Ikinä ennen ei ole yhtään sun kirjoitukset ärsyttäneet, päinvastoin hyvää settiä laitat. Mutta nyt on ruvennut häiritsemään tuo ihme nillitys muitten häiritsemisestä ja "anteeksi kaikista huonoista viesteistäni blaablaa"... vitut.
Parantaa voi aina, ja tiedän pystyväni parempaan. Lienee positiivinen juttu tässä tapauksessa, jos jo nyt pidät kirjoituksiani hyvinä. En häirinne muita, mutta huonoja viestejä tulee aina välillä ja niitä on hyvä karsia pois. Se toki ottaa aivoon, että luonteeltani olen muutenkin sellainen, että suostun aina kaikkeen ja olen ihmisille liian kiltti. Vähänkin, kun tyylini (joskin suurimmalta osin tiedostamattani) muuttui, tuli olo, että on parempi olla miellyttävämpi ja asiallisempi. Kirjoittajina me kaikki voimme kehittyä ja todella toivon, että se on monilla täällä myös tavoitteena. Vuoden takaisia viestejäni en voi uskoa omikseni. Moni on lähestynyt ihan Twitterissä sekä yksityisviestitse ja osa jopa suoraan avoimesti jossakin ketjussa, että nyt on parempi höllätä ja tarkastella, millaiseen sävyyn tulee kirjoiteltua - sitten taas toisaalta saan myös antamasi kaltaista palautetta. Kaikkia on vaikea miellyttää, mutta jatkossa kirjoitan ihan normaalisti ja paremmin kuin ennen, ei siinä sen kummempia. Kiitos muuten kehuista, olen tietysti otettu. Saamani negatiivisen palautteen olen myös ottanut vastaan ja hyväksynyt sen.
Vaikka Jawsin viestejä paljon seuranneena hänellä on kyllä hieman vinhaa perää siinä, että tässä talven aikana osassa viesteistä on ollut hieman vivahteita siitä, että mopo on hetkittäin kulkenut lujempaa kuin tavallisesti.
Tämä tuli tiedostettua myöhemmin ja hyvin pitkälti siitä tässä onkin kyse. Kannattaa ottaa katsausta kirjoitteluunsa ja miettiä, voisiko olla parempi jatkossa.
Jos sieltä Lahden suunnasta kuuluu riittävän hyviä uutisia, niin siinä vaiheessa voi Jawsinkin kannattaa keskittyä nauttimaan tilanteesta täysipainoisesti ja ottaa hetken hengähdystauko, kunnes voi sitten taas palata uusin voimin. Lakkiaisista ja yo-arvosanoista toki odotamme raporttia, se on selvä.
Näiden asioiden osalta on ehkä liiaksikin tullut raotettua verhoa. Kovin tuntuvat silti kaltaiseni tavallisen räkänokan edesottamukset arjen askareissa kiinnostavan, mikä on mukava juttu. Tulee ihan hyvä mieli, kun joku osaa nähdä nimimerkin takana olevan ihmisen.
Edit: Se on kuulemma
Lahen eikä
Lahden, siis ilman d:tä. Muistathan jatkossa, niin teen minäkin. Tuli nimittäin noottia, kun toistin virheeni.
Oliko tähän asiaan olemassa joku kompassikin, joka on muille jaettu jonkinlaisessa selviytymispakkauksessa? Ei ole minulla ainakaan sellaista.
Ehkä ihmisen sisään on jo syntymässä periytynyt kompassi, joka aina johdattaa. Kaikille kompassi ei ole reilu, valitettavasti. Ja jos sellaista ei olekaan, niin sitten on itse käytettävä aivojaan ja tehtävä asioita, jotka kohentavat mielentilaa ja vievät elämässä eteenpäin.
Omalla kohdalla oli hirvittävän hyvä päätös ja voin sitä suositella myös Jawsille kuten kaikille muillekin, joita ei isänmaalliset syyt paina armeijan puolelle.
Kiitos tarjouksesta, mutta 2015 ja tammikuinen Niinisalo odottavat jo tätä alokasta astumaan palvelukseen.
Minulla ei tällä kertaa ollut varsinaisesti muuta asiaa, mutta odotin pääseväni vastaamaan näihin minulle osoitettuihin viesteihin. Parempi lopettaa elämästään puhuminen ajoissa, koska asiaa tulee välillä liikaa ja jälkeenpäin sitä miettii kirjoittaneensa asioita, joita ei ehkä toisaalta olisi nähnyt tarpeellisiksi ilmoittaa anonyymeille kanssakirjoittajille.
Hyvää yötä, oli hieno päivä kaikkinensa ja toivon mukaan huominen on vielä parempi. Tärkeät ihmiset tekevät päivästäkin tärkeän.