Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 493 015
  • 5 198

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti Murmeli
Koskahan sitä menin viimeeksi nukkumaan ennen kolmea.. saati kahta. Välillä tuntuu että pitäis vihdoin pistää rytmi kuntoon ja sitä on jotenkin tullut yritettyäkin. Muutama yö menee niin että 01-02 aikaan nukkumaan ja 10-11 ylös. Sitten jostain syystä kerran lipsuu 04 asti ja 13 aikaan ylös niin siinä sitä taas ollaan.

Quit whining bitch, mulla ongelma on enemmänkin, että nukkumaanmeno venyy tänne kuuden kieppeille ja päivänvalon näkeminen tuottaa jo aikamoisia ponnistuksia.
Pitänee alkaa harkita muuttoa jonnekin Keski-Atlantille tai jenkkien Itä-Rannikolle, en kokisi minkäänlaista jetlagia sinne mennessä.
 
Viestin lähetti Murmeli
Koskahan sitä menin viimeeksi nukkumaan ennen kolmea.. saati kahta. Välillä tuntuu että pitäis vihdoin pistää rytmi kuntoon ja sitä on jotenkin tullut yritettyäkin. Muutama yö menee niin että 01-02 aikaan nukkumaan ja 10-11 ylös. Sitten jostain syystä kerran lipsuu 04 asti ja 13 aikaan ylös niin siinä sitä taas ollaan.
Sama ongelma.
Enpä taida viittiä mennä enää pehkuihin, tulee kuitenkin herättyä iltaviideltä. Jos iltakymmeneltä painuis sitten peiton alle...
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Syistä se rehellisin, kinkunpaisto. Äsken kävin juuri valelemassa ja tarkistin lämpötilan, +65C. Kyllä se siitä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kinkku on valmis ja kaikki muut nukkuvat. Tajusin juuri, että Unto Mononen kopioi "Aavanmeren tuolla puolen, jossakin on maa..." vanhasta Judy Garlandin biisistä "Somewhere over the rainbow".
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ah, kohta olisi raahauduttava töihin. Eikä tullut nukuttua minuuttiakaan, mutta ehkä parempi näin. Menee toisaalta jouluaatto aika lailla nukkumiseksi, mutta ei ehkä olisi huvittanut tuossa säässä lähteäkään hautausmaakierroksille tms...

Pari biisiä, ja sitten autonrattiin.
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Joo-o... Jouluyö tai jotain.. Töissä ihmettelen etteikö ihmiset enää paista kinkkuja, kun tuli äsken ajettua yksi voimalaitos hiljaiseksi. Loppuyö olisikin vain ajan tappamista, seitsemältä kotiin ja ensi vuoden puolella takaisin
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon täällä nyt kahdestaan yhden Jamesonin kans. Musta tuntuu että mä oon ihastunut siihen. Meille taitaa tulla sellainen yhden yön juttu, you know... Mä korkkasin tän kyl jo muutama päivä sitten, eli ei tää enää ihan neitsyt ole. Hmm, en kait mä nyt oo mitenkään ala-ikäisiin sekaantuja, kun siis tykkään tästä 12-vuotiaasta? Sellaisille jätkille on nimikin, haluuttekste että mä sanon sen? Äh, tai ei mitään. Asiasta toiseen, näissä viskeissä on vähän sama juttu kun naisissakin, eli paranee vanhetessa. :)
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olin varma, että tarkoitit erästä Jennaa, mutta tuo 12-vuotias aukaisi asian. Niin paljon jännittää huominen, että ei nukutuksi saa. Olinkohan kiltti ja saanko lahjoja. Voi vitsi että jännittää! Taidanpa ottaa oluen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rapukäsi
Olin varma, että tarkoitit erästä Jennaa, mutta tuo 12-vuotias aukaisi asian.
Joo eka mä kyl meinasin siitä vitsailla.

Mut hei, mä just tajusin että telkusta tulee Jamesonin Jenskun leffa, ja alkaa vielä ihan just. Kantsii kaikkien kattoo. Se tulee siis siltä videokanavalta. Nyt täytyy mennä...
 

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Hereillä ollaan. Taas. Kello löi jo viisi..ja niin edelleen. Aamulehtikin olisi kai jo kopissut ovesta jos sellainen tulisi. Millähän saisi sen unen tulemaan. Järjestelin makuuhuoneen järjestyksenkin uusiksi kahden jälkeen yöllä. No, pian alkaa ratkiriemukkaat aamuohjelmat tv:stä, jee :-)!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti taisto-74
Hereillä ollaan. Taas. Kello löi jo viisi..ja niin edelleen. Aamulehtikin olisi kai jo kopissut ovesta jos sellainen tulisi.

Hesari kopisi jo ennen viittä. Normaalisti se tulee seitsemän kieppeillä ja usein vasta ennen kahdeksaa. Mitä lienee tapahtuukaan?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Nyt vasta huomasin että yö oli taas kulunut. Taas yksi uneton yö. Ei kyllä paljoa edes väsytä, johtuisiko eilisistä yli 19 tunnin unista.

- Tinke-80

edit Laskin nukutut tunnit uudestaan. Niitähän oli yhteensä n. 19 tuntia.
 
Viimeksi muokattu:

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Hereillä ollaan. Niinkuin varmaan moni muukin. Mutta heillä lienee parempaa/viihdyttävämpää tekemistä kuin minulla.

No, vuosi vaihtui ja toivon totisesti että tulevasta vuodesta tulee helvetisti parempi kuin edellisestä.

Säälittelyt sikseen ja toivon että tämä hemmetin hikka loppuu pian. Taitaa olla aika juoda Dorada:aa 'väärinpäin'.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Hereillä. Yksin kotona. Uuh. Pelottavaa. Valvon lämpimikseni hivenen kännissä. Monien elämä on varmasti värikkäämpää, mutta minä olenkin normaali elämän runtelema paskanaama, joka tykkää hengailla kotona kuin paatunein avokämmengorilla tai joku muu vastaava eläin. Jee jee. Eli olen hereillä, vaikka tekstini siltä tuskin vaikuttaakaan.
 

Aksu

Jäsen
Ja hereillä ollaan. Piti lähteä tänään Tampereen vierailulta Kesälahdelle perinteiseen uudenvuoden viettoon, mutta palaverit venyi ja junayhtiö VR teki reissuni loppujen lopuksi mahdottomaksi (tai mahdolliseksi, mutta minä en pystynyt siihen sopeutumaan). Näin tämä ilta meni lähisukulaisten kanssa ryyppäilemiseksi, jonka huipensi muutama olut ja samaten muutama omituinen tuttavuus Kaukajärven juottoloissa. Eläköön Tampere.

Eikä edes väsytä. Tosin viinaa on kaappi täynnä, joten kai minä jotenkin ajan saan kulumaan. Kunhan vaan ajoissa heräävät tajuavat pitää naamansa suhteellisen kiinni.

Ja huomenna Lappeenrantaan. Siellä on jotain kriisipalaverin poikasta kytemässä parinkin ystävän ihmissuhteissa. Sammutusryhmä tulee kyllä, odottakaa vaan.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Ja hereillä, kaupungilta just palattu. Siis Uudenvuoden vietosta. Hauskaa oli taas pitkästä aikaa vetästä kännit. Hyvää uuttavuotta kaikille!!!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Aksu

Eikä edes väsytä. Tosin viinaa on kaappi täynnä, joten kai minä jotenkin ajan saan kulumaan. Kunhan vaan ajoissa heräävät tajuavat pitää naamansa suhteellisen kiinni.

Ja huomenna Lappeenrantaan. Siellä on jotain kriisipalaverin poikasta kytemässä parinkin ystävän ihmissuhteissa. Sammutusryhmä tulee kyllä, odottakaa vaan.


Juu. Viinaa on täälläkin riittämiin. Toivottavasti kauniimpi osapuoli ei aloita saarnaansa ennen puoltapäivää.

Ja Lappeenrannasta...siellä todella on asioita selvitettäväksi asti. Mutta nyt en jaksa välittää, sinne mennään taas ensi viikonloppuna kertausharjoituksen merkeissä, jolloin myös nuo konfliktit tulevat jaloviinan voimalla hoidetuiksi. Niinkuin niin monta kertaa aikaisemminkin. Amen.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nostellaanpa tämä mainio ketju taas ylös.

Pitkä joululoma. 17. päivä alkoi lomailu, joka nyt ensi maanantaina päättyisi. Yhtä sun toista on tullut tehtyä loman aikana. Kaiken seurauksena unirytmi on päässyt täysin sekaisin.

Päädyinpä valvomaan koko yön, kun ei tästä nukkumisesta ennen varhaisaamua tule mitään kuitenkaan. Kohta voikin lähteä keittämään kahvit.

Aika kuluu Championship Manager 01/02:ta (taas) pelaillessa. Everton taistelee tiukasti eurocup-paikasta. Menestys on jäänyt viime kautta heikommaksi, sillä alkukauden otteluruuhka on vaikeuttanut joukkueen peliesityksiä ja loukkaantumisiakin on kertynyt. Merseysiden herruus on kuitenkin tukevasti sinisten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juuri missasin, moderaattorit ottanevat kantaa tähän myöhästymiseen.

Aikamoinen yö ollut, isoja ja positiivisia asioita tapahtunut. Ei sentään Meille tulee vauva-ketjuun asiaa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Emäntä ja koira nukkuu ja mie taidan hipsiä olkkariin katsomaan nauhalta nauhoitettuja Ritari Ässän ja Miami Vicen jaksoja?

Talo on todella hiljainen kun vertaa viime yöhön( katso vitutusketju). p-kele unirytmi ihan sekaisin ja tiistaina paluu töihin talviloman jälkeen. Sitten ei taida vapaita kauheasti olla, taitaa vappukin sattua lauantaiksi? Kesälomaa odotellessa..(sääkin on kesäisen sateinen).
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nautin blanco veranaa ja kuuntelen Rammsteinia, seuraavaksi vuorossa Metallicaa.

Nukkumaan joskus kahden maissa - jos silloinkaan.

Ajatukset harhailevat sinne-tänne, tuntuu ettei oma maailma meinaa kestää raiteillaan.

Toivottavasti myrskyisän yön jälkeen aamu valkenee hopeisena ja kirkkaana.

vlad.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uni-valve rytmi ollut jo joulusta asti pahasti vinksallaan. Baari-ilta eilen ei ainakaan parantanut tilannetta. Pikku kanuunassa kun mielellään lojuu petin pohjalla selkeästi yli puolen päivän. Tässä sitä taas notkutaan netissä ja ihmetellään virtuaalimaailman menoa. Vaikka pyhäaamu kohta onkin, niin josko sitä yrittäisi saada ruhonsa ylös punkasta "jo" 9 aikoihin. Siispä öitä kaikille!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pee 23.06. klo 02.31
Tämä ketju olisi voinut olla minulla käytännössä jokaöisessä käytössä alkukesän 2000 ja loppukesän -03 välisenä aikana, mikäli olisin jo silloin kirjoittanut Jatkoaikaan ja mikäli tämä ketju olisi avattu jo silloin. Tosin Jatkoaikahan avautui vasta alkuvuonna -01, joten sen enempää meikäläisen kirjoittelut kuin ketjun avauskaan eivät olisi tuon reilun kolmen vuoden perioidin alkuaikoina olleet mahdollisia.

Joka tapauksessa karkeasti sanottuna ainoat kerrat peruskoulun loppumisen kesäkuun alussa -00 ja kauppiksen alkamisen elokuun alussa -03 välisenä aikana, kun menin suunnilleen ennen aamukolmea tai -neljää nukkumaan olivat ne, kun aamulla oli joku selkeä syy herätä, tyyliin lähtö reissuun tms. Eikä näitä kertoja kovinkaan paljoa kertynyt, ja herääminen venyikin järjestään yli puolenpäivän, monesti tanakasti iltapäivän puolelle. Työelämään eksyin toki tämän ajanjakson lopussa, mutta koska työvuoronikin alkoivat aikasintaan iltapäivällä, ei nukkumaanmenoa tarvinnut pahemmin aikaistaa.

Kouluun palatessani arkirytmini tietysti muuttui. Samalla myös viikonloppuisin ja niinä muutamina lomina, mitkä koululaiselle kuuluvat, oli havaittavissa, ettei kolmen vuoden kaltainen valvominen tiukimpien aamuvirkkujen heräämisaikoihin enää jatkunut edes tuolloin. Sen verran iltavirkku toki olin yhä, ettei ennen puoltayötä sänkyyn kapuaminen ilman aamulla odottavaa herätystä ollut oikein realistista, mutta yleisesti ottaen (bileillat ym. toki poikkeuksina) menin nukkumaan ennen kolmea.

Nyt neljä viikkoa jatkuneella kesälomallanikaan, johon ei kesätöitä kuulu, ei täydellistä paluuta vanhaan hyvään aikaan ole tullut, vaan olen mennyt nukkumaan pääsääntöisesti ennen kolmea. Edelleenkään ennen vuorokauden vaihtumista ei nukkuminen ilman normaalia aikaisempaa seuraavaa aamua ole mahdollista, mutta muutos vapaalle ei ole silti normaalipäivinä tuonut yön yli jatkunutta valvomista.

Itse asiassa tämä yö kuuluu tämän kesän pisimpään valvottujeni joukkoon, eikä tätäkään ole tarkoitus enää kovin kauaa jatkaa.

22.12. työharjoittelun loppumisella alkaneella joululomallani unirytmin muutos muutaman vuoden takaiseen "ei töissä eikä koulussa" -aikaan kuitenkin tuli - ainakin siinä määrin, missä se mahdollista on ollut (välillä on ollut aikaisemmin menoja). Kylläpä on joinan päivinä taas ollut aivan mahtavaa valvoa jonnekin neljään-viiteen aamulla ja herätä vasta silloin, kun ulkona on jo pimeää (olen talvi-, en kesäihmisiä). Tosin nyt pitää jo vahvasti suunnitella nukkumista, kun huomenna on taas JYPillä fanisählyvuoro perinteiseen aikaan eli klo 12. Rytmiä pitäisi kuitenkin joka tapauksessa lähipäivinä muuttaa, kun maanantaina jatkuu taas se niin ihq koulu. Tosin mikäli en olisi työharjoittelupaikkaa syksyllä hakiessani luvannut meneväni sinne myös toiseksi jaksoksi maalis-huhtikuussa (mikä kaduttaa ja sitä myöten vituttaa vieläkin suuresti!), olisin hyvinkin todennököisesti jo lähettänyt eropaperit kouluun. Nyt koulussa olisi kuitenkin jotenkin ainakin nämä pari kuukautta kärvisteltävä. Suinkaan joka päivä en siihen laitokseen aio missään nimessä mennä, mutta rytmin pitäminen "aamuyöllä nukkumaan ja iltapäivällä ylös" -tyylisenä on silti enää hankalaa. Ja se harmittaa! Tällä joululomalla kun on tuntenut pari kertaa sitä vanhan hyvän ajan meininkiä, johon kesällä en kunnolla kiinni päässyt. Se johtunee ihan vain siitä, että pimeä aika on siis minusta huomattavasti mukavampaa aikaa.
 
Ei kyllä paljoa nukuta, unirytmi loman takia aivan päin helvettiä.

Eilenkin nukahdin varmaan joskus kuuden aikaan, tänään saa varmaan ollenkaan unta.

Tuli käytyä kaupungillakin katsomassa, että josko myrskyn merkkejä näkyisi, kanaalissa ja meressä oli vesi pirun korkealla, ja satoi aika tavalla, mutta tuullut ei kyllä yhtään.

Jaa-a, kai sitä tarttis jotain tekemistä kehittää...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällähän sitä edelleen sitkeästi hereillä ollaan. Turha sitä on nukkumaankaan yrittää mennä kun ei edes yhtään kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös