Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 493 005
  • 5 198

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Kuuntelen cd:tä (toivon että naapurit eivät häiriynny) ja
biisinä Aika: 'Rakkautta'
Hitto, vuosi -85 oli upea, eikö?
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
tuo häiriynny ei kyllä voi olla oikein, eihän?
no, enivei, oletan että lukijat ymmärtävät.. minä ehkä en.
Pitäisi enkä vaihtaa ketjua missä sekoilla?
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Siis eikö kukaan muu ole hereillä mun lisäksi?
Helvata, tiedän oleva säälittävä 'mummo'.
Mut tämä menee ns. liian paksuksi!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
No perkkele... Kerrankin osun tähän 'johonkin'.

P'äässä soi vain Yö ja mulla ettÄ sua odotan vaaan.
Siis hetko. meinaatteko äschse oli siinä,
minä olen sen 'särky´nyt enkeli'.

Haluatko jatkaa??
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Siis mihin et ehtinyt ;)
mähän kerroin olevani bondi,
kello , mikä se on ????
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hazaa! Ensimmäiset viestini tänne! Onko syntiä ajaa autoa 3 oluen jälkeen jos juonut kuitenkin ne 3h aikana? Ja 2 makkaran kera. Toivottavasti ei..Luotan siihen.Vittu, että on kälystä olla täällä tähän aikaan- kyllä, minulla ei ole elämää.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Viestin lähetti puuha-pete
Hazaa! Ensimmäiset viestini tänne! Onko syntiä ajaa autoa 3 oluen jälkeen jos juonut kuitenkin ne 3h aikana? Ja 2 makkaran kera.

Ainakin tältä pastorilta tulee synninpäästö. Pitkä iltavuoro vetelee viimeisiään ja täällä aletaan olla jo sänkykunnossa (tarkoitan tällä väsymystä) Ilta on mennyt työmaan koneella naureskellen -Pokauslauseet- ketjun hupaisia juttuja
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Iltavuoro myös itsellä takana ja sen kunniaksi kävin grillillä kun tulin kotiin. Nyt olen vetänyt kaljaa ja lonkeroa tiuhaan tahtiin tanssimusiikin säestyksellä. Hjuva fjiilis, tiäksää!

Yö on ihmisen parasta aikaa! Contains sample on "Elämä on ihmisen parasta aikaa", performed by Matti Nykänen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Juu, täällä ollaan öisellä asialla, eli en asialinjalla.

Venyy ne illat, kun lääkäri tarjoaa karmeita tarinoita sun ehkä lyhyeksi jäävästä tulevaisuudesta. (Ok, vitutusketjukamaa, mutta menee näinkin)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Valvotaan sitä täälläkin.

Olo on turta mutta uni ei vaan näytä tulevan - mitähän tässä seuraavaksi oikein keksisi.

Nälkäkin on... ranskalaiset ovat tuloillaan uunissa.

Nukkukaa te, minä valvon.

vlad.
 
Viimeksi muokattu:

ace

Jäsen
Eka kerta mullakin tässä ketjussa. Kumman hyvä fiilis, eli minkään pahan takia en valvo. Rakkain asia (erokoira) vierellä pitkästä aikaa ja ihmissuhteet tuntuu menevän ainakin juuri tällä hetkellä hyvin. Ei maalata piruja seinille....
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
On se vaan upea juttu että kesä tulee. Tälläkin hetkellä täällä Oulun korkeudella aurinko paistelee jo mukavasti tuonne vastapäisen järven aaltoihin. Linnut laulaa ja maassa on rauha. Mieli on hieman väsynyt raskaasta baarireissusta mutta ehkä vielä hetkisen jaksaa silmää pitää auki ja katsoa tätä kaikkea kauneutta. Herätessä se kaikki kauneus on taas poissa.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
vittu sentään jatkoaika

Isä anna anteeksi, äidille, että synnytti...

Känissä, no aijaa...

Nyt on tentit tehty!

Voin mä olla selvin päinkin, mutta ei mun ystartte...

Actiones liberae in causa

Rovaniemi kuittaa, hyvää yötä rakkaat veljet! <tilitys> Mä rakastan teitä kaikkia, pusi pusi! BigRedBob, koska taas väitellään?</tilitys>

Nami, nami. Kännissä on kiva olla!
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti MokkaSiili
Saa olla vaan
rauhassa
ja ajatella
ja olla ajattelemati
olla vaan
rauhassa.

Aika helvetin osuvasti sanottu.

Hyvä meininki loppuuki sit ku tulee hälytys...pitäisköhän nappasta ton hälytyspuhelimen piuha irti seinästä niin sais varmuudella olla yön rauhassa ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etsivä löytää ja hukkaava hakee. Löysinpä tämänkin ketjun perskeles.

Onko siellä Suomen maassa kukaan hereillä ? Tämä nätti Ranskan maa ja Pariisi tarjoaa tällä hetkellä +29 lämpöä. Onneksi jääkaappi pelaa eli olut on kylmää, mutta ei täällä nukkua voi.

Yöketjun ajatuksen mukaan en voi olla ainoa hereillä oleva.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Et toki olekaan, bozik. Täällä päässä valmistellaan leffaa pyörimään, ei väsytä vielä yhtään ollenkaan mikään. Jospa sitä ennen neljää pääsisi unten maille.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Hereillä ollaan...

Pelaan netissä pokeria muutaman sentin panoksilla. Lisäksi juon baarikaappia tyhjäksi.

Elämässä on kaikki hyvin, mutta täksi perjantai-illaksi en keksinyt parempaakaan tekemistä...
 
K

kangaroo

Viestin lähetti bozik
Tämä nätti Ranskan maa ja Pariisi tarjoaa tällä hetkellä +29 lämpöä.

Velipoika soitteli iltapäivällä jostakin pikkukaupungista Nizzan läheltä ja kertoi lämpöä olevan +30. Eilisten firmaryyppäjäisten jälkivaikutuksetkin kuulemma olivat haihtuneet kolmen ruokalajin lounaan ja tavanomaisten ruokajuomien myötä.. :)
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Nojoo. Pitäähän tähänkin ketjuun taas kerran avautua kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Noin.

Cougar.
 

Nshr

Jäsen
Täälläkin päin hereillä, tosin Kiekko.tk:ta pelatessa.
6 tunnin päästä sitten Hki-Vantaa lentoasemalle..


Hyvät kesät kaikille täältä suunalta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös