Mä aina mietin että mitä nimimerkki
@Musta Nuoli puuhailee kun se on niin usein yöllä hereillä?
Kärsii ainakin unettomuudesta varsin usein. Unirytmini ovat luontaisestikin iltavirkkupainotteisia eli on vaikea saada unta iltaisin. Jos saan, niin välillä heräilen keskellä yötä enkä saa enää nukuttua ainakaan toviin (jos aina ollenkaan). Sitten ei ole aina muuta vaihtoehtoa kuin Jatkoaika ja/tai Yöketju. Toisinaan menen myös keittiöön lukemaan aikakauslehtiä tai esim. Tex Willeriä siinä toivossa, että jossain vaiheessa voisi taas kokeilla nukkumista. Viimeksi meni tarina "Flagstaffin suuri vehkeily", jossa oli yli 500 sivua lännenseikkailuja.
Tämä siitä huolimatta, olenko menossa töihin aamuvuoroon vai iltavuoroon (eri työvuorot eivät mitenkään parannakaan unensaantia).
Jaa niin, olen minä aina silloin tällöin sairauslomilla tai osapäiväsairauslomilla erinäisten ikävien pitkäaikaissairauksien takia. Osaan niistä liittyy myös erilaisia kipuja ja/tai häiriötekijöitä joiden takia ei uni tule silmään ja on helpompi kirjoitella sekavia Kierrätyskeskukseen. Ja sairauslomapäivinä en edes yritä herätä väkisin aamuvarhain vaan nukun silloin kun saan luontaisesti parhaiten nukuttua eli yleensä aamulla pitkään ja/tai päivisin ja valvon sitten pidempään.
Minä olen luontaisesti yöeläin, tai ainakin aamuyöeläin. Harvemmin kumminkaan valvon mihinkään neljään-viiteen, mutta saatan toisaalta herätä siihen aikaan kesken unien.