Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eipä taas sujunut nukkuminen
Joten alkoi kukkuminen.
Joten alkoi kukkuminen.
On hyvä että ihminen voi käydä unille onnellisena. Kihlattuna rakastamalleen ihmiselle. Ajatellen häitä... Suunnitellen niitä.
Kiitos nostosta. Nyt alkaa jo ahdistaa odotukset jostain megahäistä. Omillamme ollaan kuitenkin.Nostin jo puolestasi Naimisiin-ketjun Vapaan puolelle. Sinne vain suunnittelemaan. Häitähän voi viettää monella tapaa, toiset kaipaavat megahäitä jossa Elton John nousee kakusta soittamaan pianolla Candle In The Windiä ja toisille sopii paremmin pienimuotoisempi seremonia jossa ovat läsnä läheisimmät.
Kiitos nostosta. Nyt alkaa jo ahdistaa odotukset jostain megahäistä. Omillamme ollaan kuitenkin.
Taitaa olla taas asiaa yöketjuun. Olen kai vakkari täällä. Kun ei olen mitään sanottavaa voi kirjoitella tänne tyhjänpäiväisyyksiä. Tänään muuten satoi lunta. Olen tehnyt lumitöitä. Olen siis olemassa, kola sen kertoo. Tein tänään jauhelihakeittoa. Tylsää joo, mutta hyvää. Otan sitä evääksi huomenna/tänään töihin.
Nyt ei kyllä nukuta, kun on adrenaliinit katossa Jokerien pelin jälkeen. Normaalisti en juuri KHLää seuraa, mutta tämä historiallinen ottelu sattui juuri sopivasti aikatauluun jatkoerien osalta, joten nukkumaan ei voinut mennä ennen kuin voittaja oli selvillä.
Sama juttu oli itellä kun tuossa pari päivää sitten aattelin et "katotaas tuo Linköping-Djurgården-matsi SHL:stä". Ei heti nukuttanut moisen kiekkotrillerin jälkeen.Nyt ei kyllä nukuta, kun on adrenaliinit katossa Jokerien pelin jälkeen. Normaalisti en juuri KHLää seuraa, mutta tämä historiallinen ottelu sattui juuri sopivasti aikatauluun jatkoerien osalta, joten nukkumaan ei voinut mennä ennen kuin voittaja oli selvillä.
Yöllä käännetään taas niitä kelloja. Ihme venkoilua, ei oikein kiinnostaisi. Kerran unohdin kellojen käännön ja ihmettelin kun ohjelmat oli jo aamutuimaan tunnin myöhässä. Alkoholilla ei muistaakseni ollut osuutta asiaan koska asuin silloin vielä kotona.
Eiköhän siihen voi luottaa. Vois vaikka etsiytyä teksti-tv:n ääreen ja odotella kun kello tulee kolme ja hyppää siitä neljään. En ole koskaan sellaista tehnyt, enkä aio tehdä nytkään.Voikohan luottaa, että paljon Jatkiksessa kehuttu teksti-tv näyttää oikean ajan?
Tässä unta odotellessa vois kokeilla, ellen nukahda ennen sitä.Eiköhän siihen voi luottaa. Vois vaikka etsiytyä teksti-tv:n ääreen ja odotella kun kello tulee kolme ja hyppää siitä neljään. En ole koskaan sellaista tehnyt, enkä aio tehdä nytkään.
Tässä unta odotellessa vois kokeilla, ellen nukahda ennen sitä.