Hahah. Jostain syystä mä en yllättynyt, että itkupotkut tulee just sulta. Milloin kiukututtaa fiilistelytreidit, milloin capin ylittäminen, milloin oman pelin saamattomuus ja milloin mikäkin. Oon about 200 matsia pelannut tätäkin versiota jatkislaisia vastaan (ykkösliigassa kohtalaisella menestyksellä) ja oot yllätysyllätys ensimmäinen, joka mun pelaamisesta löytää jotain epäkohtia tai muita säbärannareita. Menisit välillä ittees ja lopettaisit ton jatkuvan kitinän.
Tässä 3-0 Minnesotalle päättyneen Colorado-pelin kaikki maalit:
1.maali:
eka | EA SPORTS
2.maali:
toka | EA SPORTS
3.maali:
kolmas | EA SPORTS
Voi kukin vetää omat johtopäätökset, mä jätän tän asian tähän. Palaillaan.
PS: Linkit vie easportsworldin nettisivuille maalivideoihin.
Maaleissa ei ollut yhtään mitään vikaa osaltasi. Näin en sanonut missään vaiheessa. Harmi kun nuo uusinnat eivät näyttäneet sitä tilannetta, joista nuo läpiajot tuli. Tekoälyä minä niistä parjasin. Kolmas oli sitten hyvin pelattu.
Mutta väitätkö tosissas että et hakenut kahdessa ekassa erässä aivan helvetisti noita säbärannareita? Ekan erän jälkeen aattelin, että ehkä ei ole tietoista touhua, mutta tokan erän jälkeen lähetin viestin, jonka jälkeen ne kyllä väheni yllättäen.
Se on helvetin helppo vetää aina nuo aikaisemmat sanomiseni mukaan tähän (yllättäen noissa muissa "itkemisissä" porukka on ollut kanssani samaa mieltä, vaikka ymmärrän, että kahdella farmipelaajalla kauden aloittanut gm ei välttämättä ole samaa mieltä). Kyllähän minä sen tiedän, että yleensä asioita esille tuova paskaa niskaansa saa, mutta tuon käyttäminen keppihevosena on jo hieman ala-arvoista.
Ja fiilistelytreidit eivät kiukuta, en tiedä onko kyvyssä ymmärtää niitä viestejäni, mutta kyse oli johdonmukaisen ja yhdenvertaisen linjan hakemisesta liigan säännöille. Sellaiset käsitteet tosin saattavat olla täysin hepreaa joillekkin. Oman pelin saamattomuus lienee kiukuttelun aihe - siihen kun kyllä aina pääsyyllinen olen itse. Mutta pystytkö muka kieltämään, että et olisi saanut noita kahta läpiajoa täysin ilmatteeksi tekoälyn töhöilyn seurauksen?
edit. perkele kun menin lähtemään tuolta otteluvalikosta, olisin voinut ladata nuo mainitsemani laukaukset tuonne sivuille. En tuollaista mahdollisuutta ennen tiennytkään. Tästä lähtien otan kyllä talteen kaikki tuollaiset, niin ei jää pelkän sanomisen varaan.
edit2. Sekä myös turha väittää, että kategorisesti pitäisin häviämistä aina toisen glitchaamisena. Viime kaudella pleijaritkin hävisin konffifinaalissa 3-0 eikä ollut mitään syytä syytellä ketään mistään. Parempi voitti ja sillä selvä. Tällä kaudella myös Boston, Philadelphia, Nashville sekä Calgary ottaneet voiton eikä mitään syytä syytellä ketään, koska paremmalla pelillä ovat voiton ottaneet eivätkä ole mitään spämmänneet.
Sanoin jo ennen kauden alkua, että tulen tänne säbärannarispämmäämisestä avautumaan välittömästi - ja näin aion myös tehdä jatkossakin.