Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 759
  • 5 190

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllä tässä kai on nyt jumalauta valvottava. Alakerrasta kuuluu hirvittävä mekkala, en osaa sitä edes sanoin kuvailla. Ihan kuin lämpöpatteristo yskisi ja samalla alakerrassa asuva mörkö raaputtaisi patteristoa jollain jyrsimellä. #kerrostaloelämää
Tämä on kyllä kummallista. Minulle muutti yläkertaan uudet naapurit ja yhtäkkiä patterit pitää jatkuvasti kummallista kilikalimölinää. Lapset hakkaavat patteria? Mitä lie, mutta luulis ettei kukaan yöllä pattereita hakkaa?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Kahvi on hyvää!

Mulla on hiukan tylsää. Ei nukuta ja Assassins Creed alkoi vituttaa, kun äijä taas hyppäs heinäkasaan kun piti mennä ihan muualle. Meni 20min hiippailu hukkaan. Buu!

Makeinta Assassins Creedissä on ollut kakkososa ja ja kaupunkina Milano, missä itsekin on tullut käytyä!

Tämä on kyllä kummallista. Minulle muutti yläkertaan uudet naapurit ja yhtäkkiä patterit pitää jatkuvasti kummallista kilikalimölinää. Lapset hakkaavat patteria? Mitä lie, mutta luulis ettei kukaan yöllä pattereita hakkaa?
Tuu itte selvittään mitä tää möly on.

Alakerran möröstä en menis takuuseen, ihan varmaan on keksinyt taas jotain mun pääni menoks. Olen päässy nyt viime aikoina panemaan useammin kuin se, olisikohan kateellinen ja tämä mekkala toimisi siis kostona?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Makeinta Assassins Creedissä on ollut kakkososa ja ja kaupunkina Milano, missä itsekin on tullut käytyä!


Tuu itte selvittään mitä tää möly on.

Alakerran möröstä en menis takuuseen, ihan varmaan on keksinyt taas jotain mun pääni menoks. Olen päässy nyt viime aikoina panemaan useammin kuin se, olisikohan kateellinen ja tämä mekkala toimisi siis kostona?
Joo - kakkonen on ehdottomasti paras. Vissiin ainoa peli, josta olen kerännyt kaikki Trophytkin! Brotherhood myös jaksoi koukuttaa.

Niin - uskon kyllä että siellä joku möykkää, ihmetyttää vaan että kuka/mikä yölläkin metelöi. Lasten ainakin pitäisi olla nukkumassa ja aikuisten luulisi tajuavan, ettei patteria kannattaisi paukutella. Tosin mäkin asun vanhassa kerrostalossa - outoja ääniä kuuluu kyllä lähes päivittäin. Kummituksia vai mörköjä? Viime yönä näin unta (kiltistä) kummituksesta!
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Joo - kakkonen on ehdottomasti paras. Vissiin ainoa peli, josta olen kerännyt kaikki Trophytkin! Brotherhood myös jaksoi koukuttaa.

Niin - uskon kyllä että siellä joku möykkää, ihmetyttää vaan että kuka/mikä yölläkin metelöi. Lasten ainakin pitäisi olla nukkumassa ja aikuisten luulisi tajuavan, ettei patteria kannattaisi paukutella. Tosin mäkin asun vanhassa kerrostalossa - outoja ääniä kuuluu kyllä lähes päivittäin. Kummituksia vai mörköjä? Viime yönä näin unta (kiltistä) kummituksesta!

En ole kyllä koskaan trophyjen takia kapuloiden tatteja hakannut. Rankkaa sekin on.

Toivottavasti olisi kummituksia, alakerran mörkö kun on todellinen ja minua suurikokoisempi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En ole kyllä koskaan trophyjen takia kapuloiden tatteja hakannut. Rankkaa sekin on.

Toivottavasti olisi kummituksia, alakerran mörkö kun on todellinen ja minua suurikokoisempi.
Mörkö on tyttö, joka haluaa vaan kavereita :) Kiltti siis! Ikävästi vaan jäädyttää kaiken ympäriltään, eli luonnollisesti ystävystyminen on hiukan hankalaa.

Niin, en mäkään tosiaan trophyja keräile, mutta AC2:ssa jaksoi tosiaan suorittaa 100% pelistä. Sitten ei tainut jäädä paljoa trophyja enää kerättäväksi.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Mörkö on tyttö, joka haluaa vaan kavereita :) Kiltti siis! Ikävästi vaan jäädyttää kaiken ympäriltään, eli luonnollisesti ystävystyminen on hiukan hankalaa.

Niin, en mäkään tosiaan trophyja keräile, mutta AC2:ssa jaksoi tosiaan suorittaa 100% pelistä. Sitten ei tainut jäädä paljoa trophyja enää kerättäväksi.

Nyt se selvisi... Viereisen huoneen patteri kaipasi vain ilmausta. Ei mitään fraasia taikka idiomia vaan ihan perinteistä ilmat pihalle-ilmausta.
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Maikkaril joku ennustajaringalingvoittopottitv menos. Melekosta näyteltyä hevosenpaskaa. Ton juontajan on muuten pakko olla Klose16.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jaaha, mitenkäs vapun vietto muilla palstalaisilla? Minulla valvomista vähän pidempään, sillä lupauduin isoveljelleni kuskiksi. Eli taas tulee vietettyä yöketjussa aikaa. Kävin parturissa päivällä ja kuvittelin kadottaneeni kaikki tärkeät kortit lompakosta, mutta onneksi löytyivät lopulta. Hyvin on syöty ja kisojen alkua odotellaan aika malttamattomana. Sellainen vappu täällä.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parempi vappu sulla on, ite joudun lopettamaan elämäni tärkeimmän yksittäisen ilonaiheen, oman bändini. Kun kaikkien sitoutuminen ei ole samalla tasolla, ei voi päätyä muuhun tuloksen kuin lyömään hanskat tiskiin. Tämä varmaan koskettaa selvittyäni entistä enemmän. Ei silti, että pahemmin olisi kännissä, pari lasia kuoharia vain nautittu, mutta päätös oli selvä, vaikka vaikea.

Eiköhän suosikkiketjuni ole aktivoitunut muutenkin juuri sillä viikolla, kun olen poikkeuksellisesti joutunut aamuvuoroja tekemään. Hypätään mukaan pienellä viiveellä.

Olen kyllä itse aika lailla turhamainen ihminen, mitä tulee ulkonäköön ja sen huolitteluun hiuksien, vaatteiden sun muiden suhteen. Parturikeskusteluun voisi napata sen verran, että jotakin uudempaa tässä voisi taas kesää kohti kokeilla, pari vuotta tullut mentyä samanlaiselle hiustyylillä. Ensi torstaiksi pitäis jotain lukita. Teinien suosima ananas-tyyli voisi toki olla ihan ok, mutta ehkä jätän sen nuoremmille. Jotain vaikutteita voi toki siitäkin poimia. En ihan osta palstaveli @Jaws :in inttisiili-vihaa. Opiskeluaikoina tuli joka kesä tehtyä säästöjä käyttämällä kyseistä hiusmallia itse leikeltynä. Kaiken lisäksi helppohoitoisuus oli plussaa, kun joka päivä tuli harrastettua hikiliikuntaa. Millaiseen hiustyyliin päädyit?

MM-kisakeskusteluun voisi heittää myös pari sanaa. Tänä vuonna kisat tuntuvat kiinnostavan tavallista enemmän. Osatekijöitä lienevät työpaikalla aloitettu Leijonapörssi-skaba ja kärkijengien nimekkäät joukkueet. Leijonia toki liputetaan ja vappukoristeet vedetty sinivalkoisissa väreissä, mutta hieman kylmäksi tuo rosteri nimien perusteella jättää. Kanada on toinen vakisuosikkini ja Mike Smithin peliä kunnon puolustuksen edessä tulee seurattua mielenkiinnolla. Symppissuosikkini Tanska on ilman änärimiehiään ja putoaminen kummittelee mielessä. Toivotaan yllätystä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen viestini tähän ketjuun pitkään aikaan (tai ensimmäinen ylipäänsä, en jaksa tarkastaa). Ylempänä esitettyyn kysymykseen vastaan vielä ennen kuin nukkumatti kutsuu: en käynyt katsomassa Mantan lakitusta, koska kun on kerran sen nähnyt, ei sitä tarvitse toistamiseen todistaa. Luultavimmin aamusella tai oikeammin päivällä käyn ihmettelemässä Kallion vapputunnelmaa ja ehkä ohimennen seuraan luusereiden eli anarkistien mesoamista Hakaniemessä. Tosin jopa Kalasataman autio työmaa on mielenkiintoisempi nähtävyys kuin nuo pummit.
Tämäkin vappu menee selvänä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eiköhän suosikkiketjuni ole aktivoitunut muutenkin juuri sillä viikolla, kun olen poikkeuksellisesti joutunut aamuvuoroja tekemään. Hypätään mukaan pienellä viiveellä.

Parhaita ketjuja Jatkoajassa, joten tervetuloa takaisin mukaan vain! Hyvää pöhinää täällä on viime päivinä (öinä) ollutkin.

Millaiseen hiustyyliin päädyit?

Melko "perinteisellä" nyt mentiin, eli takaa ja sivuilta todella lyhyeksi, keskelle jätettiin hiukan pidemmäksi. Melko perus, siis.

Onko @SeQuins hereillä? Ymmärrettävää, mikäli vappu sujuu muissa tunnelmissa, mutta kyllä yöketju aina barbityttöä kaipaa. :)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vappu on hiljentänyt tämän ketjun täysin. Sääli, kukaan ei ole pitämässä minulle rassukalle seuraa, kun odottelen soittoa kuskihommiin. MM-kisojen alkuun noin 15 tuntia.

Ajatella: jos en olisi saanut siirtoa saapumiserästä 1/15 saapumiserään 2/14 kun pyysin, olisin MM-kisojen aikaan intissä. Nyt voin tyytyväisin mielin katsella kisoja ja ajatella niitä poloisia, jotka ovat palveluksessa. Kannatti tehdä ne pari puhelinsoittoa. Kisat ovat vielä Tshekissä, joka on yksi suosikkimaistani heti Slovakian jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Haikuliraikulipoika älä mee, tai sä viet multa kaikeen, meil on aamukuuteen asti aikaa, voin spämmää läpi yön...

@Jaws

Älkööt täällä hiljennyttykö. Erilainen tyyli, sanoisinko. Mutta niinhän se on, että kaikkein kovimmat maistelee vasta lauantaina. Tai ehkä perjantain myöhäisillassa. Pahimmassa tapauksessa ei lainkaan. Toivottavasti en ole se, joka löytyy maanantaina sepalus auki Nässystä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En mä nyt ole taas muutamaan päivään pelaillut, mutta ajattelin informoida, että mun molemmat ps3-ohjaimet on käytännössä kaatopaikkakamaa. Toisella on tullut vähän änärissä kiihdyteltyä - vasemman tatin ympärykset kuluneet pois, joten tatti menee yli tarkoituksenmukaisesta liikeradasta, mikä saa sähkövirran kulkemaan yllättivillä tavoilla ohjaimessa, mikä taas saa virtuaalipelaajat suorittamaan läpiajossa rystyvippejä selän taakse, maahansyöksyjä, sekä toivottomia harhautuksia, kun tarkoitus olisi luistella eteenpäin. Ei siinä, hakataan nuo ohjaimet loppuun asti ja keksitään sitten järkevämpää tekemistä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pahimmassa tapauksessa ei lainkaan.

Tai parhaassa tapauksessa. En kauheasti viihdy humalaisten seurassa, siksi kuskikeikkojakin saa toisinaan stressata. Eikä tuo alkoholikaan oikein maistu, tosin en ole itseäni pahemmin yrittänytkään perehdyttää siihen makuun sisälle. Joo, muista syistä jne. mutta ei silti.

Ja pleikkaripeleistä höpäjät. Harvoin tulee mitään pelattua, mitä nyt toisinaan NHL:ää. Enemmän nuo meikäläisen veljet harrastavat pelejä. Eikä tekniikkakaan sen puoleen oikein kiinnosta. Vähän liian humanistia tässä valitettavasti ollaan.

Jaaha, kuskikeikalle pukkaa näemmä viestiä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tai parhaassa tapauksessa. En kauheasti viihdy humalaisten seurassa, siksi kuskikeikkojakin saa toisinaan stressata. Eikä tuo alkoholikaan oikein maistu, tosin en ole itseäni pahemmin yrittänytkään perehdyttää siihen makuun sisälle. Joo, muista syistä jne. mutta ei silti.

Paljon paremmin viihtyy seurassaan, kun on itsekin pienissä. Isommista en ehkä isossa kokonaiskuvassa nauti. Lyhyellä tähtäimellä voi toki tuoda tuloksia.

Pleikkaripeleistä höpäjän, mutta enhän mä muuta hakkaa kuin änäriä, enkä mitään tietokonejutuista ymmärrä. Niinkuin en oikein mistään muustakaan. En osaa edes kunnolla autoa ajaa. Tai ainakaan peruuttaa ylämäkeen mutsin autolla. Siis... se vaan sammuu vääjäämättä vaikka mitä temppuja yrittäisi. Kun ei vääntö ja ajotaito riitä, niin sitten ei riitä. En mä sillä kyllä aina eteenpäinkään pääse. Tästä syytän autokoulun tykkejä riisikippoja, jotka ampaisi miljoonaa kun vähän jalkaa koukisti.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Joo täällä muitakin hereillä. Itsekin vappuna innostuin juomaan ja baariin. Tällä hetkellä lähinnä vituttaa baarin black jack ja lähinnä kaikki muukin. Ja vituttaa ettei näe änäriä, niin paljon kuin haluaisi, koska duuni. Duunikin vituttaa, koska ei ole yhtään sellaista mitä haluaisi tehdä, mutta jostakin rahaa revittävä säästöön, että voi mukavammin lähtä opiskelemaan. Empä tiiä. Ehkä se on tää laskuhumala tai jotain.

Noh onneksi kohta saa seurata mm-lätkää hyvään aikaan. Ei hirveästi odotuksia, mutta luotetaan Rinteen Peksiin.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Itsehän odottelen Helsinki-Vantaalla että aamukoneella pääsis Berliinin kautta Frankfurtiin. Siitä ois vielä bussimatka Bambergiin edessä, ni sellanen 25 tuntia menee matkoineen yhteensä kun illalla seitsemältä lähdin kotoa. Sunnuntaina on harkinnassa lähteä Bambergistä Prahaan kattelemaan kisoja ja tunnustelemaan tunnelmaa, tätä tosin ei oo vielä lukkoon lyöty.

Oli Kampin linjuriasemalla hivenen menoa ja metakkaa siinä klo 00-01 välillä minkä itte siinä odotin jatkokyytiä. Haju oli mielenkiintoinen, joku humalainen oksentaa parin metrin päässä omista matkatavaroista ja sammuneita lojuu lattioilla siellätäällä. Hyvää vappua vaan kaikille heillekin :) alunperin meinasin odotella siinä sinne kolmeen asti, mut loppujen lopuks tuo tuntikin tuntui jo lähes liian pitkältä ajalta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Barbityttö on valveilla haipojalle :3 täällä baarissa olen ja harmittaa, kun taas tuli vähän (aika paljon) juotua :( nyt en varmaan silti meinaa sekoilla mitään. En jaksa odottaa huomista peliä!

Mahtavaa, että SeQuins kerkesi myös kuulumisensa kertoa. Parempi juu olla sekoilematta! Itse palasin kuskikeikalta ja nyt pääsee vihdoin unille.

Minäkään en jaksaisi kisojen alkua odottaa, mutta Rinteen Pekasta en ole ihan noin innoissani sentään.

Barbityttö, toiselta nimeltään SeQuins, kävi kyllä useampaankin otteeseen ajatuksissa. Hyvä silti tietää, että siellä ollaan kunnossa :)

Näkisinpä jotain kivaa unta. Viime aikoina on ollut jostain syystä enemmän noita painajaisia tai sinne päin olevia.

Hyvää vappua vielä kaikille ja oikein hyvää yötä!
 

faro

Jäsen
Jee! Tosta lookista tykkään itsekin kovin!

Barbityttö on valveilla haipojalle :3 täällä baarissa olen ja harmittaa, kun taas tuli vähän (aika paljon) juotua :( nyt en varmaan silti meinaa sekoilla mitään. En jaksa odottaa huomista peliä! Pekka ai laav juu! <3
Ihanko tosissaan porukka pyörii baari-illan aikana täällä Jatkoajassa? Eihän siinä, tuskin siellä mitään muutakaan tekemistä on. Noin muuten vaan tuntuu aika huvittavalta ajatukselta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Lähteekö Jaws ryypylle? minä tarjoon

Vai on tämmöistä ehdotelmaa ollut viime yönä. En ole erityisemmin alkoholin ystävä, mutta katsotaan, ehkä joskus - ei sitä koskaan tiedä.

Ihanko tosissaan porukka pyörii baari-illan aikana täällä Jatkoajassa? Eihän siinä, tuskin siellä mitään muutakaan tekemistä on. Noin muuten vaan tuntuu aika huvittavalta ajatukselta.

Kyllä @SeQuins saa Jatkoajassa käydä pyörähtämässä jos siltä tuntuu! Osasi takuulla arvata, että siellä on taas jotain tosi kiinnostavaa kirjoiteltu.

Kyllähän siinä aina välillä hetki on aikaa vastailla yksityisviesteihin tai muihin, kun esim. kaverit menee hakemaan juomia. Silloin mä ainakin tulin käymään, kun osasin jotain viestiä odotella.

Näin justiinsa! Kyllä SeQuins tiesi, että yksityisviestiä oli luvassa, joten palstavisiitille oli ilmeinen syy. :)

Kiva oli vaihtaa vielä kuulumisia. Ilta päättyi mitä parhaiten, kun sovittiin riita siskon kanssa. Kolmeen kuukauteen ei oltu nähty tai puhuttu ja nyt kaikki on taas okei!

Hyvät vaput Jawsille ja kaikille muillekin ja hyvää yötä!!

Hienoa, että on positiivista kerrottavaa. Kyllä se siitä! Mutta me ollaan tästä jo muutama sananen vaihdettukin, joten en nyt ala kertaamaan tätä asiaa kaikille. Kiitos vielä vapputoivotuksista. :)

Ainiin. Noista unista. Viime yönä näin jotain niin omituista unta, ettei tosikaan. Siskon kissa oli nielaissut 1,5m pituisen mittanauhan ja siitä otin kuvia, kun joku 10cm pätkä roikkui vielä suun pielestä. Huhhuh ei voi ymmärtää joskus noita unia....

Unet ovat mahtavia. Minäkään en näe mitenkään loogisia unia, vaan ihan levottomia ne ovat. Saisipa niitä tallennettua ja katseltua jälkeenpäin. Yksi uskomattomimmista oli se, kun ukrainalaisiksi tunnustautuneet hanhet hyppivät taivaanrajasta sellaiselta uimaloiden hyppylaudalta ja tiputtivat pommeja minun niskaani. Ihan totta!

Odotan hirveällä innolla huomista. Tänään pelattu Tshekin ja Ruotsin peli oli mahtava, Suomen tappio toki harmi. Huomenna Slovakia pelaa Tanskaa vastaan klo 13:15 alkavassa ottelussa, jännittää todella paljon. Slovensko do toho! <3
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No mutta huomenta jätkät, sekä te gimmat / naispuoleiset jäsenet, jotka piristätte tämän ketjun arkea. En viimeyönä jaksanut tänne kirjoitella koska väsymys, mutta meno on ilmeisesti ollut tapissa taas.

Ananaslookista tulee mieleen eräs tapaus. Okei, ulkonäön arvostelu on aina niin vitun tyhmää ja junttia, mutta vähän huvittaa tämä tapaus joskus tuli nähtyä. Nörttiklasit, ananastukka ja teiden suurin kirosana, eli mopoauto.

Jatkoajasta on tullut viimeaikoina melkoinen politiikka-areena. Kertokaa onko jokavuosi ollut meno samanlaista vaalien jälkeen? Kiistelyä kiistelyn perään tuntuu olevan tämmööselle politiikasta kiinnostumattomalle. Joku sukulainen sanoi että "pitääs sunkin kiinnostua politiikasta". Tyhmänä amiksena olen todennut että parempi jättää nuo asiat niistä tietäville.

Onneksi yöketju säilyy samanlaisena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös