Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 440
  • 5 190

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puolituntia saa enää olla tässä ketjussa. Ei vielä tietoa miten tää yö vietetään, pitää keksiä jotain.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti pernaveikko
Puolituntia saa enää olla tässä ketjussa. Ei vielä tietoa miten tää yö vietetään, pitää keksiä jotain.
Valvoen ja hieman nautintoa eri lähteistä hankkien.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
15 min jäljellä ja juuri kotiin paarista. Korvissa soi vvaspi ja taidan ruveta aloitteleen pohjia (vielä kerkiää:))
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jostain ihmeen syystä tämäkin huikeus on hautaunut.

Kymmenisen minuuttia ystävät. Näyttäkää kyntenne.
 

kasipallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo-o. Töissä ollaan. Hurja viikko takana. Maanantaina emännän kanssa päätettiin ottaa avioero 10 vuoden yhteiselon jälkeen. Tiistaina isäni joutui sairaalaan selittämättömien kipujen takia. Keskiviikkona minulla oli hengenlähtö muutaman sekunnin päässä liikenteessä. Joku hullu veti ylinopeutta punaisia päiten, juuri kun olin menossa vihreillä. Onneksi en lähtenyt liikenteeseen heti vihreitten vaihduttua, vaan vaihdoin cd-levyä soittimeen. Auto humahti noin metrin päästä autoni etupuskurista. Torstai tuli murehdittua kaikenlaisia asioita. Perjantai meni töissä. Lauantai pakkahuoneella heviä kuunnellen. Tänään olen ettinyt netistä uutta asuntoa ja uutta autoa. Sellaista se elämä on.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No nyt löytyi sopiva ketju, johon voi jauhaa tyhjää.

Ilmoitan siis, että tällä hetkellä Joensuun itäisellä laitakaupungilla on sellainen hernerokkasumu, etten näe parvekkeelta 15 metrin päässä olevaa vastapäistä taloa. Jää monelta näkemättä, ettei mitään näe.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Nyt olen yrittänyt saada unenpäästä kiinni jo tunnin verran. Ei tulosta. Pitää varmaan ruveta katsomaan jotain elokuvaa aikani kuluksi. Aika kuluu muuten jotenkin nopeammin yön aikana. Onko muut huomanneet samaa?

- Tinke-80
 
Todellakin kuluu nopeammin, vaikka onkin yleensä vähemmän tekemistä yöllä kuin päivällä.
Njooh, tässähän tätä valvotaan, eilen tuli otettua alkomahoolia johonkin aamuviiteen asti, ja tänään heräsin kahdelta iltapäivällä, joten liene ihme, ettei uni tule.
Tosin minulla on lomaa vielä huomenna, joten eipä tuo nukkuminen, tai siis nukkumattomuus ole mikään erikoinen ongelma huomista ajatellen.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Sain tänään nettiyhteyden ja jo pientä addiktion makua ilmassa.. No ei, eipä tässä oo muutakaan tekemistä, ku ei huomenna oo mitään sen kummempaa. Jonkin sortin syysloma.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kello on 4:48 ja en saa taaskaan unta. No ihan sama minulle, ei ole mitään tekemistä huomenna. Tämä ajankulu yö aikaan on ihan naurettaa. Nyt olen selannut nettiä puoli-huolimattomasti jo neljä tuntia. Varmaan pitäisi lähteä kohta nukkumaan. Vaikka tuossa vieressä oleva Kummisetä DVD-boxi vähän himoittaisi katsomaan elokuvia...

- Tinke-80
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Töissä. Viimeinen yö menossa. Opinnäytetyötä yrittänyt vääntää, ei tule mitään.

Mikäs tässäon ollessa, hauskaahan tämä on.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kolmivuorotyöläisenblues soi nyt. Perhe nukkumassa ja mulla oli viikolla pari yövuoroa. Ei uni tule joten otan kaljaa ja nettiradiossa pauhaa rokki.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Gradua aloitellaan. Johdannon kirjoittaminen ja lisälähteiden etsintä netin avustuksella käynnissä. Itselleni yö on aina ollut parasta aikaa tehdä näitä hommia.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Baarissa tuli käytyä, mutta aika väsynyt oli meininki. Ehkä ei tullut sitten juotua tarpeeksi tai jotain, mutta ei ollut kunnon fiilistä koko illan aikana.

Noh, nukutaan yön yli ja katsotaan illalla uudestaan:)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Töiden jälkeen frendin kanssa kahville ja siitähän se ilo sitten alkoikin. Iltahan siis alkoi itseasiassa kahvilla, kahdella kupposella. Sitten siirryttiinkin ihan oikeisiin juomiin.

Nyt soi Froikkarit ja hengaillaan vaan. Kohtaa pitää mennä duuniinkin, mutta se nyt on ihan sama, jos perjantaina vähän väsyttää.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kello on n. 4 yöllä eikä edes väsytä. Kikkaillut koneen kanssa koko yön ja aika mennyt kuin siivillä. Pitäisi varmaan mennä nukkumaan mutta kun ei nukuta ollenkaan. Hmm Tuossa vieressä on Godfather DVD-collection, pitäisiköhän ruveta katsomaan?

- Tinke-80
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Taas herätellään tätä unholaan jäänyttä ketjua. Kaikenlaista ollut tässä alkuyöstä.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Kello esittää aikaa 02.35 ja töitä olisi paiskittava sitkeästi aamukuuteen... Sen sijaan että viikonloppuni olisi tärvätty näillä yö-töillä olisin yhtä hyvin voinut käydä muutamalla olusella jotka olisi hyvällä syyllä voinut kurkkuunsa kipata HeKin hävittyä SaPKolle karvaasti jatkoajalla (ei palstalla vaan ihan oikeasti) aiemmin päivällä. Mutta toisaalta... eipähän mene penniäkään vaan jää päinvastoin tästäkin viikonlopusta voiton puolelle
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Kolmisen tuntia pitäisi vielä töissä kärvistellä ja sitten viikoksi vapaalle.
Tässä se yö menee pohtiessa, että viitsisikö sitä lähteä tiistaina ajelemaan Espooseen Bleg-TPS -matsiin. Blues ei kiinnosta, mutta maajoukkuetauko tuottaa vieroitusoireita.
Pitänee käydä tupakalla.
 
Minen Nuku!

Jeps, tein tämmösen päätöksen, eli viime yönähän meni helvetin paljon viinaa, tosin olin kotona jo kahden aikaan, ja nukkumaan siinä rupesin.
Totuus on kuitenkin, että heräsin tänään(eilen) vasta tossa 16:00 tienoilla, joten tänään, pienestä alkoholin nautimmisesta huolimatta, en enää jaksa nukkua, vaan valvon koko yön ja katson, miten tämä elämääni vaikuttaa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti pernaveikko
Taas herätellään tätä unholaan jäänyttä ketjua. Kaikenlaista ollut tässä alkuyöstä.

Itse itseäni quotaten... Tämä ennen niin elävä ketju on taas jäänyt. Kesälläkö vain valvotaan tms?
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti pernaveikko
Itse itseäni quotaten... Tämä ennen niin elävä ketju on taas jäänyt. Kesälläkö vain valvotaan tms?

Klo on vasta puol 2. Ei vielä voi puhua valvomisesta. Ennen kahta menee nukkumaan vain pikkulapset.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hereillä ollaan. Koska huomenna ei ole sen tähdellisempää tekemistä kuin ihmispuudelin kiusaaminen jouluostoksilla, voin ihan hyvin valvoa. Enhän mä edes nukahda ilman että hakkaa riittävän kauan päätä seinään tai juo litran teetä. Tiskata voisi ja katsoa Nemoa etsimässä-dvd:n extroja.
 

Kliz

Jäsen
Hereillä täälläkin. Nyt on NHL EHM:ssa menossa play-offsit, ei voi ainakaan mennä ennen nukkumaan ennen kuin mestaruus on selvinnyt =)
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Koskahan sitä menin viimeeksi nukkumaan ennen kolmea.. saati kahta. Välillä tuntuu että pitäis vihdoin pistää rytmi kuntoon ja sitä on jotenkin tullut yritettyäkin. Muutama yö menee niin että 01-02 aikaan nukkumaan ja 10-11 ylös. Sitten jostain syystä kerran lipsuu 04 asti ja 13 aikaan ylös niin siinä sitä taas ollaan.

Elä tässä sitten terveellisten elämäntapojen mukaan.. Vitutusketjuun voisi kirjoittaa, että vituttaa kun ei osaa elää ihmisiksi mutta siihenkin tulee joku "vitun idari" ((c) vilpertti) kertomaan että omapa on vikas, mitäs se sua vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös