Xbox360: NHL13 GM Connected-liigan pelien analysoinnit ja jälkipelit. #2 - Sivu 18 - Jatkoajan keskustelupalsta
E: Ei nyt aivan voi verrata toisen liigan sijoitukseen, kun jotain eroa varmaan on tasossakin.. Itsellä ainakin peli tuntuu toimivan vaikka max. peliajoilla luutii esim. Schwartz(68) ja Connolly(74).
Sen verran on tullut hakattua samoja vastustajia vastaan eri joukkueilla, että väitän joukkueella olevan todella pieni merkitys suhteessa pelitaitoon. Tästä nyt kertoo jo sekin, että 30 joukkueen sarjassa Floridalla voitettiin Stanley Cup.
Tuo Florida nyt on aivan surkea esimerkki, koska takana on poikkeuksellisen hyvä pelaaja. Pelitaidot tietenkin ratkaisevat, mutta onhan se nyt älytöntä väittää, että joukkueella ei ole merkitystä. Kyllä sinä sen itsekin tiedät noiden Sedinien osalta.
Minulta mennyt ohitte tuo, ja näillä mennään sitten.
Mistäs tiedät toisen liigan tasosta mitään? Siellä on tässäkin liigassa sekä ykkösliigassa pelaavia. Ei se taso nyt ainakaan huomattavasti huonompi ole.
Jostain kumman syystä (on se sitten joukkue tai muut syyt) niin toisessa liigassa pelaaminen on huomattavasti mielekkäämpää. Vitutus pelaamiseen on tullut liian usein takas nyt, kun tämä liiga starttasi tauolta. Kunnioitan tietenkin enemmistön päätöstä sen osalta, että asetuksia ei muuteta. Jotain mätää tässä hommassa silti on, koska toisessa liigassa kenelläkään tuskin tulisi edes mieleen vähistä maalimääristä mainita.
Sen verran täytyy sivusta kommentoida että gradun voi tehdä koska vain mutta NHL13:n elinkaari on 1 v. Rautaa on taottava silloin kun se on kuuma!Ja mitä tulee koukuttavuuteen, niin se pitää vähän liiakseenkin paikkansa. Edelleen täällä avautumisista huolimatta peliä hakkaan, vaikka tyttöystävältäkin tulee jo kommenttia ajankäytöstä sekä olisin varmaan graduni saanut valmiiksi niillä työtunneilla, joita olen tähän upottanut. =)
Osaakohan joku kertoa missä on vika kun mulla yhteys pätkii? Eli meinaan siis sitä kun yhteys katkeaa kun yrittää pelata joitakin GM:iä vastaan. Eilenkin yritin kolmea vastaan pelata (BOS, TBL, OTT), mutta kaikkia vastaan tuli sama setti eli "yhteys vastustajaan katkesi".
Itellä on nyt tätä ongelmaa ollut koko GM Connectedin ajan, enkä vieläkään ole saanut ratkaisua tälle. Tähän mennessä ollaan saatu GM:ien kanssa sovittua, että arvotaan kumpi pelaa konetta vastaan. Mutta mitäs sitten kun tulee playoffeissa vastaan semmoinen kenen kanssa en voikkaan pelata?
Ja muistaakseni oli vielä jotain että profiili olisi hyvä poistaa boxilta ja sitten tallentaa uudelleen pääprofiiliksi.
Poistaa koko profiili boxin tiedoista? Käykö sitten niin, että profiilia ei saa saavutuksineen etc. takaisin samanlaisena?
Luulisin että ne profiilin tiedot ovat pilvessä. Kyllähän ne profiilin tiedot säilyvät vaikka koko boxi lahoaisi ja hommaisi uuden. Olen myös kaverin profiilin poistanut ja taitaa kaikki saavutukset olla tallessa :)
Itsekin olen kerran boxia vaihtanut ja profiilin siihen palauttanut, mutta oletko varma, että profiilin voi palauttaa jos sen poistaa? Palauttiko kaverisi profiilin ennen kuin sinä poistit sen omakta boxiltasi?
Profiilin saavutukset ovat tallessa intterwebissä, ei boxilla. Eli voi poistaa boxilta ja ladata uudestaan ihan vapaasti.
Buffalon kanssa oli hieman yhteysongelmia ja WPG:n manageria en ole linjoilla vielä nänyt niin ei kai ole missään matkoilla?
Washington kaipailee vieläkin New Jerseya
Olisin tallakin hetkella livessa, mutta en tieda tulisiko pelaamisesta mitaan, kun tanaan on ollut katkeileva ja patkiva yhteys. Huomenna olen jakson loppumiseen asti online ja yritan saada mahdollisimman paljon pelattua