Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 315
  • 5 199

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti hiekkarannoista unelmoivat tyhjäpäät voittavat joskus jossain, se olisi rouva fortunalta hyvä teko.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kyllä tää unettomuus on vittumaista. Kasilta herätys ja silmäystäkään nukkunut. Ollaan sitten zombina koko päivä.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos itse joskus voittaisin lotossa, niin varmaan myisin auton kokonaan pois. Mitä sellaisella sitten enää tekisi jos olisi varaa asua keskustassa ja mennä taksilla joka paikkaan? Samoin tällaisena perin vittumaisena helmikuun aamuna olisi mukava ostaa matkalippu jonnekin ja ottaa taksi kentälle.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jos itse joskus voittaisin lotossa, niin varmaan myisin auton kokonaan pois. Mitä sellaisella sitten enää tekisi jos olisi varaa asua keskustassa ja mennä taksilla joka paikkaan? Samoin tällaisena perin vittumaisena helmikuun aamuna olisi mukava ostaa matkalippu jonnekin ja ottaa taksi kentälle.

Jos voittaisin lotossa niin ostaisin sen auton, johon minulla ei nyt ole varaa eikä varsinaista tarvettakaan. Jos olisin lottovoittaja niin ajaisin piru vie isolla bensaa kuluttavalla vempeleellä 200m lähikauppaankin. Tai sitten odottaisin kevättä jolloin Verkkokauppa.com avaa Raisioon myymälän. Ajaisin sinne ja ostaisin saatanallisen määrän jenkkikolajuomia auton takakonttiin, jonne ne kantaisi lottovoitolla palkkaamani tuntityöläinen.

Tai sitten ajaisin auton lentokentän parkkiin ja poistuisin myös talvikuukausiksi takavasemmalle jonnekin lämpimään.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tuo takavasemmalle poistuminen taitaa olla ihmispolon geeneihin ohjelmoitu. Mietin, että onko siinä pohjimmiltaan jokin poliittinen kytkös. Miksi kukaan ei halua takaoikealle, ja toisaalta myös miksi vasemmisto istuu vasemmalla puolella? Oliko oikeisto aina ekana paikalla vai vain rakentamassa parlamentaarista järjestelmää? Toisaalta itse olen vasenkätinen, mutta poistuminen takaoikealle tuntuisi jotenkin luonnottomalta. Pitänee pohtia asiaa eli jutskaa useammin.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo takavasemmalle poistuminen taitaa olla ihmispolon geeneihin ohjelmoitu. Mietin, että onko siinä pohjimmiltaan jokin poliittinen kytkös. Miksi kukaan ei halua takaoikealle, ja toisaalta myös miksi vasemmisto istuu vasemmalla puolella? Oliko oikeisto aina ekana paikalla vai vain rakentamassa parlamentaarista järjestelmää? Toisaalta itse olen vasenkätinen, mutta poistuminen takaoikealle tuntuisi jotenkin luonnottomalta. Pitänee pohtia asiaa eli jutskaa useammin.

Voisiko poistua myös etuoikealle? Sehän on takavasemman vastakohta. Mutta minne poistuvat kepulaiset? Tai Paavo Väyrynen? Poistuuko Väykkä kepusta vaiko kepu Väykästä?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä olenko pettynyt tähän päivään. En odottanut että pikaluistelusta tulee mitalia. Jotkut toiset odottivat ja taisin tempaantua mukaan ja... Huomenna jotain muuta, vaikka yhdistettyä. Sekaviestiin kai lähdetään ampumahiihdossa.

Täällä vuorostaan neljän tunnin yöunet takana plus tunti pyörimistä. Päätin siis herätä. Onneksi olympialaiset tulee näin unettomuuden kannalta loistavaan aikaan. Lumilautailu on ihan viihdyttävää ajanvietettä tähän aikaan yöstä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin. Heräsin puolen neljän aikaan. Nyt ei ole uni tullut silmään. Tänään on parisprintit. Saa nähdä onko Hakola kunnossa ja miten jaksaa ( ampumahiihtäjä) Laukkanen. Pessimisti ei pety kun sanoo että mitalia ei ole tulossa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joku aivopieru sai minut heräämään jo puoli kahdelta. Heräsin, luulin että kello on jo puoli kolme, nousin ylös sängystä ja sain yllättyä negatiivisesti kun vilkaisin kelloon vasta olohuoneen puolella, kello olikin vasta puoli kaksi.

Aikainen oli tänään siis herätys ja ehdin nukkua vain noin kolme tuntia. Taas yksi niistä öistä kun tulee valvottua olympialaisten vuoksi.

Pitihän se katsella miesten big airin karsinta, mutta pahastihan tämä haiskahtaa jo pettymykseltä. Tosin Peetu Piiroinen vielä laskematta.

Sitten piti nähdä Emmi Peltosen suoritus taitoluistelussa.

Onhan tässä ollut ja tulee vielä olemaankin tosiaan näitä öitä kun pitää innokkaana penkkiurheilijana valvoa olympialaisten vuoksi. On näissä oma tunnelmansa ja ehkä jopa jännityksensä näissä yövalvomisissa.

Ja toivottavasti sieltä Suomelle tulee tänään edes yksi mitali. Ainakin naisten lätkässä on hyvät mitalisaumat.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voisiko poistua myös etuoikealle? Sehän on takavasemman vastakohta. Mutta minne poistuvat kepulaiset? Tai Paavo Väyrynen? Poistuuko Väykkä kepusta vaiko kepu Väykästä?

Väykkä ei poistu kepusta, mutta kansalaispuolue poistatti Väykän. Saa nähdä mikä on seuraava vaihtoehto Väyrysen odysseiassa, ja milloin alkaa kampanjointi presidentinvaaleihin 2024?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hetkellisesti taas täällä tänään. Laitoin villasukat jalkaan kun paleli varpaita. Sukat on siniset ja niissä on liloja raitoja. Tein ne itse. Sukat on mukava neulontatyö. Olen tehnyt niitä monet.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onneksi tämän ketjun nimi ei ole Yö-ketju klo 24.00-06.00, muuten tämä keskittyisi vain Yö-yhtyeen edesottamuksista keskustelemiseen keskiyöstä aamukuuteen.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onneksi tämän ketjun nimi ei ole Yö-ketju klo 24.00-06.00, muuten tämä keskittyisi vain Yö-yhtyeen edesottamuksista keskustelemiseen keskiyöstä aamukuuteen.
Toimisi siis myös Yök-ketjuna.

Joo, uni ei tule yllättäen. Selailen commodore64 pelejä läpi, kun vihdoin sain äänet toimimaan jonkun spessu-adapterin kautta, jonka tarjosi huokeaan hintaan huuto.net. Jumalauta tämä on mahtava konsoli.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toimisi siis myös Yök-ketjuna.

Joo, uni ei tule yllättäen. Selailen commodore64 pelejä läpi, kun vihdoin sain äänet toimimaan jonkun spessu-adapterin kautta, jonka tarjosi huokeaan hintaan huuto.net. Jumalauta tämä on mahtava konsoli.

Kuusnepalla oli aikoinaan monta kovaa peliä. Tosin myös basiljoona sysipaskaa peliä.

Minulla oli tosin ensisijaisesti aikoinaan Amstrad-tietokone vihermustalla näytöllä. Sillä kelpasi pelata Last Ninja kakkosta. Helvetillisen vaikea peli, pienikin virhe vei ninja-paran tuonelaan.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuusnepalla oli aikoinaan monta kovaa peliä. Tosin myös basiljoona sysipaskaa peliä.

Minulla oli tosin ensisijaisesti aikoinaan Amstrad-tietokone vihermustalla näytöllä. Sillä kelpasi pelata Last Ninja kakkosta. Helvetillisen vaikea peli, pienikin virhe vei ninja-paran tuonelaan.
Joo, aivan totta. Päivitän tänne risut ja ruusut, kunhan pääsen loppuun asti kokoelmassa, ne pirut kun on vielä kahdella puolella. Jynkkykuvia jo tulikin, eli kestää hieman kauemmin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuuntelen taas SuomiPoppia radiosta mutta eiköhän se ole aika käydä nukkumaan. Huomenna ajattelin leipoa pullaa. Ehkä siivota vähän kaappeja (aloitin jo tänään) ja käydä avaamassa latuja lähipellolle lumisateen jälkeen. Hiihtäminen on mukavaa.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuuntelen taas SuomiPoppia radiosta mutta eiköhän se ole aika käydä nukkumaan. Huomenna ajattelin leipoa pullaa. Ehkä siivota vähän kaappeja (aloitin jo tänään) ja käydä avaamassa latuja lähipellolle lumisateen jälkeen. Hiihtäminen on mukavaa.

Kuulostaa veriseltä hommalta. Mitä Latun suvun jäsenet sanovat siihen, että avaat heidät lähipellolle? Ari-Pekka, Iisakki, Matti, Pete sekä Satu Lattu (nykyisin Linnapuomi) lienevät pian vain muistoissamme.

Myös Pullan suku saattaa pahastua jos sitä leivotaan oikein kunnolla. Armas J. on onneksi jo kuollut.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä aina mietin että mitä nimimerkki @Musta Nuoli puuhailee kun se on niin usein yöllä hereillä?

Kärsii ainakin unettomuudesta varsin usein. Unirytmini ovat luontaisestikin iltavirkkupainotteisia eli on vaikea saada unta iltaisin. Jos saan, niin välillä heräilen keskellä yötä enkä saa enää nukuttua ainakaan toviin (jos aina ollenkaan). Sitten ei ole aina muuta vaihtoehtoa kuin Jatkoaika ja/tai Yöketju. Toisinaan menen myös keittiöön lukemaan aikakauslehtiä tai esim. Tex Willeriä siinä toivossa, että jossain vaiheessa voisi taas kokeilla nukkumista. Viimeksi meni tarina "Flagstaffin suuri vehkeily", jossa oli yli 500 sivua lännenseikkailuja.

Tämä siitä huolimatta, olenko menossa töihin aamuvuoroon vai iltavuoroon (eri työvuorot eivät mitenkään parannakaan unensaantia).

Jaa niin, olen minä aina silloin tällöin sairauslomilla tai osapäiväsairauslomilla erinäisten ikävien pitkäaikaissairauksien takia. Osaan niistä liittyy myös erilaisia kipuja ja/tai häiriötekijöitä joiden takia ei uni tule silmään ja on helpompi kirjoitella sekavia Kierrätyskeskukseen. Ja sairauslomapäivinä en edes yritä herätä väkisin aamuvarhain vaan nukun silloin kun saan luontaisesti parhaiten nukuttua eli yleensä aamulla pitkään ja/tai päivisin ja valvon sitten pidempään.

Minä olen luontaisesti yöeläin, tai ainakin aamuyöeläin. Harvemmin kumminkaan valvon mihinkään neljään-viiteen, mutta saatan toisaalta herätä siihen aikaan kesken unien.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kärsii ainakin unettomuudesta varsin usein...
Tämä ja muut selvensi paljon, eipä tuo niin ihmetytä enää. Itsekin ajoittain kärsin unettomuudesta, toki harvoin käy niin että unet jäisi ihan kokonaan väliin mutta melkein kerran kuussa kyllä käy sitä että unet jää ihan muutamaan tuntiin kun ei vaan yksinkertaisesti tule uni.

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei nukuta ei. Influenssaa takana kohta viisi päivää ja arvatenkin kun on 20 h vuorokaudesta sängyssä taju kankaalla, niin jossain vaiheessa se uni loppuu. Tämä voi olla myös positiivinen varovainen signaali siitä, että tauti alkaisi helpottamaan...

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pojat ei ole änäriketjua availlu. Jetsin hutsissoni ei saanu rantapallojakaan kiinni ja vaihtoon til. 0-3 Nasuille. Oikea veska tuli maalille.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Enpä ole silmänräpäystäkään nukkunut yöllä, joutavaa pyöriskelyä sängyssä kestänyt liian kauan. Nousin sitten toistaiseksi ylös ja raahustin koneelle. Saa nähdä jos täällä on niin tylsää aamuyön hiljaisina tunteina, että alkaisi nukuttamaan.

Olisinpa edes rahtusen kiinnostunut NHL-kiekosta, unettomat yöt olisivat hyvää aikaa seurata sitä. Tai ehkä siinä olisikin ratkaisu? Tylsää NHL-kiekkoilua merkityksettömien joukkueiden kesken niin kohta jo uni maittaisi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy