Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 739
  • 4 398

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Juu sen verran täytyy itsekin hehkuttaa irciä, tänään vielä tulee ircin kautta yksi trade jossa liikkuu Islandersin ykkösketjun pelaaja. Se näkyy tietenkin ensiki tuolla, ole paikalla todistamassa kun saadaan vihdoin leveyttä ja tulevaisuuden huippuosaamista Long Islandille!
 

janbo

Jäsen
Myös minun puolestani voi laittaa kauden käyntiin. Voi olla, että joku alempien kenttien palanen puuttuu, jos tarjoukset eivät ole kelvanneet, mutta tämä ei mikään ongelma ole. AHL:stä voin nostaa sitten jonkun pyörimään nelosketjuun kunnes löytyy sopiva jyrä vapaista agenteista.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Simulointia vaan.

Osaako joku selittää mysteerini: tarjoin RFA Luke Adamille sopparia. Vastineeksi multa lähti 2. kierros. Nyt simuloinnin jälkeen Adam on edelleen Buffalon kokoonpanossa, mutta tapahtumat-välilehdellä lukee että "Kings antoi Buffalolle vastineeksi 2. kierroksen varauksen" tjsp. Mies on ilmeisesti lentokoneessa kohti Losia, mutta miksei ole minun pelaajalistassani?

Karseita hintoja tuolla, kuten oli odotettavissa. Burrows 7,2milj, Ribiro 5,9milj..

Itsellä täsmälleen sama homma! Muistaakseni juuri Adam taisi olla kyseessä ja nyt on pelkästään ilmoitus että Buffalo saanut 2.kierroksen varauksen Floridalta kompensaationa.

Eika tässä nyt vaan sillain käy, että Buffalo saa sellaiset 5 varausvuoroa eri joukkueilta, mutta Adam ei siirry yhteenkään joukkueeseen/vain yhteen joukkueeseen? :D
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nyt on toinen kausi virallisesti alkanut! Onnea joka joukkueelle uuteen kauteen!
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sharks ja Oilers pelattu, ihan tiukkoja matseja vaikka tukkaan tulikin molemmista. 1-2 Oilers kotona, 3-0 Sharks vieraissa. Josko tää tästä lähtis.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Pelit olisi Carolinaa ja Minnesotaa vastaan. Linjoilla olen koko illan tänään. Saatan pelata muita pelejä välillä, mutta viestiä vaan livessä niin eiköhän onnistu.

-L-
 
Viimeksi muokattu:

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Korjaan kaiken aiemman puheen minun Buffalon RFA ongelmasta.

Olinkin siis saanut Jonas Enrothin, mutta unohdin että olin hänestäkin tarjonnut!
Pahoittelen mahdollista aiheuttamaani hämminkiä. Carry on.

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Blues olisi linjoilla ainakin nyt.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Chicago linjoilla 21 --->
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lähtisin ehdottamaan selkeää simulointi-aikataulua. Ihan sama meikäläiselle mikä on pelitahti, mutta jos komissaari laittaisi joka kerta simuloidessaan tiedon tänne ja liigan uutisiin itse peliin milloin seuraava simulointi on tulossa. Tällöin kaikki tietäisivät milloin simulointi tulee ja osaisivat varmasti paremmin laittaa asetukset kuntoon niin että simuloitavia pelejä ja sitä kautta pitkiä loukkaantumisia ei tulisi yhtään ylimääräistä.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Ehdottomasti samaa mieltä, aikataulujen ei täytyisi olla aina samat, mutta vaikka viikoksi tai kahdeksi viikoksi jonkunnäköinen simulointisuunnitelma olisi varmasti kaikille hyödyksi. Ei välttämättä tarvitse olla ihan tarkat kellonajat mutta päivät olisi hyvä tietää.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi aikataulu voisi olla tälläinen alkuun (muunneltavissa), ilmoittakaa jos tekee tiukkaa:
Tiistai 20.11 23:00
Perjantai 23.11 23:00
Maanantai 26.11 23:00
Torstai 29.11 23:00
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös