Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 197 754
  • 4 416

janbo

Jäsen
-Crosbysta olis myös voinut saada paremman hinnan. Janbo mm. ehdotti aikoinaan aika houkuttelevaa tarjousta Crosby höyryissään. Myöhemmin Silja ei sitten kelvannutkaan, kun Bostonin GM oli tullut järkiinsä.

Ja pyyntihinta sen kuin nousi koko ajan! Siispä Bostonissa tehtiinkin muita liikkeitä ja jätettiin Crosby sille hullulle, joka suostuu maksamaan. Lähti kyllä sitten halvemmalla ja jäinkin ihmettelemään koko kuvion järjettömyyttä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Olisihan noita omia treidejä voinut listailla ihan jo omasta mielenkiinnosta. Oikeastaan ensimmäinen treidi on sellainen, joka olisi pitänyt ehdottomasti hylätä. Tosin en ole hyötynyt siitä treidistä pennin vertaa vielä. Siinä vaiheessa vielä liigassa sallittiin nämä tietokonetreidit. Menihän siellä esim. Luongokin Calgaryyn (jossa oli jo yksi iäkäs huippuvahti) jne. Laitetaan tähän ne. Nämä menevät muistin varassa hyvin paljon, joten virheitä on jopa todennäköisesti. Laitan ekaksi kauppakumppanin.

Kausi 2012 -2013

CBJ

Murray 60 4,5* <-> Jones 78, joku 4* hyökkääjäprospect, 2. ja 3. pick 2013 sekä 2. ja 3. 2014.

CGY

Giordano 85 + Luongo 89 <-> Johnson 85 4,5* + Varlamaov 81 4*

TOR

Kulemin 82 4* <-> O'Reilly 82 4* + Rutkowski 3,5*

Kausi 2013 - 2014

TOR

Iginla 85 + Grabovski 82 <-> Stastny 85

PHX

Hemsky 83 + Vrbata 82 <-> MgGinn 82 3,5* + Parenteau 82 + Downie 81 4*

EDM

Hall 85 4,5* + Schneider 83 <-> Luongo 89 + Iginla 85 + Landeskog 83 4,5*

DET

Nash 87 <-> Vrbata 82 + Siemens 72 4,5*

CGY

Bouwmeester 86 <-> Hemsky 83 + Monahan 60 4*

NSH

Legwand 83 <-> Grabovski 82 + 1. pick 2014

PHI

Briere 83 + Read 78 <-> 78 Kobasew

VAN

Setoguchi 82 + Dubinsky 83 + Letestu 76 <-> Legwand 83 + Briere 83 + Hejda 81

2014 - 2015

CBJ

Hudler 81 <-> Barker 81

TOR

Lombardi 82 + Bozak 80 <-> Kulemin 82 + Reese 76

MIN

Del Zotto 83 4* + Gillies 81 <-> Setoguchi 82 + Bozak 80 + Read 78

OTT

Michalek 84 + Bourque 84 + Ruutu 83 <-> Hudler 81 + Dubinsky 83 + Gillies 81 + Elliot 78 4*

EDM

Whitney 85 <-> Ference 82 + Stralman 74

MTL

Grabner 85 + Desharnais 79 <-> Whitney 85 + Michalek 84 + Ruutu 83

Muistaakseni tuossa kaikki kaupat ovat. Olen oikeastaan jokaiseen kauppaan tyytyväinen, koska olen vähintäänkin pystynyt saamaan jokaisesta pelaajasta seuraavassa kaupassa itselleni sopivan vastineen. Varsinkin noista kahden edellisen kauden treideistä jäi puuttumaan (koska en kuollaksenikaan niitä muista) nuo caphitit, jotka ovat näytelleet erittäin suurta roolia monessa kaupassa. Olen pitänyt caphittini joka vuosi semmoisessa 5-10 miljoonan plussalla, joten se jättää itselleni pelivaraa muodossa ja toisessa.

***

Datsyuk kauppa ehdottoman mielenkiintoinen. Älytön riski Chicagolla kieltämättä. Voi olla, että jää mustapekka käteen mutta toisaalta voi olla, että saa pidettyä yhden pelin parhaimman pelaajan. Tuo Datsyukin vaatimus vain yhdestä jatkosopimusvuodesta kyllä indikoisi pelaajan lopettamista tähän kauteen, mutta en tiedä voiko tuosta tehdä johtopäätöksiä. Ilmeisesti Chicago aikoo lähteä playoff-runiin oikein tosissaan, koska muuten tuo on riskinsä takia aika lyhytnäköinen kauppa.

San Jose yritti itseltäni monta kertaa Thorntonia ja Marleauta Ducheneen ja Halliin, joten kyllä siellä yritystä ihan kunnon vastineeseen oli. Sen(kin) takia hieman ihmetytti lopulta tuo täydelliseen pilkkahintaan myyminen sekä sitten täysi passiivisuus jatkosopimusten/UFA-markkinoiden suhteen. Mies sanoi tulevansa takaisin seuraavan version liigaan, mutta kyllähän tuo homma nyt ajateltuna oli aivan yhtä päin persettä hoidettu kuin mitä Toronton GM meinasi homman hoitaa, joten enpä tiedä kannattaako tuollaista toohoilijaa mukaan enää ottaa. Toronton GM ei sentäs kaupannut pois joukkueensa parhaimpia pelaajia.

Itseänikin kyllä tuo kaverikytkös kiinnostaisi, jos sellaiseen jotain perusteita on.
 
Viimeksi muokattu:

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Ja pyyntihinta sen kuin nousi koko ajan! Siispä Bostonissa tehtiinkin muita liikkeitä ja jätettiin Crosby sille hullulle, joka suostuu maksamaan. Lähti kyllä sitten halvemmalla ja jäinkin ihmettelemään koko kuvion järjettömyyttä.
Jep. Olis pitänyt heti alkujaan hyväksyä se sun ehdottama treidi. Mutta jälkikäteen on helppo sanoa. :) No sainhan mä kuitenkin Kovyn lyömään kiekkoa reppuun + Tedenbyn ja pari sekunda varausta. Pääasia oli, että inhokki Crosby saatiin pois!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jep. Olis pitänyt heti alkujaan hyväksyä se sun ehdottama treidi. Mutta jälkikäteen on helppo sanoa. :) No sainhan mä kuitenkin Kovyn lyömään kiekkoa reppuun + Tedenbyn ja pari sekunda varausta. Pääasia oli, että inhokki Crosby saatiin pois!

Myohemminhan Crosby vaihtui taalla Couture+Havlat+J.Jokinen+Larose:ksi, jolla luotiin nykyisen joukkueeni runko. Omat vaihdot menevat yhteensa nain:

Kovalchuk
Tedenby
Butler
Zidlicky
2nd
3rd
<>
Couture
Havlat
Kostitsyn
Larose
Wideman
Blanchard
Bouillon

Kai tassa on pieni voitto tullut tehtya...
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Phoenix ei ole vielä saanut kyytiä kotiin, joten taitaa jälleen pelailut viivästyä. Koska simulointi?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ottawaa vaille Capsin jakso paketissa. Koska pelataan? Olen paraikaa livessä jos pääset.

EDIT: Tai siis olin. Laita täällä viestii jos pääset pelaamaan.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toisaalta, jos Datsyuk jatkaa niin Chicago voittaa kaupassa. Tähän pitäs vaan saada joku ehto, että jos Paavo lopettaa niin Chicagon GM ei saisi jättää uppoavaa laivaa, kuten case San Jose.

Toisessa pelaamassani liigassa Datsyuk pelaa vieläkin, kun ollaan kausi tätä liigaa edellä. Riskihän tuossa on, mutta mitäs sitten? Ja mihinkään en ole lähdössä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saako Phoenixin bottia vastaan nyt pelata vai ei?

Kovin ikävä olisi laittaa konepelit päälle ja antaa Phoenixin pelata mun bottia vastaan, kun ollut poissa näin kauan. Huomenna siis en ehdi pelaamaan, paitsi jos nyt ei simulointi tule ennen kymmentä (21.30 kotona ekan kerran aamuvarhaisen jälkeen).
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Floridalla muistaakseni vielä Dallas ja Tampa vastassa, jos en niitä eilen pelannut pois, ei voi näin aamupöhnässä töistä muistaa. Klo 14.15 korvilla kotosalla ja boksia tarkoitus käynnistellä.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders ei nyt pääse enää boxille, pahoittelen siitä kärsiviä. Eli Rangers ainakin, ja muut kenellä oli mua vastaan peli niin pelatkaa AI:ta vastaan.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Islanders ei nyt pääse enää boxille, pahoittelen siitä kärsiviä. Eli Rangers ainakin, ja muut kenellä oli mua vastaan peli niin pelatkaa AI:ta vastaan.

Oli sitten viiminen tappio sun konetta vastaan. 3 peliä ollut sua vastaan ja yhtään ei ole pelattu. Tästä lähin menee aina simuun. Muutenkin vituttaa, kun on tiettyjä jengejä vastaan mennyt jatkuvasti simuun/konepeliksi.
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Ottawa tulee illalla onlineen noin 21.30, Washington ja Montreal vastassa.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Juu olen erittäin pahoillani tästä tilanteesta, olen itekkin hakannu päätäni seinään noiden konepelien kanssa tässä(kin) liigassa. Nyt on ollut vain vähän kiireitä, eilen kerkesin olemaan melkein koko päivän boxilla ja olisi ollut aikaa pelata. Tälläkertaa ei vaan natsannu aikataulut yhteen. Ja nuo edellisetkin pelit olisi varmaan voitu pelaa jos vaan oltaisiin sovittu paremmin. Otan tästä opikseni ja yritän jatkossa ilmoitella aikasemmin jos käy näin etten pääse pelaamaan ja sovin sitten ottelun johonkin toiseen ajankohtaan.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Jos on kiireitä tiedossa jakson aikana, sopikaa ne pelit etukäteen ettei tarvitse täällä itkeä.

Aina ehtii sopimaan koska tähän liigaan on tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös