Tämä homma on varmaan jursmaa vaille valmis. Sillähän oli pari peliä (en tiedä onko oikein sovittu että pelataan nyt) ja se meidän treidi. Voin sanoa sille kun ollaan vielä yhteydessä, että ilmoittaa Petrolle kun on valmista.
Ehdottomasti palkinnot kehiin, en ole edes tiennyt että toisessä ketjussa on tälläisiä. Mutta ketä kiinnostaa jotkut Norrisit tai Selket, jaetaan palkinnot vaan managereille. Mielestäni tälläiset olisi ainakin hyviä:
- syksyn mestari
- vuoden tuuliviiri
- paras taistelija
- siirtomarkkinoiden voittaja
- vuoden kitisijä
- vuoden paras pelaaja (pelityyli)
Nimim. Vahva ehdokas "siirtomarkkinoiden aktiivisin" -palkinnon saajaksi. :D
Kyllä mä annan hyvän vastuksen. Mulla on Vancouverissa enää kaksi "kovaa" nimeä, jotka ovat alkuperäisestä joukkueesta mukana. Raymond ja Higgins. Kaikki pakit on vaihdettu, maalivahdit on vaihdettu ja hyökkääjistä noiden kahden lisäksi on yksi jämämies, joka on alkuperäisestä joukkueesta.
Ehdottomasti Dissonanssille tämä kunnia. Milloin on rannetta käytetty häntä vastaan ja itsellä ei ole pelaajia joilla sitä voisi käyttää, ei ole prospecteja ja muilla on jne.- vuoden kitisijä
Ehdottomasti Dissonanssille tämä kunnia. Milloin on rannetta käytetty häntä vastaan ja itsellä ei ole pelaajia joilla sitä voisi käyttää, ei ole prospecteja ja muilla on jne.
Ei millään pahalla.
Sovitaan sitten niin, aloit poraa jo tästäkin vaikka laitoin tohon että ei millään pahalla. Tulee palstalle nii täällä taas tätä vanhaa kunnon porua. Unohda koko juttu.Täällä on ylipäänsä käyty aika analyyttistakin keskustelua eri aiheista, joihin on myös tarjottu ihan puhdasta ja raakaa tilasto- ym. dataa. Kyseisen nimimerkin en ole sellaiseen nähnyt kontribuoivan kertaakaan. Toisaalta se on aika yleistä, että jos oma kompetenssi ei riitä keskustelemaan, leimataan toinen "kitisijäksi".
Sovitaan sitten niin, aloit poraa jo tästäkin vaikka laitoin tohon että ei millään pahalla. Tulee palstalle nii täällä taas tätä vanhaa kunnon porua. Unohda koko juttu.
Rauhotu, sanoin jo että unohda koko juttu, olet täydellinen ihminen etkä ole koskaan mitään sanonut. Jaksa jauhaa sun kans tästä :DEsität väitteitä, joita et edes perustele mitenkään, vaikka tässäkin tilanteessa olisi aivan helppoa etsiä ne (väitetyt) lauseeni, joissa olen jotain kuvaamaasi "porannut".
Jos tosiaan kuvittelet, että jollain "ei pahalla"-disclaimerilla pystyt sivuuttamaan oman perusteluvelvollisuuteesi, niin aika kujalla olet. Parempi tosiaan unohtaa sinun kaikki vastaava osanotto, jos kontribuutio on tätä luokkaa.
Minua saa kritisoida surutta niin paljon kuin vain sielu sietää, se on ainoa tapa selvittää mitään asioita. Kuitenkin itseäni ärsyttää suunnattomasti juuri tuon tyyliset epämääräiset heitot (jotka ovat vielä osaltaan ihan puhdasta paskaa), joita ei edes perustella yhtään mitenkään. Kyllä minä kaikki "itkuni" tänne perustelen. Se ei taas ole minun vikani, jos jollakin ei käsityskyky tämän havainnoimiseen riitä.
Rauhotu, sanoin jo että unohda koko juttu, olet täydellinen ihminen etkä ole koskaan mitään sanonut. Jaksa jauhaa sun kans tästä :D
Miten tuon simuloinnin kanssa? Tuleeko niinkuin alunperin on suunniteltu, että ma klo 21?
Itsellä vielä vastassa Galgary, joka pelataan illalla pois ja kaksi kertaa Dallas. Itse ainakin pääsen aikamääreisiin, tosin jos Dallakselle ei käy tänään illalla/huomenna aamulla niin omasta puolesta toivoisin siirtoa klo 23 jos Dallakselle kävisi huomenna kymmenen jälkeen.