Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 743
  • 4 398

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Pelasin tanaan b2b-pelit Philadelphiaa vastaan ja molemmista Flyersin 1-0-voitto jatkoajalla eli vahamaalisuutta on taallakin ollut.. olen tainnut koko kaudella pelaamissani 5 pelissa tehnyt yhteensa 4 maalia (lisaksi yksi simuloitu 8-4-peli) ja kaikki nuo ottelut ovat paattyneet yhden maalin erolla ts. minua vastaan on tehty 7 maalia eli yhteensa 12 maalia 5 ottelussa. Se on kylla aika vahan. Siltikaan en ole minkaan asetusten vaihtamisen kannalla. Jostain kumman syysta olen ihan tyytyvainen tilanteeseen.

Devils linjoilla huomenna n. klo ?-18 ja perjantaina ?-21. ? tarkoittaa aikaa, jolloin paasen kotiin tulemaan
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Xbox360: NHL13 GM Connected-liigan pelien analysoinnit ja jälkipelit. #2 - Sivu 18 - Jatkoajan keskustelupalsta

E: Ei nyt aivan voi verrata toisen liigan sijoitukseen, kun jotain eroa varmaan on tasossakin.. Itsellä ainakin peli tuntuu toimivan vaikka max. peliajoilla luutii esim. Schwartz(68) ja Connolly(74).

Minulta mennyt ohitte tuo, ja näillä mennään sitten.

Mistäs tiedät toisen liigan tasosta mitään? Siellä on tässäkin liigassa sekä ykkösliigassa pelaavia. Ei se taso nyt ainakaan huomattavasti huonompi ole.

Jostain kumman syystä (on se sitten joukkue tai muut syyt) niin toisessa liigassa pelaaminen on huomattavasti mielekkäämpää. Vitutus pelaamiseen on tullut liian usein takas nyt, kun tämä liiga starttasi tauolta. Kunnioitan tietenkin enemmistön päätöstä sen osalta, että asetuksia ei muuteta. Jotain mätää tässä hommassa silti on, koska toisessa liigassa kenelläkään tuskin tulisi edes mieleen vähistä maalimääristä mainita.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Sen verran on tullut hakattua samoja vastustajia vastaan eri joukkueilla, että väitän joukkueella olevan todella pieni merkitys suhteessa pelitaitoon. Tästä nyt kertoo jo sekin, että 30 joukkueen sarjassa Floridalla voitettiin Stanley Cup.

Tuo Florida nyt on aivan surkea esimerkki, koska takana on poikkeuksellisen hyvä pelaaja. Pelitaidot tietenkin ratkaisevat, mutta onhan se nyt älytöntä väittää, että joukkueella ei ole merkitystä. Kyllä sinä sen itsekin tiedät noiden Sedinien osalta.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Florida nyt on aivan surkea esimerkki, koska takana on poikkeuksellisen hyvä pelaaja. Pelitaidot tietenkin ratkaisevat, mutta onhan se nyt älytöntä väittää, että joukkueella ei ole merkitystä. Kyllä sinä sen itsekin tiedät noiden Sedinien osalta.

On sillä merkitystä, mutta huomattavasti vähemmän kuin pelitaidoilla. Floridan manageri oli ensimmäisellä kaudella paras pelaaja, mutta kun mukana on 30 manageria ja kaikki ovat paljon pelanneita niin jos joukkueen taso olisi todella tärkeä tekijä niin tuskin kenenkään olisi mahdollista menestyä Floridalla yms.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Minulta mennyt ohitte tuo, ja näillä mennään sitten.

Mistäs tiedät toisen liigan tasosta mitään? Siellä on tässäkin liigassa sekä ykkösliigassa pelaavia. Ei se taso nyt ainakaan huomattavasti huonompi ole.

Jostain kumman syystä (on se sitten joukkue tai muut syyt) niin toisessa liigassa pelaaminen on huomattavasti mielekkäämpää. Vitutus pelaamiseen on tullut liian usein takas nyt, kun tämä liiga starttasi tauolta. Kunnioitan tietenkin enemmistön päätöstä sen osalta, että asetuksia ei muuteta. Jotain mätää tässä hommassa silti on, koska toisessa liigassa kenelläkään tuskin tulisi edes mieleen vähistä maalimääristä mainita.

Mielestäni liigat lähes eri managereilla eivät vain ole täysin vertailukelpoisia.

Ja tuohon joukkueen merkitykseen annoin oman esimerkkini Schwartzin ja Connollyn muodossa. Myös kavereiden kanssa pelatessa joukkueilla harvemmin on tuloksen kanssa merkitystä. Pienen helpotuksen voi todellinen tähtisilermä antaa, mutta suurin syy lopputulokseen on kuitenkin miehellä ohjaimen takana.

Mitä tulee tuohon pelaamisen miellekkyyteen, niin itsellä on ainakin liigan parissa ollut suurimmaksi osaksi hauskaa ja erittäin koukuttavaa, videopelihän tämä vain on. Toki häviöt aina vituttavat, mutta hauskaa on silti liigan parissa ollut.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Siis itseäni vain tosiaan ihmetyttää suuresti juuri tämän liigan osalta aivan käsittämättömän vaivalloinen maalinteko. Se turhauttaa vain helvetisti, kun mistään ei tunnu menevän sisään ja sitten tulee näitä 1-0 tai 2-1 tappioita jatkuvasti. Ehdottomasti omissa pelitaidoissani on parantamista, ei siinä. Pelattiin tuossa Spädärin kanssa toisen liigan matsi San Jose - Chicago (tässä liigassa Spädäri on Penguinsin GM). Viime pelijaksossa sain takkiini 6-2, mutta nyt voitin 5-0. Siis maalimäärät ovat muutenkin aivan toista luokkaa. Syytä en tosiaan tiedä.

Ja mitä tulee koukuttavuuteen, niin se pitää vähän liiakseenkin paikkansa. Edelleen täällä avautumisista huolimatta peliä hakkaan, vaikka tyttöystävältäkin tulee jo kommenttia ajankäytöstä sekä olisin varmaan graduni saanut valmiiksi niillä työtunneilla, joita olen tähän upottanut. =)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mitä tulee koukuttavuuteen, niin se pitää vähän liiakseenkin paikkansa. Edelleen täällä avautumisista huolimatta peliä hakkaan, vaikka tyttöystävältäkin tulee jo kommenttia ajankäytöstä sekä olisin varmaan graduni saanut valmiiksi niillä työtunneilla, joita olen tähän upottanut. =)
Sen verran täytyy sivusta kommentoida että gradun voi tehdä koska vain mutta NHL13:n elinkaari on 1 v. Rautaa on taottava silloin kun se on kuuma!
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Osaakohan joku kertoa missä on vika kun mulla yhteys pätkii? Eli meinaan siis sitä kun yhteys katkeaa kun yrittää pelata joitakin GM:iä vastaan. Eilenkin yritin kolmea vastaan pelata (BOS, TBL, OTT), mutta kaikkia vastaan tuli sama setti eli "yhteys vastustajaan katkesi".

Itellä on nyt tätä ongelmaa ollut koko GM Connectedin ajan, enkä vieläkään ole saanut ratkaisua tälle. Tähän mennessä ollaan saatu GM:ien kanssa sovittua, että arvotaan kumpi pelaa konetta vastaan. Mutta mitäs sitten kun tulee playoffeissa vastaan semmoinen kenen kanssa en voikkaan pelata?
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Osaakohan joku kertoa missä on vika kun mulla yhteys pätkii? Eli meinaan siis sitä kun yhteys katkeaa kun yrittää pelata joitakin GM:iä vastaan. Eilenkin yritin kolmea vastaan pelata (BOS, TBL, OTT), mutta kaikkia vastaan tuli sama setti eli "yhteys vastustajaan katkesi".

Itellä on nyt tätä ongelmaa ollut koko GM Connectedin ajan, enkä vieläkään ole saanut ratkaisua tälle. Tähän mennessä ollaan saatu GM:ien kanssa sovittua, että arvotaan kumpi pelaa konetta vastaan. Mutta mitäs sitten kun tulee playoffeissa vastaan semmoinen kenen kanssa en voikkaan pelata?

Olin jostain ketjusta lukevinani tästä. Jonkun mielestä se johtui siitä, että profiilihallinnassa ei ole pääprofiili. Eli sieltä oma nhl ja profiilinhallinta, niin muistaakseni piti joku ohjain laittaa pääprofiiliksi. Katso tuo ja laita tänne, että onko profiilit kunnossa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ja muistaakseni oli vielä jotain että profiili olisi hyvä poistaa boxilta ja sitten tallentaa uudelleen pääprofiiliksi.

Poistaa koko profiili boxin tiedoista? Käykö sitten niin, että profiilia ei saa saavutuksineen etc. takaisin samanlaisena?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Poistaa koko profiili boxin tiedoista? Käykö sitten niin, että profiilia ei saa saavutuksineen etc. takaisin samanlaisena?

Luulisin että ne profiilin tiedot ovat pilvessä. Kyllähän ne profiilin tiedot säilyvät vaikka koko boxi lahoaisi ja hommaisi uuden. Olen myös kaverin profiilin poistanut ja taitaa kaikki saavutukset olla tallessa :)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Luulisin että ne profiilin tiedot ovat pilvessä. Kyllähän ne profiilin tiedot säilyvät vaikka koko boxi lahoaisi ja hommaisi uuden. Olen myös kaverin profiilin poistanut ja taitaa kaikki saavutukset olla tallessa :)

Itsekin olen kerran boxia vaihtanut ja profiilin siihen palauttanut, mutta oletko varma, että profiilin voi palauttaa jos sen poistaa? Palauttiko kaverisi profiilin ennen kuin sinä poistit sen omakta boxiltasi?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsekin olen kerran boxia vaihtanut ja profiilin siihen palauttanut, mutta oletko varma, että profiilin voi palauttaa jos sen poistaa? Palauttiko kaverisi profiilin ennen kuin sinä poistit sen omakta boxiltasi?

Profiilin saavutukset ovat tallessa intterwebissä, ei boxilla. Eli voi poistaa boxilta ja ladata uudestaan ihan vapaasti. Ei taida edes olla tapaa poistaa profiileja täysin.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Profiilin saavutukset ovat tallessa intterwebissä, ei boxilla. Eli voi poistaa boxilta ja ladata uudestaan ihan vapaasti.

Kiitos varmistuksesta, itse en asiasta ollut kauhean tietoinen.
 

janbo

Jäsen
Minullakaan ei ole ollut maalien tekemisen kanssa kummempia ongelmia, rosteri on terve ja ranteet ovat tarpeeksi kovat. Sitten kun saan ensimmäiset kunnon loukkaantumiset niin eiköhän pleksit taas pauku.

Rannevedon tarkkuuden ollessa 80-84, laukaisuprosentti asettuu yleensä n. 5-10%.
Rannevedon tarkkuuden ollessa 85-89, laukaisuprosentti asettuu yleensä n. 10-15%.
Rannevedon tarkkuuden ollessa 90+, laukaisuprosentti asettuu yleensä n. 15-20%.

Viime kaudella laukaisutilastoja läpi käyneenä tälläisen trendin huomasin. Tarkat prosentit tietysti vaihtelevat pelaajien ja pelityylien mukaan ja joku huonompi kaveri voi vedellä kauden huomattavasti keskimääräistä paremmin, mutta kaikki tämä kuuluu ystäväämme varianssiin.
 
Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
18:30 saakka linjoilla ja WPG/BUF jäljellä tältä kierrokselta. 20:30 takasin ja viimeistään silloin olisi kiva saada nuo pelit pelattua. Buffalon kanssa oli hieman yhteysongelmia ja WPG:n manageria en ole linjoilla vielä nänyt niin ei kai ole missään matkoilla?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tällä hetkellä WPG ainakin näyttää olevan livessä.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Täällä enää BUF jäljellä, mutta yhteysongelmat sen kuin jatkuvat. Tiedä sitten mikä tuossa mättää... Ihmettelen vain, että tekstiksi tulee aina "pelaaja poistui ottelusta" eikä mitään sanota yhteyksistä. Toivotaan, että joku ratkaisu löytyy ettei simulointiin mene. Eikös tänään pitänyt simulointia olla voi oliko vasta huomenna?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Washington kaipailee vieläkin New Jerseya, Dallasia, Phoenixia ja Nashvillea peleille. Eilen koitin saada Nashvillen kanssa peliä, mutta oli sopinut muiden kanssa ennen meikäläistä ja piti sitten painua nukkumaan. Joten onnistuisiko Julmalle tänään klo 20-->?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vancouver varmaan koko päivän linjoilla. Tulkaa huuteleen boxilla, jos Vancouverin vastustajat olette paikalla.

Pelailen todennäköisesti codia, mutta voin vaihtaa änärin puolelle sitten pelin päätyttyä. Eilinen meni kokonaan codissa, kun vihdoin peli oli postin mukana.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Washington kaipailee vieläkin New Jerseya

Olisin tallakin hetkella livessa, mutta en tieda tulisiko pelaamisesta mitaan, kun tanaan on ollut katkeileva ja patkiva yhteys. Huomenna olen jakson loppumiseen asti online ja yritan saada mahdollisimman paljon pelattua
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Olisin tallakin hetkella livessa, mutta en tieda tulisiko pelaamisesta mitaan, kun tanaan on ollut katkeileva ja patkiva yhteys. Huomenna olen jakson loppumiseen asti online ja yritan saada mahdollisimman paljon pelattua

Pääsen itse kasin paikkeilla vasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös