Aksu kirjoitti:Pistetääs tännekin tiedustelu asiasta mikä selvästi vaivaa mieltäni. En ole nähny koskaan Aromipesää livenä ja tuon legendaarisen tuotteen haluaisin viel kohdata silmästä silmään. Tuntisko joku henkilön, jolla olis tuo aikansa klassikko omistuksessa?
Alamummo kirjoitti:Pyydä ettei vaimosi/tyttöystäväsi pese pimperoaan viikkoon, siinä sulle aromipesä.
Oikeasti, hauskaa että jollekin tulee tämä klassikko mieleen. Mietin pari päivää sitten, mikä se ihmepata olikaan nimeltään. Itse en ole livenä koskaan ko. ihmettä nähnyt.
zore kirjoitti:Minä olen potenut koko aikuisikäni omituista ongelmaa. Kyse ei ole unihäiriöistä eikä unensaantivaikeuksistakaan vaan siitä, että ei yksinkertaisesti huvita mennä nukkumaan. Jotenkin sitä keksii jotain tekemistä jotta nukkumaanmenoa voisi viivyttää mahdollisimman pitkään, niin kauan, että lopulta ei enää pysy hereillä.
Unen olen aina saanut helposti vaikka ei kauheasti ole väsyttänytkään. Jotenkin vain päivän pidentäminen tuntuu "omalta jutulta". Kyse ei siis ole siitä, että ei väsytä, vaan siitä, että väsyneenäkin pitää sinnitellä koska sänkyynmeno ei kertakaikkiaan kiinnosta.
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa ja mistähän tuo mahtaa juontaa juurensa? Lapsuudesta?
Samanlainen "ongelma" minullakin. Ongelma ei siis tosiaankaan siitä, etteikö saisi unta, mutta ei vaan huvittaisi mennä nukkumaan. Syytä en tiedä, mutta uskoisin olevan vaikutusta sillä, että yöaikaan mieleni liikkuu villimpänä ja saan kaikenlaisia ihme oivalluksia. Monesti luovinta aikaa minulle. Sekin voi vaikuttaa, että tuntuu, jos nukun, niin menetän elämästäni jotain tärkeää. Ikään kuin se seuraava päivä lähempänä kuolemaa tjsp. Hankala selittää, mutta toisaalta se on niin, että vähän nukkuvan elämä se vasta lyheneekin.zore kirjoitti:Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa ja mistähän tuo mahtaa juontaa juurensa? Lapsuudesta?
Tuo kuulostaa uskomattoman typerältä, mutta juuri noin ajattelen itsekin - etenkin tjsp, eli tiedän miltä tuntuu! Hyvä, että joku ymmärsi mitä ajoin takaa enkä ole yksin tässä maailmassa :)Ted Raikas kirjoitti:Sekin voi vaikuttaa, että tuntuu, jos nukun, niin menetän elämästäni jotain tärkeää. Ikään kuin se seuraava päivä lähempänä kuolemaa tjsp.
Olen olemassa - siispä valvon.Sörkä kirjoitti:Valvon. Olen siis olemassa.
Täsmälleen sama tilanne minullakin. Jos ei aamulla oo aikaista herätystä, niin sitä tulee valvottua ihan huomaamattakin. Onhan tuo tavallaan paha tapa, mutta onpa niitä paljon pahempiakin. Illan virkku, aamun torkku.Ted Raikas kirjoitti:Samanlainen "ongelma" minullakin. Ongelma ei siis tosiaankaan siitä, etteikö saisi unta, mutta ei vaan huvittaisi mennä nukkumaan.
...
Valvoja siis olen ja sellaisena pysyn.