Koska kännykällä lainaaminen on kauheeta säätöä ja keskutelu käy kuumana niin pakko vastata. Joten:
Janbo: Tosiaan minulla ei ole Bostonia vastaan mitään mutta pelataan vaan, niin saa sitten vaikkapa hyvää harjoitusta pleijareihin. Olisko joku pienempi betsi, vaikka 40€ ok?
Dissonanssi: Minulle käy pelit hyvin 25.-30.10. Otetaan panokseksi 100€? Ja ensi jaksossa oli muistaakseni peli ja ollaan me 1-2 kertaa kohdattu.
Sovitaan sitten nuo joukkueet (ehdotan että samoilla joukkeilla pelataan) myöhemmin. Ja tietysti kun tähän lähdetän, on varmaa että häviäjä maksaa rahansa.
paki77: Tuo "Stanley Cup-joukkue" on aivan naurettava. Jos itse seurasit yhtään oikeata änäriä viime kaudella, niin Kings pääsi tiukasti pleijareihin. Siellä on sitten oma maailmansa.
Ja itsekin olet täällä kuuluttanut, kuinka panostat tulevaisuuteen nykyisen menestyksen hinnalla, esim. tuo Callahan<>Connolly kauppa. Eikö kaupat (menivät pääpiirteissään näin) Gagne<>Rask, Stoll<>Kreider, Greene<>1.kierros ole näitä kauppoja missä panostetaan tulevaisuuteen nykyisen menestyksen hinnalla?
Nykyistä joukkuetta ei voi mitenkään verrata Cup-rosteriin.
Lisäksi vielä Kingsin peli perustuu kolmen kentän aggressiiviseen karvaukseen ja nytkin kun kaksi top6 hyökkääjää on poissa, niin kolmoskenttä huonontuu huomattavasti (nytkin 73-76-71), joten samaan pelitempoon ei päästä ja tästä syystä nykyinen sarjasijoitus, johon on vaikuttanut 8 ottelun tappioputki juuri ylempänä olevasta syystä.