Vastataas nyt sitten ite tähän asiaan.
Tosiaan itellä on nyt joku ongelma ton netin kanssa kun en pysty läheskään kaikkia vastaan pelaamaan yhteysongelman takia. Asiaan tulee kuitenkin korjaus tässä lähiaikoina kun ostan uuden modeemin, jolla asian pitäisi korjautua. Eilen meinaan kaveri toi erimerkkisen modeemin mulle ja koitettiin niin toimi moitteettomasti, niin aion käydä ostamassa samanlaisen, jolloin pitäisi alkaa pelittämään.
Sitten mitä tulee tuohon EASHL:in pelaamiseen. Niin sen kerran kun joukkueella on mahdollisuus 6vs6-peleihin, niin tulee pelattua mielellään niitä. Niitä kun nyt ei kovin usein ole mahdollista saada kasattua. Yleensä tämä tapahtuu iltaisin, varmaan kaikkien kannalta parhaaseen peliaikaan. Näin ollen olen monesti pelaamassa noita kerhopelejä. Toki sitten kun on pieniä pelejä (max 5vs5) niin yleensä ilmoitan joukkuekavereille että lähden pelaaman pari GMC:tä. Pahoittelen, että en ihan aina pelaa tän liigan pelejä, mutta haluan yhtä lailla pelata kerhopelejä. Toki myönnän, että voisin ilmoittaa asiasta paremmin enkä vain lähteä vaan pelaamaan ilman että sanon mitään. Lupaan parantaa tässä asiassa.
Se on kuitenkin sanottava, että oon kuitenkin saanu pelattua lähes kaikki pelit ilman simulointia. Toki simulointiin on menny ne pelit, joita vastaan en oo voinu pelata. Mutta sen takia ei oo menny yhtään peliä simulointiin, että en olisi kerinny/viittiny pelata.
Tiedän siellä olevan jotain yhteysongelmaa, mutta silloinhan yrityksen pitäisi olla kahta kovempaa. Ei niin, että kymmeneen lähetettyyn haasteeseen reagoidaan kerran-kaks ja tuumataan "ei toimi kuitenkaan" ja aleta pelaamaan EASHL:ää.
Kun se ei toimi, niin miks sitä pitäis väkisin ihan turhaan renkata kun ei se 100 prosentin varmuudella toimi? Miks tuhlata aikaa siihen ihan turhaan? Peli sua vastaan ei toimi tolla boksilla, se on fakta. Kuhan saan uuden boksin, niin voidaan kyllä heti pelata pelit pois.
Voit miettiä, että jos sun koneesta on poweri paskana, niin yritätkö sitä käyntiin monta tuntia vaikka tiiät ettei se lähe päälle?