kyllä hyvä parivalikko.. eikun valjakko vladin manttelinperijäksi tässä aiheessa, niin hyvät keskustelut tässä aiheessa viimeaikoina on nähty.

Joka paikkaa kolottaa perseestä ja jaloista lähtien. Enpä usko että kukaan jaksaa tästä keskustelupalstasta tehdä veisuja 2080-luvulla. Kiva kun tällääset korvamadot iskee aina yöllä.
Jos listaisi kaikki korvamadot vaikkapa parin viikon ajalta, ja mashuppaisi ne yhdeksi kipaleeksi, niin siitä voisi tulla melkoinen klubihitti. Ensin aloitettaisiin syntikkapopilla josta siirryttäisiin metalliin ja sitten vielä poplyriikkoihin jotka jää päähän soimaan kuin Kummeli Jackpotissa eräs veisu konsanaan.

Menisikö nukkumaan vai siirtyisikö sellaiseen musiikkiin jossa yhdistyy bassonjytke, dancemusiikista tutut elementit ja osittain hiphop? Vähän kyllä väsytti äsken mutta kummasti nyt moinen onkelma on ohitse.

Ja Raumalaiset yöketjun lukijat ohoi - ilmoitelkaa jos Äijänsuon katsomonosista löytyy muovinen lokki. Jämsäläinen JYPin fanipoppoo haluaa linnun takaisin kotiappäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös