Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 750
  • 4 398

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Itsellä vähän kiireinen viikonloppu ollut, mutta jos tänään saan suurimman osan peleistä pelattua ettei huomiselle jää liikaa käy tuo maanantai hyvin.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsellä vähän kiireinen viikonloppu ollut, mutta jos tänään saan suurimman osan peleistä pelattua ettei huomiselle jää liikaa käy tuo maanantai hyvin.

Peliä tunnin sisällä? Rangers siis kohta linjoille. Lisäksi vastassa Islanders, Tampa, Washington, Edmonton ja New Jersey. Olen linjoilla nyt tunnin verran ja illalla uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Käy hyvin. Itselläkin kolme peliä enää pelaamatta, mutta eipä näistä ikinä tiedä milloin osuu hyvin molemmat samaan aikaan.

Suosittelen yksityisviestien lähettämistä jatkoajassa. Siinä saa vielä sellaisia kimppaviestejä, joten ei ole kauhea vaiva. Omasta mielestäni se on hyvä keino, kun en jaksa koko ajan boksia auki pitää ja päivystää.

Myös älypuhelimien windows live-sovellukset ovat hyviä. Nokiassakin ilmeisesti sellainen on, mutta itse ainakin kyttäilen usein omasta sovelluksesta että olisiko vastustajia paikalla, jos he eivät viesteihini ole vastanneet.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Winnipegia, Edmontonia, Detroitia, Rangersia seka Buffaloa vastaan olisi pelit jaljella (+Tampaa, jonka kanssa juuri sovittiin pelit)..

Olen tasta eteenpain koko paivan pelivalmiudessa lukuunottamatta n. klo 15-18
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders pystyy ottaa nyt 20 min kuluttua ottelun-kaksi ja sitten mahdollisesti illalla n 21 aikoihin toiset 1-2. Huomenna sitten enempi aikaa siitä klo 15:30 eteenpäin.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saa nyt nähä tuon huomisen klo 23 kanssa. Olen tässä nyt 3 tuntia päivystänyt boxilla eikä yksikään kuudesta vastustajastani ole paikalle tullut. Kohta puoliin pitää mennä omaan peliin ja pääsen linjoille taas 21.00 jälkeen.

Vancouverin vastustajat, jos ette nyt pysty pelata -> 21.00 jälkeen paikalle!
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Ottawa, Washington ja Detroit olisi vielä jäljellä niin jakso olisi Tampan osalta taputeltu.
Aika ailahtelevasti alkanut täällä kausi, mutta eiköhän pian taas saada juonesta kiinni ja ala sitä tasaisempaa suorittamista tulla :).
 

janbo

Jäsen
Bostonilla on Buffalo, Dallas ja Chicago kohtaamatta. Tänään olisi hyvä saada pelit pelatuksi. Mikä Dallasin tilanne on, AI-vastus on ainakin asetettu päälle?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nyt on pakko nostaa esille vähän valitettavampi asia, johon kaipaan nyt kyseisen managerin analyysin ja muiden liigalaisten mielipiteen.

Onko Buffalolla yhteysongelmien lisäksi ollut motivaatio ongelmia pelien pelaamisen kanssa ja esim. EASHL pelit ovat tärkeämpiä? On todella harmittavaa, jos toinen osapuoli joutuu kysymään monta kertaa milloin pelataan ja odottelemaan boxilla vastausta kauan. Tämän liigan pelit pitäisi olla ykkösprioriteetti, kun boxilla on.

Itsellä tuli eilen toki Buffaloa vastaan pelattua ilman ongelmia, mutta pari muuta manageria ovat asian ottaneet esille.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itselläni ei ole ollut ongelmia Buffalon managerin kanssa. Ihan yleisesti vielä sellaista, että kun minulla lukee netflix ja olen online tilassa, niin minulle saa kyllä laittaa viestiä ja pelipyyntöä, mutta 99% todennäköisyydellä en katso leffaa/sarjaa yksin ja tästä syystä vastaan vasta leffan jälkeen.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itsellänikään ei ole ollut ongelmia ko. managerin kanssa, vaikka kahdessa liigassa pelataankin.

Hieman samanlaisen huomautuksen tekisin kuin paki. Eli usein saatan olla onlinessa, mutta en ole boxin äärellä, tai sitten samalla pelaan/kattelen jotain pleikka kolmosella (molemmat toimivat saman vahvarin kautta, joten en aina sen takia jaksa sammuttaa toista, koska kanavanvaihto vahvarista riittää).

Toisekseen varotan jo nytten, että kesken ottelun itselläni saattaa mennä yhteydet. Huushollissa ollaan laitettu, piuhojen vetämisen huneesta toiseen välttämiseksi, lähiverkko sähköverkkoon adaptereiden kautta, jotta voi toistaa tiedostoja suoraan koneelta pleikan kautta telkkarista ja vahvarista. Reitittimenä on langaton reititin, josta tulee yhteydet Ipadiin ja kannettavaan. Tämän lisäksi verkossa on vielä boxi, pleikka, telkkari ja vahvari. Tämä toisinaan sotkee ip-osoitteet. Ollaan koitettu pistää asetukset kuntoon, mutta siitä huolimatta tulee toisinaan ip-konflikti, jolloin yhteydet katkeaa.
 

janbo

Jäsen
Itselläni ei ole Buffalon kanssa ollut mitään muuta kuin ongelmia. Divisioonavastus ja kahden kauden aikana olemme kerran pelanneet toisiamme vastaan, muuten sitten simulointia tai AI:lle häviämistä. Onlinessa olemme jatkuvasti samaan aikaan, mutta Spedeä harvemmin kiinnostaa yrittää pelata, tai edes ilmoittaa aikooko yrittää vai ei. Viesteihin tulee sillon tällöin vastaus ja vaikka hetki sitten olisi sovittu, että yritetään pelata ja odottelet herraa aulassa, niin aikasi odoteltua kaverilistasta yleensä näkee siellä alkaneen EASHL-pelin. Ilman mitään ilmoitusta tietysti. Valehtelematta minulla menee pelijaksoissa yhtä paljon aikaa Speden spedeilyyn kuin matsien pelaamiseen. Tiedän siellä olevan jotain yhteysongelmaa, mutta silloinhan yrityksen pitäisi olla kahta kovempaa. Ei niin, että kymmeneen lähetettyyn haasteeseen reagoidaan kerran-kaks ja tuumataan "ei toimi kuitenkaan" ja aleta pelaamaan EASHL:ää.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Täältä lähti myös eilen haastetta Buffalon suuntaan, mutta ei kuulunut vastausta vaikka pelkästään menuja navigoi. Tosin en laittanut kuin kaksi haastetta, toisen heti sen jälkeen kun kaveri kävi offlinessa ja tuli takaisin onlineen.

Muuten ollaan saatu pelit pääsääntöisesti pelattua ilman erillisiä sopimuksia, en tiedä onko sitten ollut taukoa EASHL-peleistä vai aikaa riittänyt GMC:iin. Valittamisen aihetta ei kuitenkaan juuri ole, pikkuisen voisi vain olla aktiivisempi sopimaan pelejä.
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Vastataas nyt sitten ite tähän asiaan.

Tosiaan itellä on nyt joku ongelma ton netin kanssa kun en pysty läheskään kaikkia vastaan pelaamaan yhteysongelman takia. Asiaan tulee kuitenkin korjaus tässä lähiaikoina kun ostan uuden modeemin, jolla asian pitäisi korjautua. Eilen meinaan kaveri toi erimerkkisen modeemin mulle ja koitettiin niin toimi moitteettomasti, niin aion käydä ostamassa samanlaisen, jolloin pitäisi alkaa pelittämään.

Sitten mitä tulee tuohon EASHL:in pelaamiseen. Niin sen kerran kun joukkueella on mahdollisuus 6vs6-peleihin, niin tulee pelattua mielellään niitä. Niitä kun nyt ei kovin usein ole mahdollista saada kasattua. Yleensä tämä tapahtuu iltaisin, varmaan kaikkien kannalta parhaaseen peliaikaan. Näin ollen olen monesti pelaamassa noita kerhopelejä. Toki sitten kun on pieniä pelejä (max 5vs5) niin yleensä ilmoitan joukkuekavereille että lähden pelaaman pari GMC:tä. Pahoittelen, että en ihan aina pelaa tän liigan pelejä, mutta haluan yhtä lailla pelata kerhopelejä. Toki myönnän, että voisin ilmoittaa asiasta paremmin enkä vain lähteä vaan pelaamaan ilman että sanon mitään. Lupaan parantaa tässä asiassa.

Se on kuitenkin sanottava, että oon kuitenkin saanu pelattua lähes kaikki pelit ilman simulointia. Toki simulointiin on menny ne pelit, joita vastaan en oo voinu pelata. Mutta sen takia ei oo menny yhtään peliä simulointiin, että en olisi kerinny/viittiny pelata.

Tiedän siellä olevan jotain yhteysongelmaa, mutta silloinhan yrityksen pitäisi olla kahta kovempaa. Ei niin, että kymmeneen lähetettyyn haasteeseen reagoidaan kerran-kaks ja tuumataan "ei toimi kuitenkaan" ja aleta pelaamaan EASHL:ää.
Kun se ei toimi, niin miks sitä pitäis väkisin ihan turhaan renkata kun ei se 100 prosentin varmuudella toimi? Miks tuhlata aikaa siihen ihan turhaan? Peli sua vastaan ei toimi tolla boksilla, se on fakta. Kuhan saan uuden boksin, niin voidaan kyllä heti pelata pelit pois.

Voit miettiä, että jos sun koneesta on poweri paskana, niin yritätkö sitä käyntiin monta tuntia vaikka tiiät ettei se lähe päälle?
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Ottawa on tänään koko illan haastettavissa. Viisi peliä jäljellä Tampa, Washington, Carolina, Montreal ja Islanders.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Voit miettiä, että jos sun koneesta on poweri paskana, niin yritätkö sitä käyntiin monta tuntia vaikka tiiät ettei se lähe päälle?

Haha, tää oli hyvä kuitti! :D

Asiaan, käykö sulle peli tänään klo 22->? Mulla treenit päättyy 21.45 ja oon kotona kutakuinkin kymmenen maissa. Voi olla että hieman venyy, viimeistään 22.15 oon paikalla.

Ottawalle myös sama kysymys.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangersilla Islanders jäljellä. Olen linjoilla töiden jälkeen 21.25->, todennäköisesti saadaan ennen 23.00 pelattua ja sen jälkeen käy simulointi minulle.
 

janbo

Jäsen
Voit miettiä, että jos sun koneesta on poweri paskana, niin yritätkö sitä käyntiin monta tuntia vaikka tiiät ettei se lähe päälle?

Tässä syksyllä kun meni poweri rikki, niin kävin hakemassa kaupasta uuden ja laitoin sen paikalleen. Pari ylimääräistä mutkaa matkaan ja aikaa meni pari tuntia.

Voit miettiä, että jos sun koneesta on poweri paskana, niin katseletko ja ihmetteletkö sitä monta kuukautta ennen kuin teet asialle jotain?

Kun se ei toimi, niin miks sitä pitäis väkisin ihan turhaan renkata kun ei se 100 prosentin varmuudella toimi? Miks tuhlata aikaa siihen ihan turhaan? Peli sua vastaan ei toimi tolla boksilla, se on fakta. Kuhan saan uuden boksin, niin voidaan kyllä heti pelata pelit pois.

Olen aivan varma että olemme onnistuneet pelaamaankin kerran, eli se siitä sadan prosentin varmuudesta. Jaksat yleensä yrittää kaksi kertaa ja niidenkin välissä on mitä ihmeellisin 10 minuutin radiohiljaisuus ja menunavigointi. Ennen kuin uusi boksisi tippuu taivaasta niin kausi lienee jo pelattu.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Sen verran monella menee tänään yli 21:00 pelit, että simulointi tulee 23:00 jälkeen. Yritän silloin katsoa, ettei kellään ole peli käynnissä ennen kuin simuloin.
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Olen aivan varma että olemme onnistuneet pelaamaankin kerran, eli se siitä sadan prosentin varmuudesta. Jaksat yleensä yrittää kaksi kertaa ja niidenkin välissä on mitä ihmeellisin 10 minuutin radiohiljaisuus ja menunavigointi. Ennen kuin uusi boksisi tippuu taivaasta niin kausi lienee jo pelattu.
Niin sillon kun pystyin pelaamaan oikeastaan kaikkia vastaan. Nyt kun pikkuhiljaa alkoi ongemia ilmenee, niin kävi melko selväksi että jos parilla ekalla kerralla ei toimi niin ei se sitten toimi.

Toisekseen en tienny missä vika oli, vaan oon sitä tässä nyt tutkinu jo jonku aikaa. Nyt sitten tuo eilinen kokeilu osoittautui toimivaksi niin nyt on tarkotus käydä hakemassa uusi modeemi.

Ja eipä tässä nyt ole rahaa vaan tosta noin hakee kaupasta sitä ja tätä, vaan vähä joutuu ensin tutkimaan, että jos pystyis vaikka korjaamaan ilman että heti ensimmäisenä tutkimatta kauppaan tuhlaamaan uuteen.

Sen toki myönnän, että on tässä nyt mennyt jo aika kauan aikaa, mutta kyllä tämä asia järjestyy tässä lähiaikoina.

Ja Peteliuzelle: Pelataan vaan siinä kympiltä toi meiän peli pois.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Phoenixilla jäljellä 2x Minnesota ja sit tais olla vielä Columbus vastassa. Teen tässä koneella kouluhommia, niin laittakaa täällä viestiä, kun sopii pelit.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Detroit kaipailee Vancouveria, ketjumuutosten jälkeen meni jo tappioputki poikki, joten nyt nähdään saadaanko voittoletku käyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös