Vuonna 2001 kuoli 18 varusmiestä. Yksi oli tämä meidän leirimme kranaatinheitinmies.
No millainen selkään asti ylettyvä heviletti sulla on, että onko paljonkin vaihtoehtoja tuohon "millaiset hiukset tahdon"? :)
Ettei vaan oo foorumin yksi tunnetuimpia meemejä tänkin takana, eli SeQuins on työn puolesta käymässä?Taidat olla nyt Turussa? Saako kysyä, millä asioilla tällä seudulla pyörit?
Okei no millaisia vaihtoehtoja sulla sitten pyörii mielessä? Itseäni kiinnostaa aina kaikki hiusjutut ja oma lettinikin on mulle kovin tärkeä.
Aijuu, eilen mietit olisinko kadonnut johonkin Turun yöhön (mikä oli aika söpöä, siis tuo huolehtiminen, ei katoaminen). Vielä olen Porissa ja maanantaina aamupäivällä tulen Turkuun viikoksi siskon luo kyläilemään. Mennään sitten keskiviikkona laivallekin.
Okei, tuon tyylinen tukka toimii aina :) Itselläni on tällainen tumman ruskea pitkä tukka, puoleen selkään saakka. Ihan liikaa menee rahaa sen hoitoon, kun en mitään marketti-aineita halua käyttää.
No me ollaan tässä asiassa ihan samanlaisia. Mulle sanotaan usein, että välitän joskus liikaa. Äiti sanoi aina, että musta tulee joskus hyvä äiti :(
Vasta oli Hesarissa(?) Esko Valtaojan juttu siitä, että jostain syystä aamuihmisiä pidetään automaattisesti jotenkin kunnollisempina ihmisinä. Näin yöihmisenä pakko yhtyä tuohon valitukseen :)@Ötökkä ja valvomiskysymys. No, eipä valvomiselle ihmeellisempiä syitä löydy. Viime yönä vain tuli oltua niin pitkään valveilla, että ei se uni kuitenkaan sieltä vielä tulisi. Ja kivahan se on täällä yöketjussa aikaa viettää, kun on seuraa.
Joo, en mäkään mitenkään pinnallinen kuitenkaan ole. Tykkään vaan hiusjutuista ja vaatteista. Tykkään huolehtia itsestäni ja tykkään kun muutkin huolehtii itsestään :)
Huono hymiö tuli kun äiti kuoli 5 vuotta sitten pääsiäisenä :( Satuttaa vieläkin ajatella koko asiaa, tai mitä hän on minulle joskus sanonut, ne pysyy muistoissa aina. Esim. tuo minun äitiys-juttu.
Ehdin jos pelästyä, että yksi Suomen MM-ottelu jäisi välistä, kun sinne laivalle mennään. Mutta huh, ehditään peliin ajoissa!
koko viesti
Kahvi on hyvää!Pitäisiköhän keittää kahvia kun tässä ei nukkumaan inspiroisi mennä vaikka väsyttääkin? Pelikin tulee vielä tänä yönä ja tärkeä sellainen... Erätauoilla voi seurata tätä ketjua.
Tämä on kyllä kummallista. Minulle muutti yläkertaan uudet naapurit ja yhtäkkiä patterit pitää jatkuvasti kummallista kilikalimölinää. Lapset hakkaavat patteria? Mitä lie, mutta luulis ettei kukaan yöllä pattereita hakkaa?Kyllä tässä kai on nyt jumalauta valvottava. Alakerrasta kuuluu hirvittävä mekkala, en osaa sitä edes sanoin kuvailla. Ihan kuin lämpöpatteristo yskisi ja samalla alakerrassa asuva mörkö raaputtaisi patteristoa jollain jyrsimellä. #kerrostaloelämää
Kahvi on hyvää!
Mulla on hiukan tylsää. Ei nukuta ja Assassins Creed alkoi vituttaa, kun äijä taas hyppäs heinäkasaan kun piti mennä ihan muualle. Meni 20min hiippailu hukkaan. Buu!
Tuu itte selvittään mitä tää möly on.Tämä on kyllä kummallista. Minulle muutti yläkertaan uudet naapurit ja yhtäkkiä patterit pitää jatkuvasti kummallista kilikalimölinää. Lapset hakkaavat patteria? Mitä lie, mutta luulis ettei kukaan yöllä pattereita hakkaa?
Joo - kakkonen on ehdottomasti paras. Vissiin ainoa peli, josta olen kerännyt kaikki Trophytkin! Brotherhood myös jaksoi koukuttaa.Makeinta Assassins Creedissä on ollut kakkososa ja ja kaupunkina Milano, missä itsekin on tullut käytyä!
Tuu itte selvittään mitä tää möly on.
Alakerran möröstä en menis takuuseen, ihan varmaan on keksinyt taas jotain mun pääni menoks. Olen päässy nyt viime aikoina panemaan useammin kuin se, olisikohan kateellinen ja tämä mekkala toimisi siis kostona?
Joo - kakkonen on ehdottomasti paras. Vissiin ainoa peli, josta olen kerännyt kaikki Trophytkin! Brotherhood myös jaksoi koukuttaa.
Niin - uskon kyllä että siellä joku möykkää, ihmetyttää vaan että kuka/mikä yölläkin metelöi. Lasten ainakin pitäisi olla nukkumassa ja aikuisten luulisi tajuavan, ettei patteria kannattaisi paukutella. Tosin mäkin asun vanhassa kerrostalossa - outoja ääniä kuuluu kyllä lähes päivittäin. Kummituksia vai mörköjä? Viime yönä näin unta (kiltistä) kummituksesta!
Mörkö on tyttö, joka haluaa vaan kavereita :) Kiltti siis! Ikävästi vaan jäädyttää kaiken ympäriltään, eli luonnollisesti ystävystyminen on hiukan hankalaa.En ole kyllä koskaan trophyjen takia kapuloiden tatteja hakannut. Rankkaa sekin on.
Toivottavasti olisi kummituksia, alakerran mörkö kun on todellinen ja minua suurikokoisempi.
Mörkö on tyttö, joka haluaa vaan kavereita :) Kiltti siis! Ikävästi vaan jäädyttää kaiken ympäriltään, eli luonnollisesti ystävystyminen on hiukan hankalaa.
Niin, en mäkään tosiaan trophyja keräile, mutta AC2:ssa jaksoi tosiaan suorittaa 100% pelistä. Sitten ei tainut jäädä paljoa trophyja enää kerättäväksi.