Mainos

Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 377
  • 4 398

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitäs kun Oilers näyttää tarjonneen Markströmille (RFA) lähes 9 miljoonan tarjouksen, vaikka capissa näyttäis olevan reilut 2M...? Pitääkö mun vaan silti matchata tarjous, jotta voin pitää?

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs kun Oilers näyttää tarjonneen Markströmille (RFA) lähes 9 miljoonan tarjouksen, vaikka capissa näyttäis olevan reilut 2M...? Pitääkö mun vaan silti matchata tarjous, jotta voin pitää?

Jos et matchaa ja Oilers menee yli capin, päätyy Markström ja kaikki muut Oilersin fenzyistä hankkimat pelaajat waiver listalle. Markströmin palkka tulee olemaan joka tapauksessa silloin 9M. Ainoa vaihtoehto on, että heitän Oilersin ulos liigasta, jolloin tarjous nollaantuu. Onko muilla (varsinkin Oilersilla) mielipidettä asiaan?

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos et matchaa ja Oilers menee yli capin, päätyy Markström ja kaikki muut Oilersin fenzyistä hankkimat pelaajat waiver listalle. Markströmin palkka tulee olemaan joka tapauksessa silloin 9M. Ainoa vaihtoehto on, että heitän Oilersin ulos liigasta, jolloin tarjous nollaantuu. Onko muilla (varsinkin Oilersilla) mielipidettä asiaan?

Joo noin sen kuvittelin menevän. Perseestä vain itseäni kohtaan, koska Edmonton rikkoo sääntöjä ja itse joudun siitä tavallaan kärsimään kun joudun maksamaan "ylihintaa".

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo noin sen kuvittelin menevän. Perseestä vain itseäni kohtaan, koska Edmonton rikkoo sääntöjä ja itse joudun siitä tavallaan kärsimään kun joudun maksamaan "ylihintaa".

Totta on, että joudut kärsimään, mutta pakko kysyä että miksi et signannut Marströmiä aiemmin kun tässä on nyt ollut jo 5 mahdollisuutta?

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs mitäs mitäs. Capissa oli tilaa 15milj. Yks sopimus Paul Rangerille 3,640milj. Markströmille se 9,005milj Siitähän jää ihan mukavasti viä se reilu 2milj ??

Ok, eli siis toi Markströmin caphit näkyy jo Oilersin kohdalla. Eli mulla ei ole tarvetta puuttua asiaan, pallo on Rustenuffilla.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minnesota tänään aika hyvin linjoilla. Boston, Winnipeg ja Florida matsit pelaamatta.

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Mites oli, kerkeekö Petro tulla ennen simulointia, vai pelailenko konetta vastaan? Ilmeisesti ei kerkee kun paki ilmoitit tuon simulointiajan, mutta varmistelenpahan vaan.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites oli, kerkeekö Petro tulla ennen simulointia, vai pelailenko konetta vastaan? Ilmeisesti ei kerkee kun paki ilmoitit tuon simulointiajan, mutta varmistelenpahan vaan.

En ole ihan varma, jos kerkeet lauantain aikana pelaamaan varmasti niin odottele sinne asti ennen kuin pelaat konetta vastaan. :)

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Mulle tultiin yllättävän nopeasti asentamaan netti uudestaan, eli CGY on nyt peleillä! Vastassa olisi VAN *2 ja COL. Onlinessa iltaan asti (21.00).

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Ohimennen tuli huomattua että Torontolla on JvR farmissa, ei palkkansa takia mahdu pelaavaan kokoonpanoon. Katossa tilaa 1,230 miljoonaa ja JvR:n palkka on 4,250 miljuunaa. Mites nämä?

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ohimennen tuli huomattua että Torontolla on JvR farmissa, ei palkkansa takia mahdu pelaavaan kokoonpanoon. Katossa tilaa 1,230 miljoonaa ja JvR:n palkka on 4,250 miljuunaa. Mites nämä?

No sikäli en näe tuossa ongelmaa. Vai onko siellä kahmalokaupalla otettu vapaista pelaajia, joita nyt sitten kaupitellaan tms? Muutenhan Toronto lähinnä itse tuosta kärsii.

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Vittttuuuuuuu!! Uskomattomassa flowssa lähti Leafsin kausi käyntiin Bluesin konetta vastaan, toisessa erässä 6-1 taululla, kaikki tähtimiehet päässeet avaamaan pistetilinsä ja ohjainten takana hymy herkässä! Kessel, JVR, Ryan, Colborne... Kaikilla näytti olevan pelihuumori kohdallaan. Ja BoOOM verkko ruuhkautuu, pätkäsee ja yhteys EA:n palvelimiin on katkennut. Vitun Helsinki, seuraavaks tulee varmaa joku 0-1 raiskaus säbäranteella. Pahoillani avautumisesta, mutta kun vituttaa ja tarkkaavaisimmat kaiffarit tulee löytämään sieltä keskeytysprosentista sen 100 ja saapuvat kohta varmaan haaskalle.

Siitä päästäänkin kivasti aasinsillalla MaybeTomorrowin viestiin... Tiedät varmaan ihan hyvin, että kauden alkaessa kone arpoo muka-parhaat kenttänsä tiskiin ja oli päättänyt ettei JVR siihen kuulu. Joten älä huoli, kyllä 87ovr van Riemsdyk mulla pelaamaan pääsee, ja pääsikin tuohon vitun avausmatsiin. Siellä se on jo kokoonpanossa ja capissäkin on kivasti tilaa, joten rauha näitten huuteluiden kanssa ennen kuin ekaa kertaa pääsee edes boxille liiga-avauksen jälkeen.

Edit/ ja vapaista ostin Steve Masonin kalliilla (niin kalliilla ettei ole edes mitään treidiarvoa enää) siltä varalta että Lehtonen loukkaantuu ja jäisin Reasonerin armoille. Siinä mun frenzyhuuma kaikessa komeudessaan. Kone oli laittanut lehtosen ja masonin maalivahdeiksi ja jotain täytepelaajia vielä vilttiin niin ettei jvr mahtunut, siksi palkkakatto oli lähellä jos sitä joku vielä ihmettelee.

Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Edit/ ja vapaista ostin Steve Masonin kalliilla (niin kalliilla ettei ole edes mitään treidiarvoa enää) siltä varalta että Lehtonen loukkaantuu ja jäisin Reasonerin armoille. Siinä mun frenzyhuuma kaikessa komeudessaan. Kone oli laittanut lehtosen ja masonin maalivahdeiksi ja jotain täytepelaajia vielä vilttiin niin ettei jvr mahtunut, siksi palkkakatto oli lähellä jos sitä joku vielä ihmettelee.

Onko Mason nyt sitten farmissa?

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mun mielestä on. Palkkakatto on sitä varten että sen alapuolella pysytään ja pelaajilla 1-suuntaiset sopimukset että niitä ei voi vaan heitellä farmiin. Se on iso osa tätä managerina olemista tässä pelimuodossa että saa noi handlattua kuntoon.

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Mun mielestä on. Palkkakatto on sitä varten että sen alapuolella pysytään ja pelaajilla 1-suuntaiset sopimukset että niitä ei voi vaan heitellä farmiin. Se on iso osa tätä managerina olemista tässä pelimuodossa että saa noi handlattua kuntoon.

Tästä on muistaakseni keskusteltu ennenkin ja kanta on ollut ettei sillä ole merkitystä missä joku kallis pelaaja poppareita syö, kun palkkakaton alapuolella kuitenkin pysyin koko offseasonin. En siis käsittääkseni riko mitään sääntöjä, jos tarjoan palkkakattoni puitteissa pelaajalle sopimusta vaikkei tämä pelaamaan pääsisikään.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tästä on muistaakseni keskusteltu ennenkin ja kanta on ollut ettei sillä ole merkitystä missä joku kallis pelaaja poppareita syö, kun palkkakaton alapuolella kuitenkin pysyin koko offseasonin. En siis käsittääkseni riko mitään sääntöjä, jos tarjoan palkkakattoni puitteissa pelaajalle sopimusta vaikkei tämä pelaamaan pääsisikään.

Tämä vain ja ainoastaan siitä syystä että waiversit eivät ole päällä. 1-suuntaista pelaajaa ei voi laittaa farmiin ilman että hän ei kävisi waiversien kautta.

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Tämä vain ja ainoastaan siitä syystä että waiversit eivät ole päällä. 1-suuntaista pelaajaa ei voi laittaa farmiin ilman että hän ei kävisi waiversien kautta.

Kävin siirtämässä Masonin luukkuvahdiksi ja parhaan kokoonpanon pelaamaan. Capissa on tilaa 1,165 milj $. Liigaa ollaan pelattu kolme (3) kautta, ja yksisuuntaisen sopimuksen omaavia pelaajia on kaikkien näiden kausien aikana liikuteltu ylös ja alas pelaavan kokoonpanon ja farmin välillä. Kertoisitko nyt syyn sille, miksi en saisi siirtää Masonia farmiin kaikista muista managereista ja aikaisemmista siirroista poiketen? Itse kun en tätä ymmärrä.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heko ei ole tehnyt mitään sääntöjenvastaista. Toisessa liigassa oli aiheesta keskustelua ja siinäkin päätettiin, että kyseinen toiminta ei ole mitenkään väärin tai edes epärealistista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy