Xbox360: NHL13 GM Connected-liigan pelien analysoinnit ja jälkipelit. #2

  • 54 784
  • 899

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Dissonanssi: Minulle käy pelit hyvin 25.-30.10. Otetaan panokseksi 100€? Ja ensi jaksossa oli muistaakseni peli ja ollaan me 1-2 kertaa kohdattu.

Täh? Onks sulla oikeasti jokin ongelma? En ole mistään rahasta puhunut mitään, joten mistä ihmeestä tuon 100 euroa tuonne sait? Huvittavaa, että Janbolle ehdotit jotain 40 euroa, vaikka hän mainitsi jonkun panoksen. Huhhuh. Nuo kohtaamiset on sitten ollut joskus aivan liigan alussa, joten niiden pohjalta tuskin pystyt sanomaan yhtään mitään.

Ja etkai nyt aivan vakavasti väitä, että Kings ei kuuluisi tuohon pelin parhaimmistoon joukkueista?

Tammi: Oliko tekoäly(kenttäpelaajat) huonompi kuin paremmalla vaikeustasolla?

Itse en nimittäin usko, että tuo maalimäärä aivan räjähtäisi, koska puolustustarkkuuden luulisi pysyvän samana. Nyt vain niitä maaleja saisi muillakin pelaajille hyvän pelinrakentelun jälkeen.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Maaleja tulisi jokaisella pelaajalla helpommin, myös niillä jo nyt hyvillä pelaajilla. Nytkin pystyy välillä tekemään sen 5 maalia, niin varmasti pystyisi silloin suurempiin määriin..
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Tulipa juuri ennakkotilattua kyseinen peli.

Eli mukana ollaan. Kun kerta Sabres ollaan jo viety, niin otanpa sitten Penguins pois pyöreksimästä.

GT: CatchingElk3276

Miksi otit Coloradon kuitenkin? Jos olisit pysynyt Penssissä, niin purnaamisesi määrä olisi huomattavasti pienempi, ehkä jopa olematon.

No itse janbo ehdotti, että otetaan haaste panonksella ja Sinä huutelit väliin että sama juttu täällä. Joten odotin, että olet myös valmis panokseen. Kyllä, janbo ehdotti että pelataan panoksella kysyin että onko 40€ ok, siellä on katsos kysymysmerkki lopussa.

En ole väittänyt, ettei Kings ole huippujoukkue. paki77 sanoi, että mulla on käsissä mestaruusjoukkue ja itse ainakin pidän mestaruusjoukkuita muiden yläpuolella ja olen sanonut, että mun rosteri ei ole mestaruus-rosteri juuri tuon tulevaisuuden rakentamisen takia.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Miksi otit Coloradon kuitenkin? Jos olisit pysynyt Penssissä, niin purnaamisesi määrä olisi huomattavasti pienempi, ehkä jopa olematon.

Spädäri oli jo boxilta penssin varannut.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Täh? Onks sulla oikeasti jokin ongelma? En ole mistään rahasta puhunut mitään, joten mistä ihmeestä tuon 100 euroa tuonne sait? Huvittavaa, että Janbolle ehdotit jotain 40 euroa, vaikka hän mainitsi jonkun panoksen. Huhhuh. Nuo kohtaamiset on sitten ollut joskus aivan liigan alussa, joten niiden pohjalta tuskin pystyt sanomaan yhtään mitään.

Ja etkai nyt aivan vakavasti väitä, että Kings ei kuuluisi tuohon pelin parhaimmistoon joukkueista?

Tammi: Oliko tekoäly(kenttäpelaajat) huonompi kuin paremmalla vaikeustasolla?

Itse en nimittäin usko, että tuo maalimäärä aivan räjähtäisi, koska puolustustarkkuuden luulisi pysyvän samana. Nyt vain niitä maaleja saisi muillakin pelaajille hyvän pelinrakentelun jälkeen.

Kyllähän nuo kenttäpelaajat ovat silloin huonompia. Kenttäpelaajien huonontuminen ei minua tuossa pelottaisi, mutta maalivahti heikentyisi liikaa. Juuri äsken tein tällä vaikeustasolla 8 maalia Carolinaa vastaan ja 3 noista meni onetimerilla kovan pelinrakentelun jälkeen (Boyle 1x Stamkos 2x). 2 suoraa laukausta meni myös ja 2 läpiajoa. 1 ripari hutaisu osui viimeisenä sisään eli kyllähän tällä vaikeustasolla noita maaleja voi tehdä monella tavalla ja paljon.

Jos taso vaihdettaisiin niin tiedän jo nyt, että valitus alkaisi liiasta maalimäärästä. Hyvät laukojat, jotka jo nyt tekevät hyvin maaleja alkaisivat iskeä maali/peli tahtia.
Ja mitä tulee noihin, että "joukkueen taso ei riitä" tai "laukaukset menee seinille, kun ei ole hyviä laukojia" puheista niin jokaisella on pelaajia joilla laukausvoima/tarkkuus 80+ ja tuo riittää hyvin säännölliseen maalintekoon. Totta kai se on entistä helpompaa jos joukkueessa esim Stamoksin tasoisia laukoja, mutta suurin syy miksi nämä tekevät paljon enemmän maaleja on se, että kaikki varmasti hakevat näille kavereille enemmän laukaisu paikkoja kuin 4.kentän rouhijalle.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole väittänyt, ettei Kings ole huippujoukkue. paki77 sanoi, että mulla on käsissä mestaruusjoukkue ja itse ainakin pidän mestaruusjoukkuita muiden yläpuolella ja olen sanonut, että mun rosteri ei ole mestaruus-rosteri juuri tuon tulevaisuuden rakentamisen takia.

Saat käsiisi hyvin koossa pysyneen Stanley Cup mestarin ja et tavoittele tällä kaudella mestaruutta (tai ainakaan mestaruusjoukkueen rosteria) vaan alat rakentamaan tulevaisuutta sarjassa, joka kestää ehkä 4-6 kautta, uskomatonta.

Ja lisäksi et vastannut kysymykseeni: koetko pelaavasi paremmin, monipuolisemmin ja oikeammin kuin muut? Ja miksei se näy sarjataulukossa? Oletan, että koet kun sinulla on varaa käskeä mm. Rangersia ja Coloradoa opettelemaan pelaamaan.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kyllähän nuo kenttäpelaajat ovat silloin huonompia. Kenttäpelaajien huonontuminen ei minua tuossa pelottaisi, mutta maalivahti heikentyisi liikaa. Juuri äsken tein tällä vaikeustasolla 8 maalia Carolinaa vastaan ja 3 noista meni onetimerilla kovan pelinrakentelun jälkeen (Boyle 1x Stamkos 2x). 2 suoraa laukausta meni myös ja 2 läpiajoa. 1 ripari hutaisu osui viimeisenä sisään eli kyllähän tällä vaikeustasolla noita maaleja voi tehdä monella tavalla ja paljon.

Jos taso vaihdettaisiin niin tiedän jo nyt, että valitus alkaisi liiasta maalimäärästä. Hyvät laukojat, jotka jo nyt tekevät hyvin maaleja alkaisivat iskeä maali/peli tahtia.
Ja mitä tulee noihin, että "joukkueen taso ei riitä" tai "laukaukset menee seinille, kun ei ole hyviä laukojia" puheista niin jokaisella on pelaajia joilla laukausvoima/tarkkuus 80+ ja tuo riittää hyvin säännölliseen maalintekoon. Totta kai se on entistä helpompaa jos joukkueessa esim Stamoksin tasoisia laukoja, mutta suurin syy miksi nämä tekevät paljon enemmän maaleja on se, että kaikki varmasti hakevat näille kavereille enemmän laukaisu paikkoja kuin 4.kentän rouhijalle.

Juuri näin, kyllä tällä vaikeustasolla maalejaa saa erittäin hyvin tehtyä ja lukemat ovat realistisia. Jokainen oppii varmasti tämän liigan aikana paremmin ja paremmin tekemään maaleja ja muutenkin pelaamaan. Varsinkin se, että suurin osa ei tee taktiikoita ennen pelejä, syö varmasti omaa pelaamista.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tavalliset versus ja HUT-pelit toimivat Tähtipelaaja-vaikeustasolla, eikä niitä maaleja mitenkään erityisen paljon tule, ehkä keskimäärin yhtensä 5-6 per peli. Ainakin 80% mun pelaamista peleistä tässä liigassa on päättynyt yhden maalin erolla ja se ei ole kovin realistista...
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tavalliset versus ja HUT-pelit toimivat Tähtipelaaja-vaikeustasolla, eikä niitä maaleja mitenkään erityisen paljon tule, ehkä keskimäärin yhtensä 5-6 per peli. Ainakin 80% mun pelaamista peleistä tässä liigassa on päättynyt yhden maalin erolla ja se ei ole kovin realistista...

Erittäin moni peli kyllä oikeastikkin loppuu yhden maalierolla. Ja itse ainakin tuntuu hyvin pelissä saavan sen 3-5 maalia aikaiseksi, aluksi oli tahmeampaa, mutta jokainen kehittyy.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Saat käsiisi hyvin koossa pysyneen Stanley Cup mestarin ja et tavoittele tällä kaudella mestaruutta (tai ainakaan mestaruusjoukkueen rosteria) vaan alat rakentamaan tulevaisuutta sarjassa, joka kestää ehkä 4-6 kautta, uskomatonta.

Ja lisäksi et vastannut kysymykseeni: koetko pelaavasi paremmin, monipuolisemmin ja oikeammin kuin muut? Ja miksei se näy sarjataulukossa? Oletan, että koet kun sinulla on varaa käskeä mm. Rangersia ja Coloradoa opettelemaan pelaamaan.

Mitä helvettiä? Sitten olen kusi sukassa parin kauden päästä kun lopettaneiden tilalle ei ole uusia kykyjä tulossa. Nyt oli rimanalitus sulta tuo kommentti. Miksi itse vaihdoit Callahanin (28v?) Connollyyn jos tämä kestää 4-6 kautta? Aivan käsittämätöntä paskaa kirjoitat.

Edit. Ja en yhtään huutelisi joukkueen tasosta kun itse ohjaa Rangersia. Viime kaudellakin mietittiin Manhattanilla jo, että onko tämä se "the kausi". Seuraatko yhtään oikeata NHL:ää?
Siitä ollaan varmasti eri mieltä, mihin suuntaan olet joukkuettasi "kehittänyt".
 
Viimeksi muokattu:

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä helvettiä? Sitten olen kusi sukassa parin kauden päästä kun lopettaneiden tilalle ei ole uusia kykyjä tulossa. Nyt oli rimanalitus sulta tuo kommentti. Miksi itse vaihdoit Callahanin (28v?) Connollyyn jos tämä kestää 4-6 kautta? Aivan käsittämätöntä paskaa kirjoitat.

Panostin tuleviin kausiin siinä vaihdossa, mutten heikentänyt käytännössä yhtään mestaruusmahdollisuuksiani tällä kaudella sillä kaupalla. Sinä sen sijaan sanoit ettei sinulla mielestäsi ole enää mestarirosteria:
En ole väittänyt, ettei Kings ole huippujoukkue. paki77 sanoi, että mulla on käsissä mestaruusjoukkue ja itse ainakin pidän mestaruusjoukkuita muiden yläpuolella ja olen sanonut, että mun rosteri ei ole mestaruus-rosteri juuri tuon tulevaisuuden rakentamisen takia.

Eli tuo on se kohta minkä katson täysin järjettömäksi. Sinulla oli mestaruusrosteri kauden alkaessa, en ymmärrä miksi täytyi "panostaa tulevaisuuteen" ja luopua mestaruusrosterista tällä kaudella. Mitään ikäongelmaa tuskin olisi tällä mestaruusrosterillakaan tullut. Itse pidän omaa rosteriani tälläkin kaudella mestaruusrosterina, eikä Callahanin myyminen juuri heikentänyt sitä, hyökkäys nyt:
Boyle 80-Sedin 90-Sedin 91
Stepan 82-Richards 87-Booth 84
Smyth 81-Stoll 82-Hagelin 77
Connolly 72-Halpern 74-Condra 78

Ei tuo juurikaan Callahanista paranisi, toki hiukan. Ja jos kysyt miksi Connolly nelosessa ja Cizikas ei lainkaan kehissä, niin tuolla on tarkoitus pelata kun todella tiukka paikka tulee eli playoffeissa. Silloin haetaan mestaruutta eikä kehitetä pelaajia.

Ja et vieläkään vastannut kysymykseeni:
Koetko pelaavasi paremmin, monipuolisemmin ja oikeammin kuin muut? Ja miksei se näy sarjataulukossa? Oletan, että koet kun sinulla on varaa käskeä mm. Rangersia ja Coloradoa opettelemaan pelaamaan.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Anaheimilla jakson pelit pulkassa ja taashan sieltä tuli kaksi kertaa Phoenixilta kuokkaan. Ei auta vaikka ois kentällä Gretzky ja David Copperfield en vaan perkele voita kojoottilaumaa!!! Vaikka kuinka hallitsisin peliä ja mestoja tulisi niin ei vaan uppoa ja kun vastapuolella on suht kylmäverinen viimeistelijä niin vittusaatanahan se itsemurhayksiössäni raikaa. Ei sillä että kaikkia pelejä olisin hallinnut, mutta kuitenkin. Tunnen itseni Kerhoksi Ilmalassa. Vituttavaa mutta samalla siistiä, että on ainakin yksi päänahka jota todella himoitsen...

Täältä myös ei-ääntä tason laskemiselle.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Mitään ikäongelmaa tuskin olisi tällä mestaruusrosterillakaan tullut.

Nimenomaan tuskin. Ota nyt vaikka selvää asioista heti. Gagne, Williams, Stoll, Mitchell, Scuderi ovat pelaajia, joilla kaikilla on ura enemmän tai vähemmän ehtoopuolella. Ennemmin hankin paikkaajat nyt kun niiden kehittymisestä on vielä hyötyä.

Ja tiedoksi, en tule vastaamaan/kommentoimaan viesteihisi enää mitenkään. Tämä ei ole mikään chat ja pelikieltoa en takiasi halua. Meidän keskustelu ei etene mihinkään, kun sulla on koko ajan kauhea tarve haastaa riitaa.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja tiedoksi, en tule vastaamaan/kommentoimaan viesteihisi enää mitenkään.

Vai niin, eli tajuat itsekin kuinka naurettava olit kun käskit muita opettelemaan pelaamaan ja nyt et pysty sitä mitenkään perustelemaan niin lopetat vastaamisen kokonaan. Ja toi "enää" on ihan turha sana tossa, et sä alunperinkään mihinkään ole vastannut.
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Pari sanaa Sabresin viime peleistä.

Tämän syklin pelit on menny ihan kelvollisesti. Ensin kaatui Nashville 1-0 ja tämän jälkeen Islanders nollattiin lukemin 2-0. Kolmannessa pelissä voitin Carolinan AI:n 6-3.

Eilen tulikin jakson ensimmäinen tappio kun Florida oli kotihallissaan 2-1 parempi. Hyvä tiukka vääntö ja tuloskin oli ihan oikeudenmukainen, sillä alakynnessä olin käytännössä koko pelin ajan. Jäähyjä otin aivan liikaa, enkä muutoinkaan saanu omaa peliä kulkemaan, vaan hyvin pitkälti vastaiskupeliähän se oli. Ainoan maalinkin tein vastahyökkäyksestä, jossa Eric Staal laukoi hyvin pelanneen Jacob Markströmin torjuman reboundin sisään. Pakko antaa propsit vastustajan luovalle hyökkäyspelaamiselle, jossa erinäköisiä kuvioita nähtiin ja ottelun voittomaaliksi jäänyt osuma oli ihan mukiinmenevän syöttöpelin ansioita.

Jakson viimeisenä pelinä olisikin Tampaa vastaan, mutta kun itsellä on tuo yhteys pätkinyt satunnaisesti joitain joukkueita vastaan, niin lukuisista yrityksistä huolimatta ei olla Tammen kanssa päästy pelaamaan vaan aina yhteys katkeaa jostain syystä istuntoon liityttäessä. Huomenna vielä viimeiset kokeilut ja sitten onkin pulma, että kumpi suostuu antaa pelata AI:ta vastaan, jotta loukkaantumisuhallisesta simuloinnista vältyttäisiin?
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Vai niin, eli tajuat itsekin kuinka naurettava olit kun käskit muita opettelemaan pelaamaan ja nyt et pysty sitä mitenkään perustelemaan niin lopetat vastaamisen kokonaan. Ja toi "enää" on ihan turha sana tossa, et sä alunperinkään mihinkään ole vastannut.

Pakko vielä yksi kirjoittaa. Ensinnäkin, lue säännöt. Toiseksi, sinä vastasit kolmasosaan minuun kysymyksiini, joten en näe syytä miksi minun pitäisi vastata kaikkiin sinun kysymyksiisi.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Miksi otit Coloradon kuitenkin? Jos olisit pysynyt Penssissä, niin purnaamisesi määrä olisi huomattavasti pienempi, ehkä jopa olematon.

Petro jo vastasikin. Ja ei muutes varmasti ollut enää 15 joukkuetta jäljellä. Oot kyllä helvetin uskomaton... Paremmista joukkueista oli enää jäljellä Vancouver, mutta en viitsinyt ottaa pelin yhtä selkeästi parhaimmistoon kuuluvaa joukkuetta.

Muutenkin sinulla on aivan uskomaton kyky puuttua täysin epäolennaisiin asioihin koko aika. Mitä helvettiä minun joukkuevalinnallani on edes tekemistä koko tämän keskustelun kanssa? Tämän lisäksi et oikeasti kykene argumentoimaan millään muulla kuin henkilöön menevillä ad hominem -argumenteilla. Täällä muuta laittavat ihan puhdasta raakadataa keskustelun sisällöksi, niin oma kontribuutiosi on jatkuvasti tätä samaa "opetelkaa pelaamaan, vittu oon paras". Ei tuo kovin korkeaa tasoa keskustelijasta anna.

No itse janbo ehdotti, että otetaan haaste panonksella ja Sinä huutelit väliin että sama juttu täällä. Joten odotin, että olet myös valmis panokseen. Kyllä, janbo ehdotti että pelataan panoksella kysyin että onko 40€ ok, siellä on katsos kysymysmerkki lopussa.

Mistä helvetisti vedit tuollaisen 60% korkeamman panoksen? Minä en mistään panoksista puhunut, vaan tuosta paras seitsemästä järjestelystä. Voidaan sitten lyödä panokseksi vaikka 50 senttiä, niin saat sillä mahdollisen voittosi myötä ostettua itsellesi tikkarin.

Juuri näin, kyllä tällä vaikeustasolla maalejaa saa erittäin hyvin tehtyä ja lukemat ovat realistisia. Jokainen oppii varmasti tämän liigan aikana paremmin ja paremmin tekemään maaleja ja muutenkin pelaamaan. Varsinkin se, että suurin osa ei tee taktiikoita ennen pelejä, syö varmasti omaa pelaamista.

Lukemat eivät ole realistisia kokonaisuudessaan. Olen tuonut nämä asiat tilastollisin perustein esille jo aiemmin. Maaleja tulee peleissä aivan liian vähän. Oikeastaan omalta osaltani maalimäärät otteluissa ovat varmasti laskeneet koko aika.
 

janbo

Jäsen
Täällähän onkin käynyt keskustelu vilkkaana. Hyvä, sillä kunnon debatti vie asioita eteenpäin ja tuo aitoa kilpailutilannetta liigaan. Ei kaikki managerit oikeastikaan pidä toisistaan..

Valitettavasti eilen loppui voimat kesken ja tilastoanalyysi vaihtui jäätävään päänsärkyyn ja nukkumiseen. Tänään teen mitä lupasin, mahdollisesti Exceliä apuna käyttäen listaan todennäköisesti ainakin 5 pelaajaa jokaisesta joukkueesta. Lisäksi tulen todennäköisesti laskemaan kunkin joukkueen kokonaislaukaisuprosentin sekä kirsikkana koko liigan laukomisprosentin.

Minulle olisi kuitenkin tärkeä tietää, mitkä joukkueet ovat simuloineet esim. yli 10 peliä, koska merkittävä määrä AI-matseja aiheuttaa tilastoväärentymiä. Onko tälläiset luvut komissaarin ulottuvilla? Ei varmaankaan, EA:n tuntien.

Petro: Oletko keksinyt mitään ratkaisua / vinkkejä tuohon created plays ongelmaan?

Kiekkomies: Neljä kymppiä sopii mulle.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings

Huhhuh. Ai mitä tekemistä joukkuevalinnalla? Itse sanoit mulle, että kuinka yököttävää kehua itseään Kingsin managerina, tarkoitit että käsissäni on huippujoukkue ja kaikki pärjää Kingsillä. No mitä suuri ja mahtava Dissonanssi mietti ensimmäiseksi omaksi joukkueeksi? No Pittsburgh. Itselläni on ainakin kavereiden kesken sellainen kirjoittamaton sääntö, että ei olla Pittsburgh koska tuo joukkue on äärimmäisen kova. Jos sinulla olisi tuo huippujoukkue käytössäsi, todennäköisesti olisit ylempänä ja tyytyväisempi, joten et huutelisi esimerkiksi mistään tason vaihdosta, koska Malkin tekee hyvin maaleja.
Ymmärtäisin purnaamisesi Coloradosta, jos sinua ennen olisi valittu 29 joukkuetta. Kuitenkaan et viitsinyt valita Vancouveria "kun joukkue kuuluu parhaimmistoon". Mikä joukkue Pittsburgh sitten on?

Minä en argumentoi viestejäni? Koko riitahan lähti siitä, että pelaajan ranteen pitää olla yli 85, jotta sillä saa maalin. (joojoo siksi pitää vaihtaa tasoa kun tulee vähän maaleja ja siihen tuo 85 liittyy). No tämän jälkeen tein neljästä pelaajasta vertailevat tilastot. Itse sanoit vastaan, että Hejdukin vähäinen maalimäärä selittyy huonolla luistelulla. Vastasin, että samantasoiset luistelut on myös Kreiderillä ja Pennerillä ja sen jälkeen menit hiljaiseksi.

Et puhunut panoksesta joo, mutta janbo puhui ja itse sinä rinta rottingilla haastoit minut samaan. Joten oletan, että siinä on panosta. Itselläni ei ole aikaa ja mielenkiintoa pelata mitään läpsyttelypelejä. Kovana kun haastoit minut, ajattelit että voitat niin kai siihen voi vähän rahaa laittaa kiinni. Vai onko kyse siitä, että sinulla ei ole edes tuota tikkarirahaa?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Täällähän onkin käynyt keskustelu vilkkaana. Hyvä, sillä kunnon debatti vie asioita eteenpäin ja tuo aitoa kilpailutilannetta liigaan. Ei kaikki managerit oikeastikaan pidä toisistaan..

Valitettavasti eilen loppui voimat kesken ja tilastoanalyysi vaihtui jäätävään päänsärkyyn ja nukkumiseen. Tänään teen mitä lupasin, mahdollisesti Exceliä apuna käyttäen listaan todennäköisesti ainakin 5 pelaajaa jokaisesta joukkueesta. Lisäksi tulen todennäköisesti laskemaan kunkin joukkueen kokonaislaukaisuprosentin sekä kirsikkana koko liigan laukomisprosentin.

Minulle olisi kuitenkin tärkeä tietää, mitkä joukkueet ovat simuloineet esim. yli 10 peliä, koska merkittävä määrä AI-matseja aiheuttaa tilastoväärentymiä. Onko tälläiset luvut komissaarin ulottuvilla? Ei varmaankaan, EA:n tuntien.

Petro: Oletko keksinyt mitään ratkaisua / vinkkejä tuohon created plays ongelmaan?

Kiekkomies: Neljä kymppiä sopii mulle.

Valitettavasti (eikä niin yllättäen) EA ei ole meitä siunannut tälläkään tilastolla. Näen kuitenkin pelimäärän, joka tulee simuloitua jokaisessa jaksossa ja se on ehkä keskimäärin 4-5 peliä. Kuitenkin suuri osa alkujaksosta oli kone vs kone peljä näistä simuloiduista.

Aloin itsekkin miettimään vielä tuota created plays juttua, kun sulla ja Tammella se ei ainakaan toiminut. Yritän luoda tänään uuteen jaksoon uudet kuviot ja katsoa toimiiko ne 100% varmuudella.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Kiekkomies: Neljä kymppiä sopii mulle.

Okei. Laita mulle vaikka yksityisviestinä seuraavan kahden viikon työvuorot niin sovitaan matsit.

Itse arvostan tuota "tilasto-Niilo" työtäsi. Hienoa kun joku viitsii tehdä tälläistä.

Edit. Kingsiltä mennyt simulointiin kaksi ottelua ja tänään tulee kolmas kun jakso vaihtuu.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Huhhuh. Ai mitä tekemistä joukkuevalinnalla? Itse sanoit mulle, että kuinka yököttävää kehua itseään Kingsin managerina, tarkoitit että käsissäni on huippujoukkue ja kaikki pärjää Kingsillä. No mitä suuri ja mahtava Dissonanssi mietti ensimmäiseksi omaksi joukkueeksi? No Pittsburgh. Itselläni on ainakin kavereiden kesken sellainen kirjoittamaton sääntö, että ei olla Pittsburgh koska tuo joukkue on äärimmäisen kova. Jos sinulla olisi tuo huippujoukkue käytössäsi, todennäköisesti olisit ylempänä ja tyytyväisempi, joten et huutelisi esimerkiksi mistään tason vaihdosta, koska Malkin tekee hyvin maaleja.

Olet oikeasti enemmän kassalla kuin edes saatoin pahimmissa painajaisissani kuvitella... Jos minulla olisi Penguins, en todellakaan edes kehtaisi puhua mistään "selkärangasta" tai kehoittaa muita "pelaamaan paremmin" tai mitään muutakaan ylimielistä paskaa. Sinä teet sitä aivan jatkuvasti. Kaikin muin puolin tuo lässytyksesi on pelkkää jossittelua. Siinä tilanteessa luulin ainoina "parempina" joukkueina olevan jäljellä Vancouverin ja Penguinsin. Näistä kokonaisuutena kuitenkin Vancouver on kovempi, koska joukkueessa on niin pirusti kärkipään lisäksi laajuutta.

Minä en argumentoi viestejäni? Koko riitahan lähti siitä, että pelaajan ranteen pitää olla yli 85, jotta sillä saa maalin. (joojoo siksi pitää vaihtaa tasoa kun tulee vähän maaleja ja siihen tuo 85 liittyy). No tämän jälkeen tein neljästä pelaajasta vertailevat tilastot. Itse sanoit vastaan, että Hejdukin vähäinen maalimäärä selittyy huonolla luistelulla. Vastasin, että samantasoiset luistelut on myös Kreiderillä ja Pennerillä ja sen jälkeen menit hiljaiseksi.

Lue nyt herranjumala niitä viestejä. Kuten totesin, minulla on samassa kentällisessä ollut kaksi hyökkääjää, joiden luistelu on tuo 80. Stastnyllakin se on jotain 86, eli ei mikään pikakiituri sekään. Jos laitat omaan kenttääsi nopeuksiltaan 70 kaverit ja paukutat niillä joka ottelussa maaleja, niin sitten on asia eri. Joidenkin Sedinien rinnalla aivan varmasti myös joku 60 pelaaja tekee pisteitä.

Et puhunut panoksesta joo, mutta janbo puhui ja itse sinä rinta rottingilla haastoit minut samaan. Joten oletan, että siinä on panosta. Itselläni ei ole aikaa ja mielenkiintoa pelata mitään läpsyttelypelejä. Kovana kun haastoit minut, ajattelit että voitat niin kai siihen voi vähän rahaa laittaa kiinni. Vai onko kyse siitä, että sinulla ei ole edes tuota tikkarirahaa?

Jos kerta kehtaat täällä kehua itseäsi muita paremmaksi, niin luulisi miehellä (sic) olevan edes sen verran kiveksiä, että uskaltaa ottaa haasteen vastaan ilman mitään panoksia tms.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Vaihdetaanko vaikeusastetta supertähdestä tähtipelaajaksi ensi kaudeksi?

Täältä Kyllä ääni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös