No mä taas jatkan avautumista.
Reilun viikon verran mulla oli unirytmi suhtkoht normaali. Menin nukkumaan suunnilleen samaan aikaan joka ilta ja heräsin suunnilleen samaan aikaan joka aamu. Oli tosi ihana tunne aamuisin herätessä ettei nukutakkaan enää melkeimpä ollenkaan. Aamupäivisin, siis herätyksen jälkeiset 6-8 tuntia, olin virkeä, eikä vituttanut kokoaikaa. En ollu tuollaista tunnetta tuntenut ainakaan pariin vuoteen. Tuosta syystä mä en koskaan ota päiväunia, vaikka nukuttaisikin tosi paljon. Siis koska päiväunilta herätessä mua nukuttaa kymmenen kertaa enemmän kuin nukkumaan mennessä. Mulla on yleensä ihan suorastaan tuskaa päästä sängystä ylös aamulla kun kello soi. Nyt taas tuntuu että unirytmi on sekaisin. Yleensä pari kertaa viikossa mä herään aamulla noin klo 7-9, pari kertaa viikossa nukun noin kahteentoista, ja pari kertaa viikossa nukun pitkälle päivään, esim. noin kolmeen tai neljään asti. Ja sit noin kerran viikossa mä nukun iltaan asti, yleensä viikonloppuna kauheessa krapulassa. Joillekkin tuollainen uniajan vaihtelu varmaan sopii mutta ei oikein minulle, vaikkakin omasta "tyhmyydestä" valvon yötä.
Öisin on aikaa ajatuksille, hiljentyä ja rauhoittua vähäsen. Monesti tulee mietittyä vaikka mitä, kelailtua paivän tapahtumia, ja vanhojakin asioita. Joskus jopa mietin jääkiekko juttuja, siis esim. hyökkäyskuvioita, tai harhautuksia esim. yksin läpi tilanteessa. Oonkohan mä jotenkin outo...
PS. your friends at jack daniel´s remind you to drink responsibly.