Xbox360: NHL13 GM Connected-liigan pelien analysoinnit ja jälkipelit. #2

  • 55 151
  • 896

janbo

Jäsen
Hieno peli SC:n voittanutta Bostonia vastaan. Huomaa ettei meikäläisen kannuksilla ole tällä taitotasolla asiaa pleijareihin, sen verran kovaa porukkaa liigassa on. Liekkö sain kahta laukausta koko pelissä, joista toinen vielä munkilla muutaman pompun kautta maaliin :). Huikeita pelimiehiä löytyy kyllä liigasta. Kiitos pelistä, ensi kerralla tasaisemmat lukemat!

Kiitos matsista! Kyllähän tuossa sai ihan tosissan pelata. Ei ne erot loppujen lopuksi isoista asioista muodostu. Mikäli kärsivällisyyttä ja oikeanlaista tahtoa löytyy niin kovassa porukassahan sitä parhaiten oppii.

E: Kyllä nuo läpiajoveivit harjoitusmodessa puree paljon tehokkaammin kuin itse pelissä. Pelissä on monesti ukko väsynyt ja/tai jonkinlaista häirintää tulee takaapäin, eikä prosentit ole niin kovaa luokkaa. Harjoitusmodessa upotan nuo molemmat variaatiot n. neljä kertaa viidestä, mutta sitten esimerkiksi HUTissa läpiajoprosentti on n. 30%, vaikka pelaajien taitotaso on hyökkäyksessä korkeampi. Toisin sanoen, en pidä näitä ollenkaan glitchinä. Läpiajoon on myös pari rannarivaihtoehtoa, jotka uppoavat hyvin. Itse kuitenkin ennemmin veivailen veskan kahville kuin ruikin kaarelta kiekot yläpeltiin.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgary valmis recordilla 6-1-1. Pisteitä tuli enemmän kuin mitä peliesityksillä olisi ansainnut. Turpaan tuli San Joselta 2-0 ja Nashviltä jatkoajalla 2-1. Molemmissa peleissä aivan ansaitusti kuokkaan. Varsinkin San Joseta vastaan oltiin aivan nesteessä, kun kaveri tuli hanakasti karvaamaan ylhäältä ja luki hyvin Calgaryn peliä. Pakeilla alkoi selkeästi puntti tutiseen ja kahden metrin syötöt menivät kolme metriä ohi.

Mieleen eniten jäi pelit Losia ja CBJ:tä vastaan, joissa molemmissa tapahtui oikeusmurha ja täysi pistepotti tuli Calgaryyn. Columbusta vastaan tuli voitto Calgarylle 5-1. Pelissä Laukauksia oli Calgarylla vain seitsemän (7)!, joten Columbuksen kassarilla oli huikeat kaksi torjuntaa pelissä. Ei ollut ihan veskarin päivä Columbuksella, kun taas Varlamov seisoi välillä päällään ja alkoi tuntumaan siltä, että sen takana on joku näkymätön tiilimuuri. Columbuksella oli toisessa erässä n. 8 min ylivoimaa, joista n. 3min oli 5-3 yv:tä. Columbus ei oikein pystynyt käyttämään omaa etsikko aikaansa siellä. Tosin Malhotra ja Ott raapivat jäätävällä prosentilla aloitukset niin jatkuvasti CBJ joutui aloittamaan hyökkäyksen omasta päästään. Aloitusvoitot menivät yli 80% Calgarylle.

Losia vastaan oltiin todella hukassa koko pelin ajan ja Losi hallitsi peliä mielin määrin, mutta taas se näkymätön tiilimuuri ilmestyi Varlamovin taakse, muutenkin otti hyvin koppia koko pelissä, jatkuvasta pommituksesta huolimatta. Peli päättyi 2-1 Calgarylle ja voittomaalin iski Glencross läpiajosta, jäätävällä tuurilla. Yritin peruskikkaa rysty-kämmen, mutta siinä rystyn kohdalla jotenkin ihmeellisesti kiekko lähti Glencrossin hallinnasta ja lirui maaliin.

Äskeittäin pelattu Toronto - Calgary peli meni jatkoille ja voittomaalin viimeisteli Burns 4-3 yv:llä. Jatkoajalla tapahtunut luja poikkikentän syöttö kolmion läpi ja Burns pääsi suoraan syötöstä tälläämään, oikein sydämensä kyllyydestä ja sinne se lirui jostain Reimerin puikoista. Peli oli todella puolustusvoittoista kyttäilyä ja ja pelissä tuli tasan kolme pahaa merkkausvirhettä ja kolme kertaa verkko heilui.

Kolme muuta peliä CHI, PHO ja NAS (B2B) menivät tasaisissa merkeissä ja voitot onnistuttiin raapimaan hyvällä (omalla) pelillä. Tosin näissäkin peleissä voitot olisivat voineet kääntyä suuntaan tai toiseen. Chicago ja Phoenix voitettiin vasta jatkoajalla.

En nyt muista missä peleissä oli, mutta tein kaksi maalia reboundista niin, että pesäpallolyönnillä Calgaryn tekoäly hyökkääjä pisti kiekon maalin. Kumpikaan ei ollut korkea maila ja hyväksyttiin. Eli tuuria oli paljon tässä jaksossa, eiköhän nämä pomppumaalit mene pitkässä juoksussa tasan :)

PS. Kai sitä voisi yrittää jatkossa aktiivisemmin kirjoitella jakson peleistä tänne jälkilöylyihin, mitä pahemmin en tehnyt viime kausilla. Saa tästäkin pelistä vielä enemmän irti.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Flyersin jakso valmis. Ainoana peleistä jäi kaivelemaan peli Tampaa vastaan, jossa kaveri teki 9 vedolla 4 maalia :/
Noh noita pelejä nyt tulee aina välillä. Seuraavalla kerralla et pääse noin helpolla ;)
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Loistavasti sujunut jakso pelattu, saldoksi tuli 5-1-0. Nyt on taas hyvä fiilis kun peli kulkee ja maaleja syntyy tasaiseen tahtiin monista eri tilanteista. Uskomattoman surkeasta 2-8-0 tilanteesta on noustu 9-10-0:aan, joten viimeiset 9 ottelua ovat käytännössä pelastaneet playoffhaaveet, jotka jo melkein ehdin haudata! Tällä hetkellä jokaisella ketjulla on oma selkeä roolitus joukkueessa ja ketjujen sisällä ja kaikki tuntuu toimivan. Ainoa kauneusvirhe Tampaa vastaa, tosin sekin peli oli todella tasainen ja Tampa iski 16:sta laukauksella 4 maalia, mikä on aika harvinaista.

E: Seuraava peli on nro 20. Jos siitä tulee voitto niin silloin Rangersin saldo otteluista 11-20 on 8-2-0, kun ensimmäisistä kymmenestä pelistä saldo oli 2-8-0. Melkoinen käänne, ja kertoo siitä kuinka pienestä tämä peli on kiinni!
 
Viimeksi muokattu:

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
EA:lla on ilmeisesti päätyönä jakaa paskaa. Itselläni on aina tullut voitto kun hallinta ollut vastustajalla. Nyt ensiksi Galgarylta kuokkaan 1-2, jossa hallinta oli noin 3,5min mulle ja kudit varmaan tuplasti enemmän. Sitten Dallasia vastaan kaksi peliä, eka menee peruspaskaan kun hallinta ja kudit lähes samoissa ja vastustaja tekee vikalla minuutilla rannemaalin. Mutta se toinen peli. Voitto jatkoajalla (ei varaa antaa divisioonavastustajille pisteitä), hallinta 3min tänne, kudit 27-12 tänne ja taklaukset 20-2 tänne. Vitun EA sanon minä, tässä on pelattu tällä kaudella parasta kiekkoa sitten koko liigan ja ylivoimaisesti eniten paskaa on syötetty. Äsken kun Dallaksella oli joku paikka loppuhetkillä, niin en edes pelästynyt, koska tähän on jo totuttu. Alkaa pikkuhiljaa laittamaan tämä peli arvojärjestystä uudelleen ja täytyy miettiä, onko tämä kaikki tosiaan tämän arvosta. Ja ei tässä mitään niin suurta paskaa ole vielä koettu kuin eräät joukkueet, mutta tiedän vaan että EA syöttää sitä kyllä lisää. Luulisi EA:n budjetilla saavan aidompia pelejä, sellasia että edes 1/10 ottelu on paskaa. Vituttaa (liian kevyt termi), kun peli oikeasti kulkee.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
No huhhuh, ei tälle voi enää kun nauraa:D Coloradoa vastaan hyvin hallittiin, mutta 5-0 takkiin. Hyvin 11/5 sisälle.

E: Neuvoja tulemaan vaan miten saa hyvin motivaatiota pidettyä yllä kaikista tälläisistä huolimatta.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
No huhhuh, ei tälle voi enää kun nauraa:D Coloradoa vastaan hyvin hallittiin, mutta 5-0 takkiin. Hyvin 11/5 sisälle.

E: Neuvoja tulemaan vaan miten saa hyvin motivaatiota pidettyä yllä kaikista tälläisistä huolimatta.

Pelaajakaupoilla! Itsellä ainakin säilyy vähän paremmin mielenkiinto kunnon perseraiskauksen jälkeen kun pistää pari pelaajaa kiertoon ja saa niillä touhuta seuraavassa jaksossa taas! :D
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pelaajakaupoilla! Itsellä ainakin säilyy vähän paremmin mielenkiinto kunnon perseraiskauksen jälkeen kun pistää pari pelaajaa kiertoon ja saa niillä touhuta seuraavassa jaksossa taas! :D

Sekin on tullut jo tehtyä:D Ongelmana vaan kahden hyökkäyksen syömähampaan oleminen saikulla.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No huhhuh, ei tälle voi enää kun nauraa:D Coloradoa vastaan hyvin hallittiin, mutta 5-0 takkiin. Hyvin 11/5 sisälle.

E: Neuvoja tulemaan vaan miten saa hyvin motivaatiota pidettyä yllä kaikista tälläisistä huolimatta.

Itsellä tuossa ykkösliigassa oli viime kausi täysi katastrofi Anaheimilla, vaikka lopussa vielä jonkinlaisen kirin sain aikaiseksi. Motivaatiota tosiaan itselle toi se asenne, että "rakennetaan sitten ensi kaudelle jengiä", eli pelaajakauppoja tekemään vaan! Älä nyt ainakaan leikkiä kesken jätä, kun tosi hyvin oot nuo komissaarim hommatkin hoitanut ja kauttahan on vielä reilusti jäljellä...
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
No huhhuh, ei tälle voi enää kun nauraa:D Coloradoa vastaan hyvin hallittiin, mutta 5-0 takkiin. Hyvin 11/5 sisälle.

E: Neuvoja tulemaan vaan miten saa hyvin motivaatiota pidettyä yllä kaikista tälläisistä huolimatta.

En nyt tiedä "hyvästä hallinnasta". Nimittäin puolustukseni toimi lähes täydellisesti, ja sait hallintalukemasi pääasiassa pyörimällä kulmissa, josta ei juurikaan maalipaikkoja tullut. Laukauksesi tuli valtaosin kaukaa.

Itsellä taas hyökkääminen onnistui poikkeuksellisen hyvin. Varsinkin Hudlerin 4-0-maalissa pistettiin Blues-puolustus syöttökuviolla reikäjuustoksi.

Siis väitätö nyt aivan vakavissasi, että tuo peli oli edes jollain tavalla hallussasi? Ei siinä oli hieman eri meininkiä kuin pleijareissa, syytä en tiedä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
En nyt tiedä "hyvästä hallinnasta". Nimittäin puolustukseni toimi lähes täydellisesti, ja sait hallintalukemasi pääasiassa pyörimällä kulmissa, josta ei juurikaan maalipaikkoja tullut. Laukauksesi tuli valtaosin kaukaa.

Itsellä taas hyökkääminen onnistui poikkeuksellisen hyvin. Varsinkin Hudlerin 4-0-maalissa pistettiin Blues-puolustus syöttökuviolla reikäjuustoksi.

Siis väitätö nyt aivan vakavissasi, että tuo peli oli edes jollain tavalla hallussasi? Ei siinä oli hieman eri meininkiä kuin pleijareissa, syytä en tiedä.

Mistäköhän omalla taktiikallasi sen hallinan mahdat aina saada? Olin varma, että tulet tänne kertomaan kehumaan tavalla tai toisella peliäsi. Kyllä, puolustuksessa tökkimisesi tuotti harmaita hiuksia minulle, mutta täydellinen kuulostaa aika paljolta. Itse tunnut täällä palstalla yleensä tuovan esille tälläisiä tappioita, niin voisit myös ottaa sen vastaankin välillä, eikä heti väittäen että peli meni niinkuin pitikin ja olin parempi. Pointtini tässä oli koko pelimuodon tämänhetkinen vitutus, eikä yksi tälläinen tappio.

Tämä on maalintekopeli ja siltäosin peli ei ollut hallussani, muuten kyllä. Onnittelut nyt kun maalinteko onnistuu lähes joka kudilla, lieneekö minun opettamallani tähtäämisellä osuutta asiaan? Olehyvä vaan:) En jaksa tästä väitellä sen enempää, koska piti muutenkin pitää mediahiljaisuutta, neuvoa tarvitsin vain motivaation löytämiseen en muuhun.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mistäköhän omalla taktiikallasi sen hallinan mahdat aina saada? Olin varma, että tulet tänne kertomaan kehumaan tavalla tai toisella peliäsi. Kyllä, puolustuksessa tökkimisesi tuotti harmaita hiuksia minulle, mutta täydellinen kuulostaa aika paljolta. Itse tunnut täällä palstalla yleensä tuovan esille tälläisiä tappioita, niin voisit myös ottaa sen vastaankin välillä, eikä heti väittäen että peli meni niinkuin pitikin ja olin parempi. Pointtini tässä oli koko pelimuodon tämänhetkinen vitutus, eikä yksi tälläinen tappio.

Tämä on maalintekopeli ja siltäosin peli ei ollut hallussani, muuten kyllä. Onnittelut nyt kun maalinteko onnistuu lähes joka kudilla, lieneekö minun opettamallani tähtäämisellä osuutta asiaan? Olehyvä vaan:) En jaksa tästä väitellä sen enempää, koska piti muutenkin pitää mediahiljaisuutta, neuvoa tarvitsin vain motivaation löytämiseen en muuhun.

Ensinnäkään en olisi tänne mitään kirjoittanut, mutta kyllä tuollaiset viestit pistävät hieman ihmetyttämään: "hallitsin hyvin", "miten saan motivaationi pidettyä yllä kaikesta tällaisesta huolimatta" (eli siis tuo viime matsi oli ilmeisesti huutava vääryys lopputuloksen osalta).

Hallintalukemat saattavat kertoa oikeasti hyvästä hallinnasta tai sitten näennäisestä. Itselläkin tulee kyllä tätä näennäistä hallintaa aika usein, mutta ei sentään aina.

Tuo tökkiminen on itsellesi jostain syystä kiukkusuoneen iskevä asia, vaikka siinä ei pitäisi mitään erityistä olla. Kyllähän oikeastikin nyt mailalla pelataan kiekkoa, jos mies ei sitä suojaa tms. Minkä lisäksi sen hallitsemattomasta käytöstä tulee kampitus-jäähy todella helposti, joten se vaatii myös oikeasti taitoa ajoittaa se oikein (sen lisäksi, että pelaajan liike pysähtyy, kun pokecheckaat).

Olen voittanut pelejä paskallakin esityksellä, jolloin en olisi sitä edes ansainnut. Mieleen tulee ensimmäisenä tältä kaudelta Dallas-matsi, jonka voitin 3-2, mutta olin helisemässä lähes koko aika. Tämän meidän matsin osalta uskallan silti väittää pelanneeni paremmin - oli tämä itsekehua tai ei. Noin muuten tällä kaudella kaikki matsit, jotka olen hävinnyt, olen ne "ansaitusti" viime kädessä hävinnyt (jopa Chicago-matsin, jossa tilastot menivät selkeästi nimiini, mutta olin muuten yksinkertaisesti paska). Vaikkakin sinne mahtuu tekoälyltä jotain aivan älytöntä sekoilua, kuten Minnesota-matsissa. En silti ollut siinä pelissä parempi joukkue.

Lasken puolustukseni lähes täydelliseksi onnistumiseksi sen, jos vastustaja saa 1-2 paikkaa eikä yhtään maalia. Yksittäinen selkeä virhe tapahtui itselleni muistaakseni ensimmäisessä erässä, kun pääsit (sinun) oikeasta kulmasta nousemaan maalineteen huippusektorille, mutta Schneider otti sen.

Tähtäämisellä on varmasti jokin vaikutus asiaan, mutta se ei ole pääsyy. Noin muuten olen yksinkertaisesti pyrkinyt kehittämään pelitapaani koko aika, ja kyllä se nyt jo hieman paremmin toimii kuin esim. ensimmäisellä kaudella. Tähtäämisen vaikutusta en sen takia tarkalleen tiedä, koska olen todella huolimaton tatin käyttäjä. Tiedän, että saisin pelini uudelle tasolle, kun opettelisin sitä käyttämään, mutta se on itselleni pirun vastenmielistä, joten kynnys siihen on ollut (liiankin) korkea.

Noin muuten turhautumiseesi pystyn kyllä samaistumaan hieman liiankin hyvin, itselläni palaa päreet liiakseenkin tämän tuotoksen parissa. Kuitenkin ainoa eteenpäin vievä asia, johon voi itse vaikuttaa, on tarkastella asiaa analyyttisesti - mikä omassa pelissä on vikana? Miten muokata joukkuetta, jotta saan siitä itselleni sopivamman? jne. Olen itse sekä muokannut pelitapaani että ollut aktiivinen siirtomarkkinoilla - tehnyt mm. muutaman todella ison ja ylihinnalla maksetun hankinnan - parantaakseni kenttäesityksiä. Aina ei ole ehkä mennyt putkeen, mutta kokonaiskuva lienee positiiviinen.

Edit. Petrolle vielä sellainen tsemppi-luontoinen asia, että missään tapauksessa ei kannata kirvestä kaivoon heittää. Viime kaudellakin olin alussa todella surkeasti sijoittunut, mutta hyvä loppukiri auttoi viemään pleijareihin ja konffifinaaleihin asti. Meidän konferenssi muutenkin näyttää olevan todella tasainen, joten hyvällä putkella tuolta pystyy nousemaan todella monta sijaa pienillä pistemarginaaleilla.
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Itsellä tuossa ykkösliigassa oli viime kausi täysi katastrofi Anaheimilla, vaikka lopussa vielä jonkinlaisen kirin sain aikaiseksi. Motivaatiota tosiaan itselle toi se asenne, että "rakennetaan sitten ensi kaudelle jengiä", eli pelaajakauppoja tekemään vaan! Älä nyt ainakaan leikkiä kesken jätä, kun tosi hyvin oot nuo komissaarim hommatkin hoitanut ja kauttahan on vielä reilusti jäljellä...

Ei tässä mihinkään olla lähtemässä, vaikka tälläistä koettelua nyt onkin. Ihan "kivaa" vaihtelua edelliskausien menestyksekkäämmälle tulokselle.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hallitsevan Stanley Cup -mestarin päänahka otettiin todella hyvätasoisessa ottelussa lukemin 3-1. Ottelun tasoa kuvastaa hyvin se, että huippupaikkoja ei ollut juuri lainkaan, läpiajoja 0kpl. Rangersiltä onnistujia olivat David Booth kahsella maalillaan sekä melkoisen pomppumaalin iskenyt, Bruinsin oma koira, Nathan Horton. Tietysti myös Lundqvist jatkoi hyviä otteitaan ja pelasi todella varmasti.

Rangers on nyt huippuvireessä, ja viimeiset kymmenen ottelua on mennyt saldolla 8-2-0. Nyt ollaan päästy taas playoffviivan paremmalle puolelle, ja toivottavasti ei enää palata takaisin sinne toisaalle. Jaksossa vielä 5 peliä: 2xOttawa, Vancouver, Phoenix sekä varma tappio Tampaa vastaan.
 

janbo

Jäsen
Hallitsevan Stanley Cup -mestarin päänahka otettiin todella hyvätasoisessa ottelussa lukemin 3-1. Ottelun tasoa kuvastaa hyvin se, että huippupaikkoja ei ollut juuri lainkaan, läpiajoja 0kpl. Rangersiltä onnistujia olivat David Booth kahsella maalillaan sekä melkoisen pomppumaalin iskenyt, Bruinsin oma koira, Nathan Horton. Tietysti myös Lundqvist jatkoi hyviä otteitaan ja pelasi todella varmasti.

Kiitos vielä matsista! Oli tosiaan tiukkaa ja tarkkaa vääntämistä. Raskin pomputtelu huolestutti jo ihan matsin alussa, mutta tein virheen ja jätin sen maalille. Rangersia vastaan on todella paha jos kiekot pomppii! D. Sedin lanattiin komeasti parin Rangers-pelaajan toimesta laitoihin. Ilmeisesti jotain jäänyt entisillä tiimikavereilla hampaankoloon.. Mukavan fyysisesti mentiin läpi matsin.

Edellisen maali-iloittelujakson jälkeen tässä syklissä ei ole kiekko tahtonut löytää verkkoon. Kolmessa ottelussa 4 maalia, joilla onneksi on kaksi voittoa saanut kairattua. Nyt paukkuu paljon pleksit, mutta jospa se siitä taas oikenisi.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pitää sitten itselläkin itkeä tänne näistä epäoikeudenmukaisista peleistä, kun kerta muutkin niin tekevät. Flyers - Sabers 2-4. Laukaukset Flyersille 18-8. Mielestäni olisin kyllä ansainnut voiton, mutta minkäs teet. Dallasille ja Carolinalle kiitokset hyvistä peleistä. Tiukkoja matseja oli eikä kumpikaan GM harrastanut esim. mitään keskialueen aloituksissa sitomista tai muutakaan vastaavaa, vaan hyvää kiekkoa pelasivat molemmat.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Tule jo Antti Niemi :'(

Reimerille tänään taas Vancouveria vastaan ekat kolme kutia kaikki sisään. Yhden torjunnankin ehti tosin napata ennen penkitystä erän loputtua!

On tää nättiä
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on koko kaudelta maalivahtien torjuntaprosentit 86,7% ja 25%!! Noh, Lundqvist on viimeiset 11 peliä ollut hyvä viime peliä lukuunottamatta, joten ei ihan vielä lähdetä markkinoille.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampa nyt suurissa vaikeuksissa oman pelin tasaisuuden suhteen. Saldo 13-7-0 on kyllä kohtuullisen hyvä, mutta tasaisemmalla pelillä olisi noista 7 pelistä ainakin sen 5 voittanut. Tänäänkin juuri NYR vastaan syötöt (niin normit kuin zipitkin) ja laukaukset menivät kohdilleen. FLA oli tämän jälkeen vastassa eikä voi käsittää miten voi omat kuviot olla aivan erilaiset.

Tällaista oma peli kyllä aina ollut, mutta tällä kaudella se on pahempaa kuin koskaan. Tällä tahdilla huonoin pistesaldo runkosarjassa tähän mennessä.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on kyllä mielenkiintoinen sivujuoni liigassamme. Taitaa olla vähän niin kuin Kerho Areenalla?

Juu, on tämä todella mielenkiintoista. Ensin kaatuu huippujengejä toisensa jälkeen ja sitten Tampaa vastaan taululle 1-8! Nyt vähintään 9 häviötä putkeen, tällä kaudella 3, viime kaudella 4-5 (kaikki pelit) ja ekalla kaudella taisin voittaa toisen kohtaamisen, eli sen jälkeen tullut 9-11 tappiota. Pitää ensi peliin heittää jotkut ylihyökkäävät asetukset tämänhetkisten puolustavien tilalle ja Phaneuf maalivahdiksi, niin ehkä se siitä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Loppuiko Los Angelesilta ohjaimesta patterit eilen vai lopetitko muuten vaan pelaamisen viitisen minuuttia ennen loppua? Ei sillä että se mua liikuttais, mutta kun kerran puhutaan "herrasmieskiekosta" niin olisi kiva jos vastustaja pelaa pelin loppuun asti vaikka häviö ja oma saamattomuus kuinka vituttaisi.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Loppuiko Los Angelesilta ohjaimesta patterit eilen vai lopetitko muuten vaan pelaamisen viitisen minuuttia ennen loppua? Ei sillä että se mua liikuttais, mutta kun kerran puhutaan "herrasmieskiekosta" niin olisi kiva jos vastustaja pelaa pelin loppuun asti vaikka häviö ja oma saamattomuus kuinka vituttaisi.

Ei loppunut patterit, mutta tuo ohjaimen takakansi alkoi reistailemaan ja ohjain sammuili koko ajan. Ollaan muutettu viikonloppuna, joten tietysti kaikki teipit oli jossai hukassa muuttolaatikoissa. En jaksanut sitten alkaa etsimään teippejä, koska 5 minuuttia peliaikaa jäljellä ja vitutus oli huipussaan. :D
Täytyy tänään etsiä teipit ettei uudessa jaksossa ole samanlaisia onglemia.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ei loppunut patterit, mutta tuo ohjaimen takakansi alkoi reistailemaan ja ohjain sammuili koko ajan. Ollaan muutettu viikonloppuna, joten tietysti kaikki teipit oli jossai hukassa muuttolaatikoissa. En jaksanut sitten alkaa etsimään teippejä, koska 5 minuuttia peliaikaa jäljellä ja vitutus oli huipussaan. :D
Täytyy tänään etsiä teipit ettei uudessa jaksossa ole samanlaisia onglemia.

Haha, selityshän se tuokin! ;D Ei siinä mitään, parempi onni ensi kerralla. Cann oli muuten ihan uskomattomassa vireessä! Mikäli olisin peluuttanut Neuvirthia, peli olisi ollut sun heiniä suvereenisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös